Şimdi Ara

:::Benim P50 me ne oldu??? (Başarıya hayır!):::

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benq-Siemens P50 marka cep telefonumuzu kitlenme, yankılanma, hafıza kayı vs gibi genelde hep aynı sorunlardan ;

    10 ar gün olmak üzere 3kez serviste kaldı, ve son olarak 10 nisanda verdik ve 60 gündür serviste. yani yaklaşık 3aydır Başarı servisinde sürünüyor, değiştirilmesi gerekiyor değiştirilmiyor. Bizim yağun ısrarlarımıza rağmen konu ile ilgilenen yok, az önce ardık hala incelemedeyiz diyorlar. 3ayda insan sıfırdan cep telefonunu icat eder... Yuh diyorum başka bişey söylemiyorum.

    Siz siz olun kesinlikle başarı servisini kullanmayın! Tanıdıklarınızında mağdur olmasını istemiyorsanız onlarada kullandırtmayın.


    Yoksa durumunuz benden farklı olmaz.



  • melantis zaten daha önceden bu olayı bize söylemiştin.
    http://forum.donanimhaber.com/m_14604929/tm.htm
    ayrıca oraya gerekli yanıtları yazmıştık.

    cihazın hala serviste olabilir. mağdur da olabilirsin. yaşadıklarını anlıyorum. aynı olay benim sony cihazımda da olmuştu. ama rica etsem önceki açtığın konu üzerinden devam edermisin. konuyu dağıtmayalım
  • Önceki konu kaldırılmış.
    Şunu söyleyim ;
    Teli 10.4.2007 verdim şidi tarih 26.10.2007
    6 ayı geçti tel yok.
    Hakem heyeti en son karar almıştı para iyadesi için 1 ay önce bunu teknosa ve başarıya bildirdik ama bu gün alınan sonuç:
    Teknosa muhatabınız biz değiliz diyor başarıya gidin diye yazı gönderiyor,
    Başarı ise siemense bi yazı yazalım diyor daha .
    Zaten 6 ay olmuş haken heyeti para iadesini uygun görmüş daha ne yazısı? Zaten başarıda teli yapamadık diye rapor vermiş heyete.

    BURAYI İYİ OKUYUN!

    TEKNOSADAN MAL ALIRSANIZ SONRASINI İYİ DÜŞÜNÜN MALTEPE PAZARINDAN ALMAKLA AYNI ÜRÜNÜ SATTIKTAN SONRA SENİ TANIMIYORLAR.

    BAŞARI BU OLAYDA EN YETKİLİ KİŞİ OLMASINA RAĞMEN 6 AYDA Bİ SORUNU ÇOZEMEDİ. BAŞARIYI KULLANMAYIN. MAĞDUR OLURSUNUZ.

    BENQ-SİEMENS İSE ONCA GİRİŞİMİMİZE RAĞMEN BÜTÜN BU OLAYLARA SADECE SEYİRCİ KALIDI.

    ÖZETLE;

    TEKNOSA ÜRÜNÜ SATTIKTAN SONRA HİÇBİR SORUNLA İLGİLENMİYOR,
    BENQ SİEMENS SANKİ BENİM TELİM NOKİAYMIŞ GİBİ SADECE SEYİRCİ KALIYOR YARDIM ETMİYOR.
    BAŞARI İSE BİTTİ ARTIK İŞİ CIVITIYOR 6AY OLDU 7 AY OLACAK HALA SORUN ÇÖZÜLMEDİ.




  • melantis çağrı merkeziyle görüşüyor musunuz? konunuzun bu kadar uzama nedeni hakkında bilgi almaya çalışın. belki eksik evraklar olabilir. çünkü hakem heyeti kararlarının bu kadar uzun sürede yanıtlanması gerekirdi. bence aramadıysanız bir çağrı merkeziyle görüşmenizde fayda var.
  • İstanbul Benq Siemens le görüşüyoruz
    Telin alındığı teknosa ile görüşüyoruz
    Beceriksiz başarı ile görüşüyoruz
    Evraklarda tam, elimizde kapı gibi Hakem Heyetinin para iadesi gerekir raporuda var

    Ama sonuç;

    Son olarak başarıya gidin cihazın aparatlarını teslim edin sorun çözülecek diyor, başarı hala bizle ilgisi yok diyor benq ilgilenmiyor.

    Herkes topu birbirine atıyor, sözde dün arayacaklardı yine arayan yok. çünkü her hafta biz sizi ararız diyolar ama aramıyorlar.

    BENQSİEMENS ALMAYIN BAŞARIYI KULLANMAYIN.

    YOKSA BÖYLE P.. GİBİ ORTADA KALIRSINIZ!
  • Şimdi konuyu bir süredir takip eden avukatla görüştük ve sonuç;

    Manevi zararı dikkate almıyorlarmış. Maddi zararı belgelemek gerekiyormuş... falan filan....

    Tekrar gidip Teknosa müdürü ile görüşmemizi önerdi....

    Artık söyleyecek bi söz bulamıyorum.

    En iyisi SPOT telefon almak, Bozulursa ya basar parayı yaptırırsın yada çöpe atarsın. Kafan rahat olur.

    Artık garantılı telefon almakda hata...

    Şaka gibi 8 ay oldu ve Hiç bir hak iddia edemiyorsunuz.
  • hakem heyeti kararı varsa icra ya başvursanıza.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    E-Kayıt yaptım ama bu ne?
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • hala paranızı alamadınız mı benimde hakem heyetinde karar çıkmıştı 20 gün içerisinde aldım parayı bugün teslim aldım uzun bir süreçti ama sonunda başardım umarım sizinkide çözülür ama hakem heyeti kararı olduktan sonra 20 gün içinde verilmek zorunda vermiyorlarsa icraya başvurun
  • cok kotu bir olay ya hakkatende... allah sabir versin kardes...
    artik duzelsin bu isler ya. ne bu boyle bakkal cakkal isleri gibi nedir bu sorumsuzluk ya ayip hakkatende...
  • Başarı kullanma diyorsun ama sanki diğer servisler farklı mı peki ? Hepsi 1 ay yasal hakları var diye telefon o kadar kalmalı zannediyorlar galiba. Cep bilgisayarı verdim geçen günlerde mavi bil. İstanbul ultravizyon a gidecek ve rom yüklenecek tek sorunu bu. İnanırmısınız 29 gün sonra alabildim cihazı. Bu arada en az 10 defa mavi bilgisayara gittim ve en son gittiğimde müdürü ile görüştüm ve cihaz 2 gün sonra geldi. Yani anlayacağınız gibi tüm servislerimiz sorunlu. Bişi olacak diye korkuyorum elektronik cihazlarıma...
  • Hocam icra yoluyla takibat yapın..İcra için yaptığınız masrafa kadar alırsınız eğer ki verilen süre dolduysa emin olun!Sonuçta hakem heyetinin sonuç bildirgesinde hangi firmanın size para iadesi yapacağına dair bir bildirim de vardır nihayetinde!
  • bende hakem heyetinin para iadesi kararını bekliyorum. gelince teknosaya başvurucam. Heyet 2 tarafada kararı gönderiyormuş. teknosa mı bidaha asla. sanki ürünü tedarikçi firmadan yada teknik servisten almışsınız gibi muamele yapılıyor. PALM PDA almıştım ilk hafta servise gönderdim işlem yapılmadan geri geldi tekrar gönderdim yine aynı, işlem yapılmadı. 3. kez video kaydı yapıp gönderdim. bu seferde sim kart yuvasının bacakları kırılmış geldi. 4. gönderişimde telefom 3,5 ay serviste kaldı. PALMI olan arkadaşlar aman dikkat bozmayın Palmınızı. teknosa SA' yı kesinlikle haketmiyor, rahmetli Sabancının kemiklerini sızlatıyorlar.
  • telefonum başarı teknik serviste 3 ay da tamir olmadı sonra değişim kararı alındı. geçen gün gittim sxg75 yerine s88 göndermişler kabul etmedim ya sxg75 verin yada paramı iade edin dedim. para iadesi için hakem heyetine başvur dedi. arkadaşlar haken heyetine başvurcam ama bi dilekçe örneği ekleyebilirmisiiz rica etsem...
  • e-mailini ver dilekçe örneğini göndereyim arkadaşım.
  • ne hakem heyeti kararı yahu.Abarttılar iyice. Garanti belgesinde açıkca yazar, şu kadar sürede
    tamir ,olmazsa değişim yada para iadesi gerekli diye.Tüketici kanununda da vardır bu cümle.Adam resmen kanun tanımıyorum ve paranı vermiyorum diyor . Gir kanuna başvur ,karar çıkart öyle ödeyeyim diyor yani....
    İnsanda biraz iş ahlakı,onur olur yahu.
    Tüketici kanunundan çıktı al,ilgili bölümü işaretle,git adamlara okut orayı ve kanuni hakkım olan paramı verin de.HAkem heyetine başvur derlerse yazılı olarak iste bu taleplerini.
    En iyisi sen bir dilekçe yaz ve bu dilekçe ile yani yazılı olarak talep et para iadeni.Getir bu dilekçeni adamlara elden ver.Cevabıda yazılı olarak iste.Yiyorsa adamlar hakem heyetine başvurun diye yazılı cevap versinler.Yemez tabii,biz kanun tanımayız,mahkeme (hakem heyeti) kararı çıkart öyle verelim diyemezler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realgs -- 13 Aralık 2007; 10:46:16 >
  • dilekçeyi gönderdim dostum.
    ya bu ahlaksızlığı en cok yapan teknosa. kararı götürdüm salı günü sizede gelmişir karar dedim. içeriye biyere gitti eleman 5dk sonra geldi evet bizede gelmiş değerlendirmek üzere genel müdürlüğe gönderdik dedi, ha karar çıksada uğraştırıyorlar yani. şimdi hediye çeki filan vermeye kalkarlar ama para iadesinde ısrar edicem. teknosa değiştirmeli bu tutumunu yoksa batacak. 4 kez servise götürdüm pda mı hep aynı (saatte iş çıkışı) her götürdüğümde içerideki müşteriler daha da azalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vitalx -- 13 Aralık 2007; 17:22:58 >
  • malesef bende teknosadan aldım... dur bakalım ne olcak. siemensten yanıt bekliyorum...

    vitalx senin fatura tutarı ne kadardı. 800ytl üzerine hakem heyeti ilgilenmiyo filan diyolardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marikanwap -- 13 Aralık 2007; 10:55:37 >
  • benim pda 499ytlydi. tüketici heyetine verdim dosyayı onlar il sanayi odasına (yada müdürlüğü) gönderdiler. bunun fatura tutari ile ilgisi varmı bilmiyorum.
  • Mahkeme Heyetinin kararı ile ilgili. faydalı olabilir. Sanırım mahkeme heyetinin aldığı karara rağmen para iadesi yapılmayan durumlar için.

    http://www.turkhukuksitesi.com/showthread.php?t=4414
  • Peki bu cihazı (Benq P50) verebileceğimiz başka servis var mı? Benimkinin garanti süresi de doldu, özel servis falan varsa oraya götüreyim, parası neyse veririm, en azından süründürmezler.. (belki)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.