Şimdi Ara

Benzinli mi, dizel mi, hibrit mi, elektrikli mi? Hangi otomobil daha ekonomik? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
2.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pskillercheto P kullanıcısına yanıt

    Teorik olarak mümkün değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Geçti artık yıllık 5000kw geçenlerden KW başına 0.53 yerine 1.06 lira alınacak. Yine de bakım ve yürütme masrafları ekonomik ama 5 yıldan sonra ikinci elde dolar bazında yarı fiyatına anca satılır EV araçlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Esxici E kullanıcısına yanıt
    Batarya %10-15 yıl tahmini ömürlü, 10 yıla kadar sigortalanabiliyor. Batarya ücreti 2750-3000 dolar. Dünya'da motor hacmine göre vergi diye bir saçmalık yok. RAW4 yıllık 1.070.000 adet ile Dünya'da en çok satılan benzinli araç, bizde %220 vergi ile lüks, adamlar 12-18 Aylık maaşı ile 5-10 yıl taksitle Egea, Clio, Stepway fiyatına RAW4 alıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Gene mi Hybrid ve Toyota trollüğü yapıyorsun :)
    27 yıldır motoru, şanzımanı, bataryası değişmemiş hybrid Prius lar var. Türkiye ve Almanya'da 500.000 km normal bakım dışında masraf çıkarmayan Toyota hybrid taksiler var. Almanya'da taksi piyasasından Mercedes'i sildi adamlar RAW4 ve Corolla Cross ile diğer hybrid Toyota'lar, %75 oranında ticari piyasayı ele geçirdi Japon hybridler.

    Dünya'da benzeri olmayan motor hacmine göre vergi saçmalığı dışında sıkıntısı, masrafı yok Japon hybridlerin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 18 Kasım 2024; 22:56:39 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tüm giderler hesaplanarak yapılmalı. 10 yıllık kullanımsal süreç baz alınmalı.

    Tahminim LPG hepsinden iyi çıkar. Olması gereken tam elektriklerin en iyi olmasıda, işte. Togg çok pahalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzin ve dizel bakım ücreti yaww diyorlardaaa. Özel servislerde bol kaseden koyalın bakım 8 10 bin 10 yıl sonra gene bol kesenden 22 olacak diyelim ortalama gene bol keseden 18 binde 180 bin diyelim


    togglarda batarya değişimi bakıldımı şu an 156k on yıl sonra 220 k cık küçücük bile koysa 40k açıkcık var


    ha elektriklininde 2 yılda bir bakımları falan saymıyorum. toplam batarya ücretinde yakıt ücreti kafa kafaya çıkıyor laf olsun diye yapılmış bir araştırma

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Duyduğuna bence inanma. Şu an Hybrid Highlander kullanıyorum. Klasik bakımlar harici masrafsız. 7 yıllık garantisi olduğu için onu da benden almıyorlar zaten. Öncesinde 2018 de Toyota Prius C (2016 model ) aldım 2023 e kadar yılda bir defa genel bakım harici asla masraf çıkartmadı. 2024 ocakta komple hybrid batarya değişimi ( vergi dahil 1120 dolar) yaptım. 100.000 mil batarya garantisi dahil. Bu rakamlar araç masraf/fayda orantısı hesapladığımda hiç bir şey. Kullanmadan duyduğuna inanma.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boşuna bu yazıyı okumaya gerek yok. Hiçbiri. Türkiye'de hiçbiri arkadaş, ekonomik olan hiçbir şey yok. Her yerden saplıyor hükümet. Ucuza bir şey aldığınızı görmesin hemen oraya çöküyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde Nissan qasgai e-power var onuda yazsaydiniz.Benzin koyup full elektrikle gidiyorsunuz ve o kasaya göre 5-5.5 litre yakıyor ve 190 beygir.En ileri teknolojiye sahip araç gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VolkanCOO -- 19 Kasım 2024; 7:58:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci el aracın kaybettiği değeri de koysalarmış keşke. Asıl ekonomi orada olabilir.

  • Galiba gerçekten de en ekonomikleri bu küçücük Ami ler falan ya artık. 5 kw olayından sonra bunu anladım ben.

  • Vergileri de eklemek gerekiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • LPG'li

  • Her koşulda araban mı var derdin var. :)

  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • dizel meganenın 6 litre tükettiği yerde benzinli egeanın 7 litre tüketmesi çok hayali bir durum olur. içerik eksiklerle dolu ve yanlışlarda var. Düzeltilip eklenirse güzel bir konu olur

  • Dr.Perga D kullanıcısına yanıt
    Şimdi bunu söyleyenler de amerika’da yaşayan arkadaşlar, hepsini tanıyorum. Seni tanımam. Kullanmadan inanma kısmına gelince, bu riske girmeyi düşünmüyorum. Zaten hibrit ilgimi de çekmiyor. Amerika’da eskiden hibride teşvik vardı, ondan alıyorlardı. Senin alma sebebin nedir bilmem, belki sen aldığında hala kalkmamıştı teşvikler. Şimdi bu şarj edilebilir hibritlere vergi teşviği geldi. Ancak öyle alırım, yoksa cezbeden bir tarafı yok. Ha o da toyota olmaz yine. Yaşlı olduğumu hatırlatıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Evden şarjda artık güneş paneli kullanmak şart. Böylece hem yüksek dilime girmezsin hem de aracı bedavaya şarj edersin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt

    Güneş paneli fiyatları hesaba dahil değil sanırım

  • Hidrojen yok mu 

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.