Şimdi Ara

bir el atın be

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bundan 3 ay önce bir youtube kanalı kurduk. sizden ricam el ele verip şu kanalı herkesin faydalanabileceği hale getirelim. çalışmalarımız hala devam ediyor yakın zamanda 1. de sizlerle birlikte olacak.

    https://www.youtube.com/channel/UCgTr3svGOojuspaCqtM-6-A?view_as=subscriber



  • Konu komşuya güvenerek iş yaparsan iflas edersin.

    Hangi bölümde okuyorsun bilmiyorum ama artık bilim temelli hareket etmeyi öğrenmen gerekiyor. Üniversite çünkü bunu gerektirir. Sana iki stratejiden bahsedeceğim. Birincisi çok temel olan plan-do-review'dür. Hangi işi yapıyorsan yap bu strateji temelinde döner. Önce ne yapacağını planlarsın. Sonra yaparsın. En sonda performansını ölçerek değerlendirme yaparsın. Oradan da tekrar yeni bir plan yaparsın. Ona göre yeniliklerle tekrar yapar ve yine tekrar değerlendirme yaparsın ta ki işin başarılı olana dek. İkincisi ise fast-fail. Google bu yaklaşımı kullanır. Bir işi yaptığında ya tutuyordur ya da tutmuyordur. Tutmayan fikre yatırım yapmak uzun vadede daha fazla zarar sokar. O yüzden derler ki iflas edeceksen hemen et ki ben de başka işlere bakayım.

    Bunlara baktığımızda senin YouTube kanalın ya başarılı ya da başarısızdır. Bunu değerlendirmek sana kalmış. Başarısız ise ya değerlendirme yapar ve yeni stratejiler geliştirirsin ya da fast-fail diye kanalını kapatırsın. Başka projeye atılırsın. Ama bunları yapmayıp burada "Hadi el elele..." demek seni ve projeni başarılı kılmayacak. Başarı bu şekilde gelmez. Üste anlattığım şekilde gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AI Engineer -- 22 Şubat 2018; 15:13:2 >




  • AI Engineer kullanıcısına yanıt
    eğer buradaki amacım kar gütmek olsaydı haklı olacaktınız biz de biliyoruz nasıl kararlar vermemiz gerektiğini. Ancak buradaki asıl amaç olabildiğince fazla kişiye hedefleri hakkında abartılmış efsanelerden ziyade gerçekleri sunmak. burada elimzde olan bir network ağı var ve bundan olabildiğince fazla kişinin faydalanmasını istiyoruz. yoksa biz de biliriz slaym çelınç yapmayı.
  • bir el atın be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AI Engineer

    Kolu komşuya güvenerek iş yaparsan iflas edersin.

    Hangi bölümde okuyorsun bilmiyorum ama artık bilim temelli hareket etmeyi öğrenmen gerekiyor. Üniversite çünkü bunu gerektirir. Sana iki stratejiden bahsedeceğim. Birincisi çok temel olan plan-do-review'dür. Hangi işi yapıyorsan yap bu strateji temelinde döner. Önce ne yapacağını planlarsın. Sonra yaparsın. En sonda performansını ölçerek değerlendirme yaparsın. Oradan da tekrar yeni bir plan yaparsın. Ona göre yeniliklerle tekrar yapar ve yine tekrar değerlendirme yaparsın ta ki işin başarılı olana dek. İkincisi ise fast-fail. Google bu yaklaşımı kullanır. Bir işi yaptığında ya tutuyordur ya da tutmuyordur. Tutmayan fikre yatırım yapmak uzun vadede daha fazla zarar sokar. O yüzden derler ki iflas edeceksen hemen et ki ben de başka işlere bakayım.

    Bunlara baktığımızda senin YouTube kanalın ya başarılı ya da başarısızdır. Bunu değerlendirmek sana kalmış. Başarısız ise ya değerlendirme yapar ve yeni stratejiler geliştirirsin ya da fast-fail diye kanalını kapatırsın. Başka projeye atılırsın. Ama bunları yapmayıp burada "Hadi el elele..." demek seni ve projeni başarılı kılmayacak. Başarı bu şekilde gelmez. Üste anlattığım şekilde gelir.

    Konu* komşu olacak.



    Bu şekilde yazılmaz. Üstte yazdığım şekilde yazılır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • uzayhavalı U kullanıcısına yanıt
    faydalı bir kanal
    ama daha ayrıntılı sorular sorsanız daha iyi olur gibi
    sorulan sorular biraz yüzeysel

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzayhavalı

    eğer buradaki amacım kar gütmek olsaydı haklı olacaktınız biz de biliyoruz nasıl kararlar vermemiz gerektiğini. Ancak buradaki asıl amaç olabildiğince fazla kişiye hedefleri hakkında abartılmış efsanelerden ziyade gerçekleri sunmak. burada elimzde olan bir network ağı var ve bundan olabildiğince fazla kişinin faydalanmasını istiyoruz. yoksa biz de biliriz slaym çelınç yapmayı.

    Non-profit organization denilen kar amacı gütmeyen kurumlar da bu stratejileri izliyorlar. Save the Children ile Deniz Feneri Derneği arasındaki fark budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AI Engineer -- 22 Şubat 2018; 15:14:29 >
  • SnowJon kullanıcısına yanıt
    Düzelttim. Sağ ol düzeltme için.
  • AI Engineer kullanıcısına yanıt
    Merak ettim de siz bunları araştırdınız mı yoksa okulda mı gördünüz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayallereinanmak

    Merak ettim de siz bunları araştırdınız mı yoksa okulda mı gördünüz?

    Üniversitede işletmeye giriş, sistem tasarım ve analizi ve stratejik planlama dersleri aldım. Orada öğrendiklerim bunlar. Ama bu bahsettiklerin çok ama çok temel şeyler. %1 bile etmez. Balanced Scorecard, Service Design, Business Model Canvas gibi yüzlerce ayrı stratejiler var. Çoğunun temel mantığı budur ama yapılış ve yaklaşım olarak farklılıklar içerir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.