< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
Merhaba ben de İzmir den Samsung mağduru Mehmet,2 ay önce kurutmalı çamaşır makinesi aldım ve bir haftadır makine kapağın altından su akıtmaya başladı, çağrı merkezi servis derken,kapak körüğü yırtılmış ve bunun kullanıcı hatasından kaynaklanan bir sorun olduğunu kabul ettirmeye çalışıyorlar, ürün daha 2 aylık, garanti belgesinde ürünün bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır, yazmasına rağmen 520 TL ama size 380 TL olur cevabı veriyorlar, sizden ricam bana da bir dilekçe yazıp atabilirmisiniz? teşekkür ederim.Saygilarimla. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
MERHABA TEBRİK EDERİM HERŞEYDEN ÖNCE BEN DE SORUN YAŞIYORUM MAİL ADRESİNİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM SELAMLAR |