Vakıf bank internet şubesine giriş yaptım, ilgili form hangi menüde görünmektedir? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coderMX -- 9 Eylül 2022; 11:3:30 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bireysel Tüketici Heyeti Masraf Iadeleri Geri Alma Konusu (126. sayfa)
-
-
İnternet bankacılığına giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede "Profil", ardından "Bize Yazın" ve "Talep Gönder" menülerini takip edin. İletişim tercihini "e-posta" işaretlemeyi unutmayın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
herkese merhaba, öncelikle böyle güzel bir konu içim konu sahibine teşekkür ederim.
bu konudan hiç haberim yoktu.
2019 yılı ekim ayında aldığım konut kredisi kullandım, mecburi olarak dask ve konut yangın sigortası yaptılar. daska itirazım yok
yangın sigortası geçen sene 270 lira idi. zaten bilmiyorum iade/iptal imkanı olduğunu, karambole geldi kaynadı ödedim.
şimdi 1000 lira poliçe düzenlemişler, bir de kredi ödediğim hesaba otomatik borç olarak kaydetmişler. bankaya bildirimde bulundum hem arayıp hem de mail ile cevap verip "başta kabul ettiniz ödemeyi vs vs bir şeyler dediler" sözleşmede kabul etmişim, hangi sözleşme bu yollayın dedim ses yok.
kredi alalı 2 yılı geçti thh mı başvurayım yoksa bankalar birliği hakem heyetine mi?
-
Ziraat’i tüketici hakem heyetine verdim 2 ay oldu. İade etmemek için epey uğraştırıyorlar, henüz karar çıkmadı. Bugün hesabıma ailem ziraat güvencesinde diye en ucuz sigortalardan birini iade etmişler ama diğerleri henüz yok. Neden birini iade edip diğerlerini etmediler anlamadım. İşin ilginç yanı karar açıklanmadan yaptılar. Bir oyun var ama çözemedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaten iadelerin çoğu karar açıklanmadan yapılıyor. Böyle bir durumda da müşteri ile banka arasındaki uyuşmazlığın çözüldüğü anlaşıldığından heyet gündeminden çıkarıldığına dair Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyetinden karar çıkıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sağ üst köşedeki profile tıkladım. Teşekkür edeirm.
https://store.donanimhaber.com/02/ad/42/02ad42302d381b8b3664d3e8ba39e14a.png
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coderMX -- 10 Eylül 2022; 16:57:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yalnız ben 4 sigortanın tamamını iade almak istemiştim. Sadece en ucuz 1 tanesi yatırılmış. Diğerlerini daha sonra mı yatırıyorlar yoksa bu bankaların uyguladığı taktik mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer dördünün de dekontunu eklediyseniz muhtemelen onlar da yatar. Veya heyet iadesine karar verdikten sonra da yatırabilirler. Belli olmuyor bankaların işi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Vakıf iadelerimi yaptı fakat artık uygulamadan kredi başvurusu yapmama izin vermiyor. Başına gelen var mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Skylimit'ten mi?
Geçenlerde ben de denedim. 50.000₺ üstü Skylimit başvurularına şube ile görüşmeniz gerekiyor diye bir uyarı gönderiyordu. Ama 50.000₺ altına başvuruya izin veriyordu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aaa bende de öyleymiş. Deneme amaçlı 100.000 girip denemiştim. 50ye kadar veriyor. Teşekkür ederim 🙏
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bir arkadaş söyledi bana da: Bu son süreçte (1-2 aydır) Vakıfbank genel olarak kredilere kota koymuş diye. Ben de öyle öğrendim. Malum son süreçte en uygun krediyi kamu bankaları veriyordu. Yığılma oluyordu haliyle.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Vakıfbankın ihtiyaç kredisi aldığımda kestiği 2230 tl tutarındaki masrafı Bireysel Hakeme başvurarak geri aldım. teşekkürler.
-
2 Haziranda kullandığım kredi için kesilen poliçe ve masrafların birisi hariç diğerlerini vakıfbanktan almıştım. Dün bankalar birliği kararı geldi. İadesi yapılmayan 679.88 Liralık sarı panjur konut sigortası poliçesi de az önce iade edildi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mltya44 -- 16 Eylül 2022; 19:18:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba arkadaşlar,
Süreçle ilgili gelişmeleri aktarayım.
Vakıfbank tarafında hayat sigortaları haricinde hepsine itiraz ettim. İtirazıma ilişkin dönen cevap ile eDevletten Bankalar Birliğine başvurdum. Orası halen değerlendirme aşamasında. Herhangi bir iade olmadı henüz.
Hayat sigortaları içinde, aegon sigortadan teklif aldım iki ayrı kredi olduğu için aegon tarafından kredi hayat sigortası;
50000TL 24 Ay 1.91 oranı için -> 271.36 TL
50000TL 24 Ay 1.91 oranı için -> 271.36 TL
Toplamda 542 Liralık Sigorta ücreti tuttu. Bu sigortaları yaptırdım. Yine Vakıfbankın bize yazın menüsü altından mevcut sigortalardan cayma hakkımı kulanarak caymak istediğimi ve yerine daini-mürtehini ilgili şube olarak belirtiğim iki adet sigoratayı drive'a yükledim ve linkini ekleyerek. Sigortalara buradan ulaşabilirsiniz şeklinde yazdım ve başvuru oluşturdum. 1 haftadan uzun süredir inceleme aşamasında görünüyor.
Bu noktada kredi hayat sigortasını iptali için başvuruyu şubeden yapmak mı daha hızlı sonuç verirdi burdan yapmak mı verir deneyimi olan arkadaş aydınlatabilir ise sevinirim.
Bunlar dışında Halkbank tarafında da aldığım konut kredisi için çıkan masraflar için vakıfbanka oluşturuduğum talebin benzerini halkbank mutlu müşteri merkezi üzerinden açılan penceren doldurarak yolladım ve mail ile cevap dönmelerini istedim fakat elemanlar bir türlü cevap dönmüyor. Bende tekrar cevap dönülmedi yeniden talep açtım mail dönemlerini bekliyorum. Bekleme aşamasında bankanın mail'e cevap dönmediğinide belirterek edevlet üzerinden başvuruyu direk başlatsam mı ? Nasıl bir yol izlemeliyim.
-
kredi kartı aidatı iadesi içinde başvurabiliyomuyuz aynı yere ?
-
bankalar birliği tüketici hakem heyeti kart aidatı iadelerine de bakmaktadır. bankacılıkla ilgili her türlü problemde başvurulabilir. Ancak kart aidatlarını tüm bankalar yasal hale getirdi ve tüm bankalar puan vermeyen aidatsız kartlarda sunduğu için özel bir argümanınız yoksa kart iadatına iade almak zor olabilir
-
çok teşekkürler hocam uğraşmaya değmez o zaman.
-
Bankadan başvuru yapmanız zor olabilir. Sizi sözlü olarak iptal yok diyip yollarlar büyük ihtimalle elden başvuru ben yapmadım ama bence zor. Yapacaksanız da dilekçeyle güzelce derdinizi anlatın yazılı cevap istediğinizi belirtin ve mümkünse dilekçeyi bankaya verince tarih/sayı içeren kayıt numarası alın.
Banka 30 gün içerisinde cevap vermediyse e-devlet üzerinden başvuru yapabilirsiniz bu hem yüzyüze hem online başvurular için geçerli orada başvurunuzu gösterin ve 30 gün içinde cevap gelmediğini belirtebilirsiniz bu şekilde başvuru yapılabiliyor bankadan cevap almadan başvuruyu kabul etmiyor bankalar birliği ya da zaman aşımı gösterilmeden...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judger90 -- 22 Eylül 2022; 11:8:57 > -
Çok teşekkürler hocam, Vakıfbank tarafında sıkıntı olmadı, Halkbank tarafı direk bizim müşteri temsilcisi direk bizi arayıp hani bu bildirimler bize geliyor eksi puan olarak bize yansıyor diyor. Talebi bir türlü maille cevaplatamadık. Dün eşimle konuşmuş krediyi siz alırken işte koşulları ben söylemiştim eğer onları iptal ederseniz kredi oranı değişir vs gibisinden söylemiş vs. Bugün ben tekrar arayıp maille cevap atın ben bankalar birliğine başvuracağım şeklinde diye söyleyeceğim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X