bunların sikayet etsem tekrardan ozaman benım aleyhıme sonuc cıkar tüketici hakem heyetinden |
Bireysel Tüketici Heyeti Masraf Iadeleri Geri Alma Konusu (128. sayfa)
-
-
Valla üstadım yönetmelik açık normlar hiyerarşisine göre yönetmelikler sözleşmelerden üst. Yani kanun ve yönetmelikle verilen bir hak sözleşme ile geri alınamaz (Kazanılmış hak kavramı). Ben sonuç alacağınız kanaatindeyim ancak yinede bir bilene danışmak gerekir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yönetmeliği dikkatli bir şekilde okumanızı öneririm. Sözleşmenizin şartlarını bilmediğimiz için ne söylesek havada kalacaktır. Orada tüm koşullara ait açıklamalar var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben de aynı durumdayım, varımı yoğumu başka bir bankaya taşıyıp kredi kartımı kapatmayı düşünüyorum. Maaş müşterisine de yapılmaz bu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sizin iadesini aldığını yani kullandığınız kredinin oranı mı artmış? Yoksa yeniden kredi çekmek istediğinizde mi 1.95'ten veriyor?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yeni başvuruda, eskisini değiştiremiyorlar sanırım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de Vakıfbank'ta 2 defa iade aldım ama başıma böyle bir şey gelmemişti. Hatta bir çok arkadaşım iade aldı. Onların da başına böyle bir şey gelmedi.
Sizin dediğiniz gibiyse iade alanları alenen fişliyorlar, demektir.
Ama şunları da gözardı etmemek lazım:
Eski şartlarınız güncel başvurunuzda da geçerli miydi? Mesela findeks puanınızda bir değişiklik oldu mu? Eskiden maaş müşterisiyseniz halen devam ediyor mu? Eskiden başvuru yaptığınız kredi Platin Skylimit'se son başvurunuz da mı Platin Skylimit? Çünkü normal kredi başvurusunda kredi oranı Skylimit'e göre yüksek çıkabilir. Platin Skylimit'te oranlar daha düşük oluyor. Belki de banka sizin Platin Skylimit'inizi de kapatmış olabilir. Veya belli bir limite kadar ucuz oranda belli bir limitten sonra yüksek oranda kredi veriyor olabilir. Mesela son süreçte 50.000₺ üstü kredileri Platin Skylimit üzerinden vermiyor ve şubeye yönlendiriyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilexsamet -- 15 Ekim 2022; 10:18:43 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Findex puanım biraz düşmüş ama diğer koşullar neredeyse tamamıyla aynı. Tek seçenek sunuyor onda da sigorta yok. Sadece dosya masrafı ekleniyor. Bu da başvurum dolayısıyla kasıtlı olarak yapıldığını gösteriyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Önceden krediniz olduğu için findeks puanının biraz düşmesi normal. Ama size tek ürün tercihi seçeneği sunuluyorsa kasıtlı bir işlem gibi görünüyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynen hocam. Masrafsız tek seçenek
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yok hocam 1.69 olan oranı 1.95 cıkarmıslar ihtiyac kredısınde ve hayat sigortası diğer paketleride iptal etmişler gözükmüyor kredi cekerken (bana ozel yapmışlar yani bir nevi cezalandırmışlar)
-
Aynı durumdayım. Kredi kartını iptal edip hesabımı başka yere aktarıcam. Maaş yatar yatmaz aktarırım artık. 3 kuruşumuza göz koymuşlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bana da aynı şeyi yapmışlar. Cidden 3 kuruşa göz koymak nedir ya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Su anda kredi almak istediğinizde mobilde nasıl bir ekran çıkıyor karşınıza ? Sizi de fişlemişler mi acaba yoksa yeni iade alan bizim gibileri mi fişliyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sizde bu fişleme olayına gitmemişler hocam, hala indirimli seçeneğiniz var. Biz yeni iade alanlara sigortalı kredi alma seçeneğini kapatmışlar 😁 maaş müşterisi olmayanlar 1.89 dan, maaş müşterisi olanlar 1.69 dan çekiyordu zaten. Ben 2 iade aldım ağustosta çektiğim krediler dolayısıyla. Adamlar maaş müşterisi olmama rağmen kapatmışlar ucuz kredi kısmını😅
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
İngbank uygulamasında kredi hayat sigortası iptali için menü nerede arkadaşlar?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba hocam, aynı şekilde ben de ziraatten konut sigortası için kesilen ücreti geri almak için başvurmuştum lehime sonuçlandı. 2 hafta kadar oluyor bankadan herhangi bir ödeme yapılmadı henüz. Siz başvuruyu şubeye mi yaptınız yoksa internet üzerinden mi yaptınız? Ben subeyle hiç muhatap olmak istemiyorum. Direkt genel merkeze mail yoluyla basvurmayi düşünüyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba hocam karar çıktıktan sonra ziraat bankası ile iletişime geçtiniz mi yoksa kendileri otomatik yatırdı mi iadeyi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X