Şimdi Ara

Blizzard ın Açgözlülüğü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anlaşılan blizzard yıllardır özellikle wow olmak üzere diğer tüm oyunlardan kazandığı paranın tadına doyamadı ki hala basit ve ucuz piyasa taktikleriyle oyuncuların ceplerindeki paraya göz dikmiş durumda.Starcraft 2 yi çıktığı günden beri oynuyorum ve birçok forum takip ediyorum oyunla ilgili.Terran fan boylar hariç herkesin hemfikir olduğu bir konu var tahmin edebileceğini gibi,zerg ün underpowered oluşu.Şimdi top 200 eu listesine bakıyorum ilk 10 da sıfır,ilk 20 de iki tane zerg oyuncusu var,birde sözde denge patch i olan 1.1 patch indeki yeniliklere şöyle bi göz atıyorum ve basit ticari kaygılardan başka birşey göremiyorum maalesef.Bildiğiniz gibi ilk expansion ın adı heart of the swarm yani zerg üzerine kurulu olacak,neden blizzard elinde "balance" gibi güzel bi koz varken bunu hemen kullansın ki?Neden zerg için temel ünitelerden biri olan lurker kaldırılsın durduk yere?Mevcut durumda bu kadar abes ve bariz bi dengesizlik varken,reaper ın bunker ın yapım süresini 5 saniye uzatmak,siege tank ın damage ini light ünitelere karşı 25 düşürmek (armored a yine aynı vuruyor) gerçekten şu abes dengesizlik ortamında yapılacak olan gülünesi değişiklikler.İnanıyor musunuz ki bu 1.1 patch i ile gelecek olan sadece zerg oyuncularını bir nebze olsun avutmaya yönelik değişiklikler herşeyi gayet dengeli yapacak?Blizzard ın son 2-3 senedeki bu açgözlü ve oyuncuyu hiçe sayar tavırları gerçekten can sıkıcı olmaya başladı,WoW da hangi class en çok ağlarsa onu deli gibi bufflarlar,oyunun hikayesindeki en önemli bosslardan biri olan lich king i çoluk çocuğun eline alet ederler,sırf sıradaki expansion olan HotS daha çok satsın diye abuk subuk balance değişiklikleri yaparlar vs. uzar gider bu böyle.Gelip burada "ama idra turnuva kazanıyor ehe" muhabbeti yapmazsınız umarım,istisnalar kaideyi bozmaz diye güzel bir lafımız var.Sonuç olarak blizzard ın bu basit ticari kaygıları ve doyumsuzluğu oyunlardaki tadı tuzu kaçırıyor,ben 1.1 patchinin hiçbirşeyi değiştireceğine inanmıyorum eğer blizzard gerçekten oyunculardan feedback alıyor ve bu oyunu gerçekten mükemmel dengeli yapmak istiyorsa çok daha ciddi değişiklikler yapmalıdır benim görüşüm.Eğer böyle giderse heart of the swarm dahil hiçbir expansion ı almayacağım.Lurker ı koycaksınız heart of the swarm a zerg oyuncuları da ilk oyunda bulamadığı dengeyi orada bulacak dimi,mini çakallar sizi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sargeist -- 18 Eylül 2010; 3:27:54 >







  • idra turnuva kazanabilse de yapabilsek o muhabbeti keşke. overlord'un movespeed'i artıcak filan duyduğumdan iyi oldu patch diyordum ama fake habermiş. aç gözlü blizzard...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeathWarrior

    idra turnuva kazanabilse de yapabilsek o muhabbeti keşke. overlord'un movespeed'i artıcak filan duyduğumdan iyi oldu patch diyordum ama fake habermiş. aç gözlü blizzard...
    haklısın sonuçta biz amatör olarak oynasak da para işin içine girince işler değişebiliyor. bu tüm oyun firmaları için geçerli ama blizzard para için oyun yapmaz anlayışı var enteresan şekilde, sanki blizzard wow'u bedava oynatıyormuş gibi... bi de artık oyun piyasası 90'lardaki gibi de değil, rekabet arttı, para kazanma taktikleri de değişti (dlc'ler, mod'lar, 3 ay sonra çıkan expansion'lar...).

    heart of the swarm'da zerg biraz buff'lanabilir dediğin gibi, sonra protoss campaign'inde protoss'a kıyak geçerler yeni birimler falan olabilir. maksat millet tadını çıkarsın.

    yani her ülkeden ilk 200'de bariz şekilde terran üstünlüğü var, bu da bir gösterge olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metabor

    haklısın sonuçta biz amatör olarak oynasak da para işin içine girince işler değişebiliyor. bu tüm oyun firmaları için geçerli ama blizzard para için oyun yapmaz anlayışı var enteresan şekilde, sanki blizzard wow'u bedava oynatıyormuş gibi... bi de artık oyun piyasası 90'lardaki gibi de değil, rekabet arttı, para kazanma taktikleri de değişti (dlc'ler, mod'lar, 3 ay sonra çıkan expansion'lar...).

    heart of the swarm'da zerg biraz buff'lanabilir dediğin gibi, sonra protoss campaign'inde protoss'a kıyak geçerler yeni birimler falan olabilir. maksat millet tadını çıkarsın.

    yani her ülkeden ilk 200'de bariz şekilde terran üstünlüğü var, bu da bir gösterge olabilir.

    Alıntıları Göster
    Haklısın bende patch lerde zerg adına olumlu bişeyler beklemiyorum taki zerg ile ilgili oyun cıkana kadar

    Birde ben ilk SC ı hic oynamamıştım ilk defa SC2 yi aldım ve oynuyorum

    Lurker demişsin ben onu hiç görmedimde nasıl bir ünite acaba hem hacvaya hemde karaya ateş edebiliyormuydu.?Zahmet olmasza benim gibi LURKER i tanımayanlar icin bilgi verirmisiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElektronicWolf

    Haklısın bende patch lerde zerg adına olumlu bişeyler beklemiyorum taki zerg ile ilgili oyun cıkana kadar

    Birde ben ilk SC ı hic oynamamıştım ilk defa SC2 yi aldım ve oynuyorum

    Lurker demişsin ben onu hiç görmedimde nasıl bir ünite acaba hem hacvaya hemde karaya ateş edebiliyormuydu.?Zahmet olmasza benim gibi LURKER i tanımayanlar icin bilgi verirmisiniz.

    Alıntıları Göster
    Blizzard bu taktiği hep yapıyor.
    Warcraft 3 ilk çıktığında Human diğer ırkları eziyordu.
    Daha sonra ki patch ler de NightElf i buff ladılar.
    Warcraft 3 ün son dönemlerinde -1-2 sene öncesi- Orc en güçlü ırk oldu.
    UNDEAD hiçbirzaman ve hiçbir dönemde diğer ırklarla yarışamadı. Hep kaybetti.

    Belkide Blizzard ın bir çeşit korkusu vardır. Ticari veya başka sebeplerden ....
    Undead=Zerg kötü yü temsil ettiği için hiçbir zaman güçlü bir ırk yapmayacaklar.
    Güçlü olsun istemiyorum, DENGELİ olsun yeter.

    DeMusliM, TTone, WhiteRa, Tarson, Naama, Bratok, Huk, Socke, Cloud, un olduğu turnuvada IDRA ve DIMAGA kesinlikle 1. olamaz.

    Ayrıca, 14 eylül, en iyi 200 listesinde ilk 10 da 1 tane bile ZERG yok.

    Hiç olmadı Zerg oyuncuları olarak toplanıp Blizzard forumlarına mesaj atalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElektronicWolf

    Haklısın bende patch lerde zerg adına olumlu bişeyler beklemiyorum taki zerg ile ilgili oyun cıkana kadar

    Birde ben ilk SC ı hic oynamamıştım ilk defa SC2 yi aldım ve oynuyorum

    Lurker demişsin ben onu hiç görmedimde nasıl bir ünite acaba hem hacvaya hemde karaya ateş edebiliyormuydu.?Zahmet olmasza benim gibi LURKER i tanımayanlar icin bilgi verirmisiniz.

    aslında lurker starcraft 2 nin dataları içinde var yalnız oyunda yok,map editor ü açarak lurker ı kullanabiliyosun ben kullandım tam olarak nasıl bi ünite olduğunu gördüm fakat şuan hatırlamıyorum nasıl yapıyoduk onu.bu bile bi kanıtı aslında lurker ın heart of the swarm da geleceğinin,kesinlikle zerg ün ihtiyacı olan temel ünitelerden biri.

    bu da lurker ın sc2 deki bir videosuhttp://www.youtube.com/watch?v=9wJjw56OdGs

    ünite temel olarak burrowed iken atak yapabiliyor ve sanırım armored a karşı bonus vuruyor.kalabalık ordulara karşı (mm bioball gibi) alan damage i vurabiliyor.Şuan zerg ün en önemli sorunlarından biri de ilk expodan sonra aldığı herhangi bir expoyu koruma sıkıntısı olduğu için lurker tam bu noktada çok kullanışlı olur diye düşünüyorum.bir protoss veya terran ın expolarını korumasındaki kolaylık ve güvenlik ile zergün kesinlikle bir değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sargeist -- 18 Eylül 2010; 19:38:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heavyy

    Blizzard bu taktiği hep yapıyor.
    Warcraft 3 ilk çıktığında Human diğer ırkları eziyordu.
    Daha sonra ki patch ler de NightElf i buff ladılar.
    Warcraft 3 ün son dönemlerinde -1-2 sene öncesi- Orc en güçlü ırk oldu.
    UNDEAD hiçbirzaman ve hiçbir dönemde diğer ırklarla yarışamadı. Hep kaybetti.

    Belkide Blizzard ın bir çeşit korkusu vardır. Ticari veya başka sebeplerden ....
    Undead=Zerg kötü yü temsil ettiği için hiçbir zaman güçlü bir ırk yapmayacaklar.
    Güçlü olsun istemiyorum, DENGELİ olsun yeter.

    DeMusliM, TTone, WhiteRa, Tarson, Naama, Bratok, Huk, Socke, Cloud, un olduğu turnuvada IDRA ve DIMAGA kesinlikle 1. olamaz.

    Ayrıca, 14 eylül, en iyi 200 listesinde ilk 10 da 1 tane bile ZERG yok.

    Hiç olmadı Zerg oyuncuları olarak toplanıp Blizzard forumlarına mesaj atalım.

    valla oyun çıktığı günden beri official forumlar dahil heryerde konuşuluyor bu sorun,blizzard gerçekten dediği gibi oyuncuların postlarını okuyup feedback alıyor olsaydı bu 1.1 patch inde çok daha farklı ve ciddi değişiklikler görürdük.ama olay bununla alakalı değil dediğim gibi,tamamen minik beyinleriyle yapmış olduğu ticari planlardan ötürü bu işler böyle yürüyor.bu gelen patch zerg oyuncularına sus payı bile olamaz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Cyberpunk'ın sıkıcı olması
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: heavyy

    Blizzard bu taktiği hep yapıyor.
    Warcraft 3 ilk çıktığında Human diğer ırkları eziyordu.
    Daha sonra ki patch ler de NightElf i buff ladılar.
    Warcraft 3 ün son dönemlerinde -1-2 sene öncesi- Orc en güçlü ırk oldu.
    UNDEAD hiçbirzaman ve hiçbir dönemde diğer ırklarla yarışamadı. Hep kaybetti.

    Belkide Blizzard ın bir çeşit korkusu vardır. Ticari veya başka sebeplerden ....
    Undead=Zerg kötü yü temsil ettiği için hiçbir zaman güçlü bir ırk yapmayacaklar.
    Güçlü olsun istemiyorum, DENGELİ olsun yeter.

    DeMusliM, TTone, WhiteRa, Tarson, Naama, Bratok, Huk, Socke, Cloud, un olduğu turnuvada IDRA ve DIMAGA kesinlikle 1. olamaz.

    Ayrıca, 14 eylül, en iyi 200 listesinde ilk 10 da 1 tane bile ZERG yok.

    Hiç olmadı Zerg oyuncuları olarak toplanıp Blizzard forumlarına mesaj atalım.

    valla oyun çıktığı günden beri official forumlar dahil heryerde konuşuluyor bu sorun,blizzard gerçekten dediği gibi oyuncuların postlarını okuyup feedback alıyor olsaydı bu 1.1 patch inde çok daha farklı ve ciddi değişiklikler görürdük.ama olay bununla alakalı değil dediğim gibi,tamamen minik beyinleriyle yapmış olduğu ticari planlardan ötürü bu işler böyle yürüyor.bu gelen patch zerg oyuncularına sus payı bile olamaz.

    Alıntıları Göster
    @Sargeist
    1.1 patch de ne değişiklikler var acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: ElektronicWolf

    Haklısın bende patch lerde zerg adına olumlu bişeyler beklemiyorum taki zerg ile ilgili oyun cıkana kadar

    Birde ben ilk SC ı hic oynamamıştım ilk defa SC2 yi aldım ve oynuyorum

    Lurker demişsin ben onu hiç görmedimde nasıl bir ünite acaba hem hacvaya hemde karaya ateş edebiliyormuydu.?Zahmet olmasza benim gibi LURKER i tanımayanlar icin bilgi verirmisiniz.

    aslında lurker starcraft 2 nin dataları içinde var yalnız oyunda yok,map editor ü açarak lurker ı kullanabiliyosun ben kullandım tam olarak nasıl bi ünite olduğunu gördüm fakat şuan hatırlamıyorum nasıl yapıyoduk onu.bu bile bi kanıtı aslında lurker ın heart of the swarm da geleceğinin,kesinlikle zerg ün ihtiyacı olan temel ünitelerden biri.

    bu da lurker ın sc2 deki bir videosuhttp://www.youtube.com/watch?v=9wJjw56OdGs

    ünite temel olarak burrowed iken atak yapabiliyor ve sanırım armored a karşı bonus vuruyor.kalabalık ordulara karşı (mm bioball gibi) alan damage i vurabiliyor.Şuan zerg ün en önemli sorunlarından biri de ilk expodan sonra aldığı herhangi bir expoyu koruma sıkıntısı olduğu için lurker tam bu noktada çok kullanışlı olur diye düşünüyorum.bir protoss veya terran ın expolarını korumasındaki kolaylık ve güvenlik ile zergün kesinlikle bir değil.

    ne lurker miş ağzım açık izledim videoyu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heavyy

    @Sargeist
    1.1 patch de ne değişiklikler var acaba?


    buradan detaylı bir şekilde görebilirsinhttp://us.battle.net/sc2/en/blog/692221
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: heavyy

    @Sargeist
    1.1 patch de ne değişiklikler var acaba?


    buradan detaylı bir şekilde görebilirsinhttp://us.battle.net/sc2/en/blog/692221

    Alıntıları Göster
    Sağol @Sargeist

    Valla cok iyi bir ünite imiş zaten zerg in savumna berbat bu olsa bir nebze daha güzel olurdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElektronicWolf

    Sağol @Sargeist

    Valla cok iyi bir ünite imiş zaten zerg in savumna berbat bu olsa bir nebze daha güzel olurdu.

    Alıntıları Göster
    yahu lurker sc 1 de yerin içine iyice batardı görünmezdi, geçitlere koydunmu kolay geçit vermezdi. bu ne böyle kıçları yeryüzünde bunların, kabak gibi görünüyorlar. ne anladım bu lurkerdan!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merl

    yahu lurker sc 1 de yerin içine iyice batardı görünmezdi, geçitlere koydunmu kolay geçit vermezdi. bu ne böyle kıçları yeryüzünde bunların, kabak gibi görünüyorlar. ne anladım bu lurkerdan!

    Alıntıları Göster
    Ben bllizardın bir çok oyun şirketinden daha fazla fedakar olduğunu düşünüyorum. Wowdan iyi para kazanıyor diyorsuuz lakin o oyundaki maliyet ve özveri sc2 dışında hiçbir oyunda yoktur. Bunun yanında starcraft2 biz aboneliksiz aldık ve oynuyoruz oyunun temeli multiplayer yapılı olmuş. Yani bu oyun aslen multiplayer sisteminden zevk alınabilinir. Ve anlaşılan o ki multiplayer sistemini en az 6 7 yıl sömüreceğiz. Oyunun satışları minimum seviyeye kadar düşssede multideki maliyet hep aynı kalacaktır. Ayrıca bu oyundaki özveriyi hiçbir oyunda görmedim adamlar hakikaten yıllarca üstünde çalışmış olmalı. Şuana kadar yapılmış en kaliteli oyun bu. Herşey para değil bence insan emeğide çok önemli bu noktalara dikkat çekmek gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi patya -- 19 Eylül 2010; 12:36:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: patya

    Ben bllizardın bir çok oyun şirketinden daha fazla fedakar olduğunu düşünüyorum. Wowdan iyi para kazanıyor diyorsuuz lakin o oyundaki maliyet ve özveri sc2 dışında hiçbir oyunda yoktur. Bunun yanında starcraft2 biz aboneliksiz aldık ve oynuyoruz oyunun temeli multiplayer yapılı olmuş. Yani bu oyun aslen multiplayer sisteminden zevk alınabilinir. Ve anlaşılan o ki multiplayer sistemini en az 6 7 yıl sömüreceğiz. Oyunun satışları minimum seviyeye kadar düşssede multideki maliyet hep aynı kalacaktır. Ayrıca bu oyundaki özveriyi hiçbir oyunda görmedim adamlar hakikaten yıllarca üstünde çalışmış olmalı. Şuana kadar yapılmış en kaliteli oyun bu. Herşey para değil bence insan emeğide çok önemli bu noktalara dikkat çekmek gerekir.

    Alıntıları Göster
    Defiler yerine infestor denen ne idüğü belirsiz mahluku koymak, scvlere auto reapir koymak, scvlere saldırı önceliğinin düşük olması, planetary fotress diye bir binanın olması,vikingin 9 range'i thorun 10 range'i, marauderin stimden sadece 10 canın gitmesi, stim ve consecutive gibi upgradelerin dalga geçer gibi 50/50 olması, turretlerin imba damagesi, bunker'ın %100 paraya salvage edilmesi, hydraların ızdırap çektiren movement speedleri,lurker'ın olmaması, zergin her upgradenin aşırı pahallı olması, neural parasite'in 100 energy ve research gerektirmesi.

    Bir oturuştu aklıma gelen dengesizlikler bunlar, HotS'da zerg imba olmalı ki bunca zamandır ezildiğimiz terranlardan intikam alalım. Artık dengeli beklemiyoruz terranın 2 aydır yaşadığı üstünlüğü istiyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckukner

    Defiler yerine infestor denen ne idüğü belirsiz mahluku koymak, scvlere auto reapir koymak, scvlere saldırı önceliğinin düşük olması, planetary fotress diye bir binanın olması,vikingin 9 range'i thorun 10 range'i, marauderin stimden sadece 10 canın gitmesi, stim ve consecutive gibi upgradelerin dalga geçer gibi 50/50 olması, turretlerin imba damagesi, bunker'ın %100 paraya salvage edilmesi, hydraların ızdırap çektiren movement speedleri,lurker'ın olmaması, zergin her upgradenin aşırı pahallı olması, neural parasite'in 100 energy ve research gerektirmesi.

    Bir oturuştu aklıma gelen dengesizlikler bunlar, HotS'da zerg imba olmalı ki bunca zamandır ezildiğimiz terranlardan intikam alalım. Artık dengeli beklemiyoruz terranın 2 aydır yaşadığı üstünlüğü istiyoruz.

    Alıntıları Göster
    az önce bi oyun oynadım saçı başı yolmamak elde değil,adamı bariz bir şekilde outmacroladım oyunun başından beri 2 kat daha fazla income ım vardı buna rağmen herif 2 base den çıkardığı 10 marauder 12 tane siege tank ile benim tamı tamına 42 roach ve 30 hydralisk imi aldı ,üstelik benim ünitelerin +2 attack upgrade i vardı,çıldırmamak elde değil.medivac bile yoktu adamda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sargeist -- 20 Eylül 2010; 2:43:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    az önce bi oyun oynadım saçı başı yolmamak elde değil,adamı bariz bir şekilde outmacroladım oyunun başından beri 2 kat daha fazla income ım vardı buna rağmen herif 2 base den çıkardığı 10 marauder 12 tane siege tank ile benim tamı tamına 42 roach ve 30 hydralisk imi aldı ,üstelik benim ünitelerin +2 attack upgrade i vardı,çıldırmamak elde değil.medivac bile yoktu adamda.


    Karşı tarafın tam istediği birimleri kullanmışssınız. Tank ve marauder var üstelik hiç marine yok nasıl mutalisk yapmazsınız nasıl baneling yapmazsınız. 5 6 tane mutalisk bile işinizi görürdü tüm tankları rahatlıkla yok eder kalan marauderleride hemen alabilirdiniz. Maalesef şunu söylemek isterimki karşı tarafın birimlerini gözetlemek ve karşı güc oluşturmak sizin stratejiniz olmalıydı. Her birimin başka bir birime avantajı ve dezavantajı vardır. Bunu kullanmaz, ordunuzun macrosunda bir strateji belirlemezsenız; nerfler veya bufflar size yarar zaten sağlamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: patya


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    az önce bi oyun oynadım saçı başı yolmamak elde değil,adamı bariz bir şekilde outmacroladım oyunun başından beri 2 kat daha fazla income ım vardı buna rağmen herif 2 base den çıkardığı 10 marauder 12 tane siege tank ile benim tamı tamına 42 roach ve 30 hydralisk imi aldı ,üstelik benim ünitelerin +2 attack upgrade i vardı,çıldırmamak elde değil.medivac bile yoktu adamda.


    Karşı tarafın tam istediği birimleri kullanmışssınız. Tank ve marauder var üstelik hiç marine yok nasıl mutalisk yapmazsınız nasıl baneling yapmazsınız. 5 6 tane mutalisk bile işinizi görürdü tüm tankları rahatlıkla yok eder kalan marauderleride hemen alabilirdiniz. Maalesef şunu söylemek isterimki karşı tarafın birimlerini gözetlemek ve karşı güc oluşturmak sizin stratejiniz olmalıydı. Her birimin başka bir birime avantajı ve dezavantajı vardır. Bunu kullanmaz, ordunuzun macrosunda bir strateji belirlemezsenız; nerfler veya bufflar size yarar zaten sağlamaz.


    fail.

    baneling demişsin, 2 tank tek vuruşta 8 tane banelingi patlatabilir, tank varken baneling sunulmaz, ki 125 hpli maradueri patlatmak için tanesi 75min 25 gas olan banelinglerden 4 tane patlatmak lazım, fungal growthsuz baneling maradueri de counterlamaz bırak tankı,

    5-6 muta ile 12 tankı kesmek nerden baksan 2dk sürer, ki 5-6 muta 10-15 marine ile counterlanır çözüm değil o pozisyonda muta, ki adam muta bassa ground ünitleri tutacak kuvveti zaten olmaz, ki bi oyunda hem muta hem hydra basmak zordur, muta sadece harrass birimidir bire bir combatta işe yaramazlar, oyunun en uzun sürede kurulan binalarından biri spire'dır ve mutalar acayip pahalı, terran bariz imba.

    zergin en etkili birimi hydraliskin şaka gibi 80 hpsi var, colossus 2 kere vursa 10 tane hydra yanıyor, ondan daha pahalı stalkerin bile 160 varken, movement speedi saymıyorum bile, blizzard nefretimi kazandı artık bunca senedir desteklediğim firma...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeathWarrior


    quote:

    Orijinalden alıntı: patya


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    az önce bi oyun oynadım saçı başı yolmamak elde değil,adamı bariz bir şekilde outmacroladım oyunun başından beri 2 kat daha fazla income ım vardı buna rağmen herif 2 base den çıkardığı 10 marauder 12 tane siege tank ile benim tamı tamına 42 roach ve 30 hydralisk imi aldı ,üstelik benim ünitelerin +2 attack upgrade i vardı,çıldırmamak elde değil.medivac bile yoktu adamda.


    Karşı tarafın tam istediği birimleri kullanmışssınız. Tank ve marauder var üstelik hiç marine yok nasıl mutalisk yapmazsınız nasıl baneling yapmazsınız. 5 6 tane mutalisk bile işinizi görürdü tüm tankları rahatlıkla yok eder kalan marauderleride hemen alabilirdiniz. Maalesef şunu söylemek isterimki karşı tarafın birimlerini gözetlemek ve karşı güc oluşturmak sizin stratejiniz olmalıydı. Her birimin başka bir birime avantajı ve dezavantajı vardır. Bunu kullanmaz, ordunuzun macrosunda bir strateji belirlemezsenız; nerfler veya bufflar size yarar zaten sağlamaz.


    fail.

    baneling demişsin, 2 tank tek vuruşta 8 tane banelingi patlatabilir, tank varken baneling sunulmaz, ki 125 hpli maradueri patlatmak için tanesi 75min 25 gas olan banelinglerden 4 tane patlatmak lazım, fungal growthsuz baneling maradueri de counterlamaz bırak tankı,

    5-6 muta ile 12 tankı kesmek nerden baksan 2dk sürer, ki 5-6 muta 10-15 marine ile counterlanır çözüm değil o pozisyonda muta, ki adam muta bassa ground ünitleri tutacak kuvveti zaten olmaz, ki bi oyunda hem muta hem hydra basmak zordur, muta sadece harrass birimidir bire bir combatta işe yaramazlar, oyunun en uzun sürede kurulan binalarından biri spire'dır ve mutalar acayip pahalı, terran bariz imba.

    zergin en etkili birimi hydraliskin şaka gibi 80 hpsi var, colossus 2 kere vursa 10 tane hydra yanıyor, ondan daha pahalı stalkerin bile 160 varken, movement speedi saymıyorum bile, blizzard nefretimi kazandı artık bunca senedir desteklediğim firma...



    Virgülünden, noktana sana her yazdığınla katılıyorum...

    Oyuna Zerg'le başladım... Uzun süre denedim olmadı, ne yapsam ne etsem, bariz şekilde benden yeteneksiz, lamer adamlara basit basit düpedüz oyunlarla, MMM dalgası, tank vs ile yenildim... Uzun süredir Terran'la oynuyordum... Herşey iyiydi benim için, çok iyi oyuncu değilim zaten, 1v1 de silver, 2v2 ve 3v3 de gold'dayız... Ama 1v1 az oynadım... Dayanamadım yine delisi olduğum Zerg'e dönüş yaptım, son 1 haftadır Zerg oynuyordum... Ama yok abi yok... Bir kere bariz şekilde Zerg'in izleme konusunda eksiği var. Göremiyorsunuz abi adamın ne yaptığını ettiğini... adam kapıyı kapatıyor, oooh mis içerde kazanı kaynat... Terran bi scan atıyor tamam, Toss'un zaten scout birimi süper... Zerg'le de Hive yapacan da Overlord'a upg yapıp Overseer'a geçeceksin de, zaten 2 damage alınca patlıyor, bari o kadar para baydık cloak birim olsun... Tamam cloak zerg'lerin mantığına aykırı, o zaman farklı birşey olsun... Adamı görmüyorsun etmiyorsun, Banshee mi gidiyor, MMM mi gelecek, Medievac'le indirme mi yapacak... Herşeyden kasacaksın... 1 hafta oynadım sinir hastası oldum yine Terran'a döndüm...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeathWarrior


    quote:

    Orijinalden alıntı: patya


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    az önce bi oyun oynadım saçı başı yolmamak elde değil,adamı bariz bir şekilde outmacroladım oyunun başından beri 2 kat daha fazla income ım vardı buna rağmen herif 2 base den çıkardığı 10 marauder 12 tane siege tank ile benim tamı tamına 42 roach ve 30 hydralisk imi aldı ,üstelik benim ünitelerin +2 attack upgrade i vardı,çıldırmamak elde değil.medivac bile yoktu adamda.


    Karşı tarafın tam istediği birimleri kullanmışssınız. Tank ve marauder var üstelik hiç marine yok nasıl mutalisk yapmazsınız nasıl baneling yapmazsınız. 5 6 tane mutalisk bile işinizi görürdü tüm tankları rahatlıkla yok eder kalan marauderleride hemen alabilirdiniz. Maalesef şunu söylemek isterimki karşı tarafın birimlerini gözetlemek ve karşı güc oluşturmak sizin stratejiniz olmalıydı. Her birimin başka bir birime avantajı ve dezavantajı vardır. Bunu kullanmaz, ordunuzun macrosunda bir strateji belirlemezsenız; nerfler veya bufflar size yarar zaten sağlamaz.


    fail.

    baneling demişsin, 2 tank tek vuruşta 8 tane banelingi patlatabilir, tank varken baneling sunulmaz, ki 125 hpli maradueri patlatmak için tanesi 75min 25 gas olan banelinglerden 4 tane patlatmak lazım, fungal growthsuz baneling maradueri de counterlamaz bırak tankı,

    5-6 muta ile 12 tankı kesmek nerden baksan 2dk sürer, ki 5-6 muta 10-15 marine ile counterlanır çözüm değil o pozisyonda muta, ki adam muta bassa ground ünitleri tutacak kuvveti zaten olmaz, ki bi oyunda hem muta hem hydra basmak zordur, muta sadece harrass birimidir bire bir combatta işe yaramazlar, oyunun en uzun sürede kurulan binalarından biri spire'dır ve mutalar acayip pahalı, terran bariz imba.

    zergin en etkili birimi hydraliskin şaka gibi 80 hpsi var, colossus 2 kere vursa 10 tane hydra yanıyor, ondan daha pahalı stalkerin bile 160 varken, movement speedi saymıyorum bile, blizzard nefretimi kazandı artık bunca senedir desteklediğim firma...



    Virgülünden, noktana sana her yazdığınla katılıyorum...

    Oyuna Zerg'le başladım... Uzun süre denedim olmadı, ne yapsam ne etsem, bariz şekilde benden yeteneksiz, lamer adamlara basit basit düpedüz oyunlarla, MMM dalgası, tank vs ile yenildim... Uzun süredir Terran'la oynuyordum... Herşey iyiydi benim için, çok iyi oyuncu değilim zaten, 1v1 de silver, 2v2 ve 3v3 de gold'dayız... Ama 1v1 az oynadım... Dayanamadım yine delisi olduğum Zerg'e dönüş yaptım, son 1 haftadır Zerg oynuyordum... Ama yok abi yok... Bir kere bariz şekilde Zerg'in izleme konusunda eksiği var. Göremiyorsunuz abi adamın ne yaptığını ettiğini... adam kapıyı kapatıyor, oooh mis içerde kazanı kaynat... Terran bi scan atıyor tamam, Toss'un zaten scout birimi süper... Zerg'le de Hive yapacan da Overlord'a upg yapıp Overseer'a geçeceksin de, zaten 2 damage alınca patlıyor, bari o kadar para baydık cloak birim olsun... Tamam cloak zerg'lerin mantığına aykırı, o zaman farklı birşey olsun... Adamı görmüyorsun etmiyorsun, Banshee mi gidiyor, MMM mi gelecek, Medievac'le indirme mi yapacak... Herşeyden kasacaksın... 1 hafta oynadım sinir hastası oldum yine Terran'a döndüm...

    Alıntıları Göster
    Baneling tank a işe yaramaz ama kesinlikle muta yapmalıydın. Replay olmadığı için daha önce saldırı yaptın mı bilmiyorum ama zerg oynuyosan rakibini rahat bırakmayacaksın sürekli göndereceksin. 42 roach 30 hydra biriktirmen zaten yanlış olmuş + muta yok + tankların dibine girip ortalığı karıştıracak en ucuz ve çifter çifter çıkan zergling yok sonuçta yenilgi kaçınılmaz.

    @ DeathWarrior
    Muta acayip pahallı demişsin ama arkadaşta 42 roach 30 hydra basmış bunlarda bedava değil arada 10 tane muta gayet rahat basabilirdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeathWarrior


    quote:

    Orijinalden alıntı: patya


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    az önce bi oyun oynadım saçı başı yolmamak elde değil,adamı bariz bir şekilde outmacroladım oyunun başından beri 2 kat daha fazla income ım vardı buna rağmen herif 2 base den çıkardığı 10 marauder 12 tane siege tank ile benim tamı tamına 42 roach ve 30 hydralisk imi aldı ,üstelik benim ünitelerin +2 attack upgrade i vardı,çıldırmamak elde değil.medivac bile yoktu adamda.


    Karşı tarafın tam istediği birimleri kullanmışssınız. Tank ve marauder var üstelik hiç marine yok nasıl mutalisk yapmazsınız nasıl baneling yapmazsınız. 5 6 tane mutalisk bile işinizi görürdü tüm tankları rahatlıkla yok eder kalan marauderleride hemen alabilirdiniz. Maalesef şunu söylemek isterimki karşı tarafın birimlerini gözetlemek ve karşı güc oluşturmak sizin stratejiniz olmalıydı. Her birimin başka bir birime avantajı ve dezavantajı vardır. Bunu kullanmaz, ordunuzun macrosunda bir strateji belirlemezsenız; nerfler veya bufflar size yarar zaten sağlamaz.


    fail.

    baneling demişsin, 2 tank tek vuruşta 8 tane banelingi patlatabilir, tank varken baneling sunulmaz, ki 125 hpli maradueri patlatmak için tanesi 75min 25 gas olan banelinglerden 4 tane patlatmak lazım, fungal growthsuz baneling maradueri de counterlamaz bırak tankı,

    5-6 muta ile 12 tankı kesmek nerden baksan 2dk sürer, ki 5-6 muta 10-15 marine ile counterlanır çözüm değil o pozisyonda muta, ki adam muta bassa ground ünitleri tutacak kuvveti zaten olmaz, ki bi oyunda hem muta hem hydra basmak zordur, muta sadece harrass birimidir bire bir combatta işe yaramazlar, oyunun en uzun sürede kurulan binalarından biri spire'dır ve mutalar acayip pahalı, terran bariz imba.

    zergin en etkili birimi hydraliskin şaka gibi 80 hpsi var, colossus 2 kere vursa 10 tane hydra yanıyor, ondan daha pahalı stalkerin bile 160 varken, movement speedi saymıyorum bile, blizzard nefretimi kazandı artık bunca senedir desteklediğim firma...



    Virgülünden, noktana sana her yazdığınla katılıyorum...

    Oyuna Zerg'le başladım... Uzun süre denedim olmadı, ne yapsam ne etsem, bariz şekilde benden yeteneksiz, lamer adamlara basit basit düpedüz oyunlarla, MMM dalgası, tank vs ile yenildim... Uzun süredir Terran'la oynuyordum... Herşey iyiydi benim için, çok iyi oyuncu değilim zaten, 1v1 de silver, 2v2 ve 3v3 de gold'dayız... Ama 1v1 az oynadım... Dayanamadım yine delisi olduğum Zerg'e dönüş yaptım, son 1 haftadır Zerg oynuyordum... Ama yok abi yok... Bir kere bariz şekilde Zerg'in izleme konusunda eksiği var. Göremiyorsunuz abi adamın ne yaptığını ettiğini... adam kapıyı kapatıyor, oooh mis içerde kazanı kaynat... Terran bi scan atıyor tamam, Toss'un zaten scout birimi süper... Zerg'le de Hive yapacan da Overlord'a upg yapıp Overseer'a geçeceksin de, zaten 2 damage alınca patlıyor, bari o kadar para baydık cloak birim olsun... Tamam cloak zerg'lerin mantığına aykırı, o zaman farklı birşey olsun... Adamı görmüyorsun etmiyorsun, Banshee mi gidiyor, MMM mi gelecek, Medievac'le indirme mi yapacak... Herşeyden kasacaksın... 1 hafta oynadım sinir hastası oldum yine Terran'a döndüm...

    Alıntıları Göster
    yazdıklarınızı okuyana kadar oynadığımı sanıyordum
    ama sanki ben oynamıyor sadece seyrediyorum oyunu




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.