Şimdi Ara

BMW 116i Otomatik Vites - İYİ ve KÖTÜ yönleri - ALTERNATİFLER?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
69.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BMW 116i otomatik vites standart ve premium donanımlı arabaların İYİ ve KÖTÜ yönleri nelerdir?
    BMW 116i otomatik vites yerine aynı paraya alınabilecek daha iyi ALTERNATİFLER nelerdir? NEDEN daha iyiler?


     BMW 116i Otomatik Vites - İYİ ve KÖTÜ yönleri - ALTERNATİFLER?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 18 Aralık 2007; 18:20:36 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW 116i Otomatik Vites: İyi ve Kötü Yönleri, Alternatifler

    BMW 116i Otomatik Vites, şehir içi sürüşler için tasarlanmış, premium bir kompakt otomobildir. 2011 yılında piyasaya sürülen bu araç, sportif tasarımı ve verimli motoru ile dikkat çeker.

    İyi Yönleri:

    • Sportif Tasarım: BMW 116i Otomatik Vites, keskin hatları ve dinamik duruşuyla dikkat çeker.
    • Verimli Motor: 1.6 litrelik dört silindirli motoru, etkileyici bir yakıt ekonomisi sunar.
    • Yüksek Teknoloji Özellikler: Araçta, iDrive bilgi-eğlence sistemi, deri döşeme ve park sensörleri gibi bir dizi yüksek teknoloji özellik bulunur.
    • Güvenli ve Dayanıklı: BMW 116i Otomatik Vites, yüksek güvenlik dereceleri ve sağlam tasarımıyla bilinir.

    Kötü Yönleri:

    • Sınırlı İç Mekan: Kompakt boyutları nedeniyle, arka koltuklar ve bagaj alanı sınırlıdır.
    • Yüksek Fiyat Etiketi: BMW 116i Otomatik Vites, aynı sınıftaki diğer araçlarla karşılaştırıldığında nispeten pahalıdır.
    • Sert Süspansiyon: Bazı sürücüler, BMW 116i Otomatik Vites'in süspansiyonunu sert bulabilir.

    Alternatifler:

    BMW 116i Otomatik Vites'e alternatif olarak düşünebileceğin bazı araçlar şunlardır:

    • Mercedes-Benz A-Serisi
    • Audi A3 Sportback
    • Volkswagen Golf GTI

    Sonuç:

    BMW 116i Otomatik Vites, şehir içi sürüşler için iyi bir seçimdir. Sportif tasarımı, verimli motoru ve yüksek teknoloji özellikleri ile öne çıkar. Ancak, sınırlı iç mekanı, yüksek fiyatı ve sert süspansiyonu da dikkate alınması gereken unsurlardır. Alternatif olarak, Mercedes-Benz A-Serisi, Audi A3 Sportback veya Volkswagen Golf GTI gibi araçları inceleyebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • aynen... mumkunse arabayi kullanan birisi OBJEKTIF olarak yorum yapabilirse mukemmel olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    aynen... mumkunse arabayi kullanan birisi OBJEKTIF olarak yorum yapabilirse mukemmel olur.
    Walla o paraya vw GOLF 1.4 tsı (140 bg) DSG alırım bide cebimde para kalmış olur , BMW alacaksan 3 kasa alacaksın ,, ha 116 ya bindim iyi yönleri: o bir BMW güsel bi motoru war , arkadan itişli olması sürüş özelliklerini harika kılıyor .. kötü olarkta dar bayaa içi özellikle arkası, ufak bi araba yaniii fiyat olarak nerdeyse 60 bin liraya dayanıyor o paraya PASSAT war ilk akla gelen sonuç olarak uzatmiiim 45 bin lira falan olsa alınabilinir ama 55 60 bin lira o arabaya yazıkkkk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Walla o paraya vw GOLF 1.4 tsı (140 bg) DSG alırım bide cebimde para kalmış olur , BMW alacaksan 3 kasa alacaksın ,, ha 116 ya bindim iyi yönleri: o bir BMW güsel bi motoru war , arkadan itişli olması sürüş özelliklerini harika kılıyor .. kötü olarkta dar bayaa içi özellikle arkası, ufak bi araba yaniii fiyat olarak nerdeyse 60 bin liraya dayanıyor o paraya PASSAT war ilk akla gelen sonuç olarak uzatmiiim 45 bin lira falan olsa alınabilinir ama 55 60 bin lira o arabaya yazıkkkk

    Alıntıları Göster
    2007 model otomatik vites 1.16 sahibi kimse yokmu koca forumda??? cok degil ya, arabanin iyi-kotu yonlerini mumkun oldugunca objektif iki satir bisey yazivericek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    2007 model otomatik vites 1.16 sahibi kimse yokmu koca forumda??? cok degil ya, arabanin iyi-kotu yonlerini mumkun oldugunca objektif iki satir bisey yazivericek...

    Alıntıları Göster
    galiba 1.16 da otomatik yeni geldi daha önce 118 vardı otomatik olarak 116larda otomatik seçeneği yoktu. şimdi 118i kaldırmışlar 116larıda otomatik yapmışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    2007 model otomatik vites 1.16 sahibi kimse yokmu koca forumda??? cok degil ya, arabanin iyi-kotu yonlerini mumkun oldugunca objektif iki satir bisey yazivericek...

    Alıntıları Göster
    Yüzbaşım, 1.16 değilde aynı 1.18 var bizim patronda. Tek sıkıntısı bagaj çok dar. Arka koltuğa 3 kişi zor sığar. Yedek lastiği yok. Daha önce forumda okumuştum kent içinde 12.5 yakıyormuş.

    Kalabalık aile değilseniz, alınabilecek araba. Her zaman BMW BMW dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonfilika

    Yüzbaşım, 1.16 değilde aynı 1.18 var bizim patronda. Tek sıkıntısı bagaj çok dar. Arka koltuğa 3 kişi zor sığar. Yedek lastiği yok. Daha önce forumda okumuştum kent içinde 12.5 yakıyormuş.

    Kalabalık aile değilseniz, alınabilecek araba. Her zaman BMW BMW dir.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben bu konuyu öğrenmek için açmıştım aslında.bilmediğim bir araba idi ama kosiflerde yaptığım test sürüşü ve incelemeler ile biraz bilgi sahibi oldum.standart donanımdaki jantlar kesin çekilecek jant değil.direkt jant değişimi yapmak lazım veya premiumdaki jantlarla almak lazım.arkadaşların dediği gibi 4 kişilik spor bir araba.kesinlikle aile arabası filan değil.5 kişi o arabada biraz içiçe yolculuk yapar otomatik vitesli 116hp lik arabanın performansı bindiğim diğer birçok aynı motor hacmindeki arabadan iyiydi.ben motor ve şanzıman uyumunu ve performansını beğendim.AMA performans derken herkese kafa atarım diye düşünmeyin.arabanın performansı arabayı ve yolcularını zahmetsizce taşıyacak kadar.bayılmıyor ama uçmuyorda.
    birde benim için daha önemli olan konu fiyatı.araba tamam BMW kalite araba filan ama aynı fiyata hatta ve hatta daha ucuza full donanım bir VW Golf GT almak verken bunun yanına bile yaklaşmazdım.
    bunlar benim subjektif fikrimdir.diğer arkadaşlarında fikirlerini bekliyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    arkadaşlar ben bu konuyu öğrenmek için açmıştım aslında.bilmediğim bir araba idi ama kosiflerde yaptığım test sürüşü ve incelemeler ile biraz bilgi sahibi oldum.standart donanımdaki jantlar kesin çekilecek jant değil.direkt jant değişimi yapmak lazım veya premiumdaki jantlarla almak lazım.arkadaşların dediği gibi 4 kişilik spor bir araba.kesinlikle aile arabası filan değil.5 kişi o arabada biraz içiçe yolculuk yapar otomatik vitesli 116hp lik arabanın performansı bindiğim diğer birçok aynı motor hacmindeki arabadan iyiydi.ben motor ve şanzıman uyumunu ve performansını beğendim.AMA performans derken herkese kafa atarım diye düşünmeyin.arabanın performansı arabayı ve yolcularını zahmetsizce taşıyacak kadar.bayılmıyor ama uçmuyorda.
    birde benim için daha önemli olan konu fiyatı.araba tamam BMW kalite araba filan ama aynı fiyata hatta ve hatta daha ucuza full donanım bir VW Golf GT almak verken bunun yanına bile yaklaşmazdım.
    bunlar benim subjektif fikrimdir.diğer arkadaşlarında fikirlerini bekliyoruz

    Alıntıları Göster
    dogru aile arabasi degil. bicok kisi arabanin ic hacminin kucuklgunden bahsediyor ama(benim gibi) ogrenci adama yeter... golf dusunmuyorum cunku seneye kasa degistiricek "keske" demek istemiyorum icime sinsin istiyorum.

    Diger taraftanda BMW'yi sirf ismi icin almiyoruz, icine binince bmw oldugunu hissettirsin, ne bilim, deri koltuklar goze hos gelen kaliteli ic mekan falan... Premium ile standard arasindaki farklari bilen varmi??

    Son olarak, otomatik vites oldugu icin vites gecislerinin hissedilMEMEsi benim icin onemli test surusunde bunla ilgili bisi hissettinmi?? arabanin hizlanmasi falan nasil kalkislarda??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    dogru aile arabasi degil. bicok kisi arabanin ic hacminin kucuklgunden bahsediyor ama(benim gibi) ogrenci adama yeter... golf dusunmuyorum cunku seneye kasa degistiricek "keske" demek istemiyorum icime sinsin istiyorum.

    Diger taraftanda BMW'yi sirf ismi icin almiyoruz, icine binince bmw oldugunu hissettirsin, ne bilim, deri koltuklar goze hos gelen kaliteli ic mekan falan... Premium ile standard arasindaki farklari bilen varmi??

    Son olarak, otomatik vites oldugu icin vites gecislerinin hissedilMEMEsi benim icin onemli test surusunde bunla ilgili bisi hissettinmi?? arabanin hizlanmasi falan nasil kalkislarda??


    Alıntıları Göster
    o bmw otomatiği ne opel easytronice benzer nede golf dsgye. burdan golf dsgyi kesinlikle aşağılamıyorum hatta keşke opel astra da da dsg gibi sorunsuz ve nisbeten konforlu bir şanzıman kullansa. tabi bmw şanzıman konusunda çok çok daha üstündür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    o bmw otomatiği ne opel easytronice benzer nede golf dsgye. burdan golf dsgyi kesinlikle aşağılamıyorum hatta keşke opel astra da da dsg gibi sorunsuz ve nisbeten konforlu bir şanzıman kullansa. tabi bmw şanzıman konusunda çok çok daha üstündür.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu 3.16i premium'un donanım durumu nedir motor iyi gider mi bide bu premıum paketi ne oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LİTEON

    Arkadaşlar bu 3.16i premium'un donanım durumu nedir motor iyi gider mi bide bu premıum paketi ne oluyor

    Alıntıları Göster
    Audi a3 alternatif diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    dogru aile arabasi degil. bicok kisi arabanin ic hacminin kucuklgunden bahsediyor ama(benim gibi) ogrenci adama yeter... golf dusunmuyorum cunku seneye kasa degistiricek "keske" demek istemiyorum icime sinsin istiyorum.

    Diger taraftanda BMW'yi sirf ismi icin almiyoruz, icine binince bmw oldugunu hissettirsin, ne bilim, deri koltuklar goze hos gelen kaliteli ic mekan falan... Premium ile standard arasindaki farklari bilen varmi??

    Son olarak, otomatik vites oldugu icin vites gecislerinin hissedilMEMEsi benim icin onemli test surusunde bunla ilgili bisi hissettinmi?? arabanin hizlanmasi falan nasil kalkislarda??


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yyayman

    dogru aile arabasi degil. bicok kisi arabanin ic hacminin kucuklgunden bahsediyor ama(benim gibi) ogrenci adama yeter... golf dusunmuyorum cunku seneye kasa degistiricek "keske" demek istemiyorum icime sinsin istiyorum.

    Diger taraftanda BMW'yi sirf ismi icin almiyoruz, icine binince bmw oldugunu hissettirsin, ne bilim, deri koltuklar goze hos gelen kaliteli ic mekan falan... Premium ile standard arasindaki farklari bilen varmi??

    Son olarak, otomatik vites oldugu icin vites gecislerinin hissedilMEMEsi benim icin onemli test surusunde bunla ilgili bisi hissettinmi?? arabanin hizlanmasi falan nasil kalkislarda??


    test sürüşünde arabanın otomatik vites olmasına rağmen hızlanmalarda ekstradan bir ağırlık hissetmedim.yani tam otomatik vitesli arabalara göre iyiydi. ayrıca vites geçişlerinde yığılma filanda yoktu.

    standart ile premium arasındaki farkı anlaman için sana aldığım tekliflerden yazayım.

    standart aksesuarlar;
    - türkiye paketi
    - otomatik vites/streptronic
    - gövde rengi dış parçalar
    - velur halı paspaslar
    - reflektör/ilkyardım çantası
    - elektrokrom iç ayna
    - ön bardak tutucuları
    - yağmur sezicisi
    - iç aydınlatma paketi
    - katlanabilir arka koltuk başlıkları
    - advantage paket
    - akustik kemer uyarısı
    - ingilizce dil versiyonu
    - otomatik kapı kilit fonksiyonu
    - karter koruması

    executive aksesuarlar;
    - paket 4 (advantage)
    - ön kol dayama
    - eşya saklama alanları
    - ön sis farları
    - premium
    - çok fonksiyonlu direksiyon
    - spor deri direksiyon
    - HMJ/çift kol, stil 222, 16" jant
    - açık titanyum iç kaplama
    - parka mesafe kontrol/arka
    - otomatik klima
    - cruise control

    executive aksesuarlar ilave olunca premium oluyor.güvenlik ile ilgili ABS,EPS,ESP v.b. gibi şeyler tüm BMW modellerinde değişmez her donanım paketinde aynen vardır dediler.yani o açıdan aralarında bir fark yok.

    yani premiumla standart arasında belirgin artı farklar; alaşım jant, direksiyon simidi, ön sis farları, otomatik klima, cruise control, park mesafe kontrol ve iç mekanda bazı dekoratif öğeler.

    yukardaki arabanın fiyatı da 34,447Euro idi.YTL olarak 59binYTL ye geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 22 Aralık 2007; 18:16:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    quote:

    Orjinalden alıntı: yyayman

    dogru aile arabasi degil. bicok kisi arabanin ic hacminin kucuklgunden bahsediyor ama(benim gibi) ogrenci adama yeter... golf dusunmuyorum cunku seneye kasa degistiricek "keske" demek istemiyorum icime sinsin istiyorum.

    Diger taraftanda BMW'yi sirf ismi icin almiyoruz, icine binince bmw oldugunu hissettirsin, ne bilim, deri koltuklar goze hos gelen kaliteli ic mekan falan... Premium ile standard arasindaki farklari bilen varmi??

    Son olarak, otomatik vites oldugu icin vites gecislerinin hissedilMEMEsi benim icin onemli test surusunde bunla ilgili bisi hissettinmi?? arabanin hizlanmasi falan nasil kalkislarda??


    test sürüşünde arabanın otomatik vites olmasına rağmen hızlanmalarda ekstradan bir ağırlık hissetmedim.yani tam otomatik vitesli arabalara göre iyiydi. ayrıca vites geçişlerinde yığılma filanda yoktu.

    standart ile premium arasındaki farkı anlaman için sana aldığım tekliflerden yazayım.

    standart aksesuarlar;
    - türkiye paketi
    - otomatik vites/streptronic
    - gövde rengi dış parçalar
    - velur halı paspaslar
    - reflektör/ilkyardım çantası
    - elektrokrom iç ayna
    - ön bardak tutucuları
    - yağmur sezicisi
    - iç aydınlatma paketi
    - katlanabilir arka koltuk başlıkları
    - advantage paket
    - akustik kemer uyarısı
    - ingilizce dil versiyonu
    - otomatik kapı kilit fonksiyonu
    - karter koruması

    executive aksesuarlar;
    - paket 4 (advantage)
    - ön kol dayama
    - eşya saklama alanları
    - ön sis farları
    - premium
    - çok fonksiyonlu direksiyon
    - spor deri direksiyon
    - HMJ/çift kol, stil 222, 16" jant
    - açık titanyum iç kaplama
    - parka mesafe kontrol/arka
    - otomatik klima
    - cruise control

    executive aksesuarlar ilave olunca premium oluyor.güvenlik ile ilgili ABS,EPS,ESP v.b. gibi şeyler tüm BMW modellerinde değişmez her donanım paketinde aynen vardır dediler.yani o açıdan aralarında bir fark yok.

    yani premiumla standart arasında belirgin artı farklar; alaşım jant, direksiyon simidi, ön sis farları, otomatik klima, cruise control, park mesafe kontrol ve iç mekanda bazı dekoratif öğeler.

    yukardaki arabanın fiyatı da 34,447Euro idi.YTL olarak 59binYTL ye geliyor.

    Alıntıları Göster
    ben kullanmadım ama araba karşılastırma programları var orada söfürün konumu darmış donanın olarak bilmiorm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karizzmma

    ben kullanmadım ama araba karşılastırma programları var orada söfürün konumu darmış donanın olarak bilmiorm

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: karizzmma

    ben kullanmadım ama araba karşılastırma programları var orada söfürün konumu darmış donanın olarak bilmiorm

    4 kişi rahat ediyor araba içinde.o anlamda bir sıkıntınız olmaz.sadece dar bir arabaymış hissi uyanıyor ama diz mesafesi konusunda ciddi bir sıkıntı yok.
    zaten spor bir araba olduğunu mutlaka gözönüne almanız lazım.aile arabası tarzında tasarlanmış bir araba değil.ama 4 kişi rahat eder.araba tasarımı ile farklı bir çizgide olduğundan bazı yanlış önyargılar oluşmasına neden oluyor.ben arabayı kullanırken rahat ettim.arkamda oturanda sıkılmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 23 Aralık 2007; 2:13:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    quote:

    Orjinalden alıntı: karizzmma

    ben kullanmadım ama araba karşılastırma programları var orada söfürün konumu darmış donanın olarak bilmiorm

    4 kişi rahat ediyor araba içinde.o anlamda bir sıkıntınız olmaz.sadece dar bir arabaymış hissi uyanıyor ama diz mesafesi konusunda ciddi bir sıkıntı yok.
    zaten spor bir araba olduğunu mutlaka gözönüne almanız lazım.aile arabası tarzında tasarlanmış bir araba değil.ama 4 kişi rahat eder.araba tasarımı ile farklı bir çizgide olduğundan bazı yanlış önyargılar oluşmasına neden oluyor.ben arabayı kullanırken rahat ettim.arkamda oturanda sıkılmadı.

    Alıntıları Göster
    Bmw Bmw dir herzaman sonucta ...
    Endüşük versiyonlu arabasında bile bütün güvenlik ekipmanları standart üstelik doğuştan kalite..

    Marka fanatikliğin yok ise ve illa spor araba istiyorsan..

    Honda Hb
    Audı A3
    Vw gt

    alternetiflerin olabilir
    içlerinde en ucuzu honda dır fakat kalitesi iyidir bekleneni verbilir.
    A3 ise klas olmaya calışan bmw ve mercedesin sınıflarına göz dikmiş başka bir kalite
    Yalnız 14 140 ts Vw bence o paraya pek mantıklı durmuyor

    Bence Bmw en iyisidir verdiğin paranın hakkını veriyor ...
    keşke 3 serisi düşünebilsen ayrıca.. mesal 316 falan gayet de şık duruyorlar ama bütce meselesi işte...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Naxos

    Bmw Bmw dir herzaman sonucta ...
    Endüşük versiyonlu arabasında bile bütün güvenlik ekipmanları standart üstelik doğuştan kalite..

    Marka fanatikliğin yok ise ve illa spor araba istiyorsan..

    Honda Hb
    Audı A3
    Vw gt

    alternetiflerin olabilir
    içlerinde en ucuzu honda dır fakat kalitesi iyidir bekleneni verbilir.
    A3 ise klas olmaya calışan bmw ve mercedesin sınıflarına göz dikmiş başka bir kalite
    Yalnız 14 140 ts Vw bence o paraya pek mantıklı durmuyor

    Bence Bmw en iyisidir verdiğin paranın hakkını veriyor ...
    keşke 3 serisi düşünebilsen ayrıca.. mesal 316 falan gayet de şık duruyorlar ama bütce meselesi işte...

    Alıntıları Göster
    MODEL : 0UE11 BMW 116i 18,500.00€

    RENK : 475 METALİK SİYAH / SAFİR 564.71€

    M SPOR PAKET 2,708.83€

    EKSTRA AKSESUARLAR

    ÇOK FONKSİYONLU DİREKSİYON 132.35€

    ELEKTRİKLİ AÇILIR CAM TAVAN 864.71€

    OTOMATİK KLİMA 494.12€

    TOPLAMLAR
    KDV siz Tutar.........YTL/EU: 40,764.44 / 23,264.72€
    ÖTV Tutarı(%37.00)YTL/EU: 15,082.84 / 8,607.95€
    ÖTV li...Tutar.........YTL/EU: 55,847.28 / 31,872.67€
    KDV Tutarı(%18.00)YTL/EU: 10,052.51 / 5,737.08€
    KDV li Toplam........YTL/EU: 65,899.79 / 37,609.75€
    TOPLAMLAR DİĞER VERGİ/MASRAF
    Vergi /Masraflar.....YTL/EU: 1,026.30 / 585.72
    Anahtar Teslim........YTL/EU: 66,926.09 / 38,195.47


    edit: Bir takım belirtilmiş fiyatlar...
    Ps: Aldığım aracın bana verilen listesindeki belirtilen paket ve ekstra özellik fiyatlarını ekledim fakat görmüş olduğunuz fiyatlar %37 ötv + %18 kdv ilave edilmemiş halidir...Ayrıca bir miktar pazarlık yaptık onuda firma prestiji bakımından söyleyemeyeceğim arkadaşlar %3 gibi bi indirimleri var diyim aklınızda bulunsun

    unutmayın Hayat 1'den başlar, gerisi otomatik olarak gelir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi u_haluk -- 4 Ocak 2008; 1:46:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: u_haluk

    MODEL : 0UE11 BMW 116i 18,500.00€

    RENK : 475 METALİK SİYAH / SAFİR 564.71€

    M SPOR PAKET 2,708.83€

    EKSTRA AKSESUARLAR

    ÇOK FONKSİYONLU DİREKSİYON 132.35€

    ELEKTRİKLİ AÇILIR CAM TAVAN 864.71€

    OTOMATİK KLİMA 494.12€

    TOPLAMLAR
    KDV siz Tutar.........YTL/EU: 40,764.44 / 23,264.72€
    ÖTV Tutarı(%37.00)YTL/EU: 15,082.84 / 8,607.95€
    ÖTV li...Tutar.........YTL/EU: 55,847.28 / 31,872.67€
    KDV Tutarı(%18.00)YTL/EU: 10,052.51 / 5,737.08€
    KDV li Toplam........YTL/EU: 65,899.79 / 37,609.75€
    TOPLAMLAR DİĞER VERGİ/MASRAF
    Vergi /Masraflar.....YTL/EU: 1,026.30 / 585.72
    Anahtar Teslim........YTL/EU: 66,926.09 / 38,195.47


    edit: Bir takım belirtilmiş fiyatlar...
    Ps: Aldığım aracın bana verilen listesindeki belirtilen paket ve ekstra özellik fiyatlarını ekledim fakat görmüş olduğunuz fiyatlar %37 ötv + %18 kdv ilave edilmemiş halidir...Ayrıca bir miktar pazarlık yaptık onuda firma prestiji bakımından söyleyemeyeceğim arkadaşlar %3 gibi bi indirimleri var diyim aklınızda bulunsun

    unutmayın Hayat 1'den başlar, gerisi otomatik olarak gelir...

    Alıntıları Göster
    Geçen forumda okumuşdum. BMW 1 16İ kent içinde 12.5 litrenin altına düşürememiş bir üyemiz. Sizce biraz fazla değilmi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: u_haluk

    MODEL : 0UE11 BMW 116i 18,500.00€

    RENK : 475 METALİK SİYAH / SAFİR 564.71€

    M SPOR PAKET 2,708.83€

    EKSTRA AKSESUARLAR

    ÇOK FONKSİYONLU DİREKSİYON 132.35€

    ELEKTRİKLİ AÇILIR CAM TAVAN 864.71€

    OTOMATİK KLİMA 494.12€

    TOPLAMLAR
    KDV siz Tutar.........YTL/EU: 40,764.44 / 23,264.72€
    ÖTV Tutarı(%37.00)YTL/EU: 15,082.84 / 8,607.95€
    ÖTV li...Tutar.........YTL/EU: 55,847.28 / 31,872.67€
    KDV Tutarı(%18.00)YTL/EU: 10,052.51 / 5,737.08€
    KDV li Toplam........YTL/EU: 65,899.79 / 37,609.75€
    TOPLAMLAR DİĞER VERGİ/MASRAF
    Vergi /Masraflar.....YTL/EU: 1,026.30 / 585.72
    Anahtar Teslim........YTL/EU: 66,926.09 / 38,195.47


    edit: Bir takım belirtilmiş fiyatlar...
    Ps: Aldığım aracın bana verilen listesindeki belirtilen paket ve ekstra özellik fiyatlarını ekledim fakat görmüş olduğunuz fiyatlar %37 ötv + %18 kdv ilave edilmemiş halidir...Ayrıca bir miktar pazarlık yaptık onuda firma prestiji bakımından söyleyemeyeceğim arkadaşlar %3 gibi bi indirimleri var diyim aklınızda bulunsun

    unutmayın Hayat 1'den başlar, gerisi otomatik olarak gelir...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: u_haluk
    değinmek istediğim özel bir durum bence premium paket yerine spor kullanım ve sportif bir araç amaçlı bu araç tercih edilecekse M spor paketinin alınması daha doğru olur.Bizde öyle yaptık nedenine gelince M pakette görünüm premiuma göre biraz daha farklı daha sportif çizgileri var M aerodinamik paketi içermekte buda ön arka tamponların diğer standarta göre çok daha sportif durduğunu söyleyebilirim ayrıca aerodinamik hafife alınmmaması gereken bi husus yakında fotoları ekleyeceğim daha güzel bilgiler paylaşırız umarım

    unutmayın Hayat 1'den başlar, gerisi otomatik olarak gelir...

    M spor pakette neler var? tek tek yazarmısın?
    birde arabanın donanım ve aksesuarlarını anlayacağımız cinsten tek tek yazıp kaça satınaldığını yazarmısın?
    arka park sensörü olayı bir BMW anlayışı.her detay aksesuar opsiyondur ve satınalmanız gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 3 Ocak 2008; 21:49:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonfilika

    Geçen forumda okumuşdum. BMW 1 16İ kent içinde 12.5 litrenin altına düşürememiş bir üyemiz. Sizce biraz fazla değilmi

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sonfilika

    Geçen forumda okumuşdum. BMW 1 16İ kent içinde 12.5 litrenin altına düşürememiş bir üyemiz. Sizce biraz fazla değilmi


    henüz yakıt testi yapamadım araçta şuan garajda yatıyor havada kar felan gördüm valla korkuyorum çıkarmaya kıyamıyorum bide ilk kullanımda rodaj zamanına kadar araç çok yakar diye biliorum söz konusu bide shellden yanlışlıkla 100 oktanlık ferrari yakıtı koydurduk araca o yüzden şimdi ne desem yalan olur ilerleyen günlerde bu sorunuzu cevaplarım

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    M spor pakette neler var? tek tek yazarmısın?
    birde arabanın donanım ve aksesuarlarını anlayacağımız cinsten tek tek yazıp kaça satınaldığını yazarmısın?
    arka park sensörü olayı bir BMW anlayışı.her detay aksesuar opsiyondur ve satınalmanız gerekiyor.



    M paketi ekletme fiyatı kdv,ötv hariç yaklaşık 2700 € (net fiyat için %37 ötv + %18 kdv ekleyin)
    M pakette bulunan extraları şöyle sıralayayım:

    1-M SPOR SÜSPANSİYON ( daha iyi yol tutuşu virajlarda daha yüksek hassasiyet daha sportif ve sert kullanım için güzel bir eklenti)
    2-M DERİ DİREKSİYON (inanın standart ile arasında avuçlarınızı yumuşatıcak çok hassasi bir dokunuş farkı var böyle şeker gibi yiyesiniz gelir + direksiyon üzerindeki M logosu sizi araca binince daha bi hoş yapıyo)
    3-M AERODİNAMİK PAKET (M paketin en can alıcı özelliği olsa gerek bi nasıl bir 320 i ile M3 arasında işte krom çıta kapı kolları ve daha sportif çizgi farklılıkları varsa aynısını bunun için hayal edin bi kere bunlardan ziyade standart paketteki ön ve arka tamponla M paketteki farklı. M in ki çok daha spor ve güzel ayrıca aracın komple bütününde çizgisel bi oynama var ve kuşkusuz araç çizgileri görsellik bakımından aracın BMW olduğunu çok ön plana çıkarıyor fotolarını ekleyince göstericem bu arada aramızda kalsın bmw nin sitelerindeki aşşağı yukarı çekilen bütün 1 series fotoları M paketli araçlardan seçilmiş)
    4-ANTRASİT TAVAN DÖŞEMESİ (valla ne yalan söyliyim arabaya bindiğimden beri hiç tavanına dikkat etmedim açıkcası şimdilik askıda kalsın)
    5-SİYAH 'FLASHPOINT' KUMAŞ/DERi (yine sadece M pakette bulunan daha önce gördüğünüzü tahmin ettiğim yarı deri yarı kumaş spor koltuk stili)
    6-M HMJ/ÇİFT-KOL,STİL 207,17" (kuşkusuz jantlar bir aracın en büyük görsel öğeleri arasında yer alır standar paketteki jantlar 16" ken M dekiler 17".M de sadece 2 tip jant bulunmakta ve emin olun bu araca yakışan en güzel 2 jant çeşidini M pakete dahil etmişler)
    7-Aracın 2 tür renk opsiyonu var bi opak bide metalik şayet eminimki hepiniz metalik seversiniz M paketli araçların hepsinde Metalik renk sunuluyor.
    8-Tüm bunlardan ziyade Kapıları açtığınız zaman marşpiyer hizasındaki bölgelerde M logoları var direksiyon üzerinde ve bi kaç yerde daha logolar bulunuyor ve inanın şu M görüntüsü kat kat tatminkarlık sağlıyor yani şimdi diceksiniz sırf logo içinde M mi koydurucaz diye ama bilmiorum anlattıklarıma dayanarak biraz da kişisel zevk meselesi

    ps: Şuana kdr arabayı incelediğim kadarıyla bütün bilgileri paylaşmaya çalıştım bi önceki msjımı editliyorum fiyat olarak inceleyebilirsiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi u_haluk -- 4 Ocak 2008; 1:23:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: u_haluk

    quote:

    Orjinalden alıntı: sonfilika

    Geçen forumda okumuşdum. BMW 1 16İ kent içinde 12.5 litrenin altına düşürememiş bir üyemiz. Sizce biraz fazla değilmi


    henüz yakıt testi yapamadım araçta şuan garajda yatıyor havada kar felan gördüm valla korkuyorum çıkarmaya kıyamıyorum bide ilk kullanımda rodaj zamanına kadar araç çok yakar diye biliorum söz konusu bide shellden yanlışlıkla 100 oktanlık ferrari yakıtı koydurduk araca o yüzden şimdi ne desem yalan olur ilerleyen günlerde bu sorunuzu cevaplarım

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    M spor pakette neler var? tek tek yazarmısın?
    birde arabanın donanım ve aksesuarlarını anlayacağımız cinsten tek tek yazıp kaça satınaldığını yazarmısın?
    arka park sensörü olayı bir BMW anlayışı.her detay aksesuar opsiyondur ve satınalmanız gerekiyor.



    M paketi ekletme fiyatı kdv,ötv hariç yaklaşık 2700 € (net fiyat için %37 ötv + %18 kdv ekleyin)
    M pakette bulunan extraları şöyle sıralayayım:

    1-M SPOR SÜSPANSİYON ( daha iyi yol tutuşu virajlarda daha yüksek hassasiyet daha sportif ve sert kullanım için güzel bir eklenti)
    2-M DERİ DİREKSİYON (inanın standart ile arasında avuçlarınızı yumuşatıcak çok hassasi bir dokunuş farkı var böyle şeker gibi yiyesiniz gelir + direksiyon üzerindeki M logosu sizi araca binince daha bi hoş yapıyo)
    3-M AERODİNAMİK PAKET (M paketin en can alıcı özelliği olsa gerek bi nasıl bir 320 i ile M3 arasında işte krom çıta kapı kolları ve daha sportif çizgi farklılıkları varsa aynısını bunun için hayal edin bi kere bunlardan ziyade standart paketteki ön ve arka tamponla M paketteki farklı. M in ki çok daha spor ve güzel ayrıca aracın komple bütününde çizgisel bi oynama var ve kuşkusuz araç çizgileri görsellik bakımından aracın BMW olduğunu çok ön plana çıkarıyor fotolarını ekleyince göstericem bu arada aramızda kalsın bmw nin sitelerindeki aşşağı yukarı çekilen bütün 1 series fotoları M paketli araçlardan seçilmiş)
    4-ANTRASİT TAVAN DÖŞEMESİ (valla ne yalan söyliyim arabaya bindiğimden beri hiç tavanına dikkat etmedim açıkcası şimdilik askıda kalsın)
    5-SİYAH 'FLASHPOINT' KUMAŞ/DERi (yine sadece M pakette bulunan daha önce gördüğünüzü tahmin ettiğim yarı deri yarı kumaş spor koltuk stili)
    6-M HMJ/ÇİFT-KOL,STİL 207,17" (kuşkusuz jantlar bir aracın en büyük görsel öğeleri arasında yer alır standar paketteki jantlar 16" ken M dekiler 17".M de sadece 2 tip jant bulunmakta ve emin olun bu araca yakışan en güzel 2 jant çeşidini M pakete dahil etmişler)
    7-Aracın 2 tür renk opsiyonu var bi opak bide metalik şayet eminimki hepiniz metalik seversiniz M paketli araçların hepsinde Metalik renk sunuluyor.
    8-Tüm bunlardan ziyade Kapıları açtığınız zaman marşpiyer hizasındaki bölgelerde M logoları var direksiyon üzerinde ve bi kaç yerde daha logolar bulunuyor ve inanın şu M görüntüsü kat kat tatminkarlık sağlıyor yani şimdi diceksiniz sırf logo içinde M mi koydurucaz diye ama bilmiorum anlattıklarıma dayanarak biraz da kişisel zevk meselesi

    ps: Şuana kdr arabayı incelediğim kadarıyla bütün bilgileri paylaşmaya çalıştım bi önceki msjımı editliyorum fiyat olarak inceleyebilirsiniz...

    Alıntıları Göster
    benim oda arkadaşımda var her şekilde her zeminde ve her hızda denedik. 116i m spor paket var. bi kere m spor paket görünüş olarak muhteşem. jantlar şahane normal 1 serisinden çok farklı duruyor. egzoz sesi çok güzel araba olduğundan çok daha güçlüymüş gibi bir his veriyor. yol tutuşu mükemmel. motor performansı filan çok iyi ama benzin biraz fazla yakıyor gibime geldi. arkası biraz dar ama abartılacak gibi değil 185 ve üzerine sorun olur ancak. koltukları süper spor paketin. iç mekanı çok kaliteli işçilik filan süper. dokunduğun anda bindiğin anda kalite hissini duyuyorsun. maksimum 220 gördü bi kere bir kere de beraber 210 gördük. hızlanması ve dinamizmi süper. dengesi falan muhteşem. tam bir sportif sürüş aracı. ben çok beğendim hayalimdeki araba 118i m spor paket. 1.6 sı performanslı geldi tabiki cooper s veya vw golf gt ile karşılaştırılmaz ama atmosferik otomatik 1.6 lara fark atar gibime geliyor. güzel araba uzun lafın kısası tek eksisi işte arka mekanı biraz dar bide tipini beğenmeyen olabilir. onun dışında bmw bmwdir kalite=bmw




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.