Şimdi Ara

bmw 3.20 i kullanan var mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
2.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba,f30 bmw 3.20 i model araca sahip biri var mı ? test sürüşüne cıktım ama cıkmaz olaydım motor sesi arabanın içinde başımı ağrıttı.izolasyon neden bu kadar zayıf anlam veremedim.audi ve mercedes cok daha başarılı.sizin bu konudaki görüşlerinizi merak ediyorum



  • Motor turbo olduğu için atmosferiklere oranla aynı devirde daha yüksek ses veriyor olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Motor turbo olduğu için atmosferiklere oranla aynı devirde daha yüksek ses veriyor olabilir.
    aracı 10 dakika kullanın sesten dolayı anında baş ağrısı .... biraz konfor olur araçta izolasyonun bu kadar zayıf olması cok kötü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XxXfrostXxX

    aracı 10 dakika kullanın sesten dolayı anında baş ağrısı .... biraz konfor olur araçta izolasyonun bu kadar zayıf olması cok kötü

    Alıntıları Göster
    hocam siz bentleyden falan indiniz herhalde orta seviye japon arabasına binseniz herhalde sağır olacaksınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    hocam siz bentleyden falan indiniz herhalde orta seviye japon arabasına binseniz herhalde sağır olacaksınız

    bentley den inmedim ama mercedes ve audi test sürüşünden sonra bu araç cok anormal geldi doğrusu.aracın performansını sergilemek icin izolasyonu zayıf tutmuşlar motorun gücünü belli etmek icin izolasyon üzerinde durmamışlar cok ses geliyordu .bu kadar ses gelmesi sizce normal mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XxXfrostXxX

    quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    hocam siz bentleyden falan indiniz herhalde orta seviye japon arabasına binseniz herhalde sağır olacaksınız

    bentley den inmedim ama mercedes ve audi test sürüşünden sonra bu araç cok anormal geldi doğrusu.aracın performansını sergilemek icin izolasyonu zayıf tutmuşlar motorun gücünü belli etmek icin izolasyon üzerinde durmamışlar cok ses geliyordu .bu kadar ses gelmesi sizce normal mi ?

    Alıntıları Göster
    3 serisinde de 5 serisinde de bu sorun var muadillerinden daha çok ses alıyorlar. Özellikle Mercedes bu konuda çok iyi olunca sanki çok kötüymüş gibi gelmiş olabilir size ama o kadar da değil yahu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neemis

    3 serisinde de 5 serisinde de bu sorun var muadillerinden daha çok ses alıyorlar. Özellikle Mercedes bu konuda çok iyi olunca sanki çok kötüymüş gibi gelmiş olabilir size ama o kadar da değil yahu.

    audi nin dizel ve benzinli araçlarındada izolasyon bmw den daha iyiydi .bmw de performans dısında bişey bulamadım herkes cok övdügü icin test sürüsünden sonra izolasyon konusuna takıldım.kimse şikayetçi olmamış bu konuda
  • Yol sesi mi alıyor yoksa motor sesi mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheStig

    Yol sesi mi alıyor yoksa motor sesi mi?

    yol sesinide alıyor ama motor sesini aynen aktarıyor içeriye
  • XxXfrostXxX kullanıcısına yanıt
    Motor sesini alması bilinçli olarak yapılmış olabilir. BMW diğer ikisine göre daha sportif marka olduğunu belli etmek için yapmış herhalde. 3 serisi C serisi ve A4 arasındaki seçim tıpkı sigara tercihi gibi 3'ü de iyi marka hepsi başka yönlerini öne çıkarıyor. Siz hoşunuza gideni alıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheStig

    Motor sesini alması bilinçli olarak yapılmış olabilir. BMW diğer ikisine göre daha sportif marka olduğunu belli etmek için yapmış herhalde. 3 serisi C serisi ve A4 arasındaki seçim tıpkı sigara tercihi gibi 3'ü de iyi marka hepsi başka yönlerini öne çıkarıyor. Siz hoşunuza gideni alıyorsunuz.

    evet haklısınız.motor sesini bilinçli olarak aktarmışlar.bu kadar ses alması imkansız.araç cok güzel cok seri ama bu sesi alması hiç hoş olmamış.audi nin performansı yok bu araç cok seri ama ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XxXfrostXxX

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheStig

    Motor sesini alması bilinçli olarak yapılmış olabilir. BMW diğer ikisine göre daha sportif marka olduğunu belli etmek için yapmış herhalde. 3 serisi C serisi ve A4 arasındaki seçim tıpkı sigara tercihi gibi 3'ü de iyi marka hepsi başka yönlerini öne çıkarıyor. Siz hoşunuza gideni alıyorsunuz.

    evet haklısınız.motor sesini bilinçli olarak aktarmışlar.bu kadar ses alması imkansız.araç cok güzel cok seri ama bu sesi alması hiç hoş olmamış.audi nin performansı yok bu araç cok seri ama ....

    Alıntıları Göster
    bmw motor sesi için özel akustik tasarım yapıyor o sesi tutupta ne diye yalıtımla yok etsin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XxXfrostXxX

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheStig

    Motor sesini alması bilinçli olarak yapılmış olabilir. BMW diğer ikisine göre daha sportif marka olduğunu belli etmek için yapmış herhalde. 3 serisi C serisi ve A4 arasındaki seçim tıpkı sigara tercihi gibi 3'ü de iyi marka hepsi başka yönlerini öne çıkarıyor. Siz hoşunuza gideni alıyorsunuz.

    evet haklısınız.motor sesini bilinçli olarak aktarmışlar.bu kadar ses alması imkansız.araç cok güzel cok seri ama bu sesi alması hiç hoş olmamış.audi nin performansı yok bu araç cok seri ama ....

    Alıntıları Göster
    rüzgar sesi alıyor diye biliyorum yüksek hızda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

    bmw motor sesi için özel akustik tasarım yapıyor o sesi tutupta ne diye yalıtımla yok etsin?

    rahatsız edici degil mi sizce ? ben arabanın icinde ne motor sesi ne de yol yada rüzgar sesi isterim şahsen.bmw biraz genç işi bana göre.bu işleri mercedes iyi yapıyor.audi yide beğendim ama önden çekiş bir araç için fiyatları yüksek quattro da pahalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XxXfrostXxX

    quote:

    Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

    bmw motor sesi için özel akustik tasarım yapıyor o sesi tutupta ne diye yalıtımla yok etsin?

    rahatsız edici degil mi sizce ? ben arabanın icinde ne motor sesi ne de yol yada rüzgar sesi isterim şahsen.bmw biraz genç işi bana göre.bu işleri mercedes iyi yapıyor.audi yide beğendim ama önden çekiş bir araç için fiyatları yüksek quattro da pahalı.

    Alıntıları Göster
    Hiçte bahsettiğiniz gibi aşırı bir motor sesi söz konusu değil. Acaba siz aracı hep 3000 devir üstü mü kullandınız ?




  • XxXfrostXxX kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle duyularımızın bizi yanıltabildiğini göz önüne alırsak biraz olsun ölçülmüş ve kanıtlanmış verilerle konuşmak istiyorum.

    Belirli arabaların iç gürültü dB'lerini kıyaslarsak eğer, BMW'nin sizin dediğiniz kadar gürültülü olmadığını göreceğiz.

    BMW 316i

    Rölantide 46 dB
    50 km/s 55 dB
    80 km/s 58 dB
    120 km/s 63 dB


    Mercedes C180 FaceLift

    Rölantide 45dB
    50km/s 57 dB
    80km/s 60 dB
    120km/s 65 dB

    A4'ün verileri elimde olmadığı için A3'ü koyuyorum, ona en yakın model olarak.

    A3 1.4TFSI S-TRONIC

    Rölantide 41dB
    50km s 58 dB
    80km/s 63 dB
    120km/s 66 dB


    Sıralamada her ne kadar Audi bir segment alt model de olsa, yalıtım konusunda biraz daha iyi olduğunu görüyoruz, 316i ikinci olarak gözüküyorken, c180 en gürültülü premium d segment olarak yerini alıyor. Yalnız burada AUDI'yi tebrik etmek lazım bir alt segment benzinli modeli bile Mercedes C'ye yakın değerler sunmuş. Bir tebriği de VOLVO hak ediyor, 1.6 dizel olanının gürültü verileri

    volvo s60 DRIVe Powershift
    Rölantide 43db
    50km/s 54dB
    80km/s 59 dB
    120km/s 66dB

    dizel olmasına rağmen rakiplerinin benzinli modelleri ile hemen hemen aynı hatta bazı hızlarda daha bile iyi.



    C segment dizelleri de karşılaştıralım hemen,

    BMW 116d
    Rölantide 47dB
    50km/s 59 dB (4.vites)
    80km/s 65 dB (5. vites)
    120km/s 70 dB (6. vites)

    A3 coupe 1.6TDI S-TRONIC
    Rölantide 46 dB
    50km/s 54 dB
    80km/s 60dB
    120km/s 64 dB

    MERCEDES A180 CDI
    Rölantide 44 dB
    50km/s 54 dB (4.vites)
    80km/s 60 dB (5. vites)
    120km/s 67 dB (6.vites)

    VOLVO V40 D2
    rölantide 43 dB
    50km/s 53 dB (4.vites)
    80km/s 58 dB (5.vites)
    120km/s 65 dB (6.vites)

    C segmentte ise sıralamamız biraz daha değişiyor, en sessiz araç yine VOLVO v40, hemen ardından 7 otomatik şanzımanında avantajı ile a3 gibi görünüyor, a180 cdi ise bir adım geride kalmış. 116d ise içlerindeki en gürültülü premium hatchback oluyor.

    Tabi A3'ün 5 kapısı için elimde veri yok, belki diğer araçlara göre eksik olan 2 kapısı eklendiğinde a180 bir adım öne geçebilir belki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Merhaba, öncelikle duyularımızın bizi yanıltabildiğini göz önüne alırsak biraz olsun ölçülmüş ve kanıtlanmış verilerle konuşmak istiyorum.

    Belirli arabaların iç gürültü dB'lerini kıyaslarsak eğer, BMW'nin sizin dediğiniz kadar gürültülü olmadığını göreceğiz.

    BMW 316i

    Rölantide 46 dB
    50 km/s 55 dB
    80 km/s 58 dB
    120 km/s 63 dB


    Mercedes C180 FaceLift

    Rölantide 45dB
    50km/s 57 dB
    80km/s 60 dB
    120km/s 65 dB

    A4'ün verileri elimde olmadığı için A3'ü koyuyorum, ona en yakın model olarak.

    A3 1.4TFSI S-TRONIC

    Rölantide 41dB
    50km s 58 dB
    80km/s 63 dB
    120km/s 66 dB


    Sıralamada her ne kadar Audi bir segment alt model de olsa, yalıtım konusunda biraz daha iyi olduğunu görüyoruz, 316i ikinci olarak gözüküyorken, c180 en gürültülü premium d segment olarak yerini alıyor. Yalnız burada AUDI'yi tebrik etmek lazım bir alt segment benzinli modeli bile Mercedes C'ye yakın değerler sunmuş. Bir tebriği de VOLVO hak ediyor, 1.6 dizel olanının gürültü verileri

    volvo s60 DRIVe Powershift
    Rölantide 43db
    50km/s 54dB
    80km/s 59 dB
    120km/s 66dB

    dizel olmasına rağmen rakiplerinin benzinli modelleri ile hemen hemen aynı hatta bazı hızlarda daha bile iyi.



    C segment dizelleri de karşılaştıralım hemen,

    BMW 116d
    Rölantide 47dB
    50km/s 59 dB (4.vites)
    80km/s 65 dB (5. vites)
    120km/s 70 dB (6. vites)

    A3 coupe 1.6TDI S-TRONIC
    Rölantide 46 dB
    50km/s 54 dB
    80km/s 60dB
    120km/s 64 dB

    MERCEDES A180 CDI
    Rölantide 44 dB
    50km/s 54 dB (4.vites)
    80km/s 60 dB (5. vites)
    120km/s 67 dB (6.vites)

    VOLVO V40 D2
    rölantide 43 dB
    50km/s 53 dB (4.vites)
    80km/s 58 dB (5.vites)
    120km/s 65 dB (6.vites)

    C segmentte ise sıralamamız biraz daha değişiyor, en sessiz araç yine VOLVO v40, hemen ardından 7 otomatik şanzımanında avantajı ile a3 gibi görünüyor, a180 cdi ise bir adım geride kalmış. 116d ise içlerindeki en gürültülü premium hatchback oluyor.

    Tabi A3'ün 5 kapısı için elimde veri yok, belki diğer araçlara göre eksik olan 2 kapısı eklendiğinde a180 bir adım öne geçebilir belki.
    BENDE BMW 320 VARDI HİÇ TAVSİYE ETMEM BERBAT 2013 DE SIFIR ALDIM İLK ÇOK HOŞUMA GİDİYORDU FAKAT MOTOR SESİ VE MOTORUN ZAYIF OLUŞU VE KONFOR HİÇ İYİ DEĞİL...
    SATIP MERCEDES 2013 C-CLASS AMG ALDIM ARABADA HER ŞEY VAR KONFOR DESEN 1 NUMARA PERFORMANSINDAN DA ÇOK MEMNUNUM İÇERİYE MOTOR VE LASTİK SESİ HİÇ GELMİYOR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HEG Official

    BENDE BMW 320 VARDI HİÇ TAVSİYE ETMEM BERBAT 2013 DE SIFIR ALDIM İLK ÇOK HOŞUMA GİDİYORDU FAKAT MOTOR SESİ VE MOTORUN ZAYIF OLUŞU VE KONFOR HİÇ İYİ DEĞİL...
    SATIP MERCEDES 2013 C-CLASS AMG ALDIM ARABADA HER ŞEY VAR KONFOR DESEN 1 NUMARA PERFORMANSINDAN DA ÇOK MEMNUNUM İÇERİYE MOTOR VE LASTİK SESİ HİÇ GELMİYOR.

    Alıntıları Göster
    çok dikkat etmedim açıkcası devirlere ama motor sesi rahatsız etti nedense ani hızlanmalarda sesi cok içeri aldı audi de motor sesi cok ön planda degildi.mercedes zaten işin ehli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Merhaba, öncelikle duyularımızın bizi yanıltabildiğini göz önüne alırsak biraz olsun ölçülmüş ve kanıtlanmış verilerle konuşmak istiyorum.

    Belirli arabaların iç gürültü dB'lerini kıyaslarsak eğer, BMW'nin sizin dediğiniz kadar gürültülü olmadığını göreceğiz.

    BMW 316i

    Rölantide 46 dB
    50 km/s 55 dB
    80 km/s 58 dB
    120 km/s 63 dB


    Mercedes C180 FaceLift

    Rölantide 45dB
    50km/s 57 dB
    80km/s 60 dB
    120km/s 65 dB

    A4'ün verileri elimde olmadığı için A3'ü koyuyorum, ona en yakın model olarak.

    A3 1.4TFSI S-TRONIC

    Rölantide 41dB
    50km s 58 dB
    80km/s 63 dB
    120km/s 66 dB


    Sıralamada her ne kadar Audi bir segment alt model de olsa, yalıtım konusunda biraz daha iyi olduğunu görüyoruz, 316i ikinci olarak gözüküyorken, c180 en gürültülü premium d segment olarak yerini alıyor. Yalnız burada AUDI'yi tebrik etmek lazım bir alt segment benzinli modeli bile Mercedes C'ye yakın değerler sunmuş. Bir tebriği de VOLVO hak ediyor, 1.6 dizel olanının gürültü verileri

    volvo s60 DRIVe Powershift
    Rölantide 43db
    50km/s 54dB
    80km/s 59 dB
    120km/s 66dB

    dizel olmasına rağmen rakiplerinin benzinli modelleri ile hemen hemen aynı hatta bazı hızlarda daha bile iyi.



    C segment dizelleri de karşılaştıralım hemen,

    BMW 116d
    Rölantide 47dB
    50km/s 59 dB (4.vites)
    80km/s 65 dB (5. vites)
    120km/s 70 dB (6. vites)

    A3 coupe 1.6TDI S-TRONIC
    Rölantide 46 dB
    50km/s 54 dB
    80km/s 60dB
    120km/s 64 dB

    MERCEDES A180 CDI
    Rölantide 44 dB
    50km/s 54 dB (4.vites)
    80km/s 60 dB (5. vites)
    120km/s 67 dB (6.vites)

    VOLVO V40 D2
    rölantide 43 dB
    50km/s 53 dB (4.vites)
    80km/s 58 dB (5.vites)
    120km/s 65 dB (6.vites)

    C segmentte ise sıralamamız biraz daha değişiyor, en sessiz araç yine VOLVO v40, hemen ardından 7 otomatik şanzımanında avantajı ile a3 gibi görünüyor, a180 cdi ise bir adım geride kalmış. 116d ise içlerindeki en gürültülü premium hatchback oluyor.

    Tabi A3'ün 5 kapısı için elimde veri yok, belki diğer araçlara göre eksik olan 2 kapısı eklendiğinde a180 bir adım öne geçebilir belki.






    bilgilendirme icin teşekkürler . dB ler cok yakın gözüküyor ama bmw 3.20i de motor sesinden rahatsız oldum sesi içeriye aktarmak icin izolasyonu zayıf tutmuşlar sanıyorum. ani hızlanmalarda motor sesini belirgin hissettirdi .audi de performans bulamadım ama izolasyon konusunda daha iyiydi diyebilirim.mercedes in konforuna diğer markaların yetişmesi zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XxXfrostXxX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Merhaba, öncelikle duyularımızın bizi yanıltabildiğini göz önüne alırsak biraz olsun ölçülmüş ve kanıtlanmış verilerle konuşmak istiyorum.

    Belirli arabaların iç gürültü dB'lerini kıyaslarsak eğer, BMW'nin sizin dediğiniz kadar gürültülü olmadığını göreceğiz.

    BMW 316i

    Rölantide 46 dB
    50 km/s 55 dB
    80 km/s 58 dB
    120 km/s 63 dB


    Mercedes C180 FaceLift

    Rölantide 45dB
    50km/s 57 dB
    80km/s 60 dB
    120km/s 65 dB

    A4'ün verileri elimde olmadığı için A3'ü koyuyorum, ona en yakın model olarak.

    A3 1.4TFSI S-TRONIC

    Rölantide 41dB
    50km s 58 dB
    80km/s 63 dB
    120km/s 66 dB


    Sıralamada her ne kadar Audi bir segment alt model de olsa, yalıtım konusunda biraz daha iyi olduğunu görüyoruz, 316i ikinci olarak gözüküyorken, c180 en gürültülü premium d segment olarak yerini alıyor. Yalnız burada AUDI'yi tebrik etmek lazım bir alt segment benzinli modeli bile Mercedes C'ye yakın değerler sunmuş. Bir tebriği de VOLVO hak ediyor, 1.6 dizel olanının gürültü verileri

    volvo s60 DRIVe Powershift
    Rölantide 43db
    50km/s 54dB
    80km/s 59 dB
    120km/s 66dB

    dizel olmasına rağmen rakiplerinin benzinli modelleri ile hemen hemen aynı hatta bazı hızlarda daha bile iyi.



    C segment dizelleri de karşılaştıralım hemen,

    BMW 116d
    Rölantide 47dB
    50km/s 59 dB (4.vites)
    80km/s 65 dB (5. vites)
    120km/s 70 dB (6. vites)

    A3 coupe 1.6TDI S-TRONIC
    Rölantide 46 dB
    50km/s 54 dB
    80km/s 60dB
    120km/s 64 dB

    MERCEDES A180 CDI
    Rölantide 44 dB
    50km/s 54 dB (4.vites)
    80km/s 60 dB (5. vites)
    120km/s 67 dB (6.vites)

    VOLVO V40 D2
    rölantide 43 dB
    50km/s 53 dB (4.vites)
    80km/s 58 dB (5.vites)
    120km/s 65 dB (6.vites)

    C segmentte ise sıralamamız biraz daha değişiyor, en sessiz araç yine VOLVO v40, hemen ardından 7 otomatik şanzımanında avantajı ile a3 gibi görünüyor, a180 cdi ise bir adım geride kalmış. 116d ise içlerindeki en gürültülü premium hatchback oluyor.

    Tabi A3'ün 5 kapısı için elimde veri yok, belki diğer araçlara göre eksik olan 2 kapısı eklendiğinde a180 bir adım öne geçebilir belki.






    bilgilendirme icin teşekkürler . dB ler cok yakın gözüküyor ama bmw 3.20i de motor sesinden rahatsız oldum sesi içeriye aktarmak icin izolasyonu zayıf tutmuşlar sanıyorum. ani hızlanmalarda motor sesini belirgin hissettirdi .audi de performans bulamadım ama izolasyon konusunda daha iyiydi diyebilirim.mercedes in konforuna diğer markaların yetişmesi zor.

    Alıntıları Göster
    Evet yol sesi alıyor bu çok açık hemde diğer rakipleri olan Mercedes ve Audi'ye göre baya alıyor. Arkadaşın dediği gibi bu üçüde çok iyi markalar hepsinin bi iyi özelliği var hangisi sana hitap ediyorsa onu alıcaksın.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.