Şimdi Ara

BMW 3 serisi (G20) (1331. sayfa)

4 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 12 Misafir (4 Mobil) - 11 Masaüstü5 Mobil
5 sn
27.845
Cevap
416
Favori
2.118.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
28. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 13291330133113321333
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Suggestions S kullanıcısına yanıt

    Edit: Dediğinizi yanlış anlayarak (boş şarjla yola çıkar gibi) aşağıdaki bilgilendirmeyi yazdım. Yola tam şarjla çıkılırsa dediğiniz menziller uzun yolda yapılabilir. Yine de aşağıdakileri silmiyorum elektrikli araç almayı düşünenler için güzel hesaplama oldu :)


    1 yıl elektrikli araç kullanmış biri olarak bunun doğru olduğunu düşünmüyorum. Bir kere şehir içi mi şehirlerarası yolculuk mu kriteri çok önemli. Elektrikli araç şehir içinde duraklamalardaki rejenerasyon sayesinde daha çok menzil verir. Diyelim ki şehir içi, en düşüğe yakın ortalama tüketim 15kwh/100 km olsun. 25-30 dakikada en iyi aracın batarya boşa yakın olursa maks şarj edilebileceği seviye %80 anca olur. Hatta zor olur. 80 kw batarya için %80 %10 arası %70 bir sonraki şarja kadar kullanılabilir bataryamız olsa 56 kw batarya kapastisi demektir. bu da 15 kwh tüketimle maks 373 km yapar.


    En iyi ihtimalleri yazdık. Reelde bu 25-30 dklık şarjla 300-350 km olur diye düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkecelik -- 10 Aralık 2024; 14:1:38 >




  • Arkadaşlar yeni x3 gelmeyecek mi türkiye’ye? Bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şair-i Maderzat Ş kullanıcısına yanıt

    ben geçen hafta 32K için bakım yaptırdım.Prime %25 indirimli 24.000 tl verdim

  • berkecelik B kullanıcısına yanıt

    boş şarj ile yola çıkacak adam elektrikli araç sahibi olmasın hocam :)


    evde doldurup (yaklaşık 150-200 tl) 350 km gittikten sonra dışarda 1 şarj (yaklaşık 500-600 tl) toplam 700 km gidilebiliyor.


    daha önce defalarca yaptım , tecrübeyle sabit.

  • hakisalapaki H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 2.bakım için biraz fazla gibi geldi ama yağ ve filtreler haricinde değişen bir şey oldu mu ? Hangi serviste yaptırdınız?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Suggestions S kullanıcısına yanıt

    Sağdan veya orta şeritten hız sabitleyici 90-100 km/s ile dimi?

    Azıcık keyif alayım sürat yapayım biraz oynayım desen menzil 20şer 30ar düşüveriyor...

  • onurarmutcuoglu kullanıcısına yanıt

    ben genelde hız limitleri dahilinde kullanıyorum. 110 civarı optimum tüketim oluyor.


    anlık hızlanmalardan ziyade klima tüketime etki ediyor 2kwh gibi.


    onun dışında 140-150 ile giderseniz zaten benzinli araçta çok yakar.

  • Suggestions S kullanıcısına yanıt

    Tüm elektrikli batağına düşmüş kullanıcılar bi anda kuralcı oldu :))) Yazık :)))


    Hız limitlerine haddinden fazla uyuyorsunuz, ani hızlanmalardan kaçınıyorsunuz, Niye 3-6 saniyelerde 100'e fırlayan 250-500hp gücünde araçlar alıyorsunuz madem sorusuna cevap yok :))


    Ayrıca otomobile 3.5 milyon civarı para ödeyen bir insan:

    yok klima açınca menzil düşüyor

    yok seyahatimi planlayım nerede duracağımı ayarlayım

    yok şarj istasyonunu rezerve edeyim

    yok şu güzergahtan gideyim de rejenerasyonlu sürüş olsun

    yok şu istasyonun tarifesi daha uygunmuş şunun kw hızı yüksekmiş


    gibi zavallı hallere düşmemeli...


    Benzinini koyup basıp gitmeli.

    Ben şahsen Allah'a çok şükür 68lt depoyu doldurup basa basa SÜRÜŞ KEYFİ alarak Ankara-Muğla 4 - 4,5 saatte hiç mola vermeden tek kontakta varıyorum. Benzer süre ve tarz ile Ankara-Alanya, Muğla-İstanbul, Ankara-Çeşme şeklinde de gidiyorum.


    Zaten sürüş keyfi almayacaksak neden BMW satın alıyoruz? Toyota kullanıcısı olsanız neyse...

    Sürüş keyfi sizin için apple car play'den podcast dinleyerek otonom sürüş ile etrafı izleyerek gitmek ise zaten BMW ruhunun farkına varamamışsınız demektir.


    Elektrikli araç evin ancak 2. veya 3. aracı olarak SADECE şehir içi binmek için ve evinizde veya işinizde şarj imkanı varsa kabul edilebilir.


    Otomobil dediğin acil ihtiyaçlarını konforlu bir şekilde karşılamak için vardır.

    Gecenin bir yarısı ülkenin diğer ucundan acil yetiş diye gelen telefon durumunda beni zora sokacaksa işe yaramaz...





  • onurarmutcuoglu kullanıcısına yanıt

    4 silindirin ne bmw ruhundan bahsediyorsunuz anlayamadim:)


    Basa bas gitme konusunda katiliyorum bende model y performance vardi yeni sattim, basabas bodruma gittim 3 mola verdim hic ekonomi kasmadim 40k mtv verip ekonomi kasacak halim yok.


    Simdi i5 aldim e39’lardaki gibi 6 silindirli olsaydi icten yanmali 5.20 tercih ederdim ve sizin dusundugunuzu desteklerdim ama 4 silindir 170hp motorlar ile bmw ruhunu cok bagdastirmayin derim.


    Evde elektirik aracim var biride icten yanmali onuda sattigimda yenisi uretilmiyor diye satmiyorum.


    Senede 2 3 tatile giderken 3 mola vericem diye senenin 10ayi icten yanmali kullanmanin hic bir mantigi yok.


    Sanziman isinip vuruntu yapma derdi yok

    Motor sesi yok(gucsuz motorlarin sesi rahatsiz ediyor beni)

    Titresim yok

    Guc pedala bastiginiz anda veriyor.


    Yani siz deneyimlemediginiz bir konu hakkinda fikir beyan ediyorsunuz.


    Ben hem icten yanmali hemde 1.5 senedir elektirikli arac kullanicisi olarak yorum yapiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hanlıoğlu kullanıcısına yanıt

    borusan avcılar

    yağ,buji,fitreler,iyon dezenfeksiyon ve diğer standart kontroller

    BMW 3 serisi (G20)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakisalapaki -- 10 Aralık 2024; 17:43:0 >
  • bana bu fatura araba kullanırken atıldı onay vermem için. motor koruma ve iyon temizlemeyi görseydim istemezdim. parayı boşuna verdim

  • EUS E kullanıcısına yanıt
    Ülke şartlarında muadillerinin en iyisi yine BMW benzinli motorları. Kaç silindir olursa olsun bir sürüş karakteri var diğer markalarda olmayan...

    Hizlanmalarda vites küçültme ve büyütmedeki kırbaç etkisi ve motor sesi de sürüş keyfinin bi parçası.

    Ayrıca başta BMW olmak üzere elektrikliler dahil tüm yeni çıkan araçları uzun uzun kullanıp test ederim. BMW i3'ten Tesla'sına Jaguar iPace'e varana kadar hepsini kullandım. Siz benim hakkımda bilgi sahibi olmadan fikir yürütmeyin öncelikle.

    Uzun yolum da senede 2 değil en az 10. Zaten 2 olsa bile tek büyük keyfim uzun yoldur. Eziyet çekemem.
    Elektrikli benim yaşam tarzıma uygun değil.
    Şarj imkanım da yetersiz. Sevmemek için 10'larca sebebim var.

    Bunun yanısıra elektrikli araçları kullanmak belli bir teknoloji okuryazarlığı da gerektiriyor.

    Üstteki mesajımda da belirttiğim gibi otomobiller hayatı kolaylaştırmak için ve konfor sağlamak için vardır ve herkese hitap edebilmelidir.

    Örneğin 65 yaş üstü anneniz veya babanız kullanabilir mi uzun yol gidebilir mi? %80'i zorluk çeker. Herkese hitap edemeyen bir şeyi çok savunmanın anlamı da yok bence zorlamamak lazım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • ibrahim18 İ kullanıcısına yanıt

    otobid tecrübenizi paylaşırsanız memnum olurum bende düşünüyorum

  • onurarmutcuoglu kullanıcısına yanıt

    Hocam kimsenin birşey batağına düşmüş olma gibi durum yok , herkes önceliklerine göre tercih yapıyor. Siz tercih etmeyebilirsiniz . Umarım sizin gibi sürat yapan birisi ile yollarda denk gelmeyiz zira hepimiz can taşıyoruz .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurarmutcuoglu

    Ülke şartlarında muadillerinin en iyisi yine BMW benzinli motorları. Kaç silindir olursa olsun bir sürüş karakteri var diğer markalarda olmayan...

    Hizlanmalarda vites küçültme ve büyütmedeki kırbaç etkisi ve motor sesi de sürüş keyfinin bi parçası.

    Ayrıca başta BMW olmak üzere elektrikliler dahil tüm yeni çıkan araçları uzun uzun kullanıp test ederim. BMW i3'ten Tesla'sına Jaguar iPace'e varana kadar hepsini kullandım. Siz benim hakkımda bilgi sahibi olmadan fikir yürütmeyin öncelikle.

    Uzun yolum da senede 2 değil en az 10. Zaten 2 olsa bile tek büyük keyfim uzun yoldur. Eziyet çekemem.
    Elektrikli benim yaşam tarzıma uygun değil.
    Şarj imkanım da yetersiz. Sevmemek için 10'larca sebebim var.

    Bunun yanısıra elektrikli araçları kullanmak belli bir teknoloji okuryazarlığı da gerektiriyor.

    Üstteki mesajımda da belirttiğim gibi otomobiller hayatı kolaylaştırmak için ve konfor sağlamak için vardır ve herkese hitap edebilmelidir.

    Örneğin 65 yaş üstü anneniz veya babanız kullanabilir mi uzun yol gidebilir mi? %80'i zorluk çeker. Herkese hitap edemeyen bir şeyi çok savunmanın anlamı da yok bence zorlamamak lazım.

    Hocam yapmayin 1.6 motorun neyin kirbac etkisi olacak sizin aracta oyle bir vurma varsa zf’ye goturun bi baksin problem var buyuk ihtimal.


    Elektirikli arac sahibi olmamis herkesin kullandigi kaliplari kullanmissiniz ordan fikir edindim sizle ilgili ve buna bagli diyorimki sahip olun oyle konusalim lakin bu fikirlerde olan cok arkadasim vardi simdi baska birseymis demeye basladilar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Connect Ferit kullanıcısına yanıt
    Ben de merak ediyorum işleyiş nasıl olacak. Memnun kalacak mısınız diye.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hakisalapaki H kullanıcısına yanıt
    Borusan bu konuda affetmiyor gerçekten ama genel olarak zamlanmış sanırım bakım ücretleri

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Otobidi soran arkadaşlar 520den vazgeçtiğim için otobid randevumu iptal ettim. C200 avantgardedan devam :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • burhan21 B kullanıcısına yanıt
    Mart ayı diyorlar bilmiyorum Berk bey daha iyi bilir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ibrahim18 İ kullanıcısına yanıt
    5.20 den neden vazgeçtiniz hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13291330133113321333
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.