Şimdi Ara

BMW 3 serisi (G20) (1332. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
27.614
Cevap
412
Favori
2.099.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13301331133213331334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hakisalapaki H kullanıcısına yanıt
    Paylaşım için teşekkürler. Faturada “Bujilerin servisi” başlığı altında “Klima ve nano gümüş iyon dezenfektasyonu” var (3.900₺ fiyat). Bu işlem neden gerekli acaba, Borusan Avcılar sebebini açıkladı mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • onurarmutcuoglu kullanıcısına yanıt

    Zavalli hal deyip hakaret etmenize gerek yok.1.6 benzinli araç sürüyoruz, ihtiyaca ve imkana gore elektrikli de alinir. Siz beceremiyorsunuz diye yapabilebe hakaret etmek sart degil.

  • orry01 kullanıcısına yanıt
    Parama kıyamadım :) C200ü daha 1 sene oldu 2023 model. Satsam max 2800e gidecek, hesap ettim 650bin falan çöpe gidecek bir sene kullanıp 650bini çöpe atmak istemedim.

    Ayrıca şuanda hem mercedes hem bmwde E sınıfında illüzyon yaşanıyor bence. Sebebi de %80 vergi dilimine sokma çabası. Neden 204+20 hp ve 4matic arabayı satıp 170-180hp 2 çeker araba alıp üstte de 1.5 milyon ödeyeyim ki? Tabi ki e sınıfı daha konforludur ama motor ve 4matici görmezden gelecek kadar mı konforlu? E sınıfı şu haliyle max 700 falan daha pahalı olmalı, fazladan 800ü mersedes E'den başlar diyenler için ödüyoruz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cyberjack kullanıcısına yanıt

    Iyi aksamlar,

    Cok takilmayin hocam. Gecmis mesajlarinda konu icinde farkli cirkin mesajlari vardi. Bloklayip gectim. Cevap vermek bile zaman kaybi. Keyifli sohbetler. BMW 3 serisi (G20) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onurarmutcuoglu kullanıcısına yanıt
    Seni ya bir elektrikli arac otobanda cok fena tokatladi (cok hizliymissin ya) ya da evde veya is yerinde sarj edebilcek imkanlariniz el vermiyor imkani olanlari kiskaniyorsun ondan boyle sakin sakin bilgi paylasilan bir foruma boyle saldirgan bir mesaj atiyosun. Baska aciklamasi olamaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Herkesin kendi doğrusu var. Uzun yolda durunca çocukları uyanıyor diye elektrikli almadığını söylemişti birisi. Diğer yanda Anlık gaz tepkisi hoşuna gittiği için elektrikli alan var.

    İkisini kendi kefene koyarsın. Nd kazandıracak , nelerden fedakarlık edeceksin hesaplarsın alırsın. İnsanların imkanları, hayat konforu da birbirinden farklı. O nedenle tek doğru yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi akşamlar refresh g20’lerin bazılarının tamponunda radar sensörleri mevcut değil, ne oldu onlara?

    Bir ilanda gördüm sonra yeni kasaların bazılarında olmadığını farkettim.

    Örnek bıraktım aşağıya

    https://www.sahibinden.com/s/67aUYy2t

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • KubilayOrkun kullanıcısına yanıt
    Adaptif cruise control olmayan araçlarda bahsettiğiniz radar yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sk67a S kullanıcısına yanıt

    bence o işlem gerekli değildi,ben ödedikten sonra gördüm gümüş iyonu,dolayısıyla sormadım.keyfi bir temizlik işlemi bana göre,motor koruma da öyle.

  • hakisalapaki H kullanıcısına yanıt

    Borusan bakım öncesi size bir fiyat çıkartıp imza alıyor. İzinsiz nasıl yaptırıyorlar hocam?

  • G20 için 45k bakımına buji değişimi ile 18200 ödemiştim geçen ay. Ekstra yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibrahim18 İ kullanıcısına yanıt

    Hocam para için bişey diyemem ama motor karşılaştırmasında ve malzeme kalitesi için ekleme yapmak isterim. 5.20 ler 190 beygir 310 nm tork üretiyor, mercedes ise yazdığınız gibi 204+20 beygir ve 300 nm tork üretiyor. Ayrıca C200 içerisi çok cafcaflı görünse de gerçekten parasını hiç hak etmeyen bir malzeme kalitesine sahip. daha geçen gün test sürüşe gittik arkadaşımlar, emniyet kemerinin olduğu yan direk plastiklerinin içi boş bastırınca direk esniyor bu kadar kötü nasıl yapabiliyorlar anlamış değilim. zaten ses ve yalıtım konusunda mercedes şu haliyle bmw ye rakip olamaz. ha tabii ki 1.5 milyon fazladan vermeye değer mi bu kişisel tercihtir :) ben olsam ben de vermezdim gider yeni 3 kasa alırdım :)

  • goku2 kullanıcısına yanıt

    Ben araba kullanıyordum, hanım servisteydi. WhatsApp'tan faturayı gönderdiler, tam okuyamadan onay verdim. İyon temizleme ve motor koruma (3900 + 2100 TL) gözümden kaçmış. Mesela bujiler gözüme çarpmıştı; elemana "Değiştirmesek olur mu?" dedim. O da "Anahtar okutulunca değişmesi gerektiği görünüyor," dedi. diğer bir konu,

    Bir önceki bakım 27.499 km'de yapılmıştı, şimdiki ise 32.000 km'de yapıldı. Araba birdenbire "servis süresi aşımı" hatası verdi. "10 bin kilometre dolmadan niye verdi?" dedim. Servisteki eleman, "Bir önceki bakım 1,5 sene önce yapılmış. Az kilometre yapmışsınız ama üzerinden zaman geçmiş," dedi.

  • hakisalapaki H kullanıcısına yanıt
    Arabanın bakımı servisi, lastik değişimi, yıkanması, yakıt alımı her şeyi bende. Hanım kendi işi varsa alır kullanır o kadar 😃
    Geçmiş olsun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • krmsrsf K kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, yüklemeyi tamamlayabildiniz mi? Benim aracımda hala 3-4 aydır olan ekran var, yükseltme başlamıyor, My Bmw uygulamasında da sürekli Yeni Remote Software Upgrade var, bir değişiklik olmadı bende.

  • Arkadaşlar bu lazer stoplar sadece 4 serisinde mi var? Ya da sadece i4 lerde mi var acaba? Araçta olup olmadığına nasıl bakabiliyoruz?


    Bir de elektrikli BMW lerin bakımları var mı varsa bakım aralığı ve fiyatları ne durumda? elektrik motoru ve batarya garantisi ne durumda?


    BMW 3 serisi (G20)Jixayoutube
    Video shows the BMW i4 LCI exterior lights, these include laser tail lights, fog light and cornering and urban lights. Laser tail lights and cornering lights are in the optional adaptive headlights package. Summary below: - Laser tail lights look pretty cool - Cornering lights add quite a bit of width to the light pattern when you are turning or indicating - Urban lights do not seem to add much compared to just using dipped / low beam
    https://www.youtube.com/watch?v=mAU_eInmMzQ&ab_channel=Jixa
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • ecay kullanıcısına yanıt

    Edition m lerde var sadece bu stop gereksiz pahalı ama çok güzel


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecay kullanıcısına yanıt

    i4 olanların msport olanlarında da var olması lazım,online da ki araçların görseli o şekilde.

  • Herkese tekrar selamlar, 3 aydır aracımı kullanıyorum ve connected drive hakkında konuya katkıda bulunmak istiyorum.


    Deneyimlerimi paylaşmadan önce en son söyleyeceğimi en baştan söyleyim, aracında connected drive bulunmayan veya aktifleşmeyecek Bmw sahipleri hiç üzülmesin, mevcut haliyle pek de işe yarayan bir sistem değil.


    Öncelikle şimdiye kadar 1 kez işime yaradı onda da uzaktan aracın kapı kilitlerini açtım ve sonra kilitledim, bunun dışında da pek bir faydasını görmedim. (Araç kapalı otoparktaydı, arabada bir eşyamı unutmuştum, tekrar arabaya inmemek için bir yakınıma eve çıkmadan almasını rica ettim, aracın yanına gittiğinde uygulamadan kilidi açtım sonra tekrar kilitledim, bunu kumandadan menzil içinde olmadığı için yapamazdım, mecbur otoparka inmem gerekirdi, çok daha uzakta olup aracın yanına gitme ihtimalim olmasa o senaryoda çok işime yaradı diyebilirdim.)


    1. Aracın kapı kilitleri açılıp, kilitlenebiliyor, farları açılabiliyor, korna çalınabiliyor, havalandırma açılabiliyor(ayrıca bahsedeceğim.)
    2. Kapı kilidi açma kapatma çok yetersiz, nedeni de şu ; geçen hafta aracın sağ arka kapısı oğlum arabadan inerken yavaş kapatınca tam kapanmamış, sonuçta vakum da olmadığı için kapı kilit karşılığı tek diş geçmiş ve kapılar kilitlenmemiş, ertesi sabah araca binerken kapıların kilitli olmadığını fark ettim. My BMW uygulaması kapılar açık kaldığı için, uzun süre kapı açılıp kapatılmadığı için, koltuklarda da oturan kimse olmadığı için bir süre uygulamadan kapıların kilitli olmadığını bildirim gönderebilir, uyarıda bulunabilirdi, olması gereken budur bence, anca uygulamaya giriş yapmış olsaydım kapıların kilitli olmadığını görecektim.
    3. Daha dün akşam yine oğlumun oturduğu sağ arka cam açık kalmış, uygulamaya girince bunu tesadüf farkettim ancak maalesef sadece hangi camın açık olduğunu görebiliyorsunuz, uzaktan cam açma kapatma yok (hiç güvenlikten bahsetmeyin, camlarda sıkışma sensörü mevcut uzaktan cam kapatma güvenlik tehdidi oluşturamaz), camı kapatmayı geçtim bari camın % kaç açık veya kapalı olduğunu gösterse, aracım kapalı otoparkta olduğu için camın açık kaldığı görmek beni tedirgin etmedi ancak aracım dışarıda olsa inip bakardım, cam da sadece 1 cm falan açık kalmış, aslında açık bile değil, ne kadar açık kaldığını % olarak görsek daha mantıklı olur.
    4. Havalandırma diye bir sistem mevcut, aracı ne ısıtıyor, ne soğutuyor ne işe yaradığını gerçekten anlayamadım, şu haliyle hiçbir işe yaramıyor. (Araç motorunu çalıştırmadığı için dıştaki havayı içeri alıyor sadece, ne yazın ne kışın hiçbir işe yaramıyor.)
    5. Aracımda alarm var ama şimdiye kadar çaldığına şahit olmadım, umarım araç alarmı devreye girdiğinde uygulama bildirim gönderiyordur, şayet bu da yoksa bu uygulamaya yazıklar olsun BMW 3 serisi (G20)  (alarm sisteminde eski araçlardaki gibi darbe sensörü var mı bilmiyorum, alarmın detayını bilen paylaşırsa sevinirim.)
    6. Aşağıdaki fotoğrafta da görebileceğiniz üzere yazılım yükseltme bildirimi 3-4 aydır var ancak araç güncellemeyi yapmıyor, güncellemeyi başlatan bir arkadaşımız fotoğraf paylaşmıştı, umarım yapabilmiştir, umarım bizler de yaparız. Derdim güncelleme değil çünkü sistemde problem yok ama her girdiğimde bu yeni remote software upgrade bildirimini görüp yapamamak sinir bozucu, isteğe bağlı silemiyorum da.
    7. Son olarak connected drive ile aracın kendi haritasında canlı trafik bilgisini görebiliyorum ve harita da çok iyi çalışıyor ancak google/apple maps varken ne kadar gerekli, takdir sizlerin.


    Son olarak tekrar edeyim, mevcut haliyle Connected Drive sistemi olmazsa olmaz bir sistem değil, aracında olmayan, olup da aktifleşmeyecek olanlar hiç üzülmesinler, 2. el araç alırken de asla bir tercih sebebi olmamalı düşüncesindeyim.


    BMW 3 serisi (G20)


    BMW 3 serisi (G20)




  • xyzabc123 X kullanıcısına yanıt
    En yararlı gördüğüm ek opsiyonlardan
    Keyless go kadar bile etkisi yok görünüyor.
    Gerçek yararli özellik günlük de çok yararlı olmalı elin dolu alisverisdesin anahtar arama derdi yok,anahtar aramak için çocuk elini bir sn bile bırakma riski yok.anahtar çantadan çıkmadığı için düşme şaşma suyla temas riski bile yok.
    BMW teknoloji görünümlü aldatmacalar yerine
    ön sağ sol sütun görüş açısını arttırmali, arka şaft tünelini en az 10 cm aşağı indirmeli. Arka koltuk ve bagajı yalitimlanmali ,Motorunu hibrite dondurup performans arttırmali ,arabayı da 4*4 yapmaya bakmalı arka koltuk ısıtma koymalı ,baz fren balatalarini Güçlendirmeli. SUV dan pay alma niyeti de varsa bagajı 510 litre yapmali Zaten bunlar olsun ortalama yararlı özellikler ile araba premium algısını pekiştirecek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13301331133213331334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.