Şimdi Ara

BMW 3 serisi (G20) (1379. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: mrkb , Kaan_81
2 Kayıtlı Üye ve 8 Misafir - 10 Masaüstü
5 sn
27.834
Cevap
416
Favori
2.118.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13771378137913801381
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alicaptain88 A kullanıcısına yanıt

    Bu işte bir iş var. Akü değişimi dediğiniz şey 10 dakikalık iş. Akü garantiden değişecek olsa hadi evrak işleri falan sürsün diyeceğim ama bilemedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ecylnc kullanıcısına yanıt
    ikisini de dinlemiş birisi olarak burmester kesinlikle abartılmış bi sistem. harman mükemmel değil ama kesinlikle burmesterdan iyi w206daki.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TrüflüEbiTen T kullanıcısına yanıt
    Evet downsize ama sesi vs çok farklı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Devilmaybad kullanıcısına yanıt

    ya burmester dinlememişsiniz ya da kulaklarınız da problem var, harman kardon ses netliğin de bass larda burmester in yanına yaklaşamaz. bunu aracıma binen harman kardon araca sahip kişiler de söyledi.

  • msgz44 kullanıcısına yanıt
    bowers ve b&o olan araçlara da sahip oldum şu anda da harmanlı g20lci’a sahibim. sanırım sizin algılarınızda bir problem var çünkü burmester diye satılan ürün bmwnin hifi sisteminin daha gelişmiş subwoofer eklenmiş halinden farksız. düzgün bir eq ayarıyla beraber harmanın verdiği sahne derinliği ve temizliği yok. üst ses yüksekliğinde baslar yok oluyor ve tizler kulak acıtıyor -aynısı b&o da da oluyordu-.

    w206da burmester gibi ancak standart üstü sayılabilecek bir sistemi 10 araçtan 1-2 sine getiren distribütör yüzünden bu kadar özel gösterip övmenize gerek yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Adamlar G20 yi o kadar iyi yapmış ki kronik sorun filan konuşulmuyor çünkü yok. ses sistemi tartışılıyor epeydir. Bence iyi bişi bu 😆

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ladinkayin L kullanıcısına yanıt

    Bir de ppf konuşuluyor sürekli :)

  • aycakir A kullanıcısına yanıt
    Sunroof da tıkırdıyor, bende ona taktım kafayı. Serviste özel yağı ile bakım yapılınca bir süre azalıyor gerçi ama keşke sadece cam tavan opsiyonu olsaydı ya da hiç olmasaydı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Alfa156 kullanıcısına yanıt
    Kaç modeldi sizin araç? Belirli bir modelden sonra çözülmüştü sanki bu durum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ladinkayin L kullanıcısına yanıt

    Selamlar,


    4.5 senede servise bir kez gittik. O da yakıt pompası. Dört G20 eskittik. D segmentinde daha önce bu kadar kaliteli ve iyi bir araç üretildiğini hatırlamıyorum. Hele ki F30 vs yanında çağ atladı cidden. Rakipleriyle karşılaştırmıyorum bile. Eksikleri var mı? Tabii ki var. Ancak kendini çoktan kanıtladı.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkolo88 -- 16 Ocak 2025; 19:30:6 >
  • Alfa156 kullanıcısına yanıt
    Hocam 2023 modellerde bile ses alan var , ben naçizane daha önce de yazdım yine söyleyeyim bunun yağ ile alakası yok , sanrof un ayakları var sağ sol orta arka ve ön köşelerde , plastik köşeleri aralayacaksin plastik trim sokuculer ile araya keçe koyacaksın işlem tamamdır yüzde 2-3 de genel temizlik boşuna uğraşma spreyler ile cozemezsin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burak IJQPA B kullanıcısına yanıt
    Hocam bunlar biraz da psikolojik p’ye N ye almadan geçtin diye hiçbir şanzıman bozulmaz. Kapı zaten istediğin kadar aert kapat, yanla vs. Motoru tek yıpratacak şey 6 bin devir gitmek, soğuk motorda gazlama vs olabilir. Bunun dışında alt takım vs çok çukura girilirse jantlarda eğilme vs oluşabilir. Bunlar da kolay çözülebilen hatalar.

    Dip not: Ben de bugüne kadar 0 aldım tüm araçlarımı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • berkolo88 kullanıcısına yanıt
    Katılmamak elde değil 😊🙋‍♂️

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TrüflüEbiTen T kullanıcısına yanıt

    2007 den beri değişik 3 kasalar kullandım el freni toplasan 30 kez çekmişimdir.Şanzımana güç binermiş falan filan böyle bir şey yok..Şanzımana güç kullanırken biniyor zaten,öyle ufak tefekten bir şey olmaz..

  • Ses sistemi biraz tartışma konusu olmuş

    Harman/Kardon ses donanımını görünce insanda ileri seviye bir ses sistemi beklentisi oluyor. G20’de de yine ileri seviye bir sistem sayılabilir. Çok iyi değil ama. Bildiğimiz gibi bmw de ses sistemi donanımı baz ses sistemi< hi-fi < harman kardon diye sıralanırdı. Üst segment otomobillerinde de hi-fi<harman<B&W gibi yada başka marka diye sıralanırdı.


    Şimdi ne yazıkki bmw yeni modellerinde harman kardon sistemini hi-fi olarak vermektedir. Bunu yeni 5 serisinde de gözlemleyebiliriz. Harman kardon olarak gelenler aslında hi-fi, B&W Olanlarda önceki nesil G30 daki harman kardon ayarında. G30 daki B&W ile alakası yok. G30 daki harmanlar bile birbirini kalite anlamında tutmuyor. LCİ olanlarda bariz watt daha düşük.

    Araçta harman var diye dinlemeye başlayınca insanda hayal kırıklığı oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devilmaybad kullanıcısına yanıt

    Mercedeste güçlendirilmiş ses sistemi bizim bmw lerdeki hi-fi oluyor aslında. Burmester da bizdeki harman diyebiliriz. Burmester ses sistemini yanlış bilmiyorsam 710 watt gücündeydi. G20 deki ise 464 watt gücünde. Aslında daha iyi olması gerekiyor. Hiç deneyimlemedim. Araçlarım hep bmw oldu. Bazen toplam güçte yanıltıcı olabiliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abartısız bir şey yazayım buraya. Comfortline 2021 model Polo aracımdaki ses sitemi ile 2023 320i HK ses sistemi arasında çok bariz bir fark yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volkoff_007 kullanıcısına yanıt

    2022'ye kadar VW standart ses sistemi belcikali bir üreticiydi ve cok kaliteliydi, 2022'den itibaren cin menseili oldu, kalite yerlere düstü, gecen sene aldigim liste fiyati 3.3 milyon olan Golf GTI'da cin mali bes para etmez standart mk8 ses sistemi vardi. 2020 model passattan sonra bende bmw'nin harman kardonunda bir fark görmedim.

  • Ses sistemi işi debi derya bir iş , akustik güçlu çıkışlar iyi bir akustik denge ve yerleştirme gerektirir , boss harman denon Jbl,burn,focal , genel olarak ortalama yeterlidir . Ancak yüksek ses yüksek kalite demek değildir netlik de kolay olcumlenemez Tiz veya bas seven de ikiye ayrılır , burada firmanın anlaşması çok önemli harman da giriş seviyesi mi yüksek seviyemi takılacak maliyet kaygısı ile giriş seviyesi hoporlor takılırsa mükemmel ses alamazsın ortalama üstü kalite farkı ortaya çıkmaz
    Bir ses sistemciye gidin saf 250k ya sadece deck var bir de 30k deck giriş seviyesi çıkış kalite elbette sonuçta aynı değil. Almanlar maliyet düşürme çabası içinde yıllar geçiriyorlar bu nedenle karoser dışı aksesuar niteliğindeki her şey etkilenebilir bu durumdan.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Volkoff_007 kullanıcısına yanıt
    2021 Audi A3 araçta opsiyon b&o vardı, tamamen objektif 6 hoparlörlü vw araçlardan cılız kötü sistemi vardı. İsim pazarlaması yapmayı sever vag.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13771378137913801381
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.