Şimdi Ara

BMW 520i - 1600cc 170 hp YAKIT VERİLERİ (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
495
Cevap
17
Favori
170.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jonywayt


    quote:

    Orijinalden alıntı: elano68

    Konsol direksiyon hepsi krem oldugu icin camdan parlama yapiyormus bu dizayn.
    Bu yuzden kaldirilmis full krem tasarim.

    yok artık daha neler. onlar once kapıttan yansıyan guneşi kessinler. anam aglıyor güneşli havalarda

    Araba ne renk?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: jonywayt


    quote:

    Orijinalden alıntı: elano68

    Konsol direksiyon hepsi krem oldugu icin camdan parlama yapiyormus bu dizayn.
    Bu yuzden kaldirilmis full krem tasarim.

    yok artık daha neler. onlar once kapıttan yansıyan guneşi kessinler. anam aglıyor güneşli havalarda

    Araba ne renk?

    havana kahve. sanırom boyanın içindeki simler çok yansıtıyor veya kapıtun oval oluşu sıkıntı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014'de ben alırken comfort+premium paket ve comfort +premium +modern line arasında 7.000 eur fark vardı, şu anda aynıdır diye düşünüyorum.. Modern line'ın diğerinden temel 3 farkı 18" jant, gerçek deri koltuk ve krom çıtalar olduğunu düşününce değmez demiştim sonuçta kullanırken keyifli olabilir ama satarken kimse 7.000eur fiyat farkını yansıtamaz..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen, 7000 euroya eşine çocuğuna vs araba alırsın.. Satarken bunların önemi kalmıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 sene kullanip sattim. Eco modda yoruyor adami, kasa buyuk motor ufak. Sporta alsin deliriyor ama yakitida 14-15 litrelere getiriyor. Ben 10.4 ortalamayla sattim. Ama cogunluk eco moduydu. Kışın kontagi cevir 5 km git ortalama 13-14 litre. Luxury line dı. Koltuklar gercek deri. Ama bence bu motor 3 serisine daha iyi gidiyor. Yani şoyle anlatayim, 5.20i surerken eco modda sanki sirtinda tasiyormussun gibi oluyor, az gaza basinca da cebinden paralarin akip gittigini hissediyorsun. Bide hakkaten cok buyük araba. Su an 3.20i ed luxury line alma asmasindayim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • smartcard kullanıcısına yanıt
    Ben 2013 yılında araç alırken modernlıne ın ön konsol dan güneşte parlayabileceğini ve sıkıntı yaratacağını söylediğimde satış temsilcileri böyle bir şey olmadığını söylemişlerdi.
    Böyle güvenlikle ilgili problemler ilk olarak hep ABD de gündeme gelir.Nitekim bir süre sonra bu donanım ilk olarak ABD de kaldırıldı ve sonra avrupada da devre dışı bırakıldı.
    Yoğun güneşte açık renk ön konsolun parlamaması mümkün değil az veya çok gözünüzü rahatsız eder.
    On konsolun üzerine açık renk veya beyaz bir kağıt koyun bakın bakalım ne kadar rahatsız ediyor.Aptallık değil..Yapılması gereken buydu zaten..
    Aklın yolu bir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JN008

    Ben 2013 yılında araç alırken modernlıne ın ön konsol dan güneşte parlayabileceğini ve sıkıntı yaratacağını söylediğimde satış temsilcileri böyle bir şey olmadığını söylemişlerdi.
    Böyle güvenlikle ilgili problemler ilk olarak hep ABD de gündeme gelir.Nitekim bir süre sonra bu donanım ilk olarak ABD de kaldırıldı ve sonra avrupada da devre dışı bırakıldı.
    Yoğun güneşte açık renk ön konsolun parlamaması mümkün değil az veya çok gözünüzü rahatsız eder.
    On konsolun üzerine açık renk veya beyaz bir kağıt koyun bakın bakalım ne kadar rahatsız ediyor.Aptallık değil..Yapılması gereken buydu zaten..
    Aklın yolu bir..


    Bunlar dünya devi firmalar. BMW gibi bir firma çok istedikten sonra ışığı absorbe edip yansıtma yapmayacak bir malzeme illaki kullanabilirdi ön göğüste. Ama demek ki çok talep olmayınca direk kaldırdılar. Benim fikrim bu şekilde.




  • Dizelini alacak kadar parayı bir kenara koyduktan sonra 70bin tl sini elinizle bir poşete koyup bankaya götürseniz mevduat aylık 600-650 tl gibi bir mebla tutar, o da hiç yatırım yapmayı bilmeyip mevduata yatırsanız. Dizelle benzinin yakıt farkı aylık 600tl tutar mı o da kullanıma bağlı tabi
  • Firmalar deli gibi uğraşıyor sıvı sistem lpg i benzinli 520i e takabilmek için yakında çözerler.. O zaman 20 kuruşa yürür bu arabalar :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 bin km verisi ortalama 9,9 lt/100 km olarak sattım ve AUDI S3 sedan aldım. Dünya varmış. Tüketim aynı ama performans herhalde 10 katı...
  • bir resimde benden.

    çok ciddi trafikte sürülmüş.

    bahçeşehir - çatalca ve bahçeşehir - silivri arasında yardıra yardıra "150-200" arası kullanılmış.

    4-5 kişi en az test etmek için dip gaz gitmiş şekilde yakıt ortalaması.

    normal kullanımda 8.5-9 lt civarında gezilebilinir ama 7 lt leri görmek imkansız gibi.

    not araba 4000 km de.

     BMW 520i - 1600cc 170 hp YAKIT VERİLERİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automaniac82

    20 bin km verisi ortalama 9,9 lt/100 km olarak sattım ve AUDI S3 sedan aldım. Dünya varmış. Tüketim aynı ama performans herhalde 10 katı...

    Güle güle kullanın. Şu an radarımda olan bir araç s3. Şu an 300 Hp olarak satılıyor , sanırım makyaj ile beraber 310 Hp olacakmış.

    Bu arada revotechnik Stage1 yazılım ile( Sadece yazılım ) 375 HP ve 0-100 de 3,7 Sn bilgisi verilmiş. 0-160 ise 9 sn civarı.

    Konunun yeri değil belki ama , buradan veya Pm olarak araç hakkında biraz tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim. Özellikle yol tutuş , understeer var mı , adaptif süspansiyon opsiyonu var mı araçta vs.
  • s3 250.000 tl degil mi,?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jonywayt

    s3 250.000 tl degil mi,?

    Geçen yıl 190 binli rakamlara verilmişti donanıma göre. Bu yıl 285 hp den 300 hp ye geldi. Fiyatı 200 üzerinde görünüyor ama liste rakamından ciddi indirimler oluyor bazen.

    Ikinci elde de 160-170 civarına bulmak mümkün. ( 285 hp olanı)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: Automaniac82

    20 bin km verisi ortalama 9,9 lt/100 km olarak sattım ve AUDI S3 sedan aldım. Dünya varmış. Tüketim aynı ama performans herhalde 10 katı...

    Güle güle kullanın. Şu an radarımda olan bir araç s3. Şu an 300 Hp olarak satılıyor , sanırım makyaj ile beraber 310 Hp olacakmış.

    Bu arada revotechnik Stage1 yazılım ile( Sadece yazılım ) 375 HP ve 0-100 de 3,7 Sn bilgisi verilmiş. 0-160 ise 9 sn civarı.

    Konunun yeri değil belki ama , buradan veya Pm olarak araç hakkında biraz tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim. Özellikle yol tutuş , understeer var mı , adaptif süspansiyon opsiyonu var mı araçta vs.

    Merhabalar. Aracı F10 520i ile kıyaslayarak hem sorularınıza yanıt vermeye çalışayım hem de konu başlığı altına çıkmamış olayım ki forumdaşlar kızmasın:

    Direksiyon tepkileri BMW'ye göre çok keskin ve gerektiğinde ciddi biçimde konforlu gerektiğinde ise (200 km/s ve üzeri) ciddi biçimde sert.

    Direksiyon dönüş çapı oldukça dar olduğundan araç şehir içinde kedi gibi tek hamlede kıvrılıyor. BMW'ye göre çok daha kıvrak manevralar yapılabiliyor.

    Yazılımla stage-1 ile 370 hp ler ve stage 2 de 400 hp ler mümkün. APR yazılım tercih edilebilir. Sorunsuz ve ülkemiz yakıtına göre ince ayarlamaları mevcut.
    Performans olarak yazılım yapıldığı takdirde RS6 lara yakın veriler elde edilebilmesine karşın aracın fiyatı bu efsanelerin dörtte biri.

    Benim aracı değiştirmem için ilk sebebim BMW ile virajda kontrolümü yitirip mucize eseri kaza yapmadan ailece ölmekten kurtulmamızdı. BMW ile 110 la girip tedirgin olduğum viraja S3 ile 160 la güvenle girip gazlayarak çıkıyorum. Dört çeker bence emniyet kemerinden sonra gelen en büyük güvenlik unsuru. Yol tutuş üst seviyelerde. Understeer yok.

    Audi S3 lerde çoğu aracı DOĞUŞ magnetic ride opsiyonu ile getiriyor. Bu adaptif süspansiyona denk gelen bir özellik. Kesinlikle tercih edilmeli. Konfor modunda araç konforlu, sport modunda sert ve yol tutuş üst seviyelere geliyor. Böyle bir sistem maalesef BMW'de yoktu. Olsa da 4 çeker olmadığı için spor kullanımlarda yine de tedirgin edecekti.

    BMW'yi satma sebeplerimden biri de maalesef düz yolda karda buzda sürekli yolda kalmamdı. Ancak S3 ile karda kış lastiği bile keyfe keder. Diz boyu karda adeta kar küreme makinesi gibi yolu açıyor. Quattro'yu tüm markalar içerisinde ayrı bir yere koymak lazım görüşündeyim.

    BMW'deki premium hava aynen S3 de de mevcut. Yüksek hızlardaki konfor ve sessizlik bunun ispatı.

    Launch control BMW de yoktu ancak bunda var.

    Led farlar BMW'deki adaptif bixenonlarıma kıyasla birkaç kat parlak. BMW'nin uzun farından daha kuvvetli kısa farlar mevcut. Ben de far takıntısı olduğundan benim için çok önemli ve aynı zamanda bir güvenli unsuru.

    Basarsanız her ikisi de çok yakıyor. Basmazsanız Audi S3 6 litrelere kadar düşebiliyor uzun yolda. BMW'de ben bu rakamları hiç bir zaman göremedim.

    Çok önemli bir nokta da şu; benim aracım 285 hp ve bu sene gelenler 300 hp olarak sunuluyor. Emin olun bu bir aldatmaca. Çünkü bizim araçları dynoya çıkardık 297 hp verdi. Bununla yetinmedik, maplerini superchipse gönderdik ancak 285 hp olarak bildirilen bizim araçta ve Avrupa'da satılan 300 hp olarak satılan araçta hiç bir fark olmadığı ve nihayet bunun sadece Türkiye'ye özgü bir satış stratejisi olduğu belirtildi. Bu aldatmaca Audi S3 le ilgilenen herkes tarafından bilinmelidir diye bunları yazıyorum. Ki hatırlayın, araç ülkemize gelmeden önce, bu ayarlama benzin kalitesi ile ilgiliydi filan gibi saçma açıklamalar mevcuttu test dergilerinde.

    Son olarak BMW tabiki harika bir araç ve benim aracım özel sipariş olarak gelmişti. Ancak Borusan'ın sıfırına yaptığı inanılmaz indirimler ve bence aracının arkasında durmaması sebebiyle çok sevdiğim aracım ucuza gitti görüşündeyim. Türkiye şartlarında bir daha asla özel sipariş araca girmem. Bunun yanında Türkiye'nin tehlikeli trafiği ve standart dışı yollarında arkadan itiş araç kullanmanın zorluklarını çok yaşadım. Gerçekten bize uygun bir sistem değil arkadan itiş.

    NOT: Bazı arkadaşlar diyebilir ki ikisi çok ayrı sınıf vs. Haklısınız. Ben sadece sahip olduğum iki aracı karşılaştırdım sizlere bilgi vermek istedim. Yoksa bu yazının hiç bir iddiası yoktur.




  • Bilgiler için çok teşekkür ederim , çok faydalı oldu. Dediğiniz gibi 285-300 hp olayı sadece kağıt üstü bilgiler. İki araçta da yazılımla aynı değerlere ulaşılıyor. Magnetic ride sport paket sedanlarda bulunuyormuş, hatchback lerin çoğunda bu özellik mevcut değil.
    Gerçekten özel araçlar bunlar , sağlam motor şanzıman , çok yüksek değerler çıkarılabiliyor. Eski versiyonları da bu şekilde idi.

    Türkiye'den bir örnek ekleyeyim ve S3 konusunu kapatayım ki konu başlığına da saygısızlık olmasın.

    8p kasa oluyor bu , düz vites. Sahibi 310 Km de kesiciye düştüğünü yazmış. Benzini de içecekse bu içsin arkadaş
    2.5 bar

    50 kg hafifletme

    100-200 5.7

    200-250 4.4

    585 hp - 680 nm on Maha Dyno

    [DHVideo=]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridleyscott -- 4 Mayıs 2016; 17:36:09 >




  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    http://forum.donanimhaber.com/m_116601705//tm.htm#116639918

    Buradan devam...
  • 11 10 9lt ler anlamıyorum aracımı 13000kmde 2.el olarak satın aldım suan 19000'de yüzde 80 eco proda araba cok nadır sportta istanbulda yasıyorum yol bilgisayarı sürekli 14.9 lt gösteriyor araçta bi sorun olabilirmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ince.hastalik

    11 10 9lt ler anlamıyorum aracımı 13000kmde 2.el olarak satın aldım suan 19000'de yüzde 80 eco proda araba cok nadır sportta istanbulda yasıyorum yol bilgisayarı sürekli 14.9 lt gösteriyor araçta bi sorun olabilirmi?

    Ortalama surat nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ho BMW 520i - 1600cc 170 hp YAKIT VERİLERİ
    değerler bu şekilde .
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.