Şimdi Ara

BMW 520i (benzinli) luxuryline ne kadardan alınır?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
8.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Şuaralar BMW 520i ye takmış bulunmaktayım, açıkçası aracı borusanda denemeden önce 1600 cc motordan dolayı hiç memnun kalacağımı düşünmüyordum. Ancak test ettikten sonra aracın 520d ile çok belirgin bir farkının olmadığını düşünüyorum. Günlük kullanım için kullanılacak comfort modu son derece seri ve yeterli, tabi sport dan bahsetmiyorum bile.. Eco modda araç biraz ağır evet, ancak tamamen durmuş trafikte yakıt ekonomisi için kullanılabilinir.

    Ben genelde dolu araç almayı severim, keza birçok kişinin beğendiği M paketin aksine, bana sedefli metalik beyaz, luxuryline, comfort ve premium paket ve napa deri içeren (normalde luxuryline de dakota deri geliyor) donanımlı araç çok daha hoş geldi. Aracın 2014 olarak şuan %5 indirim ile son fiyatı 196.500 TL ve sanırım trafik masrafı için 1.500 TL lik bir ek masrafı daha oluyor, yani sıfırı 198.000 TL ye geliyor. Tabiki sıfır araç almayı kesinlikle düşünmüyorum.

    Ancak bir tanıdığımızın aldığı, ancak araba galerisi gibi bir otoparkından dolayı hiç kullanmadığı, 1000 km nin altındaki bu özelliklerdeki aracı (luxuryline, sedefli beyaz, comfort + premium paket, napa deri) ile ilgileniyorum. Ancak araç 2013 model, fakat km sinden dolayı sıfır gibi, hatasız.. Tabi 2013 Eylül ayında bu aracı alım masrafı ile birlikte 174.500 TL gibi bir rakama almıştı tanıdığımız..

    Sizce bu araca 170.000 TL verilir mi? Şuan 2013 model olarak belki 1000 km altında değil ancak 8 - 10 bin km de ve sadece comfort paket içeren araçlar normal bir pazarlıkla 150 bin TL ye bulunabiliyor. Haliyle arada 20bin TL ye yakın bir fark var.. Fakat böyle bir aracın yetersiz donanımla, gerçekten zevk almadan kullanılmasından da yana değilim.. Sizce bu araca verilecek maksimum rakam nedir?

    Ve beklentim bu aracı 2016 nın şu döneminde yani tam 2 yıl sonra satmayı planlıyorum. 2 yıl için yaklaşık toplam 30 - 35 bin km yapacağımı tahmin ediyorum. Haliyle o vakitte de aracım düşük km olacak ikinci el olarak.. Sizce çok zarar eder miyim? Eğer euro 3TL nin üzerinde olursa o dönem için, pek zarar edeceğimi düşünmüyorum. (10-15 bin TL lik bir zarara önceden razıyım, sonuçta 2 yıl tam istediğim araca binip, keyfini süreceğim).

    Ayrıca araçla ilgili yorumlarınız ve düşüncelerinizi de paylaşırsanız da sevinirim.







  • Şahsi kanaatim 100 binin üstü mercedes e serisine bakmalısınızo paraya çok güzel e serisi alınır 1,8 motor 2011-2012 çok tatlı olur tabi seçim sizin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: epstemolojk_kopus

    Şahsi kanaatim 100 binin üstü mercedes e serisine bakmalısınızo paraya çok güzel e serisi alınır 1,8 motor 2011-2012 çok tatlı olur tabi seçim sizin.
    Tercihler farklıdır tabiki, ama inanın BMW 5 serisinin yanında Mercedes E serisi hiç güzel gelmiyor bana, E serisinin heleki makyajsız kasasının hem dış görüntüsü ve iç konsolu çok kötü bence.. Araç çok klasik ayrıca.. Oysa BMW5 sportif ama istendiğinde makam aracı bile olabilecek bir araç ve iç gövdesi, sürüş modları, herşeyi çok hoş bir araç..

    Ancak dediğim gibi ben dolu araç almak istiyorum. M paket olarak içi deri olan pek araç yok, olanda çok pahalı, o sebeple luxuryline olarak düşünüyorum, yukarıda yazdığım özelliklerde bir araç buldum, 170 bin verilir mi bilemiyorum. Aynı araç şuan en dip indirimi ile birlite borusanda 196 bin tl..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutanil

    Tercihler farklıdır tabiki, ama inanın BMW 5 serisinin yanında Mercedes E serisi hiç güzel gelmiyor bana, E serisinin heleki makyajsız kasasının hem dış görüntüsü ve iç konsolu çok kötü bence.. Araç çok klasik ayrıca.. Oysa BMW5 sportif ama istendiğinde makam aracı bile olabilecek bir araç ve iç gövdesi, sürüş modları, herşeyi çok hoş bir araç..

    Ancak dediğim gibi ben dolu araç almak istiyorum. M paket olarak içi deri olan pek araç yok, olanda çok pahalı, o sebeple luxuryline olarak düşünüyorum, yukarıda yazdığım özelliklerde bir araç buldum, 170 bin verilir mi bilemiyorum. Aynı araç şuan en dip indirimi ile birlite borusanda 196 bin tl..

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle verilir hocam... Bizde comfort var memnunuz biraz yakıtı fazla ama rodaj bitmedi.. belki daha da düşer diye tahmin ediyorum.
    Keyif senin dolu arabaya binmek istiyorsan 26 bin tl fazla verme 1 yaş ve 1000 km için.
    Tersini düşün araç kendinin olsa idi verir miydin o fiyata. sadece 1000 km yapmışsın ve sıfırı 196 olan aracı 170 e verir misin ?ben olsam vermem ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sgh9 -- 23 Mayıs 2014; 0:01:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgh9

    Kesinlikle verilir hocam... Bizde comfort var memnunuz biraz yakıtı fazla ama rodaj bitmedi.. belki daha da düşer diye tahmin ediyorum.
    Keyif senin dolu arabaya binmek istiyorsan 26 bin tl fazla verme 1 yaş ve 1000 km için.
    Tersini düşün araç kendinin olsa idi verir miydin o fiyata. sadece 1000 km yapmışsın ve sıfırı 196 olan aracı 170 e verir misin ?ben olsam vermem ...
    Kur borusanda güncellenecek ama, bir tanıdıktan aldığım bilgiye göre kur haziranda 2.49 olacak, o zaman zaten bu aracın 2014 olarak sıfırı gelecek 174 bin tl ye :))

    Buarada comfort dimi sizinki? İstanbuldamı yaşıyorsunuz, yakıt nasıl? Daha çok yoğun trafiktemi araç kullanıyorsunuz? Araç bana test sürüşünde çok konforlu geldi, inanın mercedes de konfor var derler ya, bana e serisinden çok daha konforlu geldi, ne ses geldi yoldan ne de tümsekleri hissettim geçerken, 1600cc olmasına rağmen gidişi de 520d yi aratmadı.. Sizdeki de 1600cc benzinli mi? Memnun musunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutanil

    Kur borusanda güncellenecek ama, bir tanıdıktan aldığım bilgiye göre kur haziranda 2.49 olacak, o zaman zaten bu aracın 2014 olarak sıfırı gelecek 174 bin tl ye :))

    Buarada comfort dimi sizinki? İstanbuldamı yaşıyorsunuz, yakıt nasıl? Daha çok yoğun trafiktemi araç kullanıyorsunuz? Araç bana test sürüşünde çok konforlu geldi, inanın mercedes de konfor var derler ya, bana e serisinden çok daha konforlu geldi, ne ses geldi yoldan ne de tümsekleri hissettim geçerken, 1600cc olmasına rağmen gidişi de 520d yi aratmadı.. Sizdeki de 1600cc benzinli mi? Memnun musunuz?

    Alıntıları Göster
    Buarada bugün luxury alacakken satıcıya çok feci kızdım ve vazgeçtim.. Artık kafamda sadece m paket comfort + premium donanım ve ayrıca orjinal deri koltuk var.. Şuan sıfırı 198 bin tl dakota derili olanı 2014 olarak bayıde.. internettekiler uçmuş gitmiş.. sıfır 2014 ü dakota derili 198 bin tl iken, gitmişler aynı rakamı hatta fazlasını istiyorlar 2013 için :)) Bir tane galeriden var lacivert hemde 175 e veriyor, ancak onunda kaputunda boya var ve resmi yok boyaya neden olan durumun ve özel serviste yapılmış, hasar kaydı yok.. Dolayısıyla vazgeçtim o araçtan, alıcısı olsam 170 e verecek ama almam, huylandım bi kere..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutanil

    Buarada bugün luxury alacakken satıcıya çok feci kızdım ve vazgeçtim.. Artık kafamda sadece m paket comfort + premium donanım ve ayrıca orjinal deri koltuk var.. Şuan sıfırı 198 bin tl dakota derili olanı 2014 olarak bayıde.. internettekiler uçmuş gitmiş.. sıfır 2014 ü dakota derili 198 bin tl iken, gitmişler aynı rakamı hatta fazlasını istiyorlar 2013 için :)) Bir tane galeriden var lacivert hemde 175 e veriyor, ancak onunda kaputunda boya var ve resmi yok boyaya neden olan durumun ve özel serviste yapılmış, hasar kaydı yok.. Dolayısıyla vazgeçtim o araçtan, alıcısı olsam 170 e verecek ama almam, huylandım bi kere..

    Alıntıları Göster
    Borusanda kurun 2.49 lara ineceğini sanmıyorum. kurda çok ciddi düşüş olmaz ise (euronun 2.5 lere düşmesi) gibi tl bazında arabayı 2013 yılındakinden daha ucuza veya aynı fiyata almanız mümkün değil bence... burası türkiye ve kur yarın 4 tl bile olsa şaşırmam burda. evet bizimki comfort . antalyada yaşıyorum aracı genelde babam kullanıyor ama arada bende kullanıyorum.. genelde şehir içi kullanıyoruz 10-10.5 gibi yakıyo rodajdan sonra düşücektir bir miktar daha .. bu araç 10.000 km den sonra uzun yol 6 lt şehir içi 9 yakar.... benim aracım volvo s60 d3 inanın volvoda güzel araba ama 5 serisi çok daha konforlu. performans olarak katılmayacağım size kesinlikle bir 520 d değil.. hatta eco-pro da can sıkıyor .. ama comfort ve sport da araç çok değişiyor ve yeterli bir performans sunuyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgh9

    Borusanda kurun 2.49 lara ineceğini sanmıyorum. kurda çok ciddi düşüş olmaz ise (euronun 2.5 lere düşmesi) gibi tl bazında arabayı 2013 yılındakinden daha ucuza veya aynı fiyata almanız mümkün değil bence... burası türkiye ve kur yarın 4 tl bile olsa şaşırmam burda. evet bizimki comfort . antalyada yaşıyorum aracı genelde babam kullanıyor ama arada bende kullanıyorum.. genelde şehir içi kullanıyoruz 10-10.5 gibi yakıyo rodajdan sonra düşücektir bir miktar daha .. bu araç 10.000 km den sonra uzun yol 6 lt şehir içi 9 yakar.... benim aracım volvo s60 d3 inanın volvoda güzel araba ama 5 serisi çok daha konforlu. performans olarak katılmayacağım size kesinlikle bir 520 d değil.. hatta eco-pro da can sıkıyor .. ama comfort ve sport da araç çok değişiyor ve yeterli bir performans sunuyor..
    Bu arada ikinci el alacağınız aracı bilmediğiniz birinden yani galeriden hele hele boyalı almayın derim. ben hep söylüyorum internet çıktı delikanlılık bozuldu diye. Akla mantığa sığmayan fiyatlar istiyorlar.. dediklerinize katılıyorum fiyatı bilmiyorlarmış gibi arabalara sıfır ile aynı parayı yada %2-3 düşük istiyorlar.. sonrada abi ne varki bunda %5 indirimli halini söyleyip bu fiyata bırakıyoruz 10-20000 deki araç için makul fiyatmış gibi sunuyorlar ama iş Siz satmayı gelince deneyin ve görün neler dediklerini ....%20-25 kar marjı ile çalışıyorlar... @aykutanil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sgh9 -- 23 Mayıs 2014; 17:56:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgh9

    Bu arada ikinci el alacağınız aracı bilmediğiniz birinden yani galeriden hele hele boyalı almayın derim. ben hep söylüyorum internet çıktı delikanlılık bozuldu diye. Akla mantığa sığmayan fiyatlar istiyorlar.. dediklerinize katılıyorum fiyatı bilmiyorlarmış gibi arabalara sıfır ile aynı parayı yada %2-3 düşük istiyorlar.. sonrada abi ne varki bunda %5 indirimli halini söyleyip bu fiyata bırakıyoruz 10-20000 deki araç için makul fiyatmış gibi sunuyorlar ama iş Siz satmayı gelince deneyin ve görün neler dediklerini ....%20-25 kar marjı ile çalışıyorlar... @aykutanil
    Merhaba tekrardan,

    Öncelikle zaten 520d lerde eco-pro modu yok, bu mod benzinli aracın daha fazla yakacağı düşünülerek, çok aşırı dur-kalk lı trafikte kullanılsın diye benzinli araçlara konuldu. Fakat zaten eco-pro modu ile aracı sürmemeniz lazım, ancak E5 te köprüde kaldınız, trafik tamamen durdu gıdım gıdım, o zaman bu moda geçeceksiniz. Bunun dışında normal comfort ve sport modları olarak değerlendirildiğinde 520d ile çok büyük bir fark yok bence..

    Buarada ben rotamı 2011 yada 2012 model az km 520d olarak değiştirir gibi oldum.. Hayalet gösterge haricinde herşey var, üstelik 2012 model olarak temiz ve ekstra dolu bir aracı 175 bin TL gibi almak mümkün düşük km de.. (eğer comfort paket alırsam 155-160 bin TL de mümkün az km de). 2013 model benzinli araçtan biraz fazla verip 520d almak mantıklı bence..

    Ancak bizim ülkedeki opsiyonların pahalılıgına acayip uyuz oluyorum. İthal araçlar gırtlak dolu geliyor (büyük ekran navigasyon, eğlence sistemi, head-up display, park asistanı, koltuk soğutma, arkalar ısıtma, otomatik bagaj kapama vs vs). Faturası tam olarak ithal araç alsam acaba problem olur mu bilemiyorum. 2011 model, 55bin km lerde, m paket ve tüm saydığım özellikleri olan gırtlak dolu aracı 180 bin tl ye almak mümkün..

    Siz ne önerirsiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutanil

    Merhaba tekrardan,

    Öncelikle zaten 520d lerde eco-pro modu yok, bu mod benzinli aracın daha fazla yakacağı düşünülerek, çok aşırı dur-kalk lı trafikte kullanılsın diye benzinli araçlara konuldu. Fakat zaten eco-pro modu ile aracı sürmemeniz lazım, ancak E5 te köprüde kaldınız, trafik tamamen durdu gıdım gıdım, o zaman bu moda geçeceksiniz. Bunun dışında normal comfort ve sport modları olarak değerlendirildiğinde 520d ile çok büyük bir fark yok bence..

    Buarada ben rotamı 2011 yada 2012 model az km 520d olarak değiştirir gibi oldum.. Hayalet gösterge haricinde herşey var, üstelik 2012 model olarak temiz ve ekstra dolu bir aracı 175 bin TL gibi almak mümkün düşük km de.. (eğer comfort paket alırsam 155-160 bin TL de mümkün az km de). 2013 model benzinli araçtan biraz fazla verip 520d almak mantıklı bence..

    Ancak bizim ülkedeki opsiyonların pahalılıgına acayip uyuz oluyorum. İthal araçlar gırtlak dolu geliyor (büyük ekran navigasyon, eğlence sistemi, head-up display, park asistanı, koltuk soğutma, arkalar ısıtma, otomatik bagaj kapama vs vs). Faturası tam olarak ithal araç alsam acaba problem olur mu bilemiyorum. 2011 model, 55bin km lerde, m paket ve tüm saydığım özellikleri olan gırtlak dolu aracı 180 bin tl ye almak mümkün..

    Siz ne önerirsiniz?

    Alıntıları Göster
    merhaba ,
    Eco-pro modu okuduğum kadarı ile forumdaki bir çok arkadaşda şehir içi ve şehir dışı kullanıyor. eco modda yelken diye bir şey yaptılar. yelken fonksiyonu ayağınızı gazdan çektiğinizde tüm aktarma organlarını birbirinden ayırıp adeta aracın yelken gibi süzülmesini ve daha çok km yapıp daha az yakıt tüketmesini sağlıyor. bmw yetkililerinin de açıklamaları da bu yönde. sizin dediğiniz gibi sadece sıkışık trafikte kullanılması durumunda bu fonksiyon işe yaramaz. neyse çok önemli bir detay olmadığı gibi araç çalıştırdığınızda comfort da başlıyor isterseniz eco ya alabiliyorusnuz. ben heves den denedim hep ama babam kullanmıyor hiç birini.

    dizel konusuna gelecek olursak yılda kaç bin km yaptıgınız çok önemli.. benim yaptığım hesaplamalarla 20-25 000 km yapıyorsanız benzinli araç avantajlı.
    daha fazla yapıyorsanız dizelde avantajlı oluyor. biz alırken 145 benzinli ,197 dizel dediler biz benzinli aldık.. bence benzinlinin sesizliği hiç bir şeye değişilmez.dizelin sesinden bıkmış olduğumdan bu yorumu yapıyorum (kendi aracım biraz fazla sesli) ...
    520 d daha önce hiç kullanmadım sessiz olabilir benzinli kadar olmasa da gayet tatminkardır diye tahmin ediyorum. dizeli kullanmak tabiki ara hızlanma ,yokuş çıkarken vs.. fark edecek kadar seridir. kullanım zevki daha üst düzeydedir. dediğim gibi hesabını yap.. dizeli alınca fazldan yıllık mtv masrafı, fazladan kasko gideri,fazladan servis giderlerini hesapla kararını ver ....

    ikinci el konusunu daha önce yazmıştım karar senin ... ama borusan çıkışlı olmayan araç alma bence...
    bir, aracı satarken zorlanırsın
    iki, servise gittiğinde ikinci sınıf müşteri muamelesi görürsün vs .. vs... (2007 yılında audi a6 mız vardı ordan biliyorum)
    ayrıca bir gün vergi denetimcilerin elinden alma ihtimalide var:)))

    Kolay gelsin ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sgh9 -- 24 Mayıs 2014; 3:14:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgh9

    merhaba ,
    Eco-pro modu okuduğum kadarı ile forumdaki bir çok arkadaşda şehir içi ve şehir dışı kullanıyor. eco modda yelken diye bir şey yaptılar. yelken fonksiyonu ayağınızı gazdan çektiğinizde tüm aktarma organlarını birbirinden ayırıp adeta aracın yelken gibi süzülmesini ve daha çok km yapıp daha az yakıt tüketmesini sağlıyor. bmw yetkililerinin de açıklamaları da bu yönde. sizin dediğiniz gibi sadece sıkışık trafikte kullanılması durumunda bu fonksiyon işe yaramaz. neyse çok önemli bir detay olmadığı gibi araç çalıştırdığınızda comfort da başlıyor isterseniz eco ya alabiliyorusnuz. ben heves den denedim hep ama babam kullanmıyor hiç birini.

    dizel konusuna gelecek olursak yılda kaç bin km yaptıgınız çok önemli.. benim yaptığım hesaplamalarla 20-25 000 km yapıyorsanız benzinli araç avantajlı.
    daha fazla yapıyorsanız dizelde avantajlı oluyor. biz alırken 145 benzinli ,197 dizel dediler biz benzinli aldık.. bence benzinlinin sesizliği hiç bir şeye değişilmez.dizelin sesinden bıkmış olduğumdan bu yorumu yapıyorum (kendi aracım biraz fazla sesli) ...
    520 d daha önce hiç kullanmadım sessiz olabilir benzinli kadar olmasa da gayet tatminkardır diye tahmin ediyorum. dizeli kullanmak tabiki ara hızlanma ,yokuş çıkarken vs.. fark edecek kadar seridir. kullanım zevki daha üst düzeydedir. dediğim gibi hesabını yap.. dizeli alınca fazldan yıllık mtv masrafı, fazladan kasko gideri,fazladan servis giderlerini hesapla kararını ver ....

    ikinci el konusunu daha önce yazmıştım karar senin ... ama borusan çıkışlı olmayan araç alma bence...
    bir, aracı satarken zorlanırsın
    iki, servise gittiğinde ikinci sınıf müşteri muamelesi görürsün vs .. vs... (2007 yılında audi a6 mız vardı ordan biliyorum)
    ayrıca bir gün vergi denetimcilerin elinden alma ihtimalide var:)))

    Kolay gelsin ....
    bu arada x3 1.6 benzinli sdrive çıkmak üzere bir düşün derim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgh9

    bu arada x3 1.6 benzinli sdrive çıkmak üzere bir düşün derim...
    Ben biraz yapılı iriyarı bir adamım, 3 serisi bana oyuncak gibi gelir :) Şaka bir yana, ben büyük araç seviyorum..

    Malesefki vergi sistemi ve euro dan dolayı araç çok zamlandı.. Şuan comfort paket sıfırını 2014 164 bin tl gibi bırakıyorlar.. Keza ben sıfır almayı hiçbir zaman düşünmedim, ancak ikinci elde de mantıklı fiyat pek yok şuara.. Şuan 2013 model 5-6bin km de comfort araca ikinci elde hatasızsa en fazla 145 verilir sıfırı 165 iken.. Keza araştırınca 145-150 aralığında pazarlıkla düşen epey comfort araç var..

    Ancak ben m pakete takmış durumdayım.. Ancak m de de içi kumaş olsun istemiyorum, gerçek deri gelenlerde çok pahalı.. Şuan içi gerçek derili, comfort + premium paket, m paket aracı bayiden 2014 olarak 198 bin tl ye alıyorsunuz, ancak ikinci elde 2013 model aynı özellikte araç için birisi 207 bin yazmış 195 bin istiyor (kısaca keriz arıyor), diğeri de 198 bin yazmış o civarda birşey istiyor.. Bu dediğim özellikte 2013 model az km bir araca da verilecek maksimum fiyat bence 175 bindir..

    Bir tane 2013 model içi gerçek derili ve m paket, ve comfort+premium araç buldum, 175 e veriyor, ancak kaputta ufak bir boya var, kaydı resmi yok, serviste yapılmamış.. Açıkçası kapı vs olsa dert etmezdim ama kaput sorun..

    Benzinli aracı bende tercih ederim, keza aracın gidişi de güzel.. Ancak insanların beyninde 5 serisi dizel olarak alınır diye bir algı hala var mı, ikinci elde satarken dizelini daha kolay mı satarım bilemiyorum.. Keza dizel alırsam 2011 yada 2011 model az km de muhtemelen 25-30 bin km de araç alacağım ve 175 bin tl ye az km, 2012, dolu bir araç alabilirim.. hatta biri var special edition full doluyu 185 e satıyor, 175 e verseydi onu alırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutanil

    Ben biraz yapılı iriyarı bir adamım, 3 serisi bana oyuncak gibi gelir :) Şaka bir yana, ben büyük araç seviyorum..

    Malesefki vergi sistemi ve euro dan dolayı araç çok zamlandı.. Şuan comfort paket sıfırını 2014 164 bin tl gibi bırakıyorlar.. Keza ben sıfır almayı hiçbir zaman düşünmedim, ancak ikinci elde de mantıklı fiyat pek yok şuara.. Şuan 2013 model 5-6bin km de comfort araca ikinci elde hatasızsa en fazla 145 verilir sıfırı 165 iken.. Keza araştırınca 145-150 aralığında pazarlıkla düşen epey comfort araç var..

    Ancak ben m pakete takmış durumdayım.. Ancak m de de içi kumaş olsun istemiyorum, gerçek deri gelenlerde çok pahalı.. Şuan içi gerçek derili, comfort + premium paket, m paket aracı bayiden 2014 olarak 198 bin tl ye alıyorsunuz, ancak ikinci elde 2013 model aynı özellikte araç için birisi 207 bin yazmış 195 bin istiyor (kısaca keriz arıyor), diğeri de 198 bin yazmış o civarda birşey istiyor.. Bu dediğim özellikte 2013 model az km bir araca da verilecek maksimum fiyat bence 175 bindir..

    Bir tane 2013 model içi gerçek derili ve m paket, ve comfort+premium araç buldum, 175 e veriyor, ancak kaputta ufak bir boya var, kaydı resmi yok, serviste yapılmamış.. Açıkçası kapı vs olsa dert etmezdim ama kaput sorun..

    Benzinli aracı bende tercih ederim, keza aracın gidişi de güzel.. Ancak insanların beyninde 5 serisi dizel olarak alınır diye bir algı hala var mı, ikinci elde satarken dizelini daha kolay mı satarım bilemiyorum.. Keza dizel alırsam 2011 yada 2011 model az km de muhtemelen 25-30 bin km de araç alacağım ve 175 bin tl ye az km, 2012, dolu bir araç alabilirim.. hatta biri var special edition full doluyu 185 e satıyor, 175 e verseydi onu alırdım.

    Alıntıları Göster
    F10 5.20D araç sahibiyim.

    5.20i gerçekten kötü bir araç bence 160 bin civarına çok güzel 5.20D hatta 170 bine 5.30D bulunabilir.

    Benzinli ve 1.6 Motor seçeneği kasaya hafif kalıyor...

    Orjinal M paket sedef beyazı bir 5.20D çok hoşunuza gidecektir.

    Ayrıca dizellerde 30-40 bin km de zarar yapmazsınız. En fazla 5-6 bin TL oynar...




  • 520 i kötü bir araç demek çok iddialı bir yorum.
    Geçen yıl aralıkta ikinci el 2012 520 d ve 525 x drive denedim. Fiyatlar o zaman 160 ve 180 k olarak verilmişti. Her ikiside 40 bin km civarındaydı. Motor gürültüsü her ikisinde de çok fazla olduğu için bu paraya yazık deyip almamıştım.
    İki önceki aracım 2008 184 bg. C 200 dü. 2 ay kadar da 2011 e 200 kullandım. Şimdi 2013 520i kullanıyorum. Bariz olarak çok sesiz ve konforlu bir araç. Performans olarak da gayet iyi. Arabayı test etmeden 1.6 olduğu için ezbere yapılan yorumlara katılmıyorum.
  • ++1000
  • Aynen katılıyorum ezbere yorum olmuş arkadaşın yorumu.

    Aykut kardeş ben 3 serisi demedim x3 dedim. Eğer suv tarzı bir araç hoşuna gidecekse bi araştır. 150- 180 arası fiyatları...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sgh9 -- 26 Mayıs 2014; 2:06:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgh9

    Aynen katılıyorum ezbere yorum olmuş arkadaşın yorumu.

    Aykut kardeş ben 3 serisi demedim x3 dedim. Eğer suv tarzı bir araç hoşuna gidecekse bi araştır. 150- 180 arası fiyatları...
    Merhaba,

    Şuan zaten Mitsubishi ASX kullanıyorum, suv araç.. Şuan biraz tarz değiştirmek istiyorum, yoksa heleki fiyatına göre kendi aracımdan çok memnunum..

    Ayrıca ileride 5 serisinden tekrar yüksek araca dönecek olursam o zaman düşüneceğim araç yeni grand cheeroke yada range rover sport olur..

    Şuan piyasa çok şişik.. Kimse satamıyor ama yinede aracını satmak için ona göre fiyat vermiyor.. Ben haziran başında borusan ın kuru indireceğine inanıyorum, satışçıların hepsi araç satamıyoruz diyor ve eğer bu hafta normal kur 2.8 in altına gelirse borusan illaki 2.79 u aşağıya çekecektir. 3 serisinde yüksek oranda indirimler yapıyorlar ama 5 serisinde %5 indirim yeterli gelmiyor, haliyle birşey yapmaları lazım.. Umarım indirim yaparlarda şuan ikinci elde fahiş fiyatlar isteyen herkesin elinde patlar araçları..

    Buarada karar verdim, bekleyeceğim bulana kadar ama m paket alacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutanil

    Merhaba,

    Şuan zaten Mitsubishi ASX kullanıyorum, suv araç.. Şuan biraz tarz değiştirmek istiyorum, yoksa heleki fiyatına göre kendi aracımdan çok memnunum..

    Ayrıca ileride 5 serisinden tekrar yüksek araca dönecek olursam o zaman düşüneceğim araç yeni grand cheeroke yada range rover sport olur..

    Şuan piyasa çok şişik.. Kimse satamıyor ama yinede aracını satmak için ona göre fiyat vermiyor.. Ben haziran başında borusan ın kuru indireceğine inanıyorum, satışçıların hepsi araç satamıyoruz diyor ve eğer bu hafta normal kur 2.8 in altına gelirse borusan illaki 2.79 u aşağıya çekecektir. 3 serisinde yüksek oranda indirimler yapıyorlar ama 5 serisinde %5 indirim yeterli gelmiyor, haliyle birşey yapmaları lazım.. Umarım indirim yaparlarda şuan ikinci elde fahiş fiyatlar isteyen herkesin elinde patlar araçları..

    Buarada karar verdim, bekleyeceğim bulana kadar ama m paket alacağım.

    Aykut bey, size muhalefet olmak için yazmıyorum, araç satmak derdinde olan biri de değilim. Umarım gönlünüzdeki aracı alırsınız.
    Benim katılmadığım nokta; araçların sıfırı artarken, ikinci el fiyatlarının da artması doğal değil mi? Mesela bir ev alsanız, bir yıl sonra ev fiyatları iki katına çıksa, sizde fiyatı iki katına çıkarmaz mısınız?




  • Selamlar,
    Artması dogal ancak sıfırına çok çok yakın hatta sıfırından daha pahalı satılması yanlış. Yanlış anlamayın lafım size degil her araca yapılıyor bu özellikle de volkswagen grubu araclarda çok bariz.Araba bu sonucta kullandıkca degeri düşen birşey, ev ile bir degil.
    Ben de f30 bakıyorum kendime E serisi düşünmezmisiniz ? Bence şanzıman dışında 5 in E serisine üstünlük sağladığı tek bir nokta bile yok..
    Sevgilerle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FC1

    Selamlar,
    Artması dogal ancak sıfırına çok çok yakın hatta sıfırından daha pahalı satılması yanlış. Yanlış anlamayın lafım size degil her araca yapılıyor bu özellikle de volkswagen grubu araclarda çok bariz.Araba bu sonucta kullandıkca degeri düşen birşey, ev ile bir degil.
    Ben de f30 bakıyorum kendime E serisi düşünmezmisiniz ? Bence şanzıman dışında 5 in E serisine üstünlük sağladığı tek bir nokta bile yok..
    Sevgilerle..
    Burada soz konusu olan 5.20i nin mercedes eslenigi E180 ve motor-sanziman-tuketim surus keyfi olarak cok gerilerde. Ozellikle sollamalarda can sikacagi garanti. Yani BMW'nin ustunluk sagladigi cok buyuk noktalar var. Zaten BMW 5 serisinde ustun olmasa o segmentte tum rakiplerinin toplamindan fazla satamazdi.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.