Şimdi Ara

bmw e39 520 alınırmı? (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
239
Cevap
13
Favori
145.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese iyi günler.şu an 2000 e39 kullanıyorum.lpg ve benzin hesaplamasında450/500 krş yakıtı var. Golf-carisma gibi değişik araçlar kullandım.eğer bmw kullanmadıysanız araç kullandım demeyin.biraz bedeli var sonuçta Şahin'e bilmiyorsunuz.ayrıca e39 a vereceğiniz parayla temiz bir focus Astra veya Jetta alamıyorsunuz. Temiz bir araç bulursanız hiç Tereddüt etmeyin.aracı ilk gördüğünüzde zaten nasıl OLDUĞUNU anlarsınız.bazı arkadaşlar elektrikli ısıtmalı gibi özelliklerden bahsetmiş.ben şahsen çok özellik çok problem mantığıyla bakıyorum olaya

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • E39 serisi hakkında uzun yıllardır hem sahip olmuş hem de epey bilgi sahibi biri olarak şu kadarını söyleyebilirim; temiz ve insan gibi kullanılmış, mümkünse lpg takılmamış, bakımları aksatılmadan orjinal parçalarla yapılmış, hele bir de 170 bin km ve altında km'ye sahip bir e39, tercihler doğrultusunda rahatlıkla alınır ve şu an birçok sıfır km aracın (yeni bmw ve mercedesler dahil) bile veremediği bir keyifle doya doya kullanılır..

    Ancak şu da unutulmamalı; e39'un ikinci el'deki uygun fiyatları sizleri yanıltmasın, bu araba hiçbir zaman vw jetta sınıfında bir araç olmadı ve hiçbir zamanda olmayacak.. Yani periyodik bakımı artık nispeten uygun fiyatlı olsa da bazı parça fiyatları (örn: xenon farlı orjinal hella tek farın fiyatı 1000 tl civarlarında) pek uygun değildir, bir hevesle artık az kalmış olan orjinal e39'lar alınıp sonra çin malı yan sanayi parçalarla doldurulup aracın arması haricinde hiçbir yeri orjinal bırakılmamış çok çöp e39 var piyasada maalesef..
    Ayrıca bu araçların yakıt tüketimi benzinde trafik koşullarında en düşük 13 lt/100 km'dir, trafkte altı pek mümkün değildir, lpg konusu hakkında lpg'yi sevmediğim için bilgi veremiyorum.

    Ve bu araçları alan insanlar, eğer en az dört veya beş sene uzun vadeli kullanma niyetindeyseler, kenarda köşede sadece e39'a harcayacakları en az beş-altı bin tl paraları olmak zorundadır. Kesinlikle unutulmaması gereken şey; bu araçların en yenisi (2003 model son seriler) bile artık 12 yaşında.. Ve her yeri elektronik aksam ve sensörle dolu bir araç.. Zamanla eskiyecek parça adedi de çok, ve eskiyecek parçalar da alman malı olduğu için periyodik bakım harici aracın iç organlarındaki parçaların değişimi (tabii orjinal olanlar) pek ucuz değildir, ama orjinal parçaların en büyük avantajı da kalitelerinden dolayı koşullara göre epey uzun ömürlü olmalarıdır..

    Kısacası; vw golf/jetta veya bu tarz orta sınıf araç beklentisinde olanlara göre pek değildir e39lar.. Öyle hemen fırlasın, her yere girsin, aralardan kaçsın, yakıtta cimri olsun aracı değildir.. Bmw ruhunun ne demek olduğunu bilen, o ruhu bünyesinde yaşayan ve o ruha sadık kalanlara göredir e39.. Dış görünüşündeki ağırlığı ve asilliği, iç mekanın kalitesi, işçiliği ve dizaynı eşsizdir.. Arada tabiiki nazlanır ve doğal olarak ihtiyaçlarının en iyi şekilde giderilmesini ister, ama her zaman büyük bir keyiftir, salon rahatlığıdır, cool bir duruştur, uzun yolculukları uzatma sebebidir, ve yakıt tüketiminin değil, sıralı 6 silindirli (v6 değil) klasik bmw motorunun çıkardığı senfonik seslerin ön plana çıktığı özel bir araçtır e39.. Alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun, keyifleri bol olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    E39 serisi hakkında uzun yıllardır hem sahip olmuş hem de epey bilgi sahibi biri olarak şu kadarını söyleyebilirim; temiz ve insan gibi kullanılmış, mümkünse lpg takılmamış, bakımları aksatılmadan orjinal parçalarla yapılmış, hele bir de 170 bin km ve altında km'ye sahip bir e39, tercihler doğrultusunda rahatlıkla alınır ve şu an birçok sıfır km aracın (yeni bmw ve mercedesler dahil) bile veremediği bir keyifle doya doya kullanılır..

    Ancak şu da unutulmamalı; e39'un ikinci el'deki uygun fiyatları sizleri yanıltmasın, bu araba hiçbir zaman vw jetta sınıfında bir araç olmadı ve hiçbir zamanda olmayacak.. Yani periyodik bakımı artık nispeten uygun fiyatlı olsa da bazı parça fiyatları (örn: xenon farlı orjinal hella tek farın fiyatı 1000 tl civarlarında) pek uygun değildir, bir hevesle artık az kalmış olan orjinal e39'lar alınıp sonra çin malı yan sanayi parçalarla doldurulup aracın arması haricinde hiçbir yeri orjinal bırakılmamış çok çöp e39 var piyasada maalesef..
    Ayrıca bu araçların yakıt tüketimi benzinde trafik koşullarında en düşük 13 lt/100 km'dir, trafkte altı pek mümkün değildir, lpg konusu hakkında lpg'yi sevmediğim için bilgi veremiyorum.

    Ve bu araçları alan insanlar, eğer en az dört veya beş sene uzun vadeli kullanma niyetindeyseler, kenarda köşede sadece e39'a harcayacakları en az beş-altı bin tl paraları olmak zorundadır. Kesinlikle unutulmaması gereken şey; bu araçların en yenisi (2003 model son seriler) bile artık 12 yaşında.. Ve her yeri elektronik aksam ve sensörle dolu bir araç.. Zamanla eskiyecek parça adedi de çok, ve eskiyecek parçalar da alman malı olduğu için periyodik bakım harici aracın iç organlarındaki parçaların değişimi (tabii orjinal olanlar) pek ucuz değildir, ama orjinal parçaların en büyük avantajı da kalitelerinden dolayı koşullara göre epey uzun ömürlü olmalarıdır..

    Kısacası; vw golf/jetta veya bu tarz orta sınıf araç beklentisinde olanlara göre pek değildir e39lar.. Öyle hemen fırlasın, her yere girsin, aralardan kaçsın, yakıtta cimri olsun aracı değildir.. Bmw ruhunun ne demek olduğunu bilen, o ruhu bünyesinde yaşayan ve o ruha sadık kalanlara göredir e39.. Dış görünüşündeki ağırlığı ve asilliği, iç mekanın kalitesi, işçiliği ve dizaynı eşsizdir.. Arada tabiiki nazlanır ve doğal olarak ihtiyaçlarının en iyi şekilde giderilmesini ister, ama her zaman büyük bir keyiftir, salon rahatlığıdır, cool bir duruştur, uzun yolculukları uzatma sebebidir, ve yakıt tüketiminin değil, sıralı 6 silindirli (v6 değil) klasik bmw motorunun çıkardığı senfonik seslerin ön plana çıktığı özel bir araçtır e39.. Alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun, keyifleri bol olsun..

    bu nasıl bir yorumdur 2 kere okudum....sizinle biraz konuşsam heralde direk e39 alırım...




  • Büyük ihtimal
    Amacım yardımcı olmaktır, beğenmenize sevindim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaşkanV8 -- 22 Ekim 2015; 21:28:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BaşkanV8 B kullanıcısına yanıt
    Gerçekten artılarıyla eksileriyle harika anlatılmış. Bende 97 model e39 5.20ia kullanıcısıyım. Geçen sene almıştım ve ufak tefek sıkıntıları vardı. Bardaklıkları kırıktı, bagaj kapağı açılmıyordu, arka perde çalışmıyordu, ön farlar ayarsız ve çukurlarda aydınlatmada titremeler vardı. Gerek tamircilerde gerekse kendim sökerek arka perde haricinde tüm sorunlarını giderdim. En son geçen hafta marş yaptım. Ondan önce 6 ay kadar hiç çalışmamıştı. Tek marşta sanki yeni stop etmiş gibi çalıştı. O motor sesinin verdiği mutluluğu başka hiçbir araçta tadamadım. Beni üzmeden çalıştığı ve 6 ay kadar yatırmama rağmen sıkıntı çıkartmadığı için km ve senesi dolmadan bakımını tazeledim. Kullanmamama rağmen yatması sebebiyle 4 lastiğini yenileriyle değiştirdim. E39 biraz keyf aracı. Hatta biraz değil fazlasıyla keyf aracı. Cd changerı kendi keyfine göre çalışır bazen okur bazen okumaz. O an ki ruh haline bağlı. Telefonu hala faal sorunsuz çalışıyor. CD okuyabildiği zamanlar ses kalitesi mükemmeldir. Radyosunu direksiyondaki tuşlar silinmesin diye teyp ten değiştirecek kadar, Direksiyon soyulmasın diye nazikçe tutacak kadar, oraya buraya koyup konsolu çizmemek için anahtarları vs. cebinizde tutacak kadar, 18 yaşına gelmesine rağmen yıkatırken fırça kullandırtmayacak kadar sevdiriyo bu araç kendini:) Yapanları yadırgamıyorum ama bu araç M paketse m paket değilse orjinal bir şekilde tutulmalı kullanılmalı. Sevgiler, saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagatay67

    Gerçekten artılarıyla eksileriyle harika anlatılmış. Bende 97 model e39 5.20ia kullanıcısıyım. Geçen sene almıştım ve ufak tefek sıkıntıları vardı. Bardaklıkları kırıktı, bagaj kapağı açılmıyordu, arka perde çalışmıyordu, ön farlar ayarsız ve çukurlarda aydınlatmada titremeler vardı. Gerek tamircilerde gerekse kendim sökerek arka perde haricinde tüm sorunlarını giderdim. En son geçen hafta marş yaptım. Ondan önce 6 ay kadar hiç çalışmamıştı. Tek marşta sanki yeni stop etmiş gibi çalıştı. O motor sesinin verdiği mutluluğu başka hiçbir araçta tadamadım. Beni üzmeden çalıştığı ve 6 ay kadar yatırmama rağmen sıkıntı çıkartmadığı için km ve senesi dolmadan bakımını tazeledim. Kullanmamama rağmen yatması sebebiyle 4 lastiğini yenileriyle değiştirdim. E39 biraz keyf aracı. Hatta biraz değil fazlasıyla keyf aracı. Cd changerı kendi keyfine göre çalışır bazen okur bazen okumaz. O an ki ruh haline bağlı. Telefonu hala faal sorunsuz çalışıyor. CD okuyabildiği zamanlar ses kalitesi mükemmeldir. Radyosunu direksiyondaki tuşlar silinmesin diye teyp ten değiştirecek kadar, Direksiyon soyulmasın diye nazikçe tutacak kadar, oraya buraya koyup konsolu çizmemek için anahtarları vs. cebinizde tutacak kadar, 18 yaşına gelmesine rağmen yıkatırken fırça kullandırtmayacak kadar sevdiriyo bu araç kendini:) Yapanları yadırgamıyorum ama bu araç M paketse m paket değilse orjinal bir şekilde tutulmalı kullanılmalı. Sevgiler, saygılar.

    Tamamiyle katılıyorum, aracınızı da kazasız belasız keyifle kullanmanızı dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BaşkanV8 B kullanıcısına yanıt
    Amin, Hepimiz kazasız belasız kullanırız inşallah.
  • arkadaşlar bende 2014 aralıkta aldım aracımı. 98 5.20 ia otomatik. eşi varmıdır bilmiyorum ama 183 bin bakımına kadar tüm bakımları tam 17 sene boyunca aksatılmadan yetkili bmw servisinde yapılmış. son bakımı yapılalıda 500 km olmuştu ben aldım zaten. içi dışı sıfır gibi ama abartı değil gerçekten fabrikadan çıkmış gibi bir araç. işte böyle yada buna yakın bir araç bulursanız keyifle doya doya binersiniz. bu aracı alana kadar 5-6 araç baktım malesef hepsi oynanmış mahvolmuş. çok güzel görünseler bile söküle takıla mahvolmuş arabalardı. 2014 aralıkta 28500 e aldım. şimdi yaptığım masraflar falan derken en az 35 eder heralde. 20-25 arası araçlara bakmayın ya boştur yada haşat olmuştu.

    bu kadar bakımlı bir araçta bile aldıktan bir hafta sonra bir anda devir daim ses yapmaya başladı 500 liraya değiştirdim. marş saat gibi olmasına rağmen , ekmek almak için durdum sonra çalıştıramadım 350 lira marş motoruna gitti. arka yaylar artık yorulmuştu 350 lira buna gitti. silecek bidon kapağına 60 lira verdim. arka cam stop duyunu 50 lira aldım. hepsi bmw orjinal parçalar. aslında ne ucuz ne pahalı. bence parça fiyatları normal. sadece otomatik süspansiyon sistemi iptal edilmiş çünkü 2 körük ve 1 eğim sensörü 6500 lira istemiş servis. şu an normal süspansiyon var.

    benzine para verecek gücüm olsa bile lpg varken benzinle binmem, ne gerek var 2 katı ödemeye, yılda 20 bin km gitseniz şu gün parasıyla 5500 lira fazla ödersiniz benzine. lpg takdırdım. ortalama 13-15 litre tüketim var. fakat otoyolda 90-110 la gidin gerçekten tam 8 litre yakıyor 500 km mesafe için doldur boşalt ölçüm yaptım gerçek tüketim bu fakat motorun yetersizliği şehir içi tüketimi 13 den aşağı düşürmüyor.

    ek olarak 2000 motor bu kasaya yetmiyor bilginiz olsun, daha önce 2.4 accord kullanıyordum belki ondan ama çok ağır kalıyor gerçekten. özellikle ilk kalkışlar felaket. en a 2.5 2.8 falan lazım. yada 2000 ve üstü motorlar sanırım 170 lik yeni nesil onlar daha iyidir.




  • 2001 model 520i aldim yillardir hastasiydim
    ama merak ettigim bisi var 2001 modeller yeni nesil motor (2200 170 ps)
    benim arac cam sunroof degil saç sunroof. direksiyonda tus yok
    koltuk isitma deri koltuk acs vs.. var.
    farlar angel degil simdi benim arac ne oluyo acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dodiyezz -- 18 Ocak 2016; 22:24:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar,aşağıda linkte bulunan aracı almayı düşünüyoruz,sizce alınır mı? Birde araç 2001 fakat ruhsatta 2000 motor 150 bg yazıyormuş şaşırdım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-5.20i-business-ek-paket-orjinal-dvd-navigasyon-bluetooth-231849111/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    Merhaba Arkadaşlar,aşağıda linkte bulunan aracı almayı düşünüyoruz,sizce alınır mı? Birde araç 2001 fakat ruhsatta 2000 motor 150 bg yazıyormuş şaşırdım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-5.20i-business-ek-paket-orjinal-dvd-navigasyon-bluetooth-231849111/detay/

    merhaba hocam ,
    söylediğiniz aracı bence tercih etmeyin çünkü ne kadar temiz vedüşük km de olsa tek vanos tercih edilen bir model değildir. o beygirgücü olayıda bundan ötürü geliyordur bence. eğer bu tarz modelleri düşünüyorsanız şuan bende de bu taraz bir araç var . ilan numarası : 264308080




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    Merhaba Arkadaşlar,aşağıda linkte bulunan aracı almayı düşünüyoruz,sizce alınır mı? Birde araç 2001 fakat ruhsatta 2000 motor 150 bg yazıyormuş şaşırdım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-5.20i-business-ek-paket-orjinal-dvd-navigasyon-bluetooth-231849111/detay/

    Merhabalar;

    İlgilendiğiniz araç e39 kasanın makyajlı üretim versiyonu olup muhtemelen mevcut sahibinin de eksik bilgiye sahip olduğu 2.0 lt 150 bg çift vanoslu motoruyla ithal edilen modelidir. E39 5 serisinde 1999 yılından itibaren çift vanoslu motorlar kullanılmıştır.
    İlgilendiğiniz araç genel olarak güzel ve düzgün durmaktadır, donanımlı oluşu da ikinci el'de avantajdır (navigasyon orjinal değil sonradan montedir, çok önemli değil ama bilginiz olsun), aracın 200 bin km altında (her ikinci el araçta olduğu gibi km'nin orjinalliğini tramerden, servis kayıtlarından ve mümkünse aracın beynini bilg.a bağlatarak mutlaka kontrol ettirin) ve lpgsiz olması da motorun yıpranma hızı bakımından avantajdır lpg'li araçlara göre daha yavaş yıpranır. Ancak esas önemli olan; aracın 175 bin km'ye gelene kadar gördüğü bakımlar ve aracın kullanım tarzıdır. Sıfır km satıldığı zamanlarda satın alıp 60 bin km'de motoru çok kötü bir duruma getirene de, 535 bin km'de (lpgsiz) saat gibi çalışanına da şahit oldum, o yüzden sizin yapmanız gereken öncelikle aracın bakım geçmişini mümkün olduğu kadar öğrenmek, araçla bir test sürüşü yapmak, sonrasında bu araçları bilen bir servise muhakkak aracı inceletmek, aracı bilgisayara bağlatıp varsa sensör arızaları veya başka elektronik sıkıntı var mı görmek ve oradaki ustaya da aracı kullandırmaktır. Ama en temiz ikinci el e39 alırken bile aracın en yenisinin 13 senelik (2003 model son seri) olduğunu, bu yüzden de kenarda köşede bu araç için harcayacağınız (eskiyen parçalar, bakım vs.) en az 5-6 bin tl bulundurmanız gerektiğini unutmayın. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    Not: Az önce ilanı incelerken bir şey dikkatimi çekti, aracı canlı göremediğimden dolayı pek emin değilim ama sanki angel eye farları orjinal farları değil gibi duruyor, sonradan takılan yan sanayi farları andırıyor, eğer böyle bir durum varsa makyajlı kasa e39 olmasından dolayı orjinalinde zaten angel eye farlı olan araçtaki bu değişimin sebebini sormanızı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaşkanV8 -- 24 Ocak 2016; 19:27:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dodiyezz

    2001 model 520i aldim yillardir hastasiydim
    ama merak ettigim bisi var 2001 modeller yeni nesil motor (2200 170 ps)
    benim arac cam sunroof degil saç sunroof. direksiyonda tus yok
    koltuk isitma deri koltuk acs vs.. var.
    farlar angel degil simdi benim arac ne oluyo acaba

    Merhabalar;

    Görmeden emin olamayız ama eğer aracınızda sac sunroof ve tuşsuz direksiyon varsa kuvvetle muhtemel aracınız resmi distribütor değil özel ithalattır. O dönem Tr'ye distribütor yoluyla giren 2001-2003 model yılı arası makyajlı benzinli e39'ların büyük çoğunluğu iyi donanımlı gelmiştir (elektrikli ve ısıtmalı koltuklar, tv-navigasyon, cam sunroof ve m spor paket gibi donanımlar her zaman opsiyondu ama resmi ithalatta makyajlı kasa e39'da sac sunroof opsiyonu yoktu). 2001 yılında üretilen e39 5 serisi makyajlı kasadır ve angel eye farlıdır, sizin aracınızın angel farlı olmaması ya aracın makyajsız versiyon 2000 yılı üretimi olup 2001 model yılına dahil edilmiş olmasındandır ya da sizden önceki sahibinin veya sahiplerinden birinin belli bir sebepten dolayı (kaza, far camı kırılması veya far camı kararması gibi..) farları değiştirmesindendir. Aracınızı güle güle kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaşkanV8 -- 24 Ocak 2016; 18:51:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    Merhaba Arkadaşlar,aşağıda linkte bulunan aracı almayı düşünüyoruz,sizce alınır mı? Birde araç 2001 fakat ruhsatta 2000 motor 150 bg yazıyormuş şaşırdım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-5.20i-business-ek-paket-orjinal-dvd-navigasyon-bluetooth-231849111/detay/

    Merhabalar;

    İlgilendiğiniz araç e39 kasanın makyajlı üretim versiyonu olup muhtemelen mevcut sahibinin de eksik bilgiye sahip olduğu 2.0 lt 150 bg çift vanoslu motoruyla ithal edilen modelidir. E39 5 serisinde 1999 yılından itibaren çift vanoslu motorlar kullanılmıştır.
    İlgilendiğiniz araç genel olarak güzel ve düzgün durmaktadır, donanımlı oluşu da ikinci el'de avantajdır (navigasyon orjinal değil sonradan montedir, çok önemli değil ama bilginiz olsun), aracın 200 bin km altında (her ikinci el araçta olduğu gibi km'nin orjinalliğini tramerden, servis kayıtlarından ve mümkünse aracın beynini bilg.a bağlatarak mutlaka kontrol ettirin) ve lpgsiz olması da motorun yıpranma hızı bakımından avantajdır lpg'li araçlara göre daha yavaş yıpranır. Ancak esas önemli olan; aracın 175 bin km'ye gelene kadar gördüğü bakımlar ve aracın kullanım tarzıdır. Sıfır km satıldığı zamanlarda satın alıp 60 bin km'de motoru çok kötü bir duruma getirene de, 535 bin km'de (lpgsiz) saat gibi çalışanına da şahit oldum, o yüzden sizin yapmanız gereken öncelikle aracın bakım geçmişini mümkün olduğu kadar öğrenmek, araçla bir test sürüşü yapmak, sonrasında bu araçları bilen bir servise muhakkak aracı inceletmek, aracı bilgisayara bağlatıp varsa sensör arızaları veya başka elektronik sıkıntı var mı görmek ve oradaki ustaya da aracı kullandırmaktır. Ama en temiz ikinci el e39 alırken bile aracın en yenisinin 13 senelik (2003 model son seri) olduğunu, bu yüzden de kenarda köşede bu araç için harcayacağınız (eskiyen parçalar, bakım vs.) en az 5-6 bin tl bulundurmanız gerektiğini unutmayın. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    Not: Az önce ilanı incelerken bir şey dikkatimi çekti, aracı canlı göremediğimden dolayı pek emin değilim ama sanki angel eye farları orjinal farları değil gibi duruyor, sonradan takılan yan sanayi farları andırıyor, eğer böyle bir durum varsa makyajlı kasa e39 olmasından dolayı orjinalinde zaten angel eye farlı olan araçtaki bu değişimin sebebini sormanızı tavsiye ederim.

    Hocam vakit ayırıp yazdığınız için teşekkür ederim fakat aklıma takıldı ben çift vanoslu tüm modellerin 2,2 cc 170 hp olduğunu sanıyordum,150 hp çift vanoslu olanları olduğuna emin misiniz?Aracı bmw'nin sitesinden şase no ile sorgulattım m52 motor görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    Merhaba Arkadaşlar,aşağıda linkte bulunan aracı almayı düşünüyoruz,sizce alınır mı? Birde araç 2001 fakat ruhsatta 2000 motor 150 bg yazıyormuş şaşırdım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-5.20i-business-ek-paket-orjinal-dvd-navigasyon-bluetooth-231849111/detay/

    Merhabalar;

    İlgilendiğiniz araç e39 kasanın makyajlı üretim versiyonu olup muhtemelen mevcut sahibinin de eksik bilgiye sahip olduğu 2.0 lt 150 bg çift vanoslu motoruyla ithal edilen modelidir. E39 5 serisinde 1999 yılından itibaren çift vanoslu motorlar kullanılmıştır.
    İlgilendiğiniz araç genel olarak güzel ve düzgün durmaktadır, donanımlı oluşu da ikinci el'de avantajdır (navigasyon orjinal değil sonradan montedir, çok önemli değil ama bilginiz olsun), aracın 200 bin km altında (her ikinci el araçta olduğu gibi km'nin orjinalliğini tramerden, servis kayıtlarından ve mümkünse aracın beynini bilg.a bağlatarak mutlaka kontrol ettirin) ve lpgsiz olması da motorun yıpranma hızı bakımından avantajdır lpg'li araçlara göre daha yavaş yıpranır. Ancak esas önemli olan; aracın 175 bin km'ye gelene kadar gördüğü bakımlar ve aracın kullanım tarzıdır. Sıfır km satıldığı zamanlarda satın alıp 60 bin km'de motoru çok kötü bir duruma getirene de, 535 bin km'de (lpgsiz) saat gibi çalışanına da şahit oldum, o yüzden sizin yapmanız gereken öncelikle aracın bakım geçmişini mümkün olduğu kadar öğrenmek, araçla bir test sürüşü yapmak, sonrasında bu araçları bilen bir servise muhakkak aracı inceletmek, aracı bilgisayara bağlatıp varsa sensör arızaları veya başka elektronik sıkıntı var mı görmek ve oradaki ustaya da aracı kullandırmaktır. Ama en temiz ikinci el e39 alırken bile aracın en yenisinin 13 senelik (2003 model son seri) olduğunu, bu yüzden de kenarda köşede bu araç için harcayacağınız (eskiyen parçalar, bakım vs.) en az 5-6 bin tl bulundurmanız gerektiğini unutmayın. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    Not: Az önce ilanı incelerken bir şey dikkatimi çekti, aracı canlı göremediğimden dolayı pek emin değilim ama sanki angel eye farları orjinal farları değil gibi duruyor, sonradan takılan yan sanayi farları andırıyor, eğer böyle bir durum varsa makyajlı kasa e39 olmasından dolayı orjinalinde zaten angel eye farlı olan araçtaki bu değişimin sebebini sormanızı tavsiye ederim.

    Hocam vakit ayırıp yazdığınız için teşekkür ederim fakat aklıma takıldı ben çift vanoslu tüm modellerin 2,2 cc 170 hp olduğunu sanıyordum,150 hp çift vanoslu olanları olduğuna emin misiniz?Aracı bmw'nin sitesinden şase no ile sorgulattım m52 motor görünüyor.

    Rica ederim, sahip olduğum bilgilere dayanarak size yardımcı olmak isterim; 2.0 lt 150 bg 190 nm'lik klasik M52 kodlu tek vanoslu motor 1999 model yılıyla birlikte aynı hacim ve beygir gücünde sabit kalıp torku 10 nm arttırıldı ve motora çift vanos teknolojisi uygulandı, bu motor da M52TU kodludur, 1999-2001 model yılları arasında E39 5 serisinde ve E46 3 serisinde kullanılmıştır (bazı 2001 model 3 ve 5 serileri de 2.2 lt 170 bg'dir, 2001 model yılının ikinci yarısından sonra satılanlarda genellikle bu motor bulunur, sanırım ithalatçı firmanın satış ve stok politikalarıyla alakalı bir durumdur), aracınız dediğiniz gibi M52 motor ise büyük ihtimal M52TU kodlu motora sahiptir, bir daha incelemenizi tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaşkanV8 -- 25 Ocak 2016; 18:02:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    Merhaba Arkadaşlar,aşağıda linkte bulunan aracı almayı düşünüyoruz,sizce alınır mı? Birde araç 2001 fakat ruhsatta 2000 motor 150 bg yazıyormuş şaşırdım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-5.20i-business-ek-paket-orjinal-dvd-navigasyon-bluetooth-231849111/detay/

    Merhabalar;

    İlgilendiğiniz araç e39 kasanın makyajlı üretim versiyonu olup muhtemelen mevcut sahibinin de eksik bilgiye sahip olduğu 2.0 lt 150 bg çift vanoslu motoruyla ithal edilen modelidir. E39 5 serisinde 1999 yılından itibaren çift vanoslu motorlar kullanılmıştır.
    İlgilendiğiniz araç genel olarak güzel ve düzgün durmaktadır, donanımlı oluşu da ikinci el'de avantajdır (navigasyon orjinal değil sonradan montedir, çok önemli değil ama bilginiz olsun), aracın 200 bin km altında (her ikinci el araçta olduğu gibi km'nin orjinalliğini tramerden, servis kayıtlarından ve mümkünse aracın beynini bilg.a bağlatarak mutlaka kontrol ettirin) ve lpgsiz olması da motorun yıpranma hızı bakımından avantajdır lpg'li araçlara göre daha yavaş yıpranır. Ancak esas önemli olan; aracın 175 bin km'ye gelene kadar gördüğü bakımlar ve aracın kullanım tarzıdır. Sıfır km satıldığı zamanlarda satın alıp 60 bin km'de motoru çok kötü bir duruma getirene de, 535 bin km'de (lpgsiz) saat gibi çalışanına da şahit oldum, o yüzden sizin yapmanız gereken öncelikle aracın bakım geçmişini mümkün olduğu kadar öğrenmek, araçla bir test sürüşü yapmak, sonrasında bu araçları bilen bir servise muhakkak aracı inceletmek, aracı bilgisayara bağlatıp varsa sensör arızaları veya başka elektronik sıkıntı var mı görmek ve oradaki ustaya da aracı kullandırmaktır. Ama en temiz ikinci el e39 alırken bile aracın en yenisinin 13 senelik (2003 model son seri) olduğunu, bu yüzden de kenarda köşede bu araç için harcayacağınız (eskiyen parçalar, bakım vs.) en az 5-6 bin tl bulundurmanız gerektiğini unutmayın. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    Not: Az önce ilanı incelerken bir şey dikkatimi çekti, aracı canlı göremediğimden dolayı pek emin değilim ama sanki angel eye farları orjinal farları değil gibi duruyor, sonradan takılan yan sanayi farları andırıyor, eğer böyle bir durum varsa makyajlı kasa e39 olmasından dolayı orjinalinde zaten angel eye farlı olan araçtaki bu değişimin sebebini sormanızı tavsiye ederim.

    Hocam vakit ayırıp yazdığınız için teşekkür ederim fakat aklıma takıldı ben çift vanoslu tüm modellerin 2,2 cc 170 hp olduğunu sanıyordum,150 hp çift vanoslu olanları olduğuna emin misiniz?Aracı bmw'nin sitesinden şase no ile sorgulattım m52 motor görünüyor.

    Rica ederim, sahip olduğum bilgilere dayanarak size yardımcı olmak isterim; 2.0 lt 150 bg 190 nm'lik klasik M52 kodlu tek vanoslu motor 1999 model yılıyla birlikte aynı hacim ve beygir gücünde sabit kalıp torku 10 nm arttırıldı ve motora çift vanos teknolojisi uygulandı, bu motor da M52TU kodludur, 1999-2001 model yılları arasında E39 5 serisinde ve E46 3 serisinde kullanılmıştır (bazı 2001 model 3 ve 5 serileri de 2.2 lt 170 bg'dir, 2001 model yılının ikinci yarısından sonra satılanlarda genellikle bu motor bulunur, sanırım ithalatçı firmanın satış ve stok politikalarıyla alakalı bir durumdur), aracınız dediğiniz gibi M52 motor ise büyük ihtimal M52TU kodlu motora sahiptir, bir daha incelemenizi tavsiye ederim.

    Tekrar teşekkür ederim hocam,aynen dün Ankara'dan 2001 model 520ia aldım bısiness paket,ilk sahibinden daha 160.000 km'de ve prins lpg'li,150 hp çift vanos,araçta değişen ve boya yok,motor %87 çıktı dyno'da,çalışmayan tek bir fonksiyonu bile yok,tuşlarında ekranlarında silinme yıpranma yok,koltuk ve iç döşemeleri pırıl pırıl,araçta bmw comfort koltuklar var bel şişirme,bel kırma ve elektrikli koltuk başlıkları var biraz binelim nasipse 530 düşünüyorum temizinden denk gelirse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    Merhaba Arkadaşlar,aşağıda linkte bulunan aracı almayı düşünüyoruz,sizce alınır mı? Birde araç 2001 fakat ruhsatta 2000 motor 150 bg yazıyormuş şaşırdım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-5.20i-business-ek-paket-orjinal-dvd-navigasyon-bluetooth-231849111/detay/

    Merhabalar;

    İlgilendiğiniz araç e39 kasanın makyajlı üretim versiyonu olup muhtemelen mevcut sahibinin de eksik bilgiye sahip olduğu 2.0 lt 150 bg çift vanoslu motoruyla ithal edilen modelidir. E39 5 serisinde 1999 yılından itibaren çift vanoslu motorlar kullanılmıştır.
    İlgilendiğiniz araç genel olarak güzel ve düzgün durmaktadır, donanımlı oluşu da ikinci el'de avantajdır (navigasyon orjinal değil sonradan montedir, çok önemli değil ama bilginiz olsun), aracın 200 bin km altında (her ikinci el araçta olduğu gibi km'nin orjinalliğini tramerden, servis kayıtlarından ve mümkünse aracın beynini bilg.a bağlatarak mutlaka kontrol ettirin) ve lpgsiz olması da motorun yıpranma hızı bakımından avantajdır lpg'li araçlara göre daha yavaş yıpranır. Ancak esas önemli olan; aracın 175 bin km'ye gelene kadar gördüğü bakımlar ve aracın kullanım tarzıdır. Sıfır km satıldığı zamanlarda satın alıp 60 bin km'de motoru çok kötü bir duruma getirene de, 535 bin km'de (lpgsiz) saat gibi çalışanına da şahit oldum, o yüzden sizin yapmanız gereken öncelikle aracın bakım geçmişini mümkün olduğu kadar öğrenmek, araçla bir test sürüşü yapmak, sonrasında bu araçları bilen bir servise muhakkak aracı inceletmek, aracı bilgisayara bağlatıp varsa sensör arızaları veya başka elektronik sıkıntı var mı görmek ve oradaki ustaya da aracı kullandırmaktır. Ama en temiz ikinci el e39 alırken bile aracın en yenisinin 13 senelik (2003 model son seri) olduğunu, bu yüzden de kenarda köşede bu araç için harcayacağınız (eskiyen parçalar, bakım vs.) en az 5-6 bin tl bulundurmanız gerektiğini unutmayın. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    Not: Az önce ilanı incelerken bir şey dikkatimi çekti, aracı canlı göremediğimden dolayı pek emin değilim ama sanki angel eye farları orjinal farları değil gibi duruyor, sonradan takılan yan sanayi farları andırıyor, eğer böyle bir durum varsa makyajlı kasa e39 olmasından dolayı orjinalinde zaten angel eye farlı olan araçtaki bu değişimin sebebini sormanızı tavsiye ederim.

    Hocam vakit ayırıp yazdığınız için teşekkür ederim fakat aklıma takıldı ben çift vanoslu tüm modellerin 2,2 cc 170 hp olduğunu sanıyordum,150 hp çift vanoslu olanları olduğuna emin misiniz?Aracı bmw'nin sitesinden şase no ile sorgulattım m52 motor görünüyor.

    Rica ederim, sahip olduğum bilgilere dayanarak size yardımcı olmak isterim; 2.0 lt 150 bg 190 nm'lik klasik M52 kodlu tek vanoslu motor 1999 model yılıyla birlikte aynı hacim ve beygir gücünde sabit kalıp torku 10 nm arttırıldı ve motora çift vanos teknolojisi uygulandı, bu motor da M52TU kodludur, 1999-2001 model yılları arasında E39 5 serisinde ve E46 3 serisinde kullanılmıştır (bazı 2001 model 3 ve 5 serileri de 2.2 lt 170 bg'dir, 2001 model yılının ikinci yarısından sonra satılanlarda genellikle bu motor bulunur, sanırım ithalatçı firmanın satış ve stok politikalarıyla alakalı bir durumdur), aracınız dediğiniz gibi M52 motor ise büyük ihtimal M52TU kodlu motora sahiptir, bir daha incelemenizi tavsiye ederim.

    Tekrar teşekkür ederim hocam,aynen dün Ankara'dan 2001 model 520ia aldım bısiness paket,ilk sahibinden daha 160.000 km'de ve prins lpg'li,150 hp çift vanos,araçta değişen ve boya yok,motor %87 çıktı dyno'da,çalışmayan tek bir fonksiyonu bile yok,tuşlarında ekranlarında silinme yıpranma yok,koltuk ve iç döşemeleri pırıl pırıl,araçta bmw comfort koltuklar var bel şişirme,bel kırma ve elektrikli koltuk başlıkları var biraz binelim nasipse 530 düşünüyorum temizinden denk gelirse.

    Rica ederim, anlattığınız kadarıyla gayet güzel bir e39 sahibi olmuşsunuz. Lpg'yi sevmediğim için bu konuyu geçiyorum, ama bunun haricinde lpg'ye ve yaşına rağmen motor durumunun çok iyi olması, kazasız ve sıkıntısız olması, km'sinin yaşına göre düşük olması ve donanımlı olması bakımından iyi bir e39 tercihi yaptığınız belli oluyor. Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8


    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    Merhaba Arkadaşlar,aşağıda linkte bulunan aracı almayı düşünüyoruz,sizce alınır mı? Birde araç 2001 fakat ruhsatta 2000 motor 150 bg yazıyormuş şaşırdım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-5.20i-business-ek-paket-orjinal-dvd-navigasyon-bluetooth-231849111/detay/

    Merhabalar;

    İlgilendiğiniz araç e39 kasanın makyajlı üretim versiyonu olup muhtemelen mevcut sahibinin de eksik bilgiye sahip olduğu 2.0 lt 150 bg çift vanoslu motoruyla ithal edilen modelidir. E39 5 serisinde 1999 yılından itibaren çift vanoslu motorlar kullanılmıştır.
    İlgilendiğiniz araç genel olarak güzel ve düzgün durmaktadır, donanımlı oluşu da ikinci el'de avantajdır (navigasyon orjinal değil sonradan montedir, çok önemli değil ama bilginiz olsun), aracın 200 bin km altında (her ikinci el araçta olduğu gibi km'nin orjinalliğini tramerden, servis kayıtlarından ve mümkünse aracın beynini bilg.a bağlatarak mutlaka kontrol ettirin) ve lpgsiz olması da motorun yıpranma hızı bakımından avantajdır lpg'li araçlara göre daha yavaş yıpranır. Ancak esas önemli olan; aracın 175 bin km'ye gelene kadar gördüğü bakımlar ve aracın kullanım tarzıdır. Sıfır km satıldığı zamanlarda satın alıp 60 bin km'de motoru çok kötü bir duruma getirene de, 535 bin km'de (lpgsiz) saat gibi çalışanına da şahit oldum, o yüzden sizin yapmanız gereken öncelikle aracın bakım geçmişini mümkün olduğu kadar öğrenmek, araçla bir test sürüşü yapmak, sonrasında bu araçları bilen bir servise muhakkak aracı inceletmek, aracı bilgisayara bağlatıp varsa sensör arızaları veya başka elektronik sıkıntı var mı görmek ve oradaki ustaya da aracı kullandırmaktır. Ama en temiz ikinci el e39 alırken bile aracın en yenisinin 13 senelik (2003 model son seri) olduğunu, bu yüzden de kenarda köşede bu araç için harcayacağınız (eskiyen parçalar, bakım vs.) en az 5-6 bin tl bulundurmanız gerektiğini unutmayın. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    Not: Az önce ilanı incelerken bir şey dikkatimi çekti, aracı canlı göremediğimden dolayı pek emin değilim ama sanki angel eye farları orjinal farları değil gibi duruyor, sonradan takılan yan sanayi farları andırıyor, eğer böyle bir durum varsa makyajlı kasa e39 olmasından dolayı orjinalinde zaten angel eye farlı olan araçtaki bu değişimin sebebini sormanızı tavsiye ederim.

    Hocam vakit ayırıp yazdığınız için teşekkür ederim fakat aklıma takıldı ben çift vanoslu tüm modellerin 2,2 cc 170 hp olduğunu sanıyordum,150 hp çift vanoslu olanları olduğuna emin misiniz?Aracı bmw'nin sitesinden şase no ile sorgulattım m52 motor görünüyor.

    Rica ederim, sahip olduğum bilgilere dayanarak size yardımcı olmak isterim; 2.0 lt 150 bg 190 nm'lik klasik M52 kodlu tek vanoslu motor 1999 model yılıyla birlikte aynı hacim ve beygir gücünde sabit kalıp torku 10 nm arttırıldı ve motora çift vanos teknolojisi uygulandı, bu motor da M52TU kodludur, 1999-2001 model yılları arasında E39 5 serisinde ve E46 3 serisinde kullanılmıştır (bazı 2001 model 3 ve 5 serileri de 2.2 lt 170 bg'dir, 2001 model yılının ikinci yarısından sonra satılanlarda genellikle bu motor bulunur, sanırım ithalatçı firmanın satış ve stok politikalarıyla alakalı bir durumdur), aracınız dediğiniz gibi M52 motor ise büyük ihtimal M52TU kodlu motora sahiptir, bir daha incelemenizi tavsiye ederim.

    Tekrar teşekkür ederim hocam,aynen dün Ankara'dan 2001 model 520ia aldım bısiness paket,ilk sahibinden daha 160.000 km'de ve prins lpg'li,150 hp çift vanos,araçta değişen ve boya yok,motor %87 çıktı dyno'da,çalışmayan tek bir fonksiyonu bile yok,tuşlarında ekranlarında silinme yıpranma yok,koltuk ve iç döşemeleri pırıl pırıl,araçta bmw comfort koltuklar var bel şişirme,bel kırma ve elektrikli koltuk başlıkları var biraz binelim nasipse 530 düşünüyorum temizinden denk gelirse.

    Rica ederim, anlattığınız kadarıyla gayet güzel bir e39 sahibi olmuşsunuz. Lpg'yi sevmediğim için bu konuyu geçiyorum, ama bunun haricinde lpg'ye ve yaşına rağmen motor durumunun çok iyi olması, kazasız ve sıkıntısız olması, km'sinin yaşına göre düşük olması ve donanımlı olması bakımından iyi bir e39 tercihi yaptığınız belli oluyor. Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.

    Teşekkür ederim BaşkanV8, aracımın 2 yerinde yapılması gereken sıkıntısı var bunuda bilerek aldım cumartesi iyi bir bmw ustası var ona göstereceğim, 1.si servo direksiyon çok sert şehir içi kullanımda resmen kolumu ağrıtıyor,direksiyon yağı olan hazne yağ kaçırıyor açtım baktım neredeyse ağzına kadar yağ dolu ve yağın rengi çamur gibi olmuş atf yağlar ne renk olur bu konuda bir bilgim olmadığından belkide direksiyon kutusu arızalı olabilir inşallah çok büyük bir masraf çıkarmadan hallolur,2.si ise araç ara ara her zaman yapmıyor gaza dokununca masaj koltuğuna oturmuşçasına titreme yapıyor gazdan ayağımı çekince kesiliyor,benzinde denedim hem gaz da hem benzin de yapıyor sonra düzeliyor,bana ateşleme sisteminde bir sıkıntı var gibi geldi,buji,buji kabloları ya da bobinde inşallah her 2 sorunuda çok masraf etmeden çözebiliriz,direksiyon kutusu arızalıysa yandık zaten 3000-4000 lira arası masraf çıkarır diye duydum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8


    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaşkanV8

    quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmrcn

    Merhaba Arkadaşlar,aşağıda linkte bulunan aracı almayı düşünüyoruz,sizce alınır mı? Birde araç 2001 fakat ruhsatta 2000 motor 150 bg yazıyormuş şaşırdım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-5.20i-business-ek-paket-orjinal-dvd-navigasyon-bluetooth-231849111/detay/

    Merhabalar;

    İlgilendiğiniz araç e39 kasanın makyajlı üretim versiyonu olup muhtemelen mevcut sahibinin de eksik bilgiye sahip olduğu 2.0 lt 150 bg çift vanoslu motoruyla ithal edilen modelidir. E39 5 serisinde 1999 yılından itibaren çift vanoslu motorlar kullanılmıştır.
    İlgilendiğiniz araç genel olarak güzel ve düzgün durmaktadır, donanımlı oluşu da ikinci el'de avantajdır (navigasyon orjinal değil sonradan montedir, çok önemli değil ama bilginiz olsun), aracın 200 bin km altında (her ikinci el araçta olduğu gibi km'nin orjinalliğini tramerden, servis kayıtlarından ve mümkünse aracın beynini bilg.a bağlatarak mutlaka kontrol ettirin) ve lpgsiz olması da motorun yıpranma hızı bakımından avantajdır lpg'li araçlara göre daha yavaş yıpranır. Ancak esas önemli olan; aracın 175 bin km'ye gelene kadar gördüğü bakımlar ve aracın kullanım tarzıdır. Sıfır km satıldığı zamanlarda satın alıp 60 bin km'de motoru çok kötü bir duruma getirene de, 535 bin km'de (lpgsiz) saat gibi çalışanına da şahit oldum, o yüzden sizin yapmanız gereken öncelikle aracın bakım geçmişini mümkün olduğu kadar öğrenmek, araçla bir test sürüşü yapmak, sonrasında bu araçları bilen bir servise muhakkak aracı inceletmek, aracı bilgisayara bağlatıp varsa sensör arızaları veya başka elektronik sıkıntı var mı görmek ve oradaki ustaya da aracı kullandırmaktır. Ama en temiz ikinci el e39 alırken bile aracın en yenisinin 13 senelik (2003 model son seri) olduğunu, bu yüzden de kenarda köşede bu araç için harcayacağınız (eskiyen parçalar, bakım vs.) en az 5-6 bin tl bulundurmanız gerektiğini unutmayın. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    Not: Az önce ilanı incelerken bir şey dikkatimi çekti, aracı canlı göremediğimden dolayı pek emin değilim ama sanki angel eye farları orjinal farları değil gibi duruyor, sonradan takılan yan sanayi farları andırıyor, eğer böyle bir durum varsa makyajlı kasa e39 olmasından dolayı orjinalinde zaten angel eye farlı olan araçtaki bu değişimin sebebini sormanızı tavsiye ederim.

    Hocam vakit ayırıp yazdığınız için teşekkür ederim fakat aklıma takıldı ben çift vanoslu tüm modellerin 2,2 cc 170 hp olduğunu sanıyordum,150 hp çift vanoslu olanları olduğuna emin misiniz?Aracı bmw'nin sitesinden şase no ile sorgulattım m52 motor görünüyor.

    Rica ederim, sahip olduğum bilgilere dayanarak size yardımcı olmak isterim; 2.0 lt 150 bg 190 nm'lik klasik M52 kodlu tek vanoslu motor 1999 model yılıyla birlikte aynı hacim ve beygir gücünde sabit kalıp torku 10 nm arttırıldı ve motora çift vanos teknolojisi uygulandı, bu motor da M52TU kodludur, 1999-2001 model yılları arasında E39 5 serisinde ve E46 3 serisinde kullanılmıştır (bazı 2001 model 3 ve 5 serileri de 2.2 lt 170 bg'dir, 2001 model yılının ikinci yarısından sonra satılanlarda genellikle bu motor bulunur, sanırım ithalatçı firmanın satış ve stok politikalarıyla alakalı bir durumdur), aracınız dediğiniz gibi M52 motor ise büyük ihtimal M52TU kodlu motora sahiptir, bir daha incelemenizi tavsiye ederim.

    Tekrar teşekkür ederim hocam,aynen dün Ankara'dan 2001 model 520ia aldım bısiness paket,ilk sahibinden daha 160.000 km'de ve prins lpg'li,150 hp çift vanos,araçta değişen ve boya yok,motor %87 çıktı dyno'da,çalışmayan tek bir fonksiyonu bile yok,tuşlarında ekranlarında silinme yıpranma yok,koltuk ve iç döşemeleri pırıl pırıl,araçta bmw comfort koltuklar var bel şişirme,bel kırma ve elektrikli koltuk başlıkları var biraz binelim nasipse 530 düşünüyorum temizinden denk gelirse.

    Rica ederim, anlattığınız kadarıyla gayet güzel bir e39 sahibi olmuşsunuz. Lpg'yi sevmediğim için bu konuyu geçiyorum, ama bunun haricinde lpg'ye ve yaşına rağmen motor durumunun çok iyi olması, kazasız ve sıkıntısız olması, km'sinin yaşına göre düşük olması ve donanımlı olması bakımından iyi bir e39 tercihi yaptığınız belli oluyor. Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.

    Teşekkür ederim BaşkanV8, aracımın 2 yerinde yapılması gereken sıkıntısı var bunuda bilerek aldım cumartesi iyi bir bmw ustası var ona göstereceğim, 1.si servo direksiyon çok sert şehir içi kullanımda resmen kolumu ağrıtıyor,direksiyon yağı olan hazne yağ kaçırıyor açtım baktım neredeyse ağzına kadar yağ dolu ve yağın rengi çamur gibi olmuş atf yağlar ne renk olur bu konuda bir bilgim olmadığından belkide direksiyon kutusu arızalı olabilir inşallah çok büyük bir masraf çıkarmadan hallolur,2.si ise araç ara ara her zaman yapmıyor gaza dokununca masaj koltuğuna oturmuşçasına titreme yapıyor gazdan ayağımı çekince kesiliyor,benzinde denedim hem gaz da hem benzin de yapıyor sonra düzeliyor,bana ateşleme sisteminde bir sıkıntı var gibi geldi,buji,buji kabloları ya da bobinde inşallah her 2 sorunuda çok masraf etmeden çözebiliriz,direksiyon kutusu arızalıysa yandık zaten 3000-4000 lira arası masraf çıkarır diye duydum.

    Alman araçların genelinin (Mercedes hariç) direksiyonu diğer araçlara göre genelde zaten ağırdır, e39 5 serisinin servolu direksiyonu, örnek vermek gerekirse aynı yıla ait bir e46 3 serisinin veya e39 5 serisinin standart hidrolik direksiyonundan daha rahat kullanımlıdır ama günümüz bmw ve mercedes markalarının lüks modellerine göre yine de bir miktar ağır kalır.
    Sizin aracınızdaki kolları ağrıtan bir direksiyon ağırlığı ise pek normal değil gibi gözüküyor, kesinlikle kontrol ettirmeniz gerekir. Sizin haznedeki kaçak ne boyutta bilemiyorum ama direksiyon yağ haznesi ağzına kadar doluysa çok küçük bir miktar dışarı kaçırması normaldir, genelde sağlıklı bir direksiyon sisteminde yağ haznesine ağzına yakın bir bölgeye kadar yağ dolumu yapılmalıdır, en tepede küçük bir miktar boşluk bırakılmalıdır. Direksiyon haznesine koyulan Atf yağı (automatic transmission fluid) renk olarak bordoya yakın kırmızı renktir, arada bir yenilenmesi gereken bir yağdır, zaten ustanız işinde iyiyse durumu anlar. Direksiyon tamiri ise yapılabilir bir uygulamadır, sadece direksiyon tamiri yapan yerler bile vardır ve maliyeti marka, model ve tamirata göre değişir ama 300 ila 1000 tl arası civarına hallolur kanaatindeyim, komple yeni direksiyon sisteminden önce aracınızdaki mevcut sistemin tamir seçeneğini zorlamanızı tavsiye ederim.
    Titreme ise sizin de dediğiniz parçalarla beraber sensörlerinden kontrol edilmesini gerektiren bir problemdir, aracı iyi bir bilg.a bağlatıp sensörlere baktırmanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BaşkanV8 B kullanıcısına yanıt
    tesekkurlerler baskanv8.
    simdi benim arac 150 hp oldugu kanitlandi.
    pekala sizce birkac ozellik disinda baska eksik varmidir.mesela motorda konforda vs..
    muhtemelen bu arac 2000 sonu oldugu icin 2001 dahil etmisler.birde eger bilginiz varsa arac giderken arka koltuklardan rahatsiz edici sekilde gicirdamalar geliyo yagladim kagitlar koydum birturlu kesemedim .acaba baska e 39 u olanlarda ayni sorun varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.