Şimdi Ara

bmw e39 520 alınırmı? (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
239
Cevap
13
Favori
145.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dodiyezz

    tesekkurlerler baskanv8.
    simdi benim arac 150 hp oldugu kanitlandi.
    pekala sizce birkac ozellik disinda baska eksik varmidir.mesela motorda konforda vs..
    muhtemelen bu arac 2000 sonu oldugu icin 2001 dahil etmisler.birde eger bilginiz varsa arac giderken arka koltuklardan rahatsiz edici sekilde gicirdamalar geliyo yagladim kagitlar koydum birturlu kesemedim .acaba baska e 39 u olanlarda ayni sorun varmi


    Rica ederim, E39 5 serisinde arka koltuklardan gıcırdama gelmesi problemine açıkçası ilk defa şahit oluyorum, belki koltukların iskeletinden ses geliyordur ama bunun için koltuk döşemesinin sökülmesi gerekir ki orjinal döşeme iyi durumdaysa ben pek tavsiye etmem, tabi yine de siz bilirsiniz, siz de bu tarz ses problemlerinde yapılabilecek pratik çözümleri de zaten yapmışsınız. İsterseniz iyi bir usta veya döşemeci ile araçta tur atın, onlar sesin kaynağını daha iyi anlayabilir ve ona göre daha uygun bir tamirat yapabilirler.
    Aracı görmeden net yorum yapamam ama daha önce bahsettiğim tarzdaki bazı donanım eksikleri haricinde aracınızda genel anlamda başka eksik olmaması gerekir, aracınızın konforunun keyifle tadını çıkarmanızı dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaşkanV8 -- 29 Ocak 2016; 0:09:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu Araçların yalıtımı nasıl yol sesi lastik sesi rüzgar sesi alma açısından soruyorum şu an aktif kullananlar cvplasa sevinirim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hocaoglu

    Bu Araçların yalıtımı nasıl yol sesi lastik sesi rüzgar sesi alma açısından soruyorum şu an aktif kullananlar cvplasa sevinirim..

    Merhabalar;

    E39 5 serisi araçlar üst sınıf araçlar olduğu, ve genelde kaliteli araç üretimi yapılan dönemine göre bile yüksek olan kalitesinden dolayı yalıtım konusunda da iddialıdır.
    Temiz, bakımlı, düzgün, fabrika standartlarına uygun donanımlı ve lastikli bir e39'dan çok yüksek süratlere çıkana kadar rahatsız edici boyutta yol, rüzgar veya lastik sesi duymazsınız, ki yüksek süratlerde de sadece büyük yan aynalardan dolayı doğal olarak bir miktar rüzgar sesi oluşur. Sadece cam sunrooflu modellerde de uzun otoban sürüşlerinde sunroof biraz rüzgar sesi yapar, ki bu zaten her cam sunrooflu aracın ortak problemidir, ama rahatsız edici bir ses değildir ve sunroof perdesi kapatılarak bu ses de kesilir.
    Aynı dönemde bir alt sınıf modeli olarak yüksek kaliteli üretilen E46 3 serisinde camlar kapalı konumda kısık sesle bile rahatça konuşulabilirken E39 daha üstün yalıtıma sahip olmasından dolayı daha da sessiz bir iç mekana sahiptir, tüm camlar kapalıyken sizi dış dünyanın seslerinden epey arındırır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaşkanV8 -- 11 Şubat 2016; 18:29:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Baskan yazdiklarinizi okumak buyuk keyif! Sorum su telvanos bu kadar kotu mudur? Almaya heves ettim ama bu konu uzeeine yillardir yazilanlara bakinca sanki 98 ve alti model 520 lerden almama gibi bir sonuc cikardim. Su anki piyasa kabaca nedir? Bilgilendirirseniz cok seviniirim ! Saygilar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek vanos yazmak istemistim yanlis oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam ben 520 almaya niyetlend forum kapandi. Ne sans yahu! Neyse belki bunu bir isaret olarak algilamam gerekiyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku2003

    Tam ben 520 almaya niyetlend forum kapandi. Ne sans yahu! Neyse belki bunu bir isaret olarak algilamam gerekiyordur

    Size özelden cevap gönderdim, ancak bu özel araçların meraklıları için bilgi olması adına buraya da yazıyorum;
    Temiz ve titiz bakımlı, düzgün kullanımlı tek vanoslu e39 520i için şu yorumu yapabilirim; aracın motor dayanıklılığı veya üretildiği döneme göre motor verimliliği konusunda bir sıkıntısı yok, iki unsurda gayet tatmin edicidir, performans konusunda da şehiriçi ve şehirdışı olarak iki ayrı şekilde ele almalıyız; şehiriçinde ağır kasa ve maksimum torkun 4000 devir civarında gelmesi sebebiyle bir miktar ağır kaldığı doğrudur, ama doğru gaz kullanımıyla araç seri hale getirilebilir. Şehirdışı kullanımında ise araç genel olarak gayet yeterlidir, yüksek süratlere çıkma konusunda istekli, sollamalarda da gayet akıcı ve keyiflidir.
    150 bg'lik tek vanoslu e39 520i'nin yakıt tüketimi ise 150 bg'lik çift vanoslu e39 520i'ye göre şehiriçi ve şehirdışında 100 km'de ortalama olarak 1 litre civarı yüksektir, tek vanoslu 520i şehiriçinde kullanıma bağlı 12 ila 16 litre arası 100 km ortalamasına, şehirdışında ise 7 ila 10 litre/100 km civarı ortalamaya sahiptir, ki boş ağırlığı 1,5 ton civarında olan 6 silindirli atmosferik 150 bg'lik 15 yıldan eski bir araçtan yapısı gereği bugünün küçük hacimli turbolu araçların performansı ve ekonomisi beklenmemelidir. Çift vanoslu e39 520i'nin tek vanosluya göre avantajlarından biri maksimum torkun biraz daha düşük devirlerde gelmesidir, bu da şehiriçi kullanımında bir miktar daha aracın seri olmasını sağlar. E39 520i, daha önceden de belirttiğim üzere yol tutuşu, kalitesi, konforu, lüksü ve rahatlığı için alınmalıdır, özellikle uzun yolda veya sakin sürüşlerde bu üst sınıf aracın tadı çıkarılmalıdır.
    Satın alma konusunda ise şöyle yardımcı olabilirim; eğer şehiriçinde çok yoğun kullanılmayacaksa, genelde uzun ve sakin otoban sürüşleri yapılacaksa; uygun fiyata gerçekten iyi bakılmış, mümkünse lpgsiz ve düzgün kullanılmış tek vanoslu e39 520i alınabilir. Tabi aynı özelliklerde çift vanoslu bulursanız onu almanız da daha mantıklı olur. Ama ister tek, ister çift vanoslu olsun; bu araçlar şehiriçinde yakıt olarak pek ekonomik değillerdir, önemli olan alacağınız aracın temiz, titizlikle bakılmış ve düzgün kullanılmış olmasıdır, bunun bilincinde tercihinizi yapmanızı tavsiye ederim. Hakkınızda hayırlısı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaşkanV8 -- 15 Şubat 2016; 11:52:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • E39 hatırına konuyu hortlatayım...Öncelikle bu tip başlıkları hiç doğru bulmuyorum...Şu alınır mı, falanca nasıldır vs.vs. Bu tip sorulara öyle çok cevap gelir ki anlayan, anlamayan, bilen, bilmeyen, kötü veya iyi tecrubesi olan herkes birşeyler karalar ve bu tip bir başlığı açan kişi sonunda kafa karışıklığı ile ortada kalır, sorduğuna da soracağına da pişman olur genelde. Bir araba hakkında araştırmayı o araçlar adına açılmış klüp forumlarında yapmak lazım. Konuları okumak bile çok fazla bilgi verir size. O arabanın sorunları, keyifleri herşey ve herşeyi bulursunuz.

    Gelelim e39 alınır mı? konusuna. Bu segmentlerdeki arabaları almak istiyorsanız size tavsiyem süper, hiper aksesuarlarla donatılmışların yerine fabrikadan çıktığı gibi kalmış olanlara öncelik vermeniz. Bu modelin fabrikasyon olarak zaten çok çeşitli seçenekleri var. Bana makam tarzı hitap eder sana M paket olanı. Ama her ikisinde de kullanıcısından almak lazım. Kullanıcı ne demek ? Onun sahibi olup süren kullanıcı değildir, bilhassa eski kasa BMW de ülkemizdeki kullanıcı kitlesi malum. Bir şekilde eline geçirdiği BMW yi öldürene kadar elinden geleni yapan katillerden arta kalan arabalar ancak cenazesi kılınıp gömülecek arabalardır. Bu tip arabaları alanlar lanet olsun diyerek anacaklar bu harika arabaları ama arabanın suçu ne? İlk veya ikinci sahibi hadi üçüncü sahibi de olabilir ama ehlikeyf ve insan gibi kullanmış olanlardan alınır BMW hatta Mercedes ve hatta E ve D segmenti tüm araçlar da öyle, çünkü kullanıcı demek o arabaya değerini bilerek adam gibi binene denir. Böyle birinden bulduğunuz arabadan korkmayın. Sokun teste, götürün servise alın ama adam gibi binin, arabanın gücünden etkilenip içine etmeyin, içine edip satıp başkasının da canını yakmayın, arabanın adını kötüye çıkartmayın, sonra böyle forum köşelerinde tartışılırken biri çıkar en ..oktan araba bu der bu muhteşem devr-i alem icatlarına.

    520 hantaldır, 523-25-28 ara motordur, 530 şöyledir böyledir çok diyen olur. Kimseyi dinlemeyin. BMW alıyorsunuz, ilk ve önemli tek kriter kimden alıdğınız ve aracın orjinalliğidir...Vaktinde 745 kullandım, şimdi 520...Ve bu benim envai markada aldığım D ve E segmenti kırkıncı arabam. 520 BMW nin hantal olduğunu söyleyen kim varsa şunu bilsin ki BMW motoru o sesin hakkını yolda hep verir...İster 2.0 olsun ister 3.0...Kulanmayı bilirsen motor sana ayak uydurur...Nokta bitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferol-06 -- 15 Mayıs 2016; 21:21:50 >




  • Selamlar 1 hafta öncesine kadar sahip olduğum 1998 e39 5.28i aracımla beraber forumda da üyeliğim başlamış oldu :) bu araçlar hakkında görüş, öneri ve tecrübelerin paylaşıldığı bir sosyal ortamın olması gerçekten çok keyif verici.
    Dolayısıyla forumda yeni oluşumdan dolayı konuyu nereye açacağımı bilemeden buradan yardımcı olabileceğinizi düşündüğüm birkaç sorum olacak,

    **sahibi olduğum aracımda koltuk hafızası sadece dikiz aynaları içinmi geçerlidir. aracımda elektikli direksiyon mevcut bu özellik hafıza içinde geçerlimidir.
    **araçta otomatik ayarlanabilen far mevcut fakat bazen çalışmamakta. farları açtığımda aşağı yukarı ayarlanması gerektiğini biliyorum.
    **far yıkama fiskiyelerinin motoru çalışıyor ancak su fişkirtmiyor. Acaba depo sistemine sirkeli su doldursak kireç tutmuş yerlerin çözülme durumu olabilirmi? :)

    verecek olduğunuz cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.




  • xenofx X kullanıcısına yanıt
    Bende aracımı Aralık 2014 te 28.000 civarında almıştım 2000 model 171 bin küsürdü.
  • yetkili servis bakımlı aracımı 34,5 e satıyorum. 98 model tek vanoslu 5.20ie. koltuk hafıza, konfor koltuk, dsp ses sistemi, çift kat cam var. aracın yetkili servis kayıtlarının tamamı vardır.

    buraya özellikle yazdımki bilen anlayan birine gitsin.
  • Selam arkadaşlar,

    Ben de konfor ve özellikler açısından BMW 5.20i (çift vanos 170bg) almak istiyorum. Aracı hiç yakından inceleme fırsatım olmadı, özellikler ve E sınıfı olması açısından yüksek konforlu olacağını düşünerekten almak istiyorum. Ancak kafama takılan birsürü soru var.

    - Biliyorum bu soru fazlasıyla cevaplandı ama yine de çevremden duyduğum sorunları paylaşmak ve siz tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak istiyorum. Genelde BMW için motor çok sorunludur sürekli arıza yapar ve tamirini yapamıyorlar sıfır motor yapıyorlar şeklinde şeyler duyuyorum. BMW motoru gerçekten sorunlu mudur?

    - LPG ile uyumlu olmadığını söylüyorlar ve çok yaktığını söylüyorlar. Ancak sahibinden.com sitesinde kullanıcılar az yaktığından bahsediyor acaba M52 ve M54 motorlarda farklılık mı var? sizin yakıt tecrübeleriniz nelerdir?

    - Bu aracı alsan satamazsın diyorlar elinde kalır diyorlar. Ben 2 yılda bir araç değiştiririm genelde. Bu zamana kadar orta malı piyasa araçlarını kullandım tamamı C sınıfı araçlar. Satmakta da hiç zorlanmadım. Gerçekten satışı zor mu? Alsam zarar mı ederim?

    - Bir BMW 5.20i 2003 model almak istersem nelere dikkat etmeliyim neleri kontrol etmeliyim. Bakımları zamanında yapılmış ama illa yetkili servisinde mi yapılmış olması gerekiyor? Sonuçta periyodik bakım denince yağ ve filtreler değişiyor.

    - Piyasada düşük km'li araçlar mevcut ama bu araçların km'si ile oynanıp oynanmadığını yada motorun sıfırlanıp sıfırlanmadığını nasıl anlarız?

    - Kısacası ekspere götürsem bana araç hakkında yeterli bilgiler verebilir mi? Yoksa yetkili servise gidip oradan mı bilgi almalıyım?

    Eminim benim gibi almayı düşünüp te kafasında bu tarz soru işareti olan birsürü kişi var. Sizin yorumlarınız birçok insana yardımcı olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EASTanbul

    Selam arkadaşlar,

    Ben de konfor ve özellikler açısından BMW 5.20i (çift vanos 170bg) almak istiyorum. Aracı hiç yakından inceleme fırsatım olmadı, özellikler ve E sınıfı olması açısından yüksek konforlu olacağını düşünerekten almak istiyorum. Ancak kafama takılan birsürü soru var.

    - Biliyorum bu soru fazlasıyla cevaplandı ama yine de çevremden duyduğum sorunları paylaşmak ve siz tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak istiyorum. Genelde BMW için motor çok sorunludur sürekli arıza yapar ve tamirini yapamıyorlar sıfır motor yapıyorlar şeklinde şeyler duyuyorum. BMW motoru gerçekten sorunlu mudur?

    - LPG ile uyumlu olmadığını söylüyorlar ve çok yaktığını söylüyorlar. Ancak sahibinden.com sitesinde kullanıcılar az yaktığından bahsediyor acaba M52 ve M54 motorlarda farklılık mı var? sizin yakıt tecrübeleriniz nelerdir?

    - Bu aracı alsan satamazsın diyorlar elinde kalır diyorlar. Ben 2 yılda bir araç değiştiririm genelde. Bu zamana kadar orta malı piyasa araçlarını kullandım tamamı C sınıfı araçlar. Satmakta da hiç zorlanmadım. Gerçekten satışı zor mu? Alsam zarar mı ederim?

    - Bir BMW 5.20i 2003 model almak istersem nelere dikkat etmeliyim neleri kontrol etmeliyim. Bakımları zamanında yapılmış ama illa yetkili servisinde mi yapılmış olması gerekiyor? Sonuçta periyodik bakım denince yağ ve filtreler değişiyor.

    - Piyasada düşük km'li araçlar mevcut ama bu araçların km'si ile oynanıp oynanmadığını yada motorun sıfırlanıp sıfırlanmadığını nasıl anlarız?

    - Kısacası ekspere götürsem bana araç hakkında yeterli bilgiler verebilir mi? Yoksa yetkili servise gidip oradan mı bilgi almalıyım?

    Eminim benim gibi almayı düşünüp te kafasında bu tarz soru işareti olan birsürü kişi var. Sizin yorumlarınız birçok insana yardımcı olacaktır.

    a) motor kronik sorunlu değildir, her muayene öncesi itinayla km dusurenler zirladir, ancak kapak açmadan 1.1 milyon km giden e39 mevcut, nette ilgili bloglar var. Yinede anadoludan araç almamakta fayda var. Genelde aşırı hor kullanma, bakımlarda ucuza kaçma gibi motora zarar veren kaba kullanımlar genelde anadoluda gerçeklesiyor. Yoksa m52 ve m54 son derece sorunsuzdur. Bunun yanında kronik otomatik şanzıman sıkıntısı sıkçadir. revize gormemis ve kaçırmayan şanzımana denk gelmek oldukça zor. İşçilik ve usta sıkıntısı Ankara ve istanbulda yok. Belli isim yapmış yerler var. Orallar her sorunu hallediyor ve yurtdışından bir dunya çıkma parça getiren oldukça fazla.


    B) ikinci el piyasası araç temizse ve normal piyasasında ise hızlıdır. Ancak 30-35 binliradan fazla edecek bir e39 çok nadirdir. Ederi 30 etmeyecek bir aracı 35+ rakama alirsaniz satamazsiniz.
    Yüksek piyasa sizi aldatmasin 45-50 yazılan araçlar ihtiyaç halinde 30 civarına alınır. Çok acil satma durumumuz olursa 25i dahi veren olmaz, araca 50 tane kusur bulan comarlarla kavga ederseniz ama aynı çomar arabayı 25 altına alsa 40dan ilan açar ertesi gun

    C)m52 2.0 150hp ve m54 2.2 170 hpdir. Aynı motor blogu uzerine farklı piston çapları uygulanmıştır. Lpg ile tam uyumludur. Dikkat ederseniz aynı motor e46da da kullanıldıgi gibi ilanların yarısından çoğunda lpg mevcuttur.
    Lpg bazında 520i uzun yolda 8-9, a trafikte 10-11, yoğun trafiğe girdikcede 13+ yakar.

    - 5&6 yasini geçen araçlar borusana uğramadığı için sağlıklı kayıt bulamazsınız.km dusurme oldukca yoğun olsudungan, Yazan Kmden ziyade karoser ve motor diriligine bakmaniz daha sağlıklıdır. Km hem kadran hem anahtar hem beyinde kayıtlıdır ancak artik hepsini birden düşürmek mümkün

    - otomatik klima & sunroof mutlaka olması gereken donanımlar, yoksa ikinci elde satılma ihtimali oldukça düşüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peki 2003 model 5.20 business versiyon, sunroof, koltuk ısıtma, elektrikli koltuk,park sensörü çift bölgeli digital klima vs vs olan bir araç için 41.000 tl verilir mi? Araç 180.000 km'de ama orjinal midir bilmiyorum.

    Sizin görüşünüz nedir?
  • Aracı gormeden bir şey söylemek mümkün değil ki
    Boya/değişen/tramer durumu da temizse 40in ne kadar altına alsaniz ikinci elde satarken o kadar rahat edersiniz. Cok temiz ama 40+ fiyatı olan e46lar ve e39lar biliyorum , aylardır satılmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün aşağıdaki aracı görmeye gittim araç iyi gözüküyor ancak sahibi gerçekten çok ters insan pazarlık dahi yapamadık. İlanda ilk sahibiyim diyor 3. sahibi çıktı. Boya yok dedi el kadar boya var dedi filan. Hemen istediğim para olmazsa satmıyorum moduna girdi. Bende Corolla 1.6 GLI 96 var takasda 16.000 tl saydı. Bende selam bile vermeden ordan ayrıldım. Bilseydim hiç gitmezdim en azından değere binmezdi. @VieraGT 40 altına nasıl alırız bilmiyorum :) Neyse sabır aramaya devam.
    Adam LPG'de 23 krş yakıyo dedi gerçek midir bilmiyorum.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-fisssseeeeekkkkk-gibi-344240994/detay




  • Bosverin adab edeb bilmeyen birinin malindan hayır gelmez.
    Bu arada 170 hp demiş ama mutlaka Bmw vin decoder sitesinden şase ile sorgulayin.
    M52 motoru m54 diye kaktirmak bunlar icin beceri. Yakıtı 20 kuruşun altına düşmez uzun yolda , şehir içinde 30 kuruş civarı olur 40 kuruşa kadar yolu var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu benim içinde o kadar hassas ki anlatamam

    Passat tecrübemden sonra şuan dizel mondeo var. 2 side 2008 modeldi ama aile hastalığı sanırım hep bir bmw benimde olsun istedim. Cüsse ve yapı gereği geniş araçlar tercihim. Bende 5 serisi bakınıyorum bu aralar

    Ne kadar mantıklı bilemiyorum ama mondeo yu satıp 2000-2003 arası 5 serisi düşünüyorum 180.000 km geçmemiş. Bu konuda çok isteksiz konuşan ve karamsar insanlar dolu etrafımda.

    Değerli kullanıcılar ne düşünüyor acaba ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Temiz bir 5 serisi bulsam almak istiyorum ama çoğunda sigara içilmiş ve leş gibi kokuyor.
  • Sss
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.