Şimdi Ara

Bmw E90 Zincir kırma hangi seri de ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba , e90 3 kasaların 2006 2008 arasından bahsediyorum özellikle bütçe gereği, bazıların zincir kırma sorunu varmış baya sıkıntılı diyorlar. Hangi kasaya bakmak lazım sanırım sadece 3.20d lerde var ? 3.20i de bu kronik sorun var mı ?



  • E90'ın kısmen sorunlu motorları 163 ps ve 177 likler diye duydum.184'lerde bilinen kronik arıza yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    E90'ın kısmen sorunlu motorları 163 ps ve 177 likler diye duydum.184'lerde bilinen kronik arıza yok.
    benim baktığım 170 lik motor , bunda problem varmı bildiğiniz ? sanırım problem dizellerde ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veni60

    benim baktığım 170 lik motor , bunda problem varmı bildiğiniz ? sanırım problem dizellerde ?

    Evet,genelde zincir kırma hadisesi 163 ve 177 lerde baş gösteriyor.Ama benzinli için durum ne bilemiyorum tabii,onlar hakkında böyle bir sorun duymadım açıkçası.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • N47 motorlarda var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    N47 motorlarda var
    Hepsinde yok lütfen genel bi yanlış cevap vermeyin



    "The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03.2007 to 05.01.2009"



    Bu tarih aralığında üretilen araçlarda zincir problemi varmış. Ha bu tarihlerin dışında olabilir mi olabilir ama bu verilen tarihlere göre arıza verme olasılığı daha azmış.



    Kısacası makyajlı 184 beygirlik olanların zincir problemi yok. 177 liklerin hepsi, 163 lüklerinde bakımı aksatılmamış olanlarında bi sorun çıkmaz.



    184 lüklerde problem yok denilse bile ihmaller doğrultusunda zincirli olan her araç sorun verebilir. Bakımını ve zincir bakımını değişimini yaptığınız sürece hiç bi sodun yaşamazsınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zincirli araba almayın. En iyisi kayışlı sistem. Zincir seti pahalıdır. İşçiliği masraflıdır. Ayrıca değiştirilmesi için motorun birçok parçası sökülür , usta motoru toplarken hata yaparsa o motoru elinize alırsınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Zincir kırma ihtimali tüm 320d serilerinde var. Kiminde bu ihtimal çok düşükkten kiminde yüksek.

    F30'larda dahi var. F30 kullanıp zincir kıran da var.

    En yoğun kırılma problemi 2009-2010'a kadar olan 2000 dizel araç modellerinde mevcut.

    184 bg versiyonu olan e90 320d kullanıyordum ve benim de zincirim değişmişti. (2012'ydi)

    Kısaca... 2011 ve sonrası olan 320d araçların zincir kırma olasılığı daha düşüktür... Tercih edecekseniz bu modelden sonra olanları tercih edin ama mutlaka bakımdan bakıma zinciri kontrol ettirin. Kırılma ihtimali model yılı yeni oldukça azalsa da her zaman vardır...
  • chip tir yazılımdır. gereğinden ağır jant takmalar. yok kat iptalleri. BMW kullanan apaçilerin başına gelmiştir. biraz parası olanlardan BMW kadar hiç bi marka çile çekmemiştir. ne kadar 320d serisi görsem sanki m3 hepsinde 4 egzos ucu yere basılmış kara duman ata ata gidiyor. bi ara 320i kullandım. servisle de bu muhabbeti yaptık.

    Çevremde çok sayıda dizel bmw kullanan var. adam gibi kullanıyorlar bu problemi hiç görmedim duymadım. Bi ara forumda biri 5 kasada kırmış. servis suçu tespit edilmiş ücretsiz yapmışlar.


    edit: özellikle ikinci el kullanıcıları yetkili servis harici yerlerde en ucuza bakım yaptırabilmek için zamanında değiştirmemiştir bile zinciri. Sen de gidersin alırsın, hastasından temiz diye. Elinde patlar. son 100bin bakım faturaları olmayan hiç bir aracı almayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chrissrathfield -- 23 Kasım 2018; 11:11:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    chip tir yazılımdır. gereğinden ağır jant takmalar. yok kat iptalleri. BMW kullanan apaçilerin başına gelmiştir. biraz parası olanlardan BMW kadar hiç bi marka çile çekmemiştir. ne kadar 320d serisi görsem sanki m3 hepsinde 4 egzos ucu yere basılmış kara duman ata ata gidiyor. bi ara 320i kullandım. servisle de bu muhabbeti yaptık.

    Çevremde çok sayıda dizel bmw kullanan var. adam gibi kullanıyorlar bu problemi hiç görmedim duymadım. Bi ara forumda biri 5 kasada kırmış. servis suçu tespit edilmiş ücretsiz yapmışlar.


    edit: özellikle ikinci el kullanıcıları yetkili servis harici yerlerde en ucuza bakım yaptırabilmek için zamanında değiştirmemiştir bile zinciri. Sen de gidersin alırsın, hastasından temiz diye. Elinde patlar. son 100bin bakım faturaları olmayan hiç bir aracı almayın.
    2012 F10 kullanıyorum, aracın 2. sahibiyim , ilk sahibi dayımın oğlu idi, 100 bin km'yi geçtim,
    kendi mesleğim olması hasebiyle tüm bakımlarını orjinal BMW yedek parçaları ile bizzat kendim yapıyorum

    Şun BMW yetkili servisleri 5.20d F10 için, 4 teker disk + 4 balata + 4 İkaz Fiş'i + işçilik 9.300 TL + KDV istiyorlar.
    Ben aynı işi aynı orjinal parçalar ile 6.600 TL'ye mal ettim (işçilik yok sadece yedek parça paraları )

    Bu aralar Yetkili servisler pek pahalı




  • güvenli bir şekilde masraftan kaçılmadan yapılan bakımla,
    aftermarket ürünleri aracın ciğeri soldurulmayınca,
    adam gibi kullanılınca bozulacak makineler değil bunlar.
  • 318d 143 lükte de
    320d 163 lükte de
    320d 177 likte de
    320d 184 lükte de zincir problemi var. Problem değil aslında değiştireceksiniz bu kadar basit.

    Zincir hepsindede sorun yapabilir hiçbirinde sorun çıkarmayada bilir tamamen şans eski sahibi gibi etmenlere bağlı.

    Sıfır alamadığımız ve eski sahiplerini bilmediğimize göre burda masraf parametresi devreye girer.

    318d benim araştırdığım ve bildiğim kadarıyla en sorunsuz.
    163-177 zincirleri motor arkasında. Bu yüzden zincir değişikliği işleminde işçilik ücreti 2-3 katını görüyor.
    184 lükte aynı şey aslında ama zinciri öne aldılar. Zinciri kolayca daha az masrafla yenileyebiliyorsunuz.

    Benim E90 hakkında bildiklerim bunlar. :)
  • Uza -00- kullanıcısına yanıt
    Düzeltme yapıyim 184'lükte zincir arkadadır hocam.
  • Ali® kullanıcısına yanıt
    Emin misiniz hocam? 184 motor kodu n47d20tu (Technical Update) değil mi. Pek çok kaynakta zincirin öne alındığını okudum. Hepsi türkçe kaynaklar olduğu içinde emin olamadım şuanda yabancıları tarıyorum. Yanlışım varsa bende öğrenmiş olurum. Teşekkürler bilgilendirme için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    Emin misiniz hocam? 184 motor kodu n47d20tu (Technical Update) değil mi. Pek çok kaynakta zincirin öne alındığını okudum. Hepsi türkçe kaynaklar olduğu içinde emin olamadım şuanda yabancıları tarıyorum. Yanlışım varsa bende öğrenmiş olurum. Teşekkürler bilgilendirme için.
    Benim araç da 184'dü ve gözümün önünde indirip tamir ettiler eminim

    Kod N47D20TU
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.