Şimdi Ara

BMW F34 GT XDRİVE (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
315
Cevap
3
Favori
67.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de çok istedim BMW almayı ama ne yazık ki maddi güç elvermedi. Ben de Peugeot 207 aldım.
  • Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax
    TOP SPEED, VE 0-100 DEĞERLERİ BEKLİYORUZ

    Jetta tsi170ten daha vasat
  • Vay be ne doğru tespit yapmışım..

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.C karakaçan

    bmw e30 alsın kalın yanaklı lastik taksın full yanlasın asgari ücretle yanlama zevki alsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Sorun yükseklik değil ki. Bir miktar çıkınca arka tekerlekler serbest halde dönebilen platforma oturuyor. Yani arka tekerleklerin aktarımdaki rolü sıfırlanıyor. Arka tekerlekler boşta kaldığında Quattro sistem tüm çekişi ön tekerleklere aktaramadığı için araç çıkamıyor. Bu gayet normal.
    X drive arka tekerlekleri boş algılayınca tüm çekişi ön tekerleklere veriyor ve araç rahatlıkla tırmanıyor. Bu platformda sadece ön ve ya arka tekerleklerden çekişli bir aracın yukarıya çıkması imkansız.



    Raifokten aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız ağız tadıyla binmek nasip olur inşallah.

    A4 ile karşılaştırmalı yorumlarınızı bekliyorum...


    Burada bir çelişki var sanırım ?



    Şu şekilde okunursa daha kolay anlaşılır sanıyorum.




  • Hayırlı uğurlu olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__


    quote:

    Orijinalden alıntı: [GX]Bortu

    Oradan çıkması için %100 vermesine gerek bile yok normalde. Gayet basit bir yol xdrive ve quattro için.
    Kullanılan platformda kocaman BMW Xdrive yazıyorsa dürüstlüğünü sorgularım o videonun :)


    Aynı sekilde banada oradan her araç çıkabilirmiş gibi geldi.
    Yani bırakın quattro Q5 i c sınıfı bir aracın aşabileceği bir engel gibi duruyor.
    Q5 patinajlar çekip yerinde sayarken X3 düz yolda gibi ilerliyor.

    Aracınızda yeni opsiyonlarla cok güzel olmus hayırlı olsun hocam.


    Sorun yükseklik değil ki. Bir miktar çıkınca arka tekerlekler serbest halde dönebilen platforma oturuyor. Yani arka tekerleklerin aktarımdaki rolü sıfırlanıyor. Arka tekerlekler boşta kaldığında Quattro sistem tüm çekişi ön tekerleklere aktaramadığı için araç çıkamıyor. Bu gayet normal.
    X drive arka tekerlekleri boş algılayınca tüm çekişi ön tekerleklere veriyor ve araç rahatlıkla tırmanıyor. Bu platformda sadece ön ve arka tekerleklerden çekişli bir aracın yukarıya çıkması imkansız.



    Raifokten aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız ağız tadıyla binmek nasip olur inşallah.

    A4 ile karşılaştırmalı yorumlarınızı bekliyorum...


    Burada bir çelişki var sanırım ?


    Bilmiyorum videoyu izlediniz mi fakat videoda ilk olarak ön tekerler o serbest dönebilen platformdan geçiyor sonra arka tekerler geçiyor. Sadece önden çekişli bir araç olsa ön tekerler o platforma geldiğinde araç öyle kalacak, sadece arkadan itişli bir araç olsa arka tekerler o platforma geldiğinde araç çıkamayıp orada kalacak.

    Ekleme: Benden önce Akhilleus cevap vermiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djinn_inc -- 9 Aralık 2010; 19:42:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.C karakaçan
    insan 1-2 resim koyardı inceleme yapardı.bi yanlama yapardı hiç heves 0

    Araba yoldan geldiğim için biraz kirli,yıkatınca foto koyarım yalnız yanlama işi bana uzak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Sorun yükseklik değil ki. Bir miktar çıkınca arka tekerlekler serbest halde dönebilen platforma oturuyor. Yani arka tekerleklerin aktarımdaki rolü sıfırlanıyor. Arka tekerlekler boşta kaldığında Quattro sistem tüm çekişi ön tekerleklere aktaramadığı için araç çıkamıyor. Bu gayet normal.
    X drive arka tekerlekleri boş algılayınca tüm çekişi ön tekerleklere veriyor ve araç rahatlıkla tırmanıyor. Bu platformda sadece ön ve ya arka tekerleklerden çekişli bir aracın yukarıya çıkması imkansız.



    Raifokten aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız ağız tadıyla binmek nasip olur inşallah.

    A4 ile karşılaştırmalı yorumlarınızı bekliyorum...


    Burada bir çelişki var sanırım ?



    Şu şekilde okunursa daha kolay anlaşılır sanıyorum.

    Peki tüm gücü ön tekerlere veriyorsa önden çekişli bi aracın orayı çıkması gerekmez mi ?




  • nedense çok yüzeysel düşünen arkadaşlar var...

    BMW xDrive sistemi boşa dönecek olan tekerleği milisaniyeler içinde tespit edip ona vereceği gereksiz gücü kesip yere basan tekerlere tam güç veriyor...

    yani bahsi geçen rampada -ki o videoyu bilenler bilir- atıyorum sağ ön lastik içinde dönen silindir bir yapı olsa ve toplamda 3 teker boşa dönecek olsa, sol ön teker %100 güç ile tüm aracı çekebilecek bir yapıya sahip.. burada önemli olan noktada o 3 tekerleğin boşa dönmemesini sağlamak.. çünkü bu bir rampada değilde kaygan dikey bir arazi şartında olsa boşa dönecek tekerlerin aracın yere basan noktalarından kaydırmasına sebep olur..

    kışın altınızda normal bir araç varken atıyorum karda durdunuz.. gaza bastığınızda araç az da olsa yolun eğimine göre patinajla kalkarken sağa ya da sola doğru kayma eğilimi gösterir.. boşa dönecek tekerlerin gücünü kesmesi bunu önlemek için işte...

    quattro sistemi sürekli değişken 4 çeker sistemine sahip ancak güç kesme ve kesilen gücü yere basan tekere verme gibi bir sistem olmadığı için xDrive'ın yanında sınıfta kalıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 9 Aralık 2010; 20:17:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    Peki tüm gücü ön tekerlere veriyorsa önden çekişli bi aracın orayı çıkması gerekmez mi ?


    Rampaya ilk girişte önler boşa sardığı için güç arka tekerlere veriliyor ve araç ilerliyor.Sadece önden çekiş olsa hiç ilerleyemez .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    nedense çok yüzeysel düşünen arkadaşlar var...

    BMW xDrive sistemi boşa dönecek olan tekerleği milisaniyeler içinde tespit edip ona vereceği gereksiz gücü kesip yere basan tekerlere tam güç veriyor...

    yani bahsi geçen rampada -ki o videoyu bilenler bilir- atıyorum sağ ön lastik içinde dönen silindir bir yapı olsa ve toplamda 3 teker boşa dönecek olsa, sol ön teker %100 güç ile tüm aracı çekebilecek bir yapıya sahip.. burada önemli olan noktada o 3 tekerleğin boşa dönmemesini sağlamak.. çünkü bu bir rampada değilde kaygan dikey bir arazi şartında olsa boşa dönecek tekerlerin aracın yere basan noktalarından kaydırmasına sebep olur..

    kışın altınızda normal bir araç varken atıyorum karda durdunuz.. gaza bastığınızda araç az da olsa yolun eğimine göre patinajla kalkarken sağa ya da sola doğru kayma eğilimi gösterir.. boşa dönecek tekerlerin gücünü kesmesi bunu önlemek için işte...

    quattro sistemi sürekli değişken 4 çeker sistemine sahip ancak güç kesme ve kesilen gücü yere basan tekere verme gibi bir sistem olmadığı için xDrive'ın yanında sınıfta kalıyor..

    Bunu izleyin bir de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    Bunu izleyin bir de


    işte bu yüzden insanlar Range Rover tercih ediyorlar.. bende bunlardan biriyim..

    zaten dikkat edecek olursan videonun 4:44 saniyesinde Jeremy Clarkson şunu diyor! " BUT! no low range gearbox, this no ride high control and this no locking differentials.. hmmm?!?!"

    türkçe meali: "FAKAT! (arazide kullanmak için) bunun düşük aralıklı şanzımanı yok, araç yükseklik (- alçaklık) sistemi yok ve kilitli diferansiyeli yok... hmmmm?!?!"

    ewt xDrive harika bir sistemdir ancak Range Rover'da X6'da olmayan bu sistemler olduğu için oradan çıkıyor...

    düşük aralıklı şanzıman sayesinde araç patinaja kalmaz yani düşük hızda tekerlek dönüşü ve maksimum kavrama.. ancak X6'da gaza ne kdr basarsan tekerlekler o kdr döner.. ancak Range Rover'da bunu önleyici sistem vardır.. hatta bu sistem yüzünden bazı yerlerde kaldığımı ve DSC'yi tamamen kapatarak full gazla çıktığımı belirteyim..

    araç yükseklik sistemi (havalı süspansiyon) yok... videodaki o sahne için gerekli olan bir şey değil.. ancak şununda farkına varmak gerek.. BMW X6 bir SUV (Sport Utility Vehicle) değildir bir SAC (Sport Activity Coupe)'dır... BMW X5'de bir SUV değildir bir SAV (Sport Activity Vehicle)'dır.. o yüzden havalı süspansiyon opsiyon olarakda sunulmaz...

    ve en önemlisi kilitli diferansiyel... Range Rover'da kilitli diferansiyelin kilit derecesini ayarlayabilirsin.. BMW X serilerinde bu yoktur...

    bunun dışında karda olan olayının pek tartışılacak bir yanı yok.. çünkü X6'nın üstündeki lastikler kar lastiği değil.. aracın o kdr ilerlemesi gayet normal..




  • Fotoğraf koyacak mı arkadaş merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djinn_inc

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__


    quote:

    Orijinalden alıntı: [GX]Bortu

    Oradan çıkması için %100 vermesine gerek bile yok normalde. Gayet basit bir yol xdrive ve quattro için.
    Kullanılan platformda kocaman BMW Xdrive yazıyorsa dürüstlüğünü sorgularım o videonun :)


    Aynı sekilde banada oradan her araç çıkabilirmiş gibi geldi.
    Yani bırakın quattro Q5 i c sınıfı bir aracın aşabileceği bir engel gibi duruyor.
    Q5 patinajlar çekip yerinde sayarken X3 düz yolda gibi ilerliyor.

    Aracınızda yeni opsiyonlarla cok güzel olmus hayırlı olsun hocam.


    Sorun yükseklik değil ki. Bir miktar çıkınca arka tekerlekler serbest halde dönebilen platforma oturuyor. Yani arka tekerleklerin aktarımdaki rolü sıfırlanıyor. Arka tekerlekler boşta kaldığında Quattro sistem tüm çekişi ön tekerleklere aktaramadığı için araç çıkamıyor. Bu gayet normal.
    X drive arka tekerlekleri boş algılayınca tüm çekişi ön tekerleklere veriyor ve araç rahatlıkla tırmanıyor. Bu platformda sadece ön ve arka tekerleklerden çekişli bir aracın yukarıya çıkması imkansız.



    Raifokten aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız ağız tadıyla binmek nasip olur inşallah.

    A4 ile karşılaştırmalı yorumlarınızı bekliyorum...


    Burada bir çelişki var sanırım ?


    Bilmiyorum videoyu izlediniz mi fakat videoda ilk olarak ön tekerler o serbest dönebilen platformdan geçiyor sonra arka tekerler geçiyor. Sadece önden çekişli bir araç olsa ön tekerler o platforma geldiğinde araç öyle kalacak, sadece arkadan itişli bir araç olsa arka tekerler o platforma geldiğinde araç çıkamayıp orada kalacak.

    Ekleme: Benden önce Akhilleus cevap vermiş.

    @Akhilleus ve @djinn_inc teşekkür ederim.
    Demek istediğim tam olarak buydu.
    Cümlede hata yapmışım "veya" yazmak yerine "ve" yazmışım. O da yanlış anlaşılmaya sebep olmuş.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    işte bu yüzden insanlar Range Rover tercih ediyorlar.. bende bunlardan biriyim..

    zaten dikkat edecek olursan videonun 4:44 saniyesinde Jeremy Clarkson şunu diyor! " BUT! no low range gearbox, this no ride high control and this no locking differentials.. hmmm?!?!"

    türkçe meali: "FAKAT! (arazide kullanmak için) bunun düşük aralıklı şanzımanı yok, araç yükseklik (- alçaklık) sistemi yok ve kilitli diferansiyeli yok... hmmmm?!?!"

    ewt xDrive harika bir sistemdir ancak Range Rover'da X6'da olmayan bu sistemler olduğu için oradan çıkıyor...

    düşük aralıklı şanzıman sayesinde araç patinaja kalmaz yani düşük hızda tekerlek dönüşü ve maksimum kavrama.. ancak X6'da gaza ne kdr basarsan tekerlekler o kdr döner.. ancak Range Rover'da bunu önleyici sistem vardır.. hatta bu sistem yüzünden bazı yerlerde kaldığımı ve DSC'yi tamamen kapatarak full gazla çıktığımı belirteyim..

    araç yükseklik sistemi (havalı süspansiyon) yok... videodaki o sahne için gerekli olan bir şey değil.. ancak şununda farkına varmak gerek.. BMW X6 bir SUV (Sport Utility Vehicle) değildir bir SAC (Sport Activity Coupe)'dır... BMW X5'de bir SUV değildir bir SAV (Sport Activity Vehicle)'dır.. o yüzden havalı süspansiyon opsiyon olarakda sunulmaz...

    ve en önemlisi kilitli diferansiyel... Range Rover'da kilitli diferansiyelin kilit derecesini ayarlayabilirsin.. BMW X serilerinde bu yoktur...

    bunun dışında karda olan olayının pek tartışılacak bir yanı yok.. çünkü X6'nın üstündeki lastikler kar lastiği değil.. aracın o kdr ilerlemesi gayet normal..


    söylemlerinize genel olarak katılıyorum. ancak x6nın videodaki çimde kalmasının yegane nedeni lastiktir. zira aracın kaldığı yer aman aman arazi kabiliyeti gerektiren bir yer değil. x6 asfalt için tasarlanan bir araç olduğu için lastikleri de asfalt lastiğidir. dolayısıyla asfalt dışındaki tüm yollarda zayıf kalacaktır. videodaki çimde kalmasının nedeni de tamamen lastiktir. tabi ki xdrive sisteminin range rover'a rakip olması mümkün değildir. ama o araç o arazide kalmamalı. zira 4 lastikte çekişte bulunuyor. tabi ki range rover kadar yola yapışmıyor ama söz konusu arazi hele ki o hızlarda tüm 4*4ler tarafından geçilebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17


    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    nedense çok yüzeysel düşünen arkadaşlar var...

    BMW xDrive sistemi boşa dönecek olan tekerleği milisaniyeler içinde tespit edip ona vereceği gereksiz gücü kesip yere basan tekerlere tam güç veriyor...

    yani bahsi geçen rampada -ki o videoyu bilenler bilir- atıyorum sağ ön lastik içinde dönen silindir bir yapı olsa ve toplamda 3 teker boşa dönecek olsa, sol ön teker %100 güç ile tüm aracı çekebilecek bir yapıya sahip.. burada önemli olan noktada o 3 tekerleğin boşa dönmemesini sağlamak.. çünkü bu bir rampada değilde kaygan dikey bir arazi şartında olsa boşa dönecek tekerlerin aracın yere basan noktalarından kaydırmasına sebep olur..

    kışın altınızda normal bir araç varken atıyorum karda durdunuz.. gaza bastığınızda araç az da olsa yolun eğimine göre patinajla kalkarken sağa ya da sola doğru kayma eğilimi gösterir.. boşa dönecek tekerlerin gücünü kesmesi bunu önlemek için işte...

    quattro sistemi sürekli değişken 4 çeker sistemine sahip ancak güç kesme ve kesilen gücü yere basan tekere verme gibi bir sistem olmadığı için xDrive'ın yanında sınıfta kalıyor..

    Bunu izleyin bir de




    BU VİDEO YANLI BİR VİDEODUR 20-25 " jantla bi zahmet çıkamasın araç zeminde çim bu arada ve lastikler asfalt lastiği gibi. Top Gearın Range rover iyi gösterme çabasından başka bir şey değil.(Sonuçta İngiliz)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 11 Aralık 2010; 13:46:35 >




  • İnşaallah daha iyi fotolar da koyarım

  • Maaşallah
    Neresi? Yol tamamen kapanmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metalurjist -- 12 Aralık 2010; 2:14:48 >
  • abi maşallah nazar değmesin yarmışın yolu kar mar hikaye xDrive ile

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.