Şimdi Ara

BMW Yeni 2.0 Litre Twinturbo (1 ve 3 serisi için resmi olarak doğrulandı) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
0
Favori
8.413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BMW motorda ki ustalığını konuşturmuş gene...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topgear

    Şimdi buradaki küçük bir hatayı düzeltelim. Bu motor çift turbo değil TEK TURBO.
    Dikkat Edin, motorun üzerinde de, teknik verilerde de TWIN TURBO yazmıyor. TWIN POWER TURBO yazıyor.

    Bu motora, Mini Cooper S'lerde de kullanılan, "Twin scroll" isimli turbodan takmışlar.

    Özetle farkı şudur: Turboya egzost gazı girişi ikiye bölünmüştür. Biri büyük, biri küçük.
    Alt devirlerde daha küçük olan egzost gazı girişi açık olur. Böylece alt devirlerde turbonun basınç üretmesi sağlanır.
    Yüksek devirlerde her iki kanal da açılır, böylece üst devirlerde gereken besleme sağlanır.
    Böylece, iki ayrı turbo takmak yerine, tek turbonun daha geniş bir devir bandında kullanılması sağlanmış.

    Akıllıca ve son derece verimli. Çok keyifli bir motor olacak. Bu motora sahip 3 serisini merakla bekliyorum.


    Dostlar, çift turbo değil, tek turbo bu motor. Hatırlatayım dedim. 245 hp optimum bir ayarlama. Güç/tüketim dengesi gözetilmiş.




  • Forumun litre basına güç eksperleri motoru daha kullanmadan beğenmemiş olsa da 3 litre çift turbo motorun calışma karakterinin V8'leri aratmadigi bilindiği için bu motorun da ipek gibi çalışacağını ve çok dolu bir devir bandına sahip olacağını tahmin etmek güç değil. 1.250 devirde gelen tork da bu durumu ispatlar nitelikte.
  • 3 serisi coupe parlak siyah m teknik. birde bu motor
  • Bmw 2.0 litrelik 245Hp 300Nm motorun Bmw3 ve Bmw1 Serilerinde kullanılacağını resmen doğruladı.
    1 serisi veya 3 serisi almayı düşünenler için bu motor kaymaklı ekmek kadayıfı olacak.

     BMW Yeni 2.0 Litre Twinturbo (1 ve 3 serisi için resmi olarak doğrulandı)
  • bu motor su an ingiltere ve almanya x1'lerinde kullanılıyor x1 2.8 kod ismiyle.. onlar hele bi kullansın, ne kadar guvenilir-sorunsuz-kullanıslı oldugu ortaya cıkacaktır :))

    ayrıca yanlıs bilmiyorsam range rover evoque'da bunu kullanacak.. 100km tuketimi ortalama 7 litre deniyor.. yani bmw olcumunun uzerine 1,5-2 lt eklersek normal kullanıcılar icin tuketim 8,5-9 lt civarı olur herhalde..
  • bu motora X3'ün de ihtiyacı var,
    bu motor karşısında 184 beygirli mevcut X3 motoru artık güncelliğini yitirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Bmw 2.0 litrelik 245Hp 300Nm motorun Bmw3 ve Bmw1 Serilerinde kullanılacağını resmen doğruladı.
    1 serisi veya 3 serisi almayı düşünenler için bu motor kaymaklı ekmek kadayıfı olacak.

     BMW Yeni 2.0 Litre Twinturbo (1 ve 3 serisi için resmi olarak doğrulandı)







    İlk sayfada yazmıştım, BMW şimdi bir şeyler yaptı işte 2.0 motor adına...320İ fiyatının saçma bir fiyat olmamasını umuyorum. Hadi hayırlısı

    E60 ile F30 arasındakine benzer bir fiyat farkı olabilir.
    Bu arada
    "It produces 245-hp and 258 lb-ft of torque allowing the X1 xDrive28i 0-62 mph in 6.1 seconds when mated to a 6-speed manual and 6.5 seconds when mated to a 6-speed automatic."

    X1 için 6.1 sn 0-100 değeri 3 ve 1 serisinde 6 sn altında olacaktır.




  • HP olayına takılmayın Arkadaşlar Onemli olan hızlanma sureleri..
    ÖRnek vermem gerekirse Bugun 630 Hp olan bir 911 Turbo neredeyse 800 HP olan
    bir Corvette e kök sokturebiliyor. Mevcut gucun yola nasıl aktarıldıgı gucten daha onemli..

    Araçlar hayırlısı ile bir çıksın :) Deneyelim otobanlarda gorelim. Turbolu motoru LAG yuzunden oldum olası sevmedim. Sevemedim. Ancak Verım ve guc almaya acık oldugu ıcın ayrı bır sempatim var :)
    Bugun E92 335i Kucuk dokunuslar ile M3 e rakip hale gelebiliyor araç Şaşırtırıcı derecede.

    Çıksın araçlar beklemedeyim ben
    :)
  • Hyundai 1.6 Litre Turbo 200 küsür Hp
    Skoda Fabia RS 1.4 Litre TSI 180 Hp
    Bmw 2.0 Litre TwinTurbo 245 Hp

    2012 den sonra kimseye artistlik yapmaya gelmeyecek
    1 Serisi için biraz agrasif bir motor olmazmı bu
  • 1 serisindeki performansının ve fiyatının da nasıl olacağını merak ettim.

    3 serisi ile arasına anlamlı bir fark koymaları beklenir, bu durumda da uygun fiyata 0' dan 100' e 5 küsur saniyede hızlanan mükemmel bir performans makinesi olur. Ufak, yere yakın ve hızlı, spor sürüş keyfi için ideal.
  • x1 28i den yola çıkarak mantıken 3 serisi için de 328i adıyla çıkarsa, fiyatı da şişkin olur.Bu motoru kısıp 320i ve 325i diye ayrıca model yelpazesini genişletmek adına çıkarırlarsa şaşırmam.Umarım 328i nin giriş fiyatı fazla olmaz.


    X1 xDrive28i 180 kW (245 PS) 2000 ccm 7.9l / 183g [7.9l / 183g] 40.400,00 EUR

    X1 xDrive20d 130 kW (177 PS) 1995 ccm 5.8l / 153g [6.2l / 164g] 35.000,00 EUR
  • Artık 1 serisi görünce geçin sağ şerite izleyin uzayışı
  • Bazi arkadaslar twin turbo ile bu kadar guc az demis twin turbo'nun mantigi dusuk devirde guc elde etmektir yoksa zaten motorun limiti var.
  • beklemedeyizz 4 gözle :)
  • Twin Turbo Ikiz turbo iki esit turbodur ve alt devirler de destek amacli degildir. Dogrusu Sirali (sequential) ya da bi turbo denen turbodur. Mitsubishi 3000GT Twin turbodur ve ayni miktarda basinc saglar bunun bir adi da paralel Turbodur. Bi turbo ise turbo lag i onlemeyi amaclar
    ornek
    Biturbo- 2 turbos of different sizes. (i.e. Audi s4 b5)
    Twin turbo- 2 turbos of the same size.
    Su anda bazi ureticiler bu iki kavrami birbirine sokmaya basladi sanirim
    BMW nun biturbosuna ornekhttp://www.rsportscars.com/eng/articles/bmw_biturbo.asp
    Devir dusukken iki turbodan daha kucuk olan calisir ve turbo lagi en aza indirir devir belli seviyeyi gecince de buyuk olani
    Mazda rx7 turbo ve Toyota Supra bu tip sirali yani biturbo mantigiyla calisan eski araclara ornek olarak verilebilir.
    Acikcasi yeni bir teknoloji degildir ve zamaninda cok sorun yasatmistir. Gunumuzda emisyon, tasarruf ve performans acmazi ve bazi firmalarin hibrit ve elektrik teknolojisi oncesi gecis icin zaman kazanmak icin sarildigi bence cok uzun devam etmeyecek bir motor turu. Uretim suresi acisindan demek istiyorum. Sonucta elektrikli araclarin evlerimize girmesine cok kalmadigina inaniyorum.




  • turbo power rulz

  • Dehşet dehşet...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saracen

    Twin Turbo Ikiz turbo iki esit turbodur ve alt devirler de destek amacli degildir. Dogrusu Sirali (sequential) ya da bi turbo denen turbodur. Mitsubishi 3000GT Twin turbodur ve ayni miktarda basinc saglar bunun bir adi da paralel Turbodur. Bi turbo ise turbo lag i onlemeyi amaclar
    ornek
    Biturbo- 2 turbos of different sizes. (i.e. Audi s4 b5)
    Twin turbo- 2 turbos of the same size.
    Su anda bazi ureticiler bu iki kavrami birbirine sokmaya basladi sanirim
    BMW nun biturbosuna ornekhttp://www.rsportscars.com/eng/articles/bmw_biturbo.asp
    Devir dusukken iki turbodan daha kucuk olan calisir ve turbo lagi en aza indirir devir belli seviyeyi gecince de buyuk olani
    Mazda rx7 turbo ve Toyota Supra bu tip sirali yani biturbo mantigiyla calisan eski araclara ornek olarak verilebilir.
    Acikcasi yeni bir teknoloji degildir ve zamaninda cok sorun yasatmistir. Gunumuzda emisyon, tasarruf ve performans acmazi ve bazi firmalarin hibrit ve elektrik teknolojisi oncesi gecis icin zaman kazanmak icin sarildigi bence cok uzun devam etmeyecek bir motor turu. Uretim suresi acisindan demek istiyorum. Sonucta elektrikli araclarin evlerimize girmesine cok kalmadigina inaniyorum.



    twin turbo nasıl alt devirleri desteklemez ?

    tek büyük turboya göre 2 küçük turbo dolma süresi daha erkendir bu nedenle güç daha erken devirlerde ortaya çıkar böylece lag engellenmiş olur




  • 6.35 in 6.50 yi gecebildigi soyleniyor dogrunu sizce?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.