Şimdi Ara

Bol sorunlu Iphone 5

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar baslıktada belirttiğim gibi elimde bol sorunu ilk çıktıgı zamanlardan alınmış almanya cihazı bir iphone 5 var.
    ilk alındığında teyzem tarafından kullanıldı tabii sadece mesaj yazmak ve telefon görüşmeleri için kullanılmıs temiz bir cihaz.
    Gelgelelimki cihazın sol üst tarafında bastırınca içe doğru göçme var ,
    Cihazı dikey olarak ileri geri salladığımızda sanki anakartı çıkmış gibi ses geliyor bayağı şiddetli,
    Ara sıra üst tuş çalışmıyor açma kapama tusu,
    Ve bataryası normal kullanımda bile 4 saati görüyor görmüyor cihaz.
    garantisi bitmiş durumda.
    Bu cihazı nasıl değiştirebiirim yada nasıl adam ederim bi bilgisi olan varmı :( C6-01 imin bie daha az sorunu vardı ve şarjı 3 kat daha fazla gidiyordu sağlam kullanımda bile







  • Merhaba
    Cihaz Almanya cihazı ise ve herhangi bir tamir görmediyse Apple Store'a götürün.
    Almanya cihazları bildiğim kadarı ile iki yıl garantili ve Türkiye Apple Store'da da garanti geçerli diye biliyorum.
    sabit hattan
    00800 448 829 875 numaralı telefonu (ücretsiz) veya cep telefonunuzdan 0 (216) 282 15 12 numaralı telefonu (yerel ücretler uygulanır) arayarak garantinizin devam edip etmediğini öğrenebilirsiniz.
  • Öncelikle bu programa uygun mu bakın eğer uygunsa ve üst tuş çalışmıyorsa randevu alın ve 5dk içinde sıfır cihazınızı alın ( Garanti gerekmez) :

    https://ssl.apple.com/tr/support/iphone5-sleepwakebutton/

    Randevu :http://concierge.apple.com/geniusbar/R583 (Saat 00:00'da açılır 3-4 dakika'da biter)

    Eğer ona uygun değilse bir de bu programda şansınızı deneyin (Garanti gerekmez) :

    https://ssl.apple.com/tr/support/iphone5-battery/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akid -- 30 Ağustos 2014; 17:12:11 >




  • Cihazın faturası Türkiyede değil ve uyku uyanma tuşu için seri numarası uygun diyor.
    Bataryada ise uygun değil.
    Üst tuş ara sıra 2 kere bastırıyor öyle fazla bir bozulma yok Tek tük yani.
    Kesin 0 cihaz verdiklerinden eminmisiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auraa31 -- 30 Ağustos 2014; 17:19:44 >
  • auraa31 A kullanıcısına yanıt
    Eğer orada ki yetkilinin yanında bozulursa anında sıfır cihaz alırsınız ama cihazın kaydına da bakıyorlar kayıtlı değilse işlem yapmıyorlar artık.

    Edit : Fatura şart değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akid -- 30 Ağustos 2014; 17:29:00 >
  • Cihazı yaklaşık 15 gün önce teyzemin pasaportundan kayıt ettirdim kayıtlı gözüküyor suan sorgulamalarda.
    Yani diyorsunuzki kesin bozuk olması lazım üst tuşun.
    Sürekli basarakta bozabilirim ama bozulduktan sonra değişim kararı gelmezse yada hiçbir işlem yapılmazsa daha kötü olur benim için.
    Sizide böyle meşgul ediyorum ama benim için önemli bir konu.
  • Sırf şu ibare için: "Not: iOS 6 kullanıyorsanız iPhone'unuzun uyku/uyanma düğmesi mekanizması değiştirildikten sonra iOS 7'ye yükseltilmesi gerekir." değişime götürmüyorum. Gerçi tuşlarımda da sorun yok ama olsun. Sorun olursa da jb sağ olsun der geçeriz :)

    Not: Eşimin iPhone 5'ini götürmüştüm ve direk cihazı değiştirmişlerdi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İyi Durumda Oneplus 5
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • auraa31 A kullanıcısına yanıt
    Üst tuş bozuk olmadan da değişim yapabiliyorlar. Lakin bazen sadece tuş değişimi bazen de cihaz değişimi yapıyorlar. Tamamen şansa kalmış bir durum. Diğer taraftan tuş bozulana dek bekleyebilirsin. Garanti süresi dolsa da tuş değişim programı ücrete sebep olmuyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üst tuş'ta bozukluk varsa kesin değişim olur tuş değişmez.

    iOS 7'ye güncelleme şart değil bakmayın o ibareye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ust tusun calisip calismamasi onemlo degil o programa dahil ise direk degisiyor arkadasim ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • khedira_34 kullanıcısına yanıt
    O eskidendi arkadaşım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkidTurk

    O eskidendi arkadaşım

    Suanki durum nedir ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • khedira_34 kullanıcısına yanıt
    Üst tuş bozuk olmadığı sürece işlem yapmıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkidTurk

    Üst tuş bozuk olmadığı sürece işlem yapmıyorlar.

    2 arkadasimin cihazi o sekilde degisti max 3 ay olmustur bi ark var o da degismek istiyordu ne zmandir bu sekilde oldu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • khedira_34 kullanıcısına yanıt
    Başlarda böyle bir sıkıntı yoktu ama 2-3 aydır böyle bir karar aldılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkidTurk

    Başlarda böyle bir sıkıntı yoktu ama 2-3 aydır böyle bir karar aldılar.

    Tskler arkadasim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.