Şimdi Ara

BRIDGESTONE TURANZA 50000KM GİDER Mİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
3.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen gün bir lastik tamircisi arabamın modelini sordu,2004 dedim.Lastiklerin de 2004 model,orijinal fabrika çıkışı galiba dedi.Ama lastiklerimin durumu hala iyi,rahat 5 bin daha gider,hatta 10000.Araba 47000 km'de.Nasıl oluyor anlamadım.benden önceki sahibi hiç değiştirmemiş mi acaba,yoksa biyerden 2004 model lastik alıp takmışmı?Araba genelde uzun yol yapmış zannedersem.Ama benim bildiğim lastikler 40000 km falan gider.Sizce durum nedir?



  • şirket aracında 85.000 km yi devirdi , balon, tabanda bozulma vs yok.

    Ama 2 yılı geçince her lastikte sertleşme başlar eskisi gibi olmaz haberin olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 2 Mayıs 2009; 11:47:39 >
  • çok rahat bi şekilde gider dostum bndan önceki lastiğim bridgestone er30'du 47.000 km'de değiştirdim aslında 5000km daha rahat giderdi ama babam değiştir gitsin dedi 3'ün 5'in hesabını yapmayalım falan filan o yüzden şimdide er300 aldım memnunum yanlızca biraz sert
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    şirket aracında 85.000 km yi devirdi , balon, tabanda bozulma vs yok.

    Ama 2 yılı geçince her lastikte sertleşme başlar eskisi gibi olmaz haberin olsun.
    Vay be şaşırdım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer

    şirket aracında 85.000 km yi devirdi , balon, tabanda bozulma vs yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet0761

    Vay be şaşırdım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer

    şirket aracında 85.000 km yi devirdi , balon, tabanda bozulma vs yok.


    Alıntıları Göster
    Göreceğiz...

    Şu anda 7870 km'de, önler 7.5 ve arkalar 8 mm, artık geri kalanı 42.000 km'yi 4 yıldan az sürede yapmam gerekecek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Göreceğiz...

    Şu anda 7870 km'de, önler 7.5 ve arkalar 8 mm, artık geri kalanı 42.000 km'yi 4 yıldan az sürede yapmam gerekecek...

    Alıntıları Göster
    Bir lastik kullanıma bağlı olarak 50.000de gider 70.000de gider 30.000de gider...

    Ancak ortalama 3 yıldan sonra lastiklerde sertleşme başlar.

    Araç fazla kullanılmasada garajda dahi dursa bu sertleşme olur.


    @Taner Göde ;

    Böyle giderse passatın lastikleri 35.000de değişecek :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Göreceğiz...

    Şu anda 7870 km'de, önler 7.5 ve arkalar 8 mm, artık geri kalanı 42.000 km'yi 4 yıldan az sürede yapmam gerekecek...

    Alıntıları Göster
    benim potenza 54 binde daha bir 15 rahat gider...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    benim potenza 54 binde daha bir 15 rahat gider...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    benim potenza 54 binde daha bir 15 rahat gider...


    Sen önce msn e gir webmsn den
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    Bir lastik kullanıma bağlı olarak 50.000de gider 70.000de gider 30.000de gider...

    Ancak ortalama 3 yıldan sonra lastiklerde sertleşme başlar.

    Araç fazla kullanılmasada garajda dahi dursa bu sertleşme olur.


    @Taner Göde ;

    Böyle giderse passatın lastikleri 35.000de değişecek :)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    @Taner Göde ;

    Böyle giderse passatın lastikleri 35.000de değişecek :)


    Önceki aracımda FireStone FireHawk 680 vardı (İspanya Malı), 2007'de değiştirdim daha 22.000 km'deyken ve şaka değil, taş gibi olmuştu, fren mesafesi iki katına çıkmıştı, birisi sağ arka lastiği bıçakladı da aklım başıma geldi ve 4 adet Türk Malı BridgeStone Turanza ER 300 aldım.

    Aynen dediğin gibi de 3 yıl sonra sıra şu andaki İtalyan Malı BridgeStone'lara gelecek gibi geliyor bana bu gidişle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    @Taner Göde ;

    Böyle giderse passatın lastikleri 35.000de değişecek :)


    Önceki aracımda FireStone FireHawk 680 vardı (İspanya Malı), 2007'de değiştirdim daha 22.000 km'deyken ve şaka değil, taş gibi olmuştu, fren mesafesi iki katına çıkmıştı, birisi sağ arka lastiği bıçakladı da aklım başıma geldi ve 4 adet Türk Malı BridgeStone Turanza ER 300 aldım.

    Aynen dediğin gibi de 3 yıl sonra sıra şu andaki İtalyan Malı BridgeStone'lara gelecek gibi geliyor bana bu gidişle.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    @Taner Göde ;

    Böyle giderse passatın lastikleri 35.000de değişecek :)


    Önceki aracımda FireStone FireHawk 680 vardı (İspanya Malı), 2007'de değiştirdim daha 22.000 km'deyken ve şaka değil, taş gibi olmuştu, fren mesafesi iki katına çıkmıştı, birisi sağ arka lastiği bıçakladı da aklım başıma geldi ve 4 adet Türk Malı BridgeStone Turanza ER 300 aldım.

    Aynen dediğin gibi de 3 yıl sonra sıra şu andaki İtalyan Malı BridgeStone'lara gelecek gibi geliyor bana bu gidişle.


    The Final Countdown Taner abi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    @Taner Göde ;

    Böyle giderse passatın lastikleri 35.000de değişecek :)


    Önceki aracımda FireStone FireHawk 680 vardı (İspanya Malı), 2007'de değiştirdim daha 22.000 km'deyken ve şaka değil, taş gibi olmuştu, fren mesafesi iki katına çıkmıştı, birisi sağ arka lastiği bıçakladı da aklım başıma geldi ve 4 adet Türk Malı BridgeStone Turanza ER 300 aldım.

    Aynen dediğin gibi de 3 yıl sonra sıra şu andaki İtalyan Malı BridgeStone'lara gelecek gibi geliyor bana bu gidişle.


    The Final Countdown Taner abi

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer
    The Final Countdown Taner abi


    Aman ha, Berk, videoda sarı SEAT Léon'a makas attığımı kimseye söyleme...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer
    The Final Countdown Taner abi


    Aman ha, Berk, videoda sarı SEAT Léon'a makas attığımı kimseye söyleme...

    Alıntıları Göster
    Turanza deil 50 000 km , 100 000 km de gider de nası gider nası durur önemli olan odur , lastiklerin max kullanım ömrü üretim tarihinden itibaren 5 senedir , çok km yapanlar içinse lastikçilerin tavsiyesi max 50 000 km dir ama tabii bu lastiğe göre farklılık gösterir turanza 50 000 km gidebilir ama yarı fiyatına satılan nexen marshal gibi markalar sanırım daha önce perte çıkacaktır.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer
    The Final Countdown Taner abi


    Aman ha, Berk, videoda sarı SEAT Léon'a makas attığımı kimseye söyleme...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer
    The Final Countdown Taner abi


    Aman ha, Berk, videoda sarı SEAT Léon'a makas attığımı kimseye söyleme...


    Zamanında bana ceza geldi videolardan haberin olsun abi plakan yazıosa gönderiyorlar Plakanın adresine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer
    The Final Countdown Taner abi


    Aman ha, Berk, videoda sarı SEAT Léon'a makas attığımı kimseye söyleme...


    Zamanında bana ceza geldi videolardan haberin olsun abi plakan yazıosa gönderiyorlar Plakanın adresine.

    Alıntıları Göster
    Eski Accord`umda 45000KM. kullanmistim ve satmistim. Ve en az 20000KM. daha gider gibi duruyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turetskiy_Muj

    Eski Accord`umda 45000KM. kullanmistim ve satmistim. Ve en az 20000KM. daha gider gibi duruyordu.

    Alıntıları Göster
    50000km veya 4 sene hangisi önce gelirse değiştirmek lazım bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    50000km veya 4 sene hangisi önce gelirse değiştirmek lazım bence.

    Alıntıları Göster
    uzun ömürlü lastik arıyorsanız marka model değil orjinal japon malı olmasına dikkat edin, bunlar toyo, yokohama, bridgestone (gerçi bulabilirmisiniz bilmiyorum) vs olabilir, aşınmanın garantisi yok ama, adamlar kauçuğunu öyle bir yapıyorlarki yıllarca esnekliğinden hamurundan birşey kaybetmiyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    benim potenza 54 binde daha bir 15 rahat gider...


    Sen önce msn e gir webmsn den

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    benim potenza 54 binde daha bir 15 rahat gider...


    Sen önce msn e gir webmsn den


    tabi canım bizim patron kör zaten görmüyor arkamdaki odadan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    benim potenza 54 binde daha bir 15 rahat gider...


    Sen önce msn e gir webmsn den


    tabi canım bizim patron kör zaten görmüyor arkamdaki odadan

    Alıntıları Göster
    bizim ford fusionda vardi, 130 bin kmde bir lastikcide kampanya var diye babam degistirmisti, o gune kadarda dogru duzgun havasini kontrol etmedik diyebilirim. ama bizimki cilginlik 50 bin gecmemeli lastikler.

    cok viyakliyordu birazda yol sesi denen olay vardi bana gore..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emtue

    bizim ford fusionda vardi, 130 bin kmde bir lastikcide kampanya var diye babam degistirmisti, o gune kadarda dogru duzgun havasini kontrol etmedik diyebilirim. ama bizimki cilginlik 50 bin gecmemeli lastikler.

    cok viyakliyordu birazda yol sesi denen olay vardi bana gore..

    Alıntıları Göster
    Bizde 75.000 de şuan dağıldı biraz diyebilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BhdrBss

    Bizde 75.000 de şuan dağıldı biraz diyebilirim

    Alıntıları Göster
    bizim er300 de 45.000de.halen dişler derin.gerçi kaç mm tam bilmiyorum.bi ara ölçmek lazım
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.