Şimdi Ara

broadway termostat

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
20.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir arkadaşımın sorusu:

    r9 broadway termostatı hava ısınınca, hararet yaptığı için sökmüş.

    şimdi motoru elime alır mıyım diye endişelendi.

    bilginiz varsa hararetle (!) cevap bekliyoruz, teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdcezir -- 23 Mayıs 2007; 16:20:32 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Broadway Termostat: Kapsamlı Bir Kılavuz

    Broadway Termostat Nedir?

    Broadway termostat, iç mekanlarınızın sıcaklığını kontrol etmek için kullanılan bir cihazdır. Çeşitli modellerde mevcuttur ve konforlu bir yaşam alanı sağlamaya yardımcı olur.

    Broadway Termostat Ne İşe Yarar?

    Broadway termostatı, istenen sıcaklığı ayarlayarak ortamınızın sıcaklığını düzenler. Bu, enerji tasarrufu sağlamaya ve evinizin yaşam kalitesini iyileştirmeye yardımcı olabilir.

    Broadway Termostat Kaç Derece Olmalı?

    İdeal sıcaklık ayarı, kişisel tercihlere ve mevsime bağlı olarak değişebilir. Ancak, genel bir kural olarak, kış aylarında 20-22 derece ve yaz aylarında 24-26 derece arasındaki sıcaklıklar önerilir.

    R9 Termostat Kaç Derece Olmalı?

    R9 termostatı özel bir Broadway termostat modelidir. İdeal sıcaklık ayarı, diğer Broadway termostat modelleriyle aynıdır ve kişisel tercihlere ve mevsime bağlı olarak değişebilir.

    Broadway Kışlık Termostat

    Broadway kışlık termostatlar, kış aylarında evinizi sıcak tutmak için özel olarak tasarlanmıştır. Daha yüksek sıcaklık ayarlarına izin verir ve donma koruması gibi ek özellikler sağlayabilir.

    Broadway Termostat Nasıl Takılır?

    Broadway termostatlarının kurulumu nispeten basittir. Ancak, güvenlik nedeniyle kurulumu yetkili bir elektrikçiye yaptırmanız önerilir. Kurulum talimatları, satın alınan termostat modeline dahildir.

    Renault 9 Termostat Kaç Derece?

    Bu soru, Broadway termostatlarıyla doğrudan ilgili değildir ve bu metinde yanıtlanamayacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • biz vectrada yazın bozuk termostatla geziyoruz fan sürekli açık hararet yapmıyor.


    ama tamamen sökünce hiç çalışmaz iye biliyorum asıl o zaman hararet yapar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    biz vectrada yazın bozuk termostatla geziyoruz fan sürekli açık hararet yapmıyor.


    ama tamamen sökünce hiç çalışmaz iye biliyorum asıl o zaman hararet yapar.
    teşekkür ederim

    başka bilgisi olan, ayrıntılı bir açıklama yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    biz vectrada yazın bozuk termostatla geziyoruz fan sürekli açık hararet yapmıyor.


    ama tamamen sökünce hiç çalışmaz iye biliyorum asıl o zaman hararet yapar.
    Ben yazın sıcak günlerde termostatsız gezerim hararet yapmaması için, araç ilk çalıştığında motor birazcık geç ısınır, onun dışında bir problem çıkmaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Ben yazın sıcak günlerde termostatsız gezerim hararet yapmaması için, araç ilk çalıştığında motor birazcık geç ısınır, onun dışında bir problem çıkmaz...

    Alıntıları Göster
    TERMOSTAT, MOTORUN İDEAL ÇALIŞMA SICAKLIĞINA ÇABUK ULAŞMASINI VE İDEAL ISIDA KALMASINI SAĞLAYAN HAYATİ BİR PARÇADIR...
    ÇIKARILMASI KESİNLİKLE HATALIDIR. YAZ KIŞ TAKILI OLMALIDIR...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    TERMOSTAT, MOTORUN İDEAL ÇALIŞMA SICAKLIĞINA ÇABUK ULAŞMASINI VE İDEAL ISIDA KALMASINI SAĞLAYAN HAYATİ BİR PARÇADIR...
    ÇIKARILMASI KESİNLİKLE HATALIDIR. YAZ KIŞ TAKILI OLMALIDIR...

    Alıntıları Göster
    hava ısındı diye termostat sökülmesi gibi bir yaklaşımı kim önerdi çok merak ediyorum..
    eğer bir motor hararet yapıyorsa arıza başka yerlerdedir..düzgün çalışan bir termostat niye sökülsün ki??eğer buradaki amaç termostat sökerek motoru yakmak ise diyeceğim birşey yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    hava ısındı diye termostat sökülmesi gibi bir yaklaşımı kim önerdi çok merak ediyorum..
    eğer bir motor hararet yapıyorsa arıza başka yerlerdedir..düzgün çalışan bir termostat niye sökülsün ki??eğer buradaki amaç termostat sökerek motoru yakmak ise diyeceğim birşey yok...

    Alıntıları Göster
    termostatı çıkarmak motor ısı dengesini bozar motor daha çabuk aşınır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottocu

    termostatı çıkarmak motor ısı dengesini bozar motor daha çabuk aşınır.

    Alıntıları Göster
    Eğer hararet yapıyorsa soğutma sisteminde problem vardır.
    Termostat 88-92C dir.ve bu termostat yaz-kış araçta durmalıdır.hatta yazlık-kışlık termostat diye bir kavram bile bana yanlış gelir.Bir motor yazın hangi sıcaklıkta çalışıyorsa kışında o sıcaklıkta çalışmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qntrl

    Eğer hararet yapıyorsa soğutma sisteminde problem vardır.
    Termostat 88-92C dir.ve bu termostat yaz-kış araçta durmalıdır.hatta yazlık-kışlık termostat diye bir kavram bile bana yanlış gelir.Bir motor yazın hangi sıcaklıkta çalışıyorsa kışında o sıcaklıkta çalışmalıdır.

    Alıntıları Göster
    termostatın sökülmesi motoru elinize almanızı sağlamaz.Aksine sistemde bir arıza varsa buı durumu anlamanızı ve sorunun ötelenmesini sağlar.Yani termostat bir tür sigorta gibidir problem büyümeden hararet yükselir ve aracınızı stop ettirip korumanızı sağlar.
    Termostat söküldüğünde ısı daha geç yükselir ve bir problem yoksa aracınızda sorun da olmayacaktır.Ancak aracınızda bir problem varsa bu sefer deprem siddetini artması gibi sorununuzda katlanacaktır.

    İyi o zaman söküp atalım fikrini kesinlikle aklınızdan çıkarınız.Çünkü her parça bir sistemin parçasıdır.Termostatı sökülmüş arabada bu sefer soğukken çalışmasında ve rölantide problemler başlayacaktır çünkü araç ısınmamaktadır, yakıt sarfıyatı artacak vs.vs bir sürü küçük ama önemli problemler başlayacaktır.Thermostat ancak ve ancak uzun yolda hareret yaşıyorsanız veya tamirciye kadar gitme şansınız kısa zmaan için mümkün değilse yapılmalıdır.bu süre zarfında hararet daha yavaş yükseleceği ve belirli bir seviyeye ulaşma süresi uzayacağı için yolda kalmanızı BELKİ engelleyebilir.
    genelde fan motoru arıza yapmış araçlar yolda kalmamak için bu parçayı elinden tamir işi gelebilenler söker ki tamirciye kadar aracı götürebilsin. Umarım anlatmaya çalıştıklarımdan doğru yolda olduğunuzu çıkartmazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    termostatın sökülmesi motoru elinize almanızı sağlamaz.Aksine sistemde bir arıza varsa buı durumu anlamanızı ve sorunun ötelenmesini sağlar.Yani termostat bir tür sigorta gibidir problem büyümeden hararet yükselir ve aracınızı stop ettirip korumanızı sağlar.
    Termostat söküldüğünde ısı daha geç yükselir ve bir problem yoksa aracınızda sorun da olmayacaktır.Ancak aracınızda bir problem varsa bu sefer deprem siddetini artması gibi sorununuzda katlanacaktır.

    İyi o zaman söküp atalım fikrini kesinlikle aklınızdan çıkarınız.Çünkü her parça bir sistemin parçasıdır.Termostatı sökülmüş arabada bu sefer soğukken çalışmasında ve rölantide problemler başlayacaktır çünkü araç ısınmamaktadır, yakıt sarfıyatı artacak vs.vs bir sürü küçük ama önemli problemler başlayacaktır.Thermostat ancak ve ancak uzun yolda hareret yaşıyorsanız veya tamirciye kadar gitme şansınız kısa zmaan için mümkün değilse yapılmalıdır.bu süre zarfında hararet daha yavaş yükseleceği ve belirli bir seviyeye ulaşma süresi uzayacağı için yolda kalmanızı BELKİ engelleyebilir.
    genelde fan motoru arıza yapmış araçlar yolda kalmamak için bu parçayı elinden tamir işi gelebilenler söker ki tamirciye kadar aracı götürebilsin. Umarım anlatmaya çalıştıklarımdan doğru yolda olduğunuzu çıkartmazsınız.

    Alıntıları Göster
    c.tesi ben tamirciye gittim. adam termostatı sökelim dedi ve araba daha rahat çalışsın dedi. ben 75 lik termostat almıştım.

    şimdi söküldükten sonra arabadaki durum
    rölanti dans ediyor. bir aşağı bir yukarı
    ikincisi de sabah zor çalışıyor.

    yukarıda yazılanlardan anladığım kadarıyla bunların sebebi termostat. o zaman termostadı geri taktırmak faydalı.

    Adam iyi bir tamirci tavsiye üzerine giitğim biri. pey müddet termostata gerek yok demişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drhakancan

    c.tesi ben tamirciye gittim. adam termostatı sökelim dedi ve araba daha rahat çalışsın dedi. ben 75 lik termostat almıştım.

    şimdi söküldükten sonra arabadaki durum
    rölanti dans ediyor. bir aşağı bir yukarı
    ikincisi de sabah zor çalışıyor.

    yukarıda yazılanlardan anladığım kadarıyla bunların sebebi termostat. o zaman termostadı geri taktırmak faydalı.

    Adam iyi bir tamirci tavsiye üzerine giitğim biri. pey müddet termostata gerek yok demişti.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: drhakancan

    c.tesi ben tamirciye gittim. adam termostatı sökelim dedi ve araba daha rahat çalışsın dedi. ben 75 lik termostat almıştım.

    şimdi söküldükten sonra arabadaki durum
    rölanti dans ediyor. bir aşağı bir yukarı
    ikincisi de sabah zor çalışıyor.

    yukarıda yazılanlardan anladığım kadarıyla bunların sebebi termostat. o zaman termostadı geri taktırmak faydalı.

    Adam iyi bir tamirci tavsiye üzerine giitğim biri. pey müddet termostata gerek yok demişti.

    evet rolanti problemlerinizin nedeni 75 lik termostattan kaynaklanmakta.Evet belki aracınız hareret yapma olasılığını azalttınız ancak bu sefer yakıt tüketiminiz arttı , rolanti dengesizleşti (çünkü motor yanma verimi için belrili bir hararette olması gereklidir bunu herkez bilir , belki dolaylı yoldan bilir , motoru sabahları ısıtmak bunun için gereklidir veya ısındıktan sonra problemler ile ısınmadan önceki problemleri farklıdır)
    size tavsiyem eğer hararet ile alaklı ciddi bir problemiz yoksa (varsa zaten yaptırmanız gerekir) termostatınızı taktırınız.Damardan şırdan yemekten tad alıyorsanız durum başka o zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    quote:

    Orjinalden alıntı: drhakancan

    c.tesi ben tamirciye gittim. adam termostatı sökelim dedi ve araba daha rahat çalışsın dedi. ben 75 lik termostat almıştım.

    şimdi söküldükten sonra arabadaki durum
    rölanti dans ediyor. bir aşağı bir yukarı
    ikincisi de sabah zor çalışıyor.

    yukarıda yazılanlardan anladığım kadarıyla bunların sebebi termostat. o zaman termostadı geri taktırmak faydalı.

    Adam iyi bir tamirci tavsiye üzerine giitğim biri. pey müddet termostata gerek yok demişti.

    evet rolanti problemlerinizin nedeni 75 lik termostattan kaynaklanmakta.Evet belki aracınız hareret yapma olasılığını azalttınız ancak bu sefer yakıt tüketiminiz arttı , rolanti dengesizleşti (çünkü motor yanma verimi için belrili bir hararette olması gereklidir bunu herkez bilir , belki dolaylı yoldan bilir , motoru sabahları ısıtmak bunun için gereklidir veya ısındıktan sonra problemler ile ısınmadan önceki problemleri farklıdır)
    size tavsiyem eğer hararet ile alaklı ciddi bir problemiz yoksa (varsa zaten yaptırmanız gerekir) termostatınızı taktırınız.Damardan şırdan yemekten tad alıyorsanız durum başka o zaman


    Alıntıları Göster
    paylaşım için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdcezir

    paylaşım için teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Ne demek görevimiz aslında,
    önemli olan doğruyu bulmak ve aktarmak bu formun paylaşım amacı bu zaten
    quote:

    Orjinalden alıntı: mdcezir

    paylaşım için teşekkürler.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 24 Mayıs 2007; 14:45:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    Ne demek görevimiz aslında,
    önemli olan doğruyu bulmak ve aktarmak bu formun paylaşım amacı bu zaten
    quote:

    Orjinalden alıntı: mdcezir

    paylaşım için teşekkürler.




    Alıntıları Göster
    Ha bu arada yorumların birkaçında termostat söküldüğünde hararetin artacağından bahsedilmiş, tam aksi olur, su dolaşımı sürekli kesintisiz olduğundan motorun ısısı normalden daha çabuk düşer, dezavantajı da motorun bazen olması gerektiğinden daha soğuk çalışması, yani ısının kontrolsüz düşmesi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Ha bu arada yorumların birkaçında termostat söküldüğünde hararetin artacağından bahsedilmiş, tam aksi olur, su dolaşımı sürekli kesintisiz olduğundan motorun ısısı normalden daha çabuk düşer, dezavantajı da motorun bazen olması gerektiğinden daha soğuk çalışması, yani ısının kontrolsüz düşmesi...

    Alıntıları Göster
    sayın djoz,

    aslında termostat söküldüğünde hareretin artıp artmaması soğutma sisteminin sağlam olup olmamasıyla alakalıdır.
    eğer yeni ve temiz bir radyatör sistemi var ise termostat söküldüğünde hararetin durduğu secaklık düşecektir ve bu şekilde kalacaktır.

    eğer arızalı bir radyatör veya fan varsa durum tersine dönecektir.Çünkü sistem soğurtma yapmadığı için sistemde bulunansuyun miktarı fazlalaşacak ve devamlı ısınacakır , belirli bir süre sonra artık sağlam bir soğutma sisteminin soğutamacağı miktarda sıcak su buharı oluşacaktır kibunun toplam Q ısı enrjisi daha fazla olacaktır.

    Bu durumun basitçe anlaşılması için bir örnek vermem gerekir ise,(soğutma sistemi yetersiz araçlarda)
    Termostat varken radyatörde bulunan su sıcaklığı ile motordaki su sıcaklığı birbirinden farklıdır.Doalyısıyla kg cinsinden daha az bir suyu ısıtıp soğutmaktasınız bunun için soğutma süresi kısa olacaktır.
    Ancak termostat söküldüğünde sistemin tüm suyu radyatördeki sıvı +motordaki sıvı dolaşıma çıkmaktadır. ilk başta mutlu bir evlilik vardır çünkü motor suyu ısıtmaya çalışmakta ancak bulunan su miktarının fazlalığı dolayısıyla ısınca yavaş ve geç olmaktadır.Bu sürücüyü ilk başta rahatlatmaktadır.Ancak motor suyu devamlı ısıtmakta ve yetersiz olan radyatör soğutması havanın ısınmaya başlamasıyla artık yeteri kadar soğutma ihtiyacını görememektedir.Dolayasıyla uzunca bir süre sonra ibrenin yavaş yavaş yükseldiğini ve hiç aşagıya düşmediğini göreceksiniz.Bir müddet sonra çok büyük miktarda ısıtmış olduğunuz su da bırakın soğutmayı, aracın motorunun yağını ısıtarak dezavantajlı duruma girecektir.

    örenği herkezin anlayabileceği duruma getirirsem 90 derecede 2-3 kg sıcak suyun mu üstünüze dökülmesi daha ciddi yanıt yapar, yoksa 13 kg suyun mu üstünüze dökülmesi ciddi yanık yapar .Sanırım kritik noktayı anlatabilmişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 25 Mayıs 2007; 12:48:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    sayın djoz,

    aslında termostat söküldüğünde hareretin artıp artmaması soğutma sisteminin sağlam olup olmamasıyla alakalıdır.
    eğer yeni ve temiz bir radyatör sistemi var ise termostat söküldüğünde hararetin durduğu secaklık düşecektir ve bu şekilde kalacaktır.

    eğer arızalı bir radyatör veya fan varsa durum tersine dönecektir.Çünkü sistem soğurtma yapmadığı için sistemde bulunansuyun miktarı fazlalaşacak ve devamlı ısınacakır , belirli bir süre sonra artık sağlam bir soğutma sisteminin soğutamacağı miktarda sıcak su buharı oluşacaktır kibunun toplam Q ısı enrjisi daha fazla olacaktır.

    Bu durumun basitçe anlaşılması için bir örnek vermem gerekir ise,(soğutma sistemi yetersiz araçlarda)
    Termostat varken radyatörde bulunan su sıcaklığı ile motordaki su sıcaklığı birbirinden farklıdır.Doalyısıyla kg cinsinden daha az bir suyu ısıtıp soğutmaktasınız bunun için soğutma süresi kısa olacaktır.
    Ancak termostat söküldüğünde sistemin tüm suyu radyatördeki sıvı +motordaki sıvı dolaşıma çıkmaktadır. ilk başta mutlu bir evlilik vardır çünkü motor suyu ısıtmaya çalışmakta ancak bulunan su miktarının fazlalığı dolayısıyla ısınca yavaş ve geç olmaktadır.Bu sürücüyü ilk başta rahatlatmaktadır.Ancak motor suyu devamlı ısıtmakta ve yetersiz olan radyatör soğutması havanın ısınmaya başlamasıyla artık yeteri kadar soğutma ihtiyacını görememektedir.Dolayasıyla uzunca bir süre sonra ibrenin yavaş yavaş yükseldiğini ve hiç aşagıya düşmediğini göreceksiniz.Bir müddet sonra çok büyük miktarda ısıtmış olduğunuz su da bırakın soğutmayı, aracın motorunun yağını ısıtarak dezavantajlı duruma girecektir.

    örenği herkezin anlayabileceği duruma getirirsem 90 derecede 2-3 kg sıcak suyun mu üstünüze dökülmesi daha ciddi yanıt yapar, yoksa 13 kg suyun mu üstünüze dökülmesi ciddi yanık yapar .Sanırım kritik noktayı anlatabilmişimdir.

    Alıntıları Göster
    Sizin de bahsettiğiniz gibi hararetin sebebi bir arıza (tıkanma vs.) ise böyle geçici çözümler aramak yerine arızanın giderilmesi gerek tabi...

    Ben kavurucu sıcaklarda sürekli 1. 2. viteslerde gittiğim için hararet konusunda istisna sayılırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Sizin de bahsettiğiniz gibi hararetin sebebi bir arıza (tıkanma vs.) ise böyle geçici çözümler aramak yerine arızanın giderilmesi gerek tabi...

    Ben kavurucu sıcaklarda sürekli 1. 2. viteslerde gittiğim için hararet konusunda istisna sayılırım...

    Alıntıları Göster
    termostat devirdaim pompasını çalıştırmak için mi durdurmak için mi çalışıyordu? orada kafam karıştı benim.

    termostat takılı olmayınca veya arızalı olunca sürekli pompa çalışır diye biliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    termostat devirdaim pompasını çalıştırmak için mi durdurmak için mi çalışıyordu? orada kafam karıştı benim.

    termostat takılı olmayınca veya arızalı olunca sürekli pompa çalışır diye biliyorum

    Alıntıları Göster
    Termostat ile devirdaim pompasının bir alakası yoktur, pompa sürekli olarak sistem içerisinde su dolaştırmaya devam eder. termostatın durumuna göre bu su dolaşımı radyatör üzerinden veya iç dolaşım üzerinden olur ama sürekli dolaşım devam eder.

    Termostat ise suyun sıcaklıgına göre sistemde dolaşan suyun radyatör üzerinden sogutularak sistemde dolaşmasına veya radyatöre gitmeden daha küçük bir döngüde dolaşmasına imkan verir. Bulundugu konum itibariyle musluk benzeri görev yapar.

    Motorun ideal sıcaklıgı (maximum güç/ verimlilik / minimum yakıt sarfiyatı ) bölgesinen ilk çalışmada çabuk ulaşması için ve bu bölgede sıcaklıgın sabit kalmasına yarar.

    Yaz geldigi için, deniz kenarına gidildigi için, vs. vs. sebeplerden dolayı termostat sökmek, sogutma sistemi normal çalışan araçlar için yanlış ve yapılmaması gereken uygulamalardır.

    Termostadın sökülebilecegi tek durum, termostatın arızalanadıgı ve bu yüzden radyatöre su göndermesi gerektigi sıcaklıkta bile açılmayıp su göndermedigi durumdur. Bu da yeni termostatın satın alınıp yerine takılacagı süreç kadardır.

    Herkese selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaju

    Termostat ile devirdaim pompasının bir alakası yoktur, pompa sürekli olarak sistem içerisinde su dolaştırmaya devam eder. termostatın durumuna göre bu su dolaşımı radyatör üzerinden veya iç dolaşım üzerinden olur ama sürekli dolaşım devam eder.

    Termostat ise suyun sıcaklıgına göre sistemde dolaşan suyun radyatör üzerinden sogutularak sistemde dolaşmasına veya radyatöre gitmeden daha küçük bir döngüde dolaşmasına imkan verir. Bulundugu konum itibariyle musluk benzeri görev yapar.

    Motorun ideal sıcaklıgı (maximum güç/ verimlilik / minimum yakıt sarfiyatı ) bölgesinen ilk çalışmada çabuk ulaşması için ve bu bölgede sıcaklıgın sabit kalmasına yarar.

    Yaz geldigi için, deniz kenarına gidildigi için, vs. vs. sebeplerden dolayı termostat sökmek, sogutma sistemi normal çalışan araçlar için yanlış ve yapılmaması gereken uygulamalardır.

    Termostadın sökülebilecegi tek durum, termostatın arızalanadıgı ve bu yüzden radyatöre su göndermesi gerektigi sıcaklıkta bile açılmayıp su göndermedigi durumdur. Bu da yeni termostatın satın alınıp yerine takılacagı süreç kadardır.

    Herkese selamlar.

    Alıntıları Göster
    motor üreticileri maliyet artsın diye mi koyuyolar o termostatı oraya.vardır bi bidikleri. Bence çıkartılması yanlış. Ancak hararet varsa en kısa zamanda servise yada özel servisinize gösterin. Şimdi vereceğiniz 100-200 YTL yarın komple motor yaptırmanızdan iyidir bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcat81

    motor üreticileri maliyet artsın diye mi koyuyolar o termostatı oraya.vardır bi bidikleri. Bence çıkartılması yanlış. Ancak hararet varsa en kısa zamanda servise yada özel servisinize gösterin. Şimdi vereceğiniz 100-200 YTL yarın komple motor yaptırmanızdan iyidir bence

    Alıntıları Göster
    Renault'un servisi spring hakkında aracın hararet sorunu var demişti. Ama iki şeyden kaynaklanır ya termostat bozuktur yada silindir kapağı aşırı taşlanmıştır demişti...

    Aracı satmadan once alan kisi servise goturup muane ettirmişti... Keşke bizde almadan once muane ettirseydik. Aracı almadan once sıradan bi tamirciye goturduk. Dış gorunumune baktı. Motoruna goz gecirdi... Araba yaşına gore temiz dedi... Ama her yola çıkışımızda araç bizi yolda bıraktı... Termostat bozulmuş, hararet gostermedigi içinde yolda motor yanmış. Hararet sorununu ciddiye alın...3-4 sene once çekici masrafı dahil 700 YTL masraf yaptık. Mecburen o parayı verdik. Arabayı İstanbul'a aracı geri getirdik...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.