Merhaba. Hattınıza 43 megabit tanımlanmış. Hat kaldırmadığı için (değerleriniz itibariyle) bahsettiğiniz sorunları yaşıyorsunuz. Hatta tanımlı hızı 35 megabit yaptırın işletmeciniz aracılığı ile problem düzelir. Düzelmez ise yeniden yazın daha detaylı konusalım. Şu anki hız yazdığı yerde 43 megabit yazıyor, bu da hattınız bölgenizde kaldırmadığı için sorunlar yaratıyor. (ulaşılabilir değere bakmayın bu aşamada) Şu anki hız kısmında 35 yazsın, değerleriniz düzelir. Bir süre bu şekilde deneyin problemler devam eder ise daha detaylıca konusuruz. Hatta 35 tanımlattırıp ekran görüntüsü atın bakalım değerler ne durumda, inşallah dalgalanma gibi bir problem yoktur anlamış oluruz detaylıca Şurada da detaylıca anlattım hocam : https://forum.donanimhaber.com/ttnet-packet-loss-problemi--158982704 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 28 Haziran 2024; 17:28:51 > |
Btk Tüketici Şikayet Sistemi nasıl kullanılır? [[Rehber]] (5. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Hocam mesela hız değil, sorun altyapıdaki arıza ben millenicomda 6 Ay ondan önceden 2 yıl dükkanda kullandım. Arıza olduğunu zaten biliyordum. Millenicom suçu bana attı, iç tesisat dedi, modeminiz arızalıdır dedi, bende bıraktım onları. Fakat TTNET'e geçerken arıza olduğunu, altyapının 96Mbps gösterse bile problem yaşayacağımı söyleyerek başvurdum. Müşteri hizmetleri bana sorun olmaz altyapı zaten bize ait, her türlü sorununuz kısa sürede çözeriz, 100Mbps sorunsuz alırsınız dediler. Fakat 5 Ay oldu, 1mbps-12mbps-35mbps-50mbps teklifinde bulundular ama sorun altyapıda 1mbpsde 15 gün boyunca takıldı internet. Gelen çalışanları inat ettiler, altyapıda arıza yok müşteri hizmetleri yanlış yönlendiriyor dediler. Yani mesele 100mbps bağlayıp benden 5 ay boyunca haksız kazanç sağladır, hizmet sıfır, çalışanları sıfır, altyapı desen tamamen bozuk.
Diğer bir sorunda benim işim gereği yüksek upload ve download ihtiyacım var. 100Mbps veremicekseniz iptal edin diyorum, bana hiçbir zaman 100mbps vermediniz diyorum. İndirimleri alırız, yararlandığınız her şeyi cayma bedeli olarak alırız dediler. +3000 küsür lira para çıkardılar.
-
Dediğimi bir deneyin üzerine yine konuşuruz hocam bir süre test yaparsınız zaten
-
Hocam mesele dediğim gibi hız değil benden 5 ay boyunca haksız kazanç sağladılar ben hakkımı istiyorum o yüzden buradan sizden bilgi almak istedim. BTK sizce çözer mi sorunumu? Artık 35 veya 24 mbps değil mesele. Ben TTNET'ten kurtulmaya çalışıyorum.
-
İnternet paketleri "e kadar" ifadesi ile satılır. Fatura suretinizi açın sağ üste bakın orada örneğin "50 megabite kadar" yazdığını görürsünüz. Müşteri hizmetlerinin size "hattınız 100megabit destekliyor" demesi ile ilgili de ses kaydının dinlenmesi talebi yapabilirsiniz ama oradan ne çıkar bir fikrim yok yani ne işlem uygularlar bilmiyorum.
Size çözüm önerileri de sunmuşlar, hızı düşürelim paketi aşağı alalım da demişler. Yani ortada bir hata var ise bunun çözümü size sunulmuş ama kabul etmediğinizi beyan ediyorsunuz.
Bence 35 veya 24 ü kabul edin herhangi bir ceza tutarı yansımıyor ise. Taahhüt bittiğinde istediğiniz yere geçersiniz.
Adresinize ftth istiyorsanız şuradan kayıt açabilirsiniz
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Bu arada Ttnet ten çıkıp başka işletmeciye geçseniz de benzer sıkıntıları yaşarsınız netice olarak altyapı aynı altyapı. Alternatif işletmecilerin altyapısı binanızda veya bölgenizde mevcutsa onları da değerlendirebilirsiniz.
İşim gereği bana yüksek hızlı internet lazım ama Telekom un bölgeme dair planlaması yok diyorsanız
https://forum.donanimhaber.com/ozel-fiber-cektirme--152493687
Bu yola da başvurabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 29 Haziran 2024; 16:47:36 >
-
Anladım hocam sizde yine müşteri hizmetleri gibi cevap veriyorsunuz, okumuyorsunuz ne yazdığımı bile yine de teşekkürler kolay gelsin
-
Rica ederim , sağolun hocam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 29 Haziran 2024; 16:52:23 > -
Elinizde yeterli bilgi belgeler var ise şuraya da başvurabilirsiniz
-
05.06.2024 tarihinde oluşturmuştum.
Şikayet:
Adresinde ikamet etmekteyim. İnternet altyapısı bakır kablo olduğu ve internet hızı düşük olduğu VDSL olduğu için kullanım sorunu yaşanmaktadır. İkamet ettiğim adreste Türksat Kablo DOCSIS ve FTTH altyapısı bulunmamaktadır. Adresime en kısa sürede Türksat Kablo FTTH altyapısı döşenip tarafıma bu altyapıyla hizmet verilmesi için gereken her türlü çalışmanın en kısa sürede yapılmasını talep ederim.
Cevap:
Sayın 1messi;
İlgili talebinize istinaden yapılan inceleme neticesinde ; Şebeke genişletme çalışmaları doğrultusunda talebiniz değerlendirmeye alınacaktır. Şebeke genişletme çalışmaları yıllık bütçe planları dâhilinde, alt yapı ve maliyet uygunluğu hesaplanarak yapılmaktadır.
İlerleyen zamanlarda çalışmalar başlatıldığında kurumsal web sitemizwww.turksatkablo.com.tr üzerinden takip edebilir, 0 850 804 44 44 - 0 850 804 0 126 Türksat Kablo çağrı merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
Hizmetlerimize göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür eder, mutlu günler dileriz.
Bilgilerinize rica ederiz.
Şimdi ne yapmam gerekiyor?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Söz konusu kayda süre itibariyle itiraz hakkınız dolduğu için yeni kayıt oluşturmalısınız bu husus ile ilgili. Yeni oluşturacağınız kayıta gelecek yanıt ile ilgili detayıyla konuşuruz.
-
Merhaba,
Düzce’de yerel bir internet sağlayıcısı olan Özteknet’i kullanıyorum. BTK üzerinden şikayet oluşturmak istediğimde, işletmeci/hizmet sağlayıcı firmalar arasında Özteknet yer almadığını için şikayetimi iletemedim.
BTK üzerinden Özteknet hakkında nasıl şikayet oluşturabileceğim konusunda yardımcı olabilir misiniz?
Not: Özteknet, uydu üzerinden hizmet sağlamaktadır.
-
Merhaba
İlk mesajda söz konusu listede olmayan işletmeciler için nasıl bir yol izleneceğine dair bilgi eklemiştik. İlk mesaja bakın hocam orada bilgi mevcut
-
Vodafone gibi dandik ötesi operatörlerin BTK Tüketici Şikayet sisteminde "işletmeci üzerinden iletilen şikayetler" sekmesinde yer alan 4-5 yıllık şikayetleri kapatmayıp halâ aktif tutması sorununu nasıl çözeriz?
@XpressMusic34bu konu hakkında eskiden aynı sorunu yaşayıp önerilerde bulunmuştu ama tam bulamadım, sanırım CİMER üzerinden BTK'ya yazmamız mı lazım? Tam rezillik, rezilliğin daniskası hattâ.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 8 Ocak 2025; 2:45:47 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlgili işletmeciye ulaşıp ilgili şikayetleri sonuçlandırmasını talep edebilirsiniz
İlgili şikayetlerin numaralarını da yazabilirsiniz
https://www.vodafone.com.tr/yardim/bize-ulasin
Cimer üzerinden Btk ya yazma mevzusu başvuru ekranındaki listede olmayan işletmeciler özelinde bir konu. İlk mesajda bu husus ile ilgili bilgi var.
-
-
İlgili operatörün çağrı merkezine de kayıt açabilirsin şu şu numaralı başvurularımın kapatılması diye.
Benim ilk mesajda anlattığım süreç tam olarak sizin durumunuzla ilgili değil hocam
Btk Cimer den gelen şikayetleri reddedip ilgili işletmeci üzerinden açılmasını isteyebiliyor bir sorunun varsa işletmeciden kayıt aç diyebiliyor
Buyrun örnek ekliyorum
Alıntı
metni:Tüketici şikâyetleri, Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır. Diğer taraftan, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde, tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir. Ayrıca, bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılması ile başvuruların ilave yazışmaya ihtiyaç olmaksızın doğrudan ilgili muhatabı tarafından ivedilikle işleme alınarak sonuçlandırılması kapsamında, sonraki tüketici şikâyeti başvurularının tüketici tarafından hizmet alınan işletmecinin internet sitesinde yer alan ve şikâyetler/işletmeci cevaplarının Kurumumuza iletildiği "Tüketici Şikâyetleri" bölümünden yapılması halinde, başvurular daha etkin ve hızlı sonuçlandırılacaktır. Yani ilk etap olarak işletmeci üzerinden çözmeye calisman daha sonuc odaklı olur
-
Nasıl yani? BTK Şikayet İletim Sistemini kullanarak bu sistem üzerinden şikayet iletmek istediğimizde artık ret mi geliyor?
"Ne haliniz varsa görün, direkt işletmeci ile muhatap olun" mu diyor BTK artık? Ne zamandır böyle?
Siteyi kapatsınlar o zaman?
Ya da ben yanlış anlıyorum, kusura bakmayın.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Btk diyor ki, bana direkt gelme önce işletmecin/operatörün ile muhatap ol eğer o senin sorununu çözmez ise çözülemeyen sorununu bana iletirsen benim çözümüm daha etkin oluyor diyor. Yani sen bahsettiğin konuyla ilgili eğer sitesinden şikayet kaydı yapamıyorsan ara çağrı merkezini, sonra baktın senin derdini çözmüyorlar o takip no ile Btk ya ulaşıp bak benim kaydım vardı numarası da buydu benim derdime derman olunmadı demeni istiyorlar özetle.
Yani sağlıktaki basamak sistemi gibi. Basamakları atlayıp bana gelirsen benim çözümüm etkin veya hızlı olmaz diyor, zaten senin işletmeciye yaptığın şikayetler Btk sistemine entegre oldugu için orada da gözüküyor Btk tarafından.
Özetle önce aile hekimine git o derman olmazsa bana gel diyor. Zaten tuketicisikayet adresinden sikayet olusturunca da onu işletmeciye gönderiyor, gelen yanıtı sana iletiyor beğenmezsen yanıtı itiraz et diyor yine beğenmezsen yine itiraz et diyor sonrasında Btk son kararı veriyor ve başvuruyu kapatıyor. Yani aslında kendi sisteminden oluştursan da, işletmeci/operatör sayfasından oluştursan da yine basamak basamak ilerletiyor. Ancak işletmeci/operatör sayfasından olusturursan daha etkin ve hızlı oluyor demek istiyor üstte paylastıgım metinde.
Estağfurullah eksik anlattı isek affola
-
@XpressMusic34 Hocam BTK üzerinden bir şikayet oluşturdum işletmeci 15 gündür cevap vermiyor. 30 günlük süre tamamlandığında cevap vermez ise nasıl bir süreç başlıyor bilginiz var mı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X