Şimdi Ara

BU YAĞ NERDEN GELİYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam, arabam hyundai accent 1.5 crdi 2005. Aracımın altında her sabah en az 5-6 damla siyah yağ oluyor. Ustaya dün götürdüğümde turbon yağ basıyor demişti ama bu turbonun yağ basma olayı 2 aydan beri var ve turbonun çevresinde yağ olması bir arıza değil denildi. Ayrıca turbonun çevresinde yağ var denilmesinin üzerinden yaklaşık 5000kmden fazla yol yapıldı ve tekleme, geç çalışma, duman atma, çekişte düşüklük yok. Yani turboyu bir kenara koyuyorum birazdan işler daha da garipsenecek. Aks körüğü ve çevresi yeni değişti (değişimden önce de sonra da bu damlatma vardı) yani aks ve bölgesini de geçiyorum. Gelelim yağ seviyesine, yağ çubuğunu soğukken de sıcakken de baktığımda her zaman bir taraf normalden fazla yağ içinde kalıyor diğer taraf da f ve l'nin arasında normal seviyelerde. Yağ kapaklarını açınca herhangi bir üfleme de yok. Tek şikayetim radyatör suyunda hafif hafif yağ olması. Bunun sebebinin de zamanında patlattığım yağ soğutucusunun kalıntıları olduğunu düşünüyorum. Onun üstüne zaten sistem temizliği yapıldı. Aklıma son bir şey geliyor o da yağ filtresinin en az 1 senedir değişmediği. Hiçbir usta sökemediği için yağ filtresi yaklaşık 1 yıllık. Ondan geliyor olabilir mi. Değerli sizlerin yorumunu da almak isterim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birdost2004 -- 18 Ekim 2024; 21:57:38 >







  • Turbonun yag bastigini bile bile araci nasil kullaniyorsunuz ambeleye kalkarsa motor en az 100 binlik olursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanma odalarına yağ basmıyor, hortum ve turbonun çevresi yağlı dediler sadece. Motora kaçan bir yağ yokmuş ki 5000kmde çoktan ambaleye kalkması gerekmez miydi

  • Karter contasına baktır bir ihtimal ordanda yağ damlatır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam karter diyecektim. Genelde kullanim sonrasi sicakken damlatir soguyunca kesilir. Damlattiktan sonra aracin park yerini cok kisa degistirin, soguk motorla biraktiginiz yerde damlatma yoksa karter tapasindan kacirmasi muhtemel.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krank keçesi karter contası şanzıman keçesi bunlardan gelir. Turbo ile yağ damlatma alakasız. Turbo zaten kapalı sistem bassada hortuma basar yağı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Silindir kapak contası yanık, değiştirilmesi gerekiyor...

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bosver kalsın sen orayı halledersen başka bi yerden patlak verecek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Açamıyorum diye yağ filtresini değiştirmeyen ustalar mı varmış?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayesque -- 22 Ekim 2024; 8:44:20 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    Yavaş...

  • 2014 Hyundai Accent blue aracımda da benzer yağ damlatma olayları vardı, turbo hortumu var bir karışlık ondan çıkan damla damla yağlar arabanın altını komple yağ yapıyordu.


    Altından su tutup komple yıkatıp çalıştırarak nereden damladığını tespit ettirdim, sonuç: daha uzun süreler sorunsuz kullanabilmek için iyi bir usta bulun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zn_volkan -- 23 Ekim 2024; 21:27:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.