Şimdi Ara

bugün jantçıları gezdim durum rezalet !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
2
Favori
6.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugün ankarada golf 6 aracım için jant bakayım dedim hiç bu işlerle ilgilenmemiştim ama gördümkü piyasa çin malı ile çakılı başka doğru düzgün ürün yok ayrıca gördüğüm kadarıyla millet ne jant numarasına ne et değerine ne dönüş çapına hiçbirşeyine bakmadan jantları arabanıın tekerinin yanına koyup karşısına geçip bakıyor ve karar veriyor gerçekten komik satıcıların hepsinin dediği şey abi devamlı satıyoruz sorun yok :)) klasik esnaf ağzı....

    bu arada et değeri 47 olan aracım için et 35 ten başka jant bulamadım bukadar jantı bu millete satıyorlar ama ne etden anlıyorlar ne çaptan anlıyorlar yeterki satsınlar...

    ankarada bu işlerden iyi anlayan önerebileceğiniz bir yer varmı bu adamların eline kalırsak işimiz zor....



  • Et degeri ve donus capinin etkisini bende bilmiyorum.

    Detaylica aciklar misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bak şimdi beni de merak saldı.
  • et ne hocam valla ilk defa duydum?
  • Piyasa çin malı çakma jant doldu.
    İnsanlar da tipine bakıp alıyorlar.
    Ağırlığına bakan yok, et değerine bakan yok, sağlamlığını düşünen yok.
    Ölçüsü uygun değilse tornada flanş yaptırıp takıyorlar.

    Gezerken bir jantçıda momo jant görmüştüm.
    Orjinal mi yan sanayi mi dedim.
    Tabii ki orjinal dedi.
    Fiyatını sordum, 17" takımı 800 tl dedi.
    Neresi orjinalde, yersen...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vallahi siz burda bi çok kişiden daha bilgilisiniz gibi duruyor bu konuda :D
  • Et degerini ilk defa duydum ama iyikide duymusum lazim olur belki .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tayyip?


    hürriyet
    Başbakan Erdoğan’dan esnaf ziyareti
    http://www.hurriyet.com.tr/ankara/23180436.asp




  • OEM bakiniz. Sevisten yada disaridan bulunabiliyorsa orjinal ekipman kullaniniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • et değeri en basit olarak söyle söyleyeyim tekerin kaportaya göre olan konumu yani et değeri değitikçe teker çamurluğun içini doğru giriyor yada çamurluktan dışarı doğru çıkıyor jantlardaki et değeri azaldıkça lastik arabanın çamurluğundan dışarı doğru çıkıyor ve çamurluğa sürtme ihtimali doğuyor et büyüdükçede çamurlukta içeri doğru gömülüyor....

    tabi bizim esnefa sorarsan et bir bk a yaramıyor abi bunların hepsi oluyor sen beğen yeterki 12 taksit yaparız diyor :)

    çok komik gerçekten adam sattığı şeyin ayrıntılarını bilsede anlatmak veya senin bu konularda soru sorman herifin işine gelmiyor biraz sorunca abi ozaman servise git seni orada yolsunlar diyor :)


    ama bir gerçek daha var adamlar peynir ekmek gibi mal satıyor deli bir piyasa olmuş bu adamlar bana jant felan satmazlar....
  • bende merak ettim bu et değerini bi anlatıversen arkadaşım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starhe

    Tayyip?


    hürriyet
    Başbakan Erdoğan’dan esnaf ziyareti
    http://www.hurriyet.com.tr/ankara/23180436.asp




    bak bende bugün oralarda dolandım niye karşılaşmadık benimde esnaftan şikayetlerim vardı :D




  • Eğer jantiniz et47 ise bence et35 değerindeki jant aracınızda cok daha şık ve dolgun durur. Ziraa et 47 olsa jantlar camurluklardan hayli içeride kalacak ve cok ta enfes görüntü olmaz. Et 35 degeri ile de et 47 arasında birkaç milim fark olur ki cok önemli bir fark yok aslında. Ve 6,5 inç değilde 7 yada 7,5 inç jant derinligi olursa lastik cok daha guzel görünür. Golf icin bence ideal jant lastik et 40 değerli 225 45 17 hat lastik kombinasyonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    et ne hocam valla ilk defa duydum?

    et değeri jant göbeginden jant kenarı kadar olan mm lik değeridir yani jant etsi ne kadar düşerse jantlar o kadar dışarda durur

    örnegin standart bir aracın etsi 40 ise bir performans aracının etsi 20 veya 25 dir
    yani değer düştükçe jant göbekten uzaklaşır bu da araca güzel bir görünüm verir
    bildiğim kadarıyla golf aracınız hiç bir yapmadan 8x19 a kadar jant kaldırabiliyor lastik ölçüsü de 225 35 19



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAİM. -- 1 Mayıs 2013; 23:40:49 >
  • Orjinaller cok pahali olunca maalesef durum boyle oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    et ne hocam valla ilk defa duydum?

    et değeri jant göbeginden jant kenarı kadar olan mm lik değeridir yani jant etsi ne kadar düşerse jantlar o kadar dışarda durur

    örnegin standart bir aracın etsi 40 ise bir performans aracının etsi 20 veya 25 dir
    yani değer düştükçe jant göbekten uzaklaşır bu da araca güzel bir görünüm verir
    bildiğim kadarıyla golf aracınız hiç bir yapmadan 8x19 a kadar jant kaldırabiliyor lastik ölçüsü de 225 35 19

    bilgi icin tesekkurler...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 2 yıldır tartışmanın hiç çıkmamış olduğu, üyelerin de ciddi anlamda bilgi paylaşımında bulunmuş olduğu tek başlık, bu sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starhe

    Tayyip?


    hürriyet
    Başbakan Erdoğan’dan esnaf ziyareti
    http://www.hurriyet.com.tr/ankara/23180436.asp








  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    et ne hocam valla ilk defa duydum?

    et değeri jant göbeginden jant kenarı kadar olan mm lik değeridir yani jant etsi ne kadar düşerse jantlar o kadar dışarda durur

    örnegin standart bir aracın etsi 40 ise bir performans aracının etsi 20 veya 25 dir
    yani değer düştükçe jant göbekten uzaklaşır bu da araca güzel bir görünüm verir
    bildiğim kadarıyla golf aracınız hiç bir yapmadan 8x19 a kadar jant kaldırabiliyor lastik ölçüsü de 225 35 19

    ET değeri jant göbeğinden jant kenarında değil jantın tam orta kalınlığına olan mesafeyi gösterir mm cinsinden. ET arttıkça jant göbeği jantın ortasından dış (yolabakan) yüzeye yaklaşır ve lastikler çamurluğun içine doğru alınmış olur, tersi durumda jant göbeği jantın iç tarafına yaklaşır ve lastikler çamurluğun dışına çıkmaya başlar.

    ET45 ve ET30 aynı kalınlıkta iki jant aynı araç üstünde denendiğinde ET30 takılan lastik çamurluğun daha dışına doğru konumlanır. Orjinal ölçüden sapmamak önemli bence, örneğin çamurluk lastik aralığı BMW gibi göreceli olarak dar olan bir araca daha düşük offsetli (ET değerli) bir jant takarsanız lastiklerin dış yüzeyi çamurluğun dışına taşar ve yoldaki engebeler lastiğin çamurluğun iç yüzeyine sürtmesine sebep olur.




  • Linkteki resim açıklayıcı olur sanırım.

    http://www.tirerack.com/wheels/tech/techpage.jsp?techid=101
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.