Şimdi Ara

Bugune kadar kullandiginiz en masrafsiz ve masrafli araba? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
9.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ..Raptor.. kullanıcısına yanıt
    Maalesef hocam kronik sorunu boldu.Ama yakışıklıydı.Yine de hatırlamak istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruhumun

    Maalesef hocam kronik sorunu boldu.Ama yakışıklıydı.Yine de hatırlamak istemiyorum.
    Bir arabaya aynı anda hem sövüp hem övüp özlüyorsan o araba itakyandır

    Ben 10 senedir hala stop etme sorununu çözmeye çalışıyorum. Geçen yine yetkili servisteydim, gidene kadar ışıklarda hep devir dalgalanması ile gittim. Serviste net 6 saat arabada arıza aradılar, defalarca teste çıkardılar. Arabada hiçbir arıza işareti davranışı bile yok. Sanki 0 km. Neyse arabayı aldım servisten eve dönüyorum, ilk ışıkta stop etti 20 yıldır alıştım artık 3 pedala aynı anda basabiliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2000 model passat 1.6 lpg
    1500 km şeherler arası yolculuk yaptım yol boyunca sürekli hararet ikaz ışığı yandı
    şeher içinde de bu şekilde kullandığım için umursamadım kaputu bile açıp bakmadım

    yağ bakımı gelince ustaya hararet ışığını da süledim
    usta baktı ve sen bu aracı susuz kullanmışsın dedi
    sadece devirdaim hizasından blok çatlatmıştı
    40 tl kanyak mesarifinden başka mesarif çıkarmadı
  • Düşmanımın başına vermesin dedirten en sorunlusu = Megane 2

    En sorunsuzu = Hyundai i10, Toyota Corolla
  • 2011 Corolla ve 2013 cruze. Corolla 0 km idi ve 100 bin km boyunca sarf malzemeleri ve bakimlar dışında en ufak bir şey yaptirmadim. Cruze ise en az 10 bin masraf yaptım. Aldığımda LPG yi kendim taktirdim ama adam düzgün takmamış herhalde. Bütün masraflar LPG taktıktan sonra oldu. Bir gün servis, bir gün lpgci, bir gün Sanayi olarak geçti günlerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorun denilen şey o kadar göreceli ki.. Avrupada sorunsuzluk larıyla yaygın araçlar türkiyede gayet sorunlu olabiliyor...

    Bunun etkeni çok türkiyenin yol kalitesi, yakıt kalitesi tabikii aracın garantisi biter bitmez resmi servislerde bakımının kesilmesi...

    Resmi servisden çıkan araçların bakım rotasyonundan çıkması.. Bakım rotasyonu nedir belli km lerde bozulsun bozulmasın parça ömrü bittiği için bazı parçalar değiştirilir misal oksijen sensörünün ömrü 80 bin ila 120 bin km arasıdır.. Markasına göre değişir..

    Senin aracının sensörleri istediği kadar sağlam olsun avrupada bu değiştirilir keza maf sensörü ve diğer parçalar içinde bu geçerli.

    Kısaca sorun sorunsuzluk göreceli.. Bir adam alfa alıyor resmi servis bakımlı tertemiz önceki sahibinin de ilk alfası değil alfist güzel bakmış adamdan alıyorsun arabayı sende güzel bakdınmı araba sorunsuz gidiyor bir diğeride alfa alıyor geçmişi belirsiz hangi servise ustaya gittiği belirsiz önceki sahibi de kör gözle bakım yapmış alan adam sanayiden çıkamıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • En masraflısı 1.4 benzin/lpg li 2007 Pejo 206

    En masrafsız 1.4 benzin/lpg li Grande punto


    Elimizde Mazda 323 familia var. Temiz kullanılmışını o dönem almadık. O da mahvetti bizi. Parçalar pahalı usandırdı artık. En son ısı müşüründen sorun verdi. Orijinal getirttik yine çalışmıyor. Benzin döküp yakacam en sonunda.
  • 3 aracım oldu zaten.

    İlk aracım en masrafsızı grande punto 1.3 mj 75bg(4 yıldan fazla kullandım)
    ikincisi ise punto evo 1.4 fire 77bg dualogic (7 ay kullandım-zor dayandım) neresine elimi atsam elimde kalıyordu.


    Sonrasında anladım ki masraflı/masrafsız arabadan ziyade bakımlı/bakımsız araç var.
  • Ilk aracım 99 model Uno 1.4 70S lpg li idi
    2. Aracım 2000 model 1.6 Vw Bora benzinli
    Suanki aracım 2018 model fiat egea 1.4 benzin

    Içlerinde beni en çok üzen 2.5 sene civarı kullandigim Uno olmuştur. Bu süre zarfında ortalama 2 3 ayda bir sanayiye giderdi. Toplamda motor yaptırma dahil 6 7bin tl rahat yemiştir. Ilk arabamızdı acemiliği atmıştık hevesimiz vardı O zamanlar acimiyoduk yaptığımız masrafa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En masrafsız 2008 yılında aldığım ve 1 yıl kullandığım 1997 model Honda Civic 1.4.

    En masraflı 2014 yılında aldığım ve 2 yıl kullandığım 2000 model Opel Astra 1.6 Otomatik. Bu araca 2 yılda 4-5000 TL masraf ettim, halende keyif vermedi. Yolda kalırmıyım korkusuyla 2 yıl kullandım.
  • En masraflı 206. 14 bine almıştık. lpg taktık 1ayda bir sanayiye gidipde farklı masraflar yaptık. Yaptıklarımıza rağmen adam olmadı yine 14 bine sattık.

    En masrafsız 91 model brodway. Bazen marş almazdı vurdururdum çalışırdı. 4 yıl binmiştim hiç masraf yapmamıştım. Bakımını bile 20binde bir yapıyordum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YawuzS -- 31 Mart 2020; 18:53:15 >
  • Enki kullanıcısına yanıt
    Familia zor bir araç değil aslında, siz hangi şehirdesiniz?
  • En masraflı Opel Astra en masrafsız Toyota Auris.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2010 dan beri geçen araçları anlatacağım.

    2011 model jetta 1.6 tdi comfortline dsg. 4.senesinde (40.000) egzozdan siyah duman atmaya başladı ve rölantide sürekli titreme sorunu vardı. Arabanın içi sürekli titriyordu. En son rn önemli bi zamanda çocuğu hastaneye götürürken yolda bıraktı. Sattık ve volkswagen markasına tövbe ettik. (Bu arada dsg kavraması da değişti 2 hafta araba serviste kaldı)

    2015 Kasım'da BMW 520i F10 aldık. Yanlış hatırlamıyorsam 3 sene kadar kaldı araç. Sıfır sorun. Ondan sonra satmamız gerekti.

    2016 nisan da 1.5 dCi fluence aldım, ailecek fakat şahsi benim aracım olarak alınmıştı. (Bmw var iken) hala kullandağım güncel aracım. Bu nisan (7 nisan sanırım) tam 4.senesini dolduracak. 40.000 km ye henüz dayandı. 38 küsürlerde. Araba 1 yıl boyuca bmw yi sattığımızda aktif kullanıldı sadece. Dediğim gibi sadece mazotumu koyup gezdim. Bu araçta bakımları harici ekstra bi sorun çıkarmadı.

    2019 Peugeot 5008 1.5 dizel, Allure selection, henüz kasımın ilk haftası aldık, daha 3.000 km olduğu için bi şey diyemem.

    Dayım 3 sene boyunca 6-7 araç değiştirdi fakat hiç biri 1 yıldan fazla durmadığı için konuşmak anlamsız olur. Bu markalarda bi sorun yaşamadım. Ki yaşarsam satarım, ona göre de önemli konuysa insanları bilgilendirmek için konu açarım. İyi forumlar herkese.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peugeot 206 1.4 HDI - Şaka gibi ama en masrafsız aracım buydu. 1 yıl içinde yağ bakımı ve fren bakımı yaptırdım sadece.

    Mercedes W123 1978 Model 2.5 Motor - Bu arabada iki kere motor yaptırdım. Sanayide tanıdık yoksa bu tarz arabalara bulaşmamak lazım. Yoksa sanayide ustalar bi kulağının arkasını bırakıyor.
  • 2018 yılında 2 aylık yoğun araştırma sonucunda Bursa'dan corolla hb 1.6 sol paket 100 bin km de 2007 model bir araç almıştım, aldığım kişi emekli ve pek km yapmamış aynı zamanda çok temiz bakmıştı araca. Aldığım gibi lpg montajını yaptırıp ustama eksiği varmı diye kontrol ettirip binmeye başladım. Tam 14 ay 33 bin km sorunsuz sıkıntısız bindim, öyleki arıza ışığı nasıl yanar onu bile görmedim. 14 ayda 3 defa yağ-filtre değişimi için, 1 defa lastik değişimi için, 1 defa da klima gazı bastırmak için gitmiştim. Yani rutin eksikler harici hiç sıkıntı yaşamadım.
    Hemde çok seviyordum, çiçek gibi bakıyordum arabaya, her binen "2007 model araç olduğuna emin misin?" derdi, döşemeleri pırıl pırıl kaportası diri, motoru performansı gayet iyi kısaca on numara bir araçtı.
    Ama bir gün onu sular içinde buldum, öylece bakakaldım hiç bişey yapmadan. Kalmıştı selin içinde sular içinde yüzüyordu. Öylece gitti, verdim hurdaya...
    Velhasılı kelam araba işte çok sevmemek lazım dedim. Şimdiki aracım golf sağolsun her gün kendini aşıp farklı bir noktadan arıza ışığı yakıyor, bunu da böyle seviyorum olsun:))))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • En sorunsuzları FD6 Civic ve Giulietta idi. Öyle aşırı bir sorun çıkaran olmadı. Belki Astra J diğerlerine göre bir parça daha sorunluydu o kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat Bravo 1.4 Tjet yaklaşık 90 bin km kullandım (3 yıl) bir kere dahi masraf çıkarmadı.
  • canocan_07 kullanıcısına yanıt
    Erzurum dayım hocam. Bursa dan parça getirtiyoruz. Elektrik gitmiyor dediler distiribütör değisti. Hava akıs metre sorunlu dediler o degisti. Hortumlar degisti. Akü degisti. Bujiler buji kabloları hep degisti. Şimdi müsürden arıza veriyor çalışmıyor. Artvinde usta ısı müşürüne ek bağlantı yaparken beynini de yaktı arabanın. 1 ay da onla uğraştık. Orijinal diye getirttik usta diyor sorun yine bu ısı müşürü. Ustası da yok anlayanı da yok. 96 model arabayı en son yetkili servise götüreceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault symbol 2014 1.5 dci 90hp 200 bin km yakın kullandık 0 hata motorunda bakımını yap bin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.