|
Bursa'da elektrikli otobüs kullanılmaya başlanacak
-
-
Troleybüslere geri döneceğiz bu gidişle
-
Gelecek elektrikli araçlarda.
Siz neden orta çağa geri dönüyorsunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anlayamadım orta çağ ne alaka? Troleybüs dediğim elektrikli otobüs zaten sadece pili üzerinde taşımıyor hepsi bu? Zira haber resminde de benzer bir araç var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Troleybüs elektrikli tren gibi hep yol üstü elektrik hattı gerektiriyor bataryası olmuyor.
Hem görüntü kirliliği oluşuyor hem bakım maliyeti hemde hizmet bölgesi kısıtlanıyor.
Bunda batarya var ki yüksek teknolojili bir batarya. Şarjı ise merkez istasyonlarda yukarıdan yanaşan bir sistem ile yüksek güçte yapılıyor, troleybüste düşük güçte çekim oluyor.
Sonuçta bence çok farklı bir şey zaten benzer olsa yüz yıl öncede yapılabilirdi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Adamlar 2019 yılından beri üretiyorlar, ülkesinde başarı sağlayamamış dünyada 23 ülkeye satmışlar.
2024 yılında 2 tane seçim propagandası için göstermelik alım yapılıyor.
Ayıp yani, Çin ve belediyeler aşırı beraber çalışıyorlar sorunları ülkesinde giderip gösterip dünyaya ihraç ediyorlar bizimkilerin dersi başka herhalde.
Üzüldüm.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Adamlar seçim için göstermelik 2 elektrokli araç aldılar. Seçim için olduğu gözüksün diye filo rengine boyamayıp bırakıyorlar.
-
hocam çok kısa bir tanıtımda görmüştüm
3km 'lik parkur içinde şarj oluyor ve 7km üzerindeki batarya ile gidiyor...gibi...
esasında kurulabilir bir düzen buna uygun pilot şehirlerimiz var...
uıtpHow in motion charging trolleybuses are advancing our cities: Explore the Knowledge Brief | UITPhttps://www.uitp.org/news/trolleybus-in-motion-charging-knowledge-brief/
-
Böyle iyi otobüsleri ihraç ediyoruz İstanbul'a da insan boyutlarını bilmeyenler veya yerçekimine inanmayanlar tarafından tasarlanmış, koltuklarının yarısına sığılmayan BMC'leri uygun görüyorlar. BMC de iyi otobüsler üretiyor olabilir belki ama büyük belediyelerin sipariş standartları olmalı.
Neyse, en azından dizelden, hele o Magirus'lardan kurtulduk.
-
27 kişi oturacak 43 kişi ayakta gidecek ve aynı parayı verecekler bu hep böyle bir düzen
-
Boş reklamlar herkes kendi mevki ve maaşı derdinde, vizyonu olan ve cidden vatandaşı düşünen biri gelmeyecek galiba.. birde şu belediyelerde ilkokul mezunu zabıtaları vs görevlere alınan KARDEŞLERİ görünce... .... ....
-
bursada üretilen tramvaylarda oturacak kişi yeri niye az. Hastası yorgun olanı olamaz mı.antalyada bursada kullandım iğrenç. Yerli ayağına hilkat yapmışsın. Skodanın bombardierin ki otobus mantığı ile yapmış. Az kopya çekin
-
sonunda
-
Elektrikli şehir içi sabit hat otobüslerini çok olumlu bulmuyorum. Benzinlilerde veya dizellilerde bile tonlarca bakım onarım oluyor gider yüksek parça arızası vs tonla. Elektrikli olsa şarj süreleri çok uzun. 450km dediğin 2-3 saat içerisinde bitecek bir batarya ki kağıt üstünde gerçekte muhtemelen 300km üzerine çıkamayacak bayır yukarı full içi insan dolu klima açık vs derken 300km görürse öp başına koy.
-
Urfa'da aynı bu sistem kullanılıyor. Araç belirli yerlerde kataner açıp şarj oluyor (gördüğüm kadarıyla 250-300kw güçle) sonra parkurun bir kısmını bataryadan gidiyor. Bu şekilde sürekli devam ediyor. Ama Burulaşta böyle bir vizyon yok. Sırf seçim için almış olmak için aldılar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Adamlar seçim için göstermelik 2 elektrokli araç aldılar. Seçim için olduğu gözüksün diye filo rengine boyamayıp bırakıyorlar.
|
Anlayamadım orta çağ ne alaka? Troleybüs dediğim elektrikli otobüs zaten sadece pili üzerinde taşımıyor hepsi bu? Zira haber resminde de benzer bir araç var |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X