Bakın size en bilindik elektrikli araç üreticilerinden birkaç örnek vereyim, Batarya sağlığı ile ilgili belirli bir seviyede garanti veren markalar: Tesla: Garanti süresince minimum %70 Batarya kapasitesini koruyarak 8 yıl veya 192.000 km (hangisi önce gerçekleşirse) https://www.tesla.com/tr_tr/support/vehicle-warranty BYD: Batarya 8 yıl, 200,000 km, SOH (Batarya sağlık durumu) 70% Garanti Süreleri | BYD Türkiye Mercedes: 8 yıl boyunca 160.000 km’ye kadar yüzde 70’in altına düşmesi durumunda ise batarya, üretici garantisi kapsamında değiştiriliyor Tamamen Elektrikli Yeni Mercedes-Benz EQC Türkiye’de Stellantis (Peugeot/Citroen/Opel): 8 yıl, 160.000 km veya %70 pil sağlığı garantisi vermekteyiz Toyota: batarya kapasistesinin %70'in altına düşmesi durumlarına karşı 8 yıl veya 160.000 km (hangisi önce biterse) Toyota Garanti Sistemi | Toyota Türkiye Öte yandan batarya sağlığı ile ilgili herhangi bir garanti vermeyen markalar: SsangYong: 10 yıl veya 1.000.000 km batarya (Hangisi önce tamamlanırsa) VW: 8 yıl veya 160.000 km’ye kadar garanti kapsamında sunulan bataryalar Renault: 8 yıl / 160.000 km (hangisi önce dolarsa) boyunca garanti altındadır. Elektrikli araç bataryaları hakkında bilmeniz gereken her şey - Renault MG: 7 yıl ya da 150.000 kilometreye kadar (hangisi önce dolarsa) Garanti Koşulları - MG Türkiye Kia: 5 yıl veya 150.000 km (hangisi önce dolarsa) Elektrikli araba bataryasının ömrü ne kadardır? - Kia Türkiye Hyundai: 8 yıl ya da 160.000 km (hangisi önce dolarsa biter) Hyundai Garanti Politikası | Hyundai Türkiye BMW: 8 yıl ve/veya 160.000km garanti |
BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (86. sayfa)

-
-
-
Hadi hayırlı olsun, sonunda geldi. Aplikasyonu 2 ayrı telefona yükleyebiliyor muyuz? Sonuçta bir çok araba aile içinde ortak kullanılıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Atto 3 de kredi kullandırılıyor mu arkadaşlar? Bilgisi olan var mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seasqua -- 2 Mart 2025; 10:58:42 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynı kullanıcı ve şifre ile oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar alt yapinin trifaze hat için uygun olup olmadiğini nasil ögrenebilirim.kullanmiş olduğum elektrim tedarikci firmadan mi yoksa elektrikci ustasi falan bunu belirleyebilir mi? trigaze hat icin maliyet sizce ne kadar olur?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
EN basiti binanızda Asansör varsa, binanızda trifaze alt yapı vardır.
Aboneliğiniz de o bölgedeki elektrik dağıtım firması veriyordur, normalde böyledir.
Maliyet konusu bölgeye ve binada yapılacak tadilata göre değişir.
Son bir not: BYD için trifaze hatta gerek yok mevcut hat üzerinden monofaze şarj size yeterli olacaktır. Günde 300km yapmıyorsanız ;)
-
Aynı mail ile farklı telefondan da kullanılabilir ama aynı anda 2 kullanıcı giremez uygulamaya çakışacağı için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: kocaballiEN basiti binanızda Asansör varsa, binanızda trifaze alt yapı vardır.
Aboneliğiniz de o bölgedeki elektrik dağıtım firması veriyordur, normalde böyledir.
Maliyet konusu bölgeye ve binada yapılacak tadilata göre değişir.
Son bir not: BYD için trifaze hatta gerek yok mevcut hat üzerinden monofaze şarj size yeterli olacaktır. Günde 300km yapmıyorsanız ;)
Hocam oturdugum sitede asansör var ama ben 11.katta oturuyorum :) giriş katında ağbeyim oturuyor.izin verirse onun balkonundan şarǰ yapmayi düşünuyorum.birde 2 km uzaklikta 25 senelik müstakıl eski köy evi var.oradan daha rahat şarǰ yapabileceğimi düşünüyorum.orayi kullanmadiğimdan aķşamdan bırakırsam şarj kablosu falan çalınabilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Anahtar teslim vergiler vs fiyati nedir atto 3 ün şuanda ayrıca 220v ev elektriği ile sarj oluyor mu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sadece 2024 modellerde mi acildi? 2023 modellerde sim kart yok benim bildigim. 2023 model alip yaptiran var mi???
Bir de benim byd app versiyon 2.6.2. bu calistiran arkadaslarin app versiyonu ne?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neyzen.Tevfik -- 3 Mart 2025; 9:37:23 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
biz bu cumartesi gidip sim kartı taktırdık, uzaktan erişim çalışıyor
-
Teşekkürler. 2 sorum daha olacak : Ucretli mi sim kart taktirmak? Aylik abonman ucreti var mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Rica ederim, herhangi bir ücret yok, abonelikten bahseden de olmadı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar,
aracınız 2023 model mi? Ayrıca istediğimiz bir servisten randevu alıp taktırabiliyor muyuz?
-
youtube tanıtım videolarında iç döşemede bu renge hiç rastlamadım.hatta bir tanesinde iç tasarım renginin standart olduğunu ,yani değiştirme seçeneğinin olmadığını söylüyordu.bu ne derece doğru?
-
2023 model, direk bayiye gittik söyledik ilgilendiler hemen, sorun olmadı
-
Merhaba,
Uzaktan erişim açıldığından beri, arac kullanılmadığı halde yaklaşık her 24 saatte bir 2-3% şarj azalmasi gözlemledim. Sanki 12V akü hic uykuya geçemiyor ve akıllı sarj devreye girip, yüksek voltajı bataryadan enerji çekiyor gibi. Benzer durumu yaşayan var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende de var uzaktan erişim açıldıktan sonra başladı, aracı 4g kapattım, fabrika ayarlarına döndüm ama düzelmedi şu ana kadar BYD genel merkeze talep oluşturdum. Onların dönüşünü bekliyorum.
-
Bizzat kendim siyah iç döşeme kullanıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X