Otomotiv gazetecileri de sosyal medyada fiyatlar çok iyi aslında diye laf ebeliği yapsın. Son kullanıcıya faydası olmayan arabayı da markayı da biz napalım. Yüzde 10gümrük-10 Ötv-20 KDV ile bile çok daha ucuz olması gereken arabalar ölü doğdu. 6bin satış hedefi ne olacak göreceğiz. |
BYD Türkiye lansmanı yapıldı: 4 yeni model geliyor! İşte fiyatlar (7. sayfa)
-
-
Ak koyun medyası ve trol vatandaşlarının 1 milyon yalanından bir tanesi daha çöktü.BYD türkiyeye yatırıma geliyor,elektrikli araçlar ucuzlayacak,piyasa rahat nefes alacak,işgücü vd istihdam sağlanacak diye ucup duruyorlardı.Göülüyor ki bu fiyatlara bakılırsa BYD türkiyeye yatırım yapsa da bir halt olmaz. Hatta türkiye yatırımı yapmasının bir manası da kalmadı diyebiliriz.Aklı olsa yatırım yapmaz çünkü bu kadar vergi indirimi ile bu fiyatlarla ürettigi araçlar elinde patlar.
Ama bu koyun millete hersey müstehak.Yarın a haber BYD 2026 yılında türkiyede fabrika kurunca bu fiyatlar yarıya inecek diye haber yapar.Bu mallar buna da inanıp 2026 yılını bekleneye başlarlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 15 Kasım 2024; 22:5:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
BOYKOT BYD
-
Arabanın benzimli motoru 95 beygir 122 tork. Araba 1920 kg. Yokuş çıkarken batarya bitse nasıl ilerleyecek bu araba dağ yollarinda yokuş çıkarken
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiyatlar gayet uygun, asgarî ücretle alınabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzinli motor jeneratör olarak çalışıyor bu şekilde elektrikli motor hiç devreden çıkmıyor gibi anlatılıyor videolarda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Halk olarak geçmediğimiz yol - köprü, uçağın kalkmadığı havaalanlarini vergilerimizle finanse ederken şimdi de BYD' ye verilen vergi avantajı ile BYD'ye Türk milleti olarak fabrika kuruyoruz. Durmak yok şokuşa devam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dizele devam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Koş Tesla Y Juniper koş.Ortalık karıştı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yahu vergi muafiyeti öncesinde 1,590K TL olarak açıklanan Atto 3 1,490K oldu. %40 vergi muafiyeti 100 bin liracık mı indirdi?
Dolphin'in Çin'deki satış fiyatı ortada. KDV ve %10 ÖTV koy ne yapıyor? 1,280K mi yapıyor?
Açık ve net birileri müdahale etmiş adamlar beklenenin çok üzerinde fiyat belirlemiş.
Her yeri istila etmeye kalkan Çinlileri engellemek için gümrük vergisi koyan ABD, AB, Türkiye aptal bi Çin akıllı zaten.
Kimse yıllardır oturmuş ekosistemini, yıllardır üretim yapan üreticisini Çinlilere peşkeş çekip alın siz piyasayı domine edin demez.
-
Boş lakırtı.
Çoğu reklam için, ücretsiz test edip video yayınlamak için elbette yalayıp yıkayacak.
Emre Özpeynirci var kalkmış daha ucuzu yok yazmış. %40 gümrük muafiyeti olan marka 800 bin TL'ye satması gereken araca 1,280K istiyor ama beyefendiler fiyatları çok uygun falan diyor.
-
Aynen öyle. Tesla ve togg c segmenti seal u d segmenti bir de öyle bakın demiş. Olumsuz yorum yapana da mahkeme vs. Diyor. Şaka gibi ya
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Manisa'da fabrika kurma hazırlıkları devam eden Çinli otomobil üreticisi BYD, Türkiye'de yeni döneminin startını verdi.
Yıl sonuna kadar 6 modelin satışına başlayacaklarını bildiren BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, "Yılın kalan 40 gününde hedefimiz 6 bin otomobil satmak. Önümüzdeki yıllarda pazarda ilk 3'ü hedefliyoruz" dedi.
Rekabet her zaman iyidir.Ülkemizde yerleşik mekanın sahipleri ( TOFAŞ - RENAULT - TOYOTA - HONDA ) ülkemide yıllarca üretim yaptılar ve yapmaya devam ediyorlar.Hangisi uygun fiyatlı Türk halkına uygun otomobil üretti ve satıyor.
Hacı Murat ve Kuş serilerinde üretildiğinden beri Avrupa'da standart olan Kalorifer sistemi bile yoktu ülkemizde üretilen serilerde.Üstelik uygun fiyatta olmayan kalitesiz otomobilleri yıllarca kakaladılar bizlere.Çünkü rekabet yoktu ve bu otomobiileri satan ( RENAULT - TOFAŞ ) ağa babaların çeşitli siyasi ayaklarla o dönemlerde başka markaların ülkemize gelmesi ve satılmasını istemiyorlardı.Yıllarca dandik otomobillere onlarca para verdik ve bir kaç ay bekliyordunuz ülkemizde üretilmesine ramen bu otomobilleri satın alabilmek için.
Şimdi ise onlarca markla ve model var.
Çinli markalar uygun fiyatlı sağlam otomobiller yapıp satarlarsa ülkemizde başarılı olurlar.
-
Bunlar iyice zıvanadan çıktı. En ufak bir eleştiride sürekli dava etmekle, şikayetçi olmakla tehdit ediyorlar.
Birilerinden mamalanıp vatanı savunur gibi o markaları savunuyor, eleştiri getirenleri de mahkemeyle tehdit ediyorlar. 2 sene önce engelledim Twitter'dan ciddiye alınacak birisi değil.
-
17 bin dolarlık araba tüm vergileri koyunca( 17 bin doların içinde çindeki vergilerde dahil) nasıl 36 bin dolar oluyor Woswagenin eski satış müdürünü atarsan bu dandik araçlara bu fiyatı çeker tabi... kimse kusura bakmasın fiyatının arabası değiller pili motoru kaliteli olabilir ama çinde bu araçlar ucuz diye çerez gibi satıyor türkiyeye yaptıklarına bak burda kimse devleti'de suçlamasın vergiler malum yinede bu para olamaz. byd dolpin en fazla 1 milyon olmalıydı ayıp kimse almasın dicem ama baya satıcaktır hak ediyoruz avrupada neden byd satmıyor anladık şimdi şişirin bu fiyatı siz umarım bu fiyata tutunamazlar...
-
Nakliye 600-7000 max civarıymış. Bydnin zaten kendi araç nakliye gemileri var.
-
Tamam öyle olsun. Batarya seviyesi düştüğünde benzinli motorun ürettiği güç ile başbaşasın. Ayrıca alternatör ve elektrikli motordada kayıo olacaktır. Ettimi sana 80 beygir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk yazısında BYD övüp herkesten azar işitince yola gelmiş. Keşke önceden fark etseydi.
-
Bu durumda ben nakliye ücretini kabaca 3 kat fazla yazmış oluyorum.
Yukarıda bir arkadaşımızın paylaştığı Emre Özpeynirci'nin paylaşımına baktım.
Paylaşımın altındaki yorumlarda bu gazeteci BYD ve ALJ den fonlanmakla suçlanıyor.
Ama bana göre kitle bu paylaşıma objektif bakamıyor.
Bence bu ve benzeri gazeteciler bu tarz haber ve paylaşımlar yapmaları için ALJ ve BYD den değil Avrupalı ve Japon otomobil üreticileri tarafından fonlanıyorlar.
Zira Emre Özpeynirci sürecin en başından beri BYD ye böylesi bir iltimas geçilmesinden rahatsızdı ve bunu açık açık ifade ediyordu.
Sanırım bütün sektör ve kamu temsilcileri toplandı ve BYD nin fiyatlarını ortaklaşa belirlediler.
Kendilerince sektörü olası bir krizden kurtardılar ama tabi ki bunun sonucu olarak olan yine bizlere oldu.
Mevcut fiyatları salt TOGG u korumak olarak yorumlamak çok sığ bir bakış açısı kanımca, elbette TOGG u koruma refleksini de göz arda etmiyorum.
TOGG bir zarar edecekse büyüklükleri göz önüne alındığında Avrupalı ve Japon üreticiler 5 zarar göreceklerdi, ancak mevcut fiyatlar ile bu engellenmiş oldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vega -- 15 Kasım 2024; 23:12:21 >
-
Bu dolpin Çin'deki fiyati ne kadar yapıyor peki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X