Şimdi Ara

BYINTEK MARKA PROJEKSİYON CİHAZLARI ANA KONU (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
362
Cevap
28
Favori
26.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Aldığım X30'da birkaç problem çıktığı için iade etmek istiyorum. İade için Samsung'da bir adrese göndermemi istediler. Amazon üzerinden iade açmadığım için bir sorun çıkar mı? Bir de kargo ücretini benim mi ödemem gerekiyor? Tecrübesi olan arkadaşlar cevap verebilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nautilus- -- 11 Eylül 2024; 14:46:12 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • saredsa kullanıcısına yanıt
    Telefonu(iPhone) yansıtıyorum. Tablet hakkında bir bilgim yok ama o da oluyordur. Bir farkları yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Nautilus-

    Merhaba arkadaşlar. Aldığım X30'da birkaç problem çıktığı için iade etmek istiyorum. İade için Samsung'da bir adrese göndermemi istediler. Amazon üzerinden iade açmadığım için bir sorun çıkar mı? Bir de kargo ücretini benim mi ödemem gerekiyor? Tecrübesi olan arkadaşlar cevap verebilir mi?

    İade ettiniz mi hocam? Sıkıntılar neydi bu arada?

  • keukuat kullanıcısına yanıt
    Öğleden sonra kargoya vereceğim. Ekran üzerine çok fazla toz toplaması nedeniyle fotoğrafta görülen çok sayıda beyaz nokta oluşuyor. Bir de sağ üztte olduğu gibi yazı kenarlarında gölgelenme sorunu var. Bu sıkıntıları fark etmeden önce görüntü kalitesi, renkleri çok hoşuma gitmişti aslında. İstemeye istemeye iade edeceğim.
    BYINTEK MARKA PROJEKSİYON CİHAZLARI ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nautilus- -- 19 Eylül 2024; 11:47:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • -Nautilus- kullanıcısına yanıt

    Bu kulak temizleme çubuğu ile temizliyorlardı hocam, ytb de vidyosu var deniyordu. Denediniz mi? Bu sebeplerle uğraşmamak için yeni çıkardıklarını alsak mı bunu verip derken vergiler değişince öylece kaldı. Bende de alt tarafta tozdan yansımalar var ama pek dikkat etmemeye çalışıp idare ediyorum. Böyle güzel bir cihazda böyle toz olayını çözmemeleri cidden saçmalık...

  • keukuat kullanıcısına yanıt
    Videoya baktım ama ekrana ulaşmak için cihazı tamamen sökmek gerekiyor. Elim yatkın olmasına rağmen her seferinde bu kadar sök tak işi çok güvenli gelmedi bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nautilus- -- 19 Eylül 2024; 15:48:22 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Nautilus- kullanıcısına yanıt

    Byintek X30 modelini nisan ayında Amazon üzerinden satın aldım. Aslında fiyatına göre çok kaliteli bir cihaz. Her şey yolunda kullnanırken birden üst kısımda 2 yerde hafif gölgelenme olduğunu farkettim ve firmaya mail attım. Üründe kusur olduğunu ve değiştirebileceklerini söylediler ancak yeni yürülüğe giren vergi yasası sebebiyle mağdur olabileceğimi belirttiler. İsterseniz tamir üzreti belirleyin dediler ve ben 5.500TL'ye aldığım cihaz için 2000TL tamir fiyatını bildirdim ancak kabul edilmedi. Ancak 800 TL ödeyebileceklerini söylediler. Ben de hiç yoktan iyidir diyerek kabul ettim :) Kullanıma engel değil ancak 4-5 aylık bir cihazda bir sorun çıkması insanı üzüyor. Bu da çin'den ucuz mal almanın bedeli oluyor. Kargo ve vergi konusunda mağdur olmamanız için bu bilgiyi paylaşmak istedim. :)

  • nirvanizm kullanıcısına yanıt

    Öncelikle hayırlısı olsun bende de var aynı cihazdan aldıktan 1 2 ay sonra açtığımda ekranda değişik şeyler gözüktü.saticiyla iletişime geçtim üründe bir kusur olmadığını arada açılırken böyle sorunlar olabiliyormuş falan dedi gümrük sorunları ile yeni cihaz gonderemediklerinden bahsetti cihazı sabitleyip tripod a kapatıp açılınca düzeldi devam etmesi halinde ne yapmam gerekiyor dedim cevap bekliyorum suanlik bir sorun yok nadir olsada arada yapıyor ilk yaptiginda elektriğim çekildi

    BYINTEK MARKA PROJEKSİYON CİHAZLARI ANA KONU


    BYINTEK MARKA PROJEKSİYON CİHAZLARI ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Open browser üzerinden film sitelerine girip film izleyemiyorum. Play e basıyorum, dönüp duruyor. Yaşayıp çözüm bulabilen oldu mu acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternetin olmadığı yerde film izlemek için
    Kendi hafızasına
    Netflix den film indirerek kullanmak istiyorum
    Hangi projeksiyon cihazı tavsiye edersiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar aranızda byintek x30 satan varmı ?

    kendi cihazımı aracımın kapılarını kilitlemedim geldiğimde başka eşyalarımla beraber çalınmıştı.

  • byintek x30 cihazıma hdmi kablosuyla bilgisayarımı bağlamaya çalışıyorum. bunun için 10 metrelik hdmi kablosu aldım. cihazda hdmi'a geçiş yaptığımda görüntü 1 saniyeliğine siyah ekran olup sonrasında standart hdmi menüsündeki 2 uyarı ekrana geliyor bilgisayarımın görüntüsünü projeksiyonda alamıyorum. cihazda sorun olup olmadığını test etmek için masaüstü bilgisayarımdaki monitörüme bağlı 1.5 metrelik hdmi kablosuyla denediğimde görüntü sorunsuz yansıyor. 10 metrelik kabloda sorun vardır diye düşünüp başka bir satıcıdan 10 metrelik bir kablo daha aldım onda da bir önceki aldığım kabloyla aynı paket içerisindeki kablo geldi onda da aynı problemi yaşadım. problem kablonun uzunluğundan vs. mi kaynaklı yoksa seçmem gereken kabloda olması gereken bir özellik var mı ?

  • cooxed C kullanıcısına yanıt
    Evet kablo uzunluğundsn kaynaklanıyor. Bir videoda 9 MT den fazla kabloda sorunlar yaşandığını öğrenmiştim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • saredsa kullanıcısına yanıt

    Videoyu hatırlıyorsanız iletebilir misiniz rica etsem

  • Byintek x30a klavye mouse bağlamayı deneyen oldu mu? Bende çalışmadı da.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • UmiTr55 kullanıcısına yanıt
    Bende de çalışmadı hiçbir cihaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cooxed

    byintek x30 cihazıma hdmi kablosuyla bilgisayarımı bağlamaya çalışıyorum. bunun için 10 metrelik hdmi kablosu aldım. cihazda hdmi'a geçiş yaptığımda görüntü 1 saniyeliğine siyah ekran olup sonrasında standart hdmi menüsündeki 2 uyarı ekrana geliyor bilgisayarımın görüntüsünü projeksiyonda alamıyorum. cihazda sorun olup olmadığını test etmek için masaüstü bilgisayarımdaki monitörüme bağlı 1.5 metrelik hdmi kablosuyla denediğimde görüntü sorunsuz yansıyor. 10 metrelik kabloda sorun vardır diye düşünüp başka bir satıcıdan 10 metrelik bir kablo daha aldım onda da bir önceki aldığım kabloyla aynı paket içerisindeki kablo geldi onda da aynı problemi yaşadım. problem kablonun uzunluğundan vs. mi kaynaklı yoksa seçmem gereken kabloda olması gereken bir özellik var mı ?

    bir önceki mesajda 10 metrelik hdmi kablosunda görüntü aktarımının olmadığını söylemiştim. bugün 5 metrelik kablo ile denedim onda da görüntü aktarımında sorun yaşıyorum. cihaza hdmi bağlayanlar kaç metrelik kablo kullanıyorsunuz acaba bilgilendirebilirmisiniz ?





  • cooxed C kullanıcısına yanıt
    1.5 mt’lik kablo ile ps5 için kullanıyorum, ara sıra da 1 mt’lik sanırım type-C hdmi ile PC bağlıyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cihaza güncelleme gelmiş. Güncelledim ama incelemeye zamanım olmadı. Bir farklılık gören var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.