Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
6.090
Cevap
118
Favori
553.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önceden bahsettiğim yakıt konusu gündeme gelmeye başladı. 18" tekerlekler ve aerodinamik kaygıdan uzaklaşılıp görsellik ile 5.7l/100km yakıt ortalaması çok normaldir. Hatta trafiği yoğun şehir içi kullanımlarda CVT olanının 10l/100km üzeri tüketim yapması doğal olacaktır.

    Coupe demek bildiğim kadarıyla 'tek kapı'yı ifade eder. Araç tek kapı olmadığına göre C segmenti olarak lanse edilmek isteniyor. Fiyat dolu modelde 100.000TL'yi bulacak sanki...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhtemelen yarisi satıp bunu alacağım bende. Yalnız içini görmem lazım bizzat. psikolojik sınırımda 100k. fiyatlar bir belli olsun. umarım cam tavan ve mavi renk imkanları olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ds4

    Bu araç b-suv. Honda hrv gibi c suv göstermek istiyorlar sanırım. fiyatlara yansırsa nal toplar

    Dingil mesafesi ve boyutlara bakarsak bu araç auris platformunu kullanıyor, yada buna çok benzer bir platform kullanıyor. Bu durumda B suv demek mantıklı gelmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sınıfında en çok satan Mokka, gayet başarılı dizel motor ve AT seçeneğine rağmen geçen yıl 5243 rakamına ulaşabilmiş...Toyota ne yapacakmış da görece düşük performanslı, pek de az tüketmeyen turbo motoru ve pek çok firmanın sahip olduğu halde iddialı modellerinde tercih etmediği, demode denilebilecek CVT şanzımanı ile C-HR, 17 bin gibi bir satış rakamına ulaşacakmış?...Uygun fiyat dışında çok bir kozu olduğunu düşünmüyorum; tasarım bir yere kadar önem arz eder, motor-şanzıman ikilisinden sonra gelir. Piyasanın genel yaklaşımı bu şekildedir; şahsıma mahsus değil yani...

    Ha, 110 + BG iyi bir dizel motor / CRV deki 9 ileri gibi bir AT / kaliteli malzeme-işçilik sunabiliyor olsaydı o zaman fiyatı 100 binden başlasa da da şansı olurdu belki...

    F/P kriterlerime uyarsa ne ala, yoksa umurumda olmaz açıkçası; 100 bin bandını geçecek olduktan sonra çook seçenek var. Daha hacimli ve ağır araç tercih ediyor olsam bu bollukta hiç kafa yormam zaten...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: ds4

    Bu araç b-suv. Honda hrv gibi c suv göstermek istiyorlar sanırım. fiyatlara yansırsa nal toplar

    Dingil mesafesi ve boyutlara bakarsak bu araç auris platformunu kullanıyor, yada buna çok benzer bir platform kullanıyor. Bu durumda B suv demek mantıklı gelmedi

    Toyota C-HR , ilk olarak yeni prius ta kullanılan TNGA mimarisi üzerine kurulu bir araç. 2018 yılında Yenilenecek olan auris in de TNGA platformunu kullanması bekleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Sınıfında en çok satan Mokka, gayet başarılı dizel motor ve AT seçeneğine rağmen geçen yıl 5243 rakamına ulaşabilmiş...Toyota ne yapacakmış da görece düşük performanslı, pek de az tüketmeyen turbo motoru ve pek çok firmanın sahip olduğu halde iddialı modellerinde tercih etmediği, demode denilebilecek CVT şanzımanı ile C-HR, 17 bin gibi bir satış rakamına ulaşacakmış?...Uygun fiyat dışında çok bir kozu olduğunu düşünmüyorum; tasarım bir yere kadar önem arz eder, motor-şanzıman ikilisinden sonra gelir. Piyasanın genel yaklaşımı bu şekildedir; şahsıma mahsus değil yani...

    Ha, 110 + BG iyi bir dizel motor / CRV deki 9 ileri gibi bir AT / kaliteli malzeme-işçilik sunabiliyor olsaydı o zaman fiyatı 100 binden başlasa da da şansı olurdu belki...

    F/P kriterlerime uyarsa ne ala, yoksa umurumda olmaz açıkçası; 100 bin bandını geçecek olduktan sonra çook seçenek var. Daha hacimli ve ağır araç tercih ediyor olsam bu bollukta hiç kafa yormam zaten...

    Anlaşılan Toyota c-hr modeli ile, mokka,juke ya da captur u kendine rakip görmüyor. Ya da onları suv dan saymıyor. Benim bu piyasa dilinden anladığım Toyota nın piyasanın en büyük oyuncusu QQ nun satışlarını geçmek ve ona rakip olmak gibi.bir gayesi var. Motor seçenekleri içinde dizel olmadan, çift kavrama şanzıman olmadan, az da yakmayan bir turbo benzinli motorla bakalım neler olacak. ( 1.8 hybrid saymıyorum tr de piyasaya sunulacak olmasına rağmen vergi dilimi yüzünden aylık satış rakamları İki elin parmaklarını geçemeyecektir) Bence 5.000 adet satarsa yılda büyük başarı. Toyota nın başlangıç olarak bu aracı 75.000 TL den daha aşağı bir fiyata sunabileceğini düşünüyorum. Orta üst donanım 1.2 turbo 4.2 cvt 85.000 TL ye alınacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Eğer malum satış hedefinden söz etmemiş olsalar, fiyat olarak bir üst sınıfa konumlandırmalarının bir mantığı olabilirdi, o zaman da mesela bir DS5 kadar satardı belki?!...

    Eşdeğer fiyatla kim, niye diğer C-SUV lara tercih etsin ve üstelik çok az modelin ulaşabildiği satış rakamlarına ulaşsın?...Tasarım filan hikaye geliyor konulan hedef yanında...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Sınıfında en çok satan Mokka, gayet başarılı dizel motor ve AT seçeneğine rağmen geçen yıl 5243 rakamına ulaşabilmiş...Toyota ne yapacakmış da görece düşük performanslı, pek de az tüketmeyen turbo motoru ve pek çok firmanın sahip olduğu halde iddialı modellerinde tercih etmediği, demode denilebilecek CVT şanzımanı ile C-HR, 17 bin gibi bir satış rakamına ulaşacakmış?...Uygun fiyat dışında çok bir kozu olduğunu düşünmüyorum; tasarım bir yere kadar önem arz eder, motor-şanzıman ikilisinden sonra gelir. Piyasanın genel yaklaşımı bu şekildedir; şahsıma mahsus değil yani...

    Ha, 110 + BG iyi bir dizel motor / CRV deki 9 ileri gibi bir AT / kaliteli malzeme-işçilik sunabiliyor olsaydı o zaman fiyatı 100 binden başlasa da da şansı olurdu belki...

    F/P kriterlerime uyarsa ne ala, yoksa umurumda olmaz açıkçası; 100 bin bandını geçecek olduktan sonra çook seçenek var. Daha hacimli ve ağır araç tercih ediyor olsam bu bollukta hiç kafa yormam zaten...

    Anlaşılan Toyota c-hr modeli ile, mokka,juke ya da captur u kendine rakip görmüyor. Ya da onları suv dan saymıyor. Benim bu piyasa dilinden anladığım Toyota nın piyasanın en büyük oyuncusu QQ nun satışlarını geçmek ve ona rakip olmak gibi.bir gayesi var. Motor seçenekleri içinde dizel olmadan, çift kavrama şanzıman olmadan, az da yakmayan bir turbo benzinli motorla bakalım neler olacak. ( 1.8 hybrid saymıyorum tr de piyasaya sunulacak olmasına rağmen vergi dilimi yüzünden aylık satış rakamları İki elin parmaklarını geçemeyecektir) Bence 5.000 adet satarsa yılda büyük başarı. Toyota nın başlangıç olarak bu aracı 75.000 TL den daha aşağı bir fiyata sunabileceğini düşünüyorum. Orta üst donanım 1.2 turbo 4.2 cvt 85.000 TL ye alınacaktır.

    Ülkemizde toyota sevgisi büyük, c-hr ise tasarım olarak epey radikal ve güzel, toyotanın vasat tasarımlı araçları bile yüksek satış rakamlarına ulaşırken c-hr de istenilen rakama ulaşacaktır. Yeterki fiyat mantıklı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yanlış hatırlamıyorsam yılda 17.000 adet satış rakamını söyleyen Ali Haydar Bozkurt'du. Ali Haydar Bozkurt'a, Safety Sense hakkinda mesajlar göndermiştim ama kendisi sosyal medya aracılığı ile milleti Adana Portakal Festivali'ne çağırmakla meşguldü. Heralde portakal dokundu, 1.700 adet yerine 17.000 adet dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nedir bu b suv sevdası. Gidin o fiyatlara adam akıllı c veya d sınıf araç alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla araci beklemekten biktim artik zaten o arka cam ile c suv oldugunu iddia ediyorsa toyita bosa yorulmasin c suv fiyati ile senede 17 bini birak bin adet satarsa basarili saysin kendini

    Benim gozum artik 5008 de, c suv ariyorsalar bir baksinlar 5008 c ise bu arac anca b olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Nedir bu b suv sevdası. Gidin o fiyatlara adam akıllı c veya d sınıf araç alın.

    Görünen o ki pek çoğumuzun yapacağı hareket bu olacak da işte ''Acaba?!'' diyoruz bir umutla...Şahsen SUV arayışımın nedeni aracıma eğilerek değil de direkt yanlamasına binebilmek ve trafikte biraz daha yüksek konumda olabilmek; bu arada belirteyim, tırmanarak bineceğim araçları da tercih etmiyorum , zaten öyle büyük hacimli araçlarla işim yok...

    Juke' un biraz üzerinde bir fiyatla C-HR, yahut 308-Leon dan abartılı yüksek olmayacak fiyatlarla yeni 3008-Ateca vs...Bunlar beklentimi karşılamazsa CX-3 ve Vitara' yı alıcı gözle yakından iceler, onlar da kafama yatmazsa C-HB lere yönelirim diye düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Nedir bu b suv sevdası. Gidin o fiyatlara adam akıllı c veya d sınıf araç alın.

    Görünen o ki pek çoğumuzun yapacağı hareket bu olacak da işte ''Acaba?!'' diyoruz bir umutla...Şahsen SUV arayışımın nedeni aracıma eğilerek değil de direkt yanlamasına binebilmek ve trafikte biraz daha yüksek konumda olabilmek; bu arada belirteyim, tırmanarak bineceğim araçları da tercih etmiyorum , zaten öyle büyük hacimli araçlarla işim yok...

    Juke' un biraz üzerinde bir fiyatla C-HR, yahut 308-Leon dan abartılı yüksek olmayacak fiyatlarla yeni 3008-Ateca vs...Bunlar beklentimi karşılamazsa CX-3 ve Vitara' yı alıcı gözle yakından iceler, onlar da kafama yatmazsa C-HB lere yönelirim diye düşünüyorum...

    İmkansız. Juke 6 senelik kasa ile bu fiyata satılıyor. En az üzerine 15k koyun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • juke sero kullanıcısına yanıt
    Juke 1.6 CVT ile 15 bin fark olursa düşünebilirim de daha doğru kıyaslama CX-3 ile olacaktır. Dizel / AT / 4x4, kasa da yeni ve albenili, marka olarak Toyota' nın gerisinde bir firma değil; % 10 vergi dezavantajına rağmen liste fiyatı malum...

    Bu motor-şanzıman kombinasyonuyla CX-3 den anlamlı fiyat farkı olmadan ciddi satış rakamları hayalden öteye gidemez. Firma yetkilileri bu kadarını görüyorlardır herhalde. Rekabetçi bir fiyatlandırma belirledikleri hedef için olmazsa olmaz, isterlerse de yapabilirler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi don_civan -- 5 Temmuz 2016; 17:09:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    1.6 CVT ile 15 bin fark olursa düşünebilirim de daha doğru kıyaslama CX-3 ile olacaktır. Dizel / AT / 4x4, kasa da yeni ve albenili, marka olarak Toyota' nın gerisinde bir firma değil; % 10 vergi dezavantajına rağmen liste fiyatı malum...

    Bu motor-şanzıman kombinasyonuyla CX-3 den anlamlı fiyat farkı olmadan ciddi satış rakamları hayalden öteye gidemez. Firma yetkilileri bu kadarını görüyorlardır herhalde. Rekabetçi bir fiyatlandırma belirledikleri hedef için olmazsa olmaz, isterlerse de yapabilirler...

    Bunu yapan tek firma var o da vag grubu. Toyota sadece Corolla da bunu yapıyor. Rav4 gibi araba senelerce ÖTV mağduru oldu. Bu arada atı alan uskudari geçti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Nedir bu b suv sevdası. Gidin o fiyatlara adam akıllı c veya d sınıf araç alın.

    Nedir bu b suv merakı diyen arkadaşımızın Niki "juke" :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Nedir bu b suv sevdası. Gidin o fiyatlara adam akıllı c veya d sınıf araç alın.

    Nedir bu b suv merakı diyen arkadaşımızın Niki "juke" :))

    İmzada juke 1.5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota c-hr fiyat olarak auris in üzerine konumlanan bir model olacağı gayet açık ve net olduğunu düşünürsek fiyat olarak geleceği bant aşağı yukarı belli gibi. Aldığımız bilgiler doğrultusunda başlangıç versiyon donanım olarak düşük tutacak. Sadece elektrikli park freni ve otomatik klima standart olacak. Kapaklı 16" jantlar göreceğiz. Başlangıç donanımlarda 8" dokunmatik ekran yerine audio göreceğiz. En çok kızdığım Safety sense malesef c-hr de yok.( Avrupa'ya gönderilenlere standart) Safety sense En üst donanım tr satışta bile yok. Dışardan anahtarla cam kaldırma Avrupa ya gönderilecekler de dahil en üst donanım da yine yok. Başlangıç donanımlısının fiyatı uygun gelmesi muhtemel..(16" kapaklı jant ile yaris den Hallice görünür artık)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Eğer malum satış hedefinden söz etmemiş olsalar, fiyat olarak bir üst sınıfa konumlandırmalarının bir mantığı olabilirdi, o zaman da mesela bir DS5 kadar satardı belki?!...

    Eşdeğer fiyatla kim, niye diğer C-SUV lara tercih etsin ve üstelik çok az modelin ulaşabildiği satış rakamlarına ulaşsın?...Tasarım filan hikaye geliyor konulan hedef yanında...

    Hocam Toyota c-hr orta düzey bir donanım ile 1.2 turbo 4.2 cvt kaç liradan gelirse, (araca bindiğinizde de beğenirseniz görüş açısı filan) hangi fiyat aralığı sizin için cazip olur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Toyota safety sense kesin olmayacak mi acaba icerden bilgimi. Bana gore alasim jant 8" ekran dan daha elzem birseydi (eşim acemi kendini rahst hissetsin diye cvt kombinasyonu ve tss istiyordum). Kendileri bilir hayirli satislar diyeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.