Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (35. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.090
Cevap
118
Favori
553.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    75-80 diyelim, 4x4 için 85 olsun hadi belki, fazlasına elim varmaz sanırım, mis gibi CX-3 var...En çok da 3008 i merak ediyorum; tasarım güzel, motor-şanzıman kombinasyonu süper. Neyse ki aşağı yukarı eş zamanlı çıkacaklar, bekleyip göreceğiz artık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    75-80 diyelim, 4x4 için 85 olsun hadi belki, fazlasına elim varmaz sanırım, mis gibi CX-3 var...En çok da 3008 i merak ediyorum; tasarım güzel, motor-şanzıman kombinasyonu süper. Neyse ki aşağı yukarı eş zamanlı çıkacaklar, bekleyip göreceğiz artık...

    Bence de model ve motor kombinasyonu olarak pug 3008 daha güzel. 1.2 turbo 130 ps ve aisin 6 ileri tam otomatik kombinasyonu uygun fiyatta gelirse takibimde
  • Dizel 1.6 motorunu kastetmiştim, benzinlisi de iyi tabi. F/P durumuna göre tercihte bulunabileceğimiz bir fiyat aralığında sunulur umarım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    75-80 diyelim, 4x4 için 85 olsun hadi belki, fazlasına elim varmaz sanırım, mis gibi CX-3 var...En çok da 3008 i merak ediyorum; tasarım güzel, motor-şanzıman kombinasyonu süper. Neyse ki aşağı yukarı eş zamanlı çıkacaklar, bekleyip göreceğiz artık...

    Eski kasa 108.000 TL den başlarken bazılarının deyişi ile 108k olan 3008 in yenisinin otomatik kombinasyonu 120.000 olacağı varsayarsak. Peugeot markası haketmiyor derim. Benzinli otomatik 100.000 TL den gelirse düşünülebilir. ( yeni kasa yi beğenme me rağmen.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamaneking -- 5 Temmuz 2016; 20:40:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemocancem

    Toyota safety sense kesin olmayacak mi acaba icerden bilgimi. Bana gore alasim jant 8" ekran dan daha elzem birseydi (eşim acemi kendini rahst hissetsin diye cvt kombinasyonu ve tss istiyordum). Kendileri bilir hayirli satislar diyeyim.

    Kapaklı jant başlangıç donanımı için geçerli. Safety sense kesin bilgi.( son dakika değişiklikleri olmaz ise malum seri üretime 80 gün var) hep beraber Toyota Türkiye ye mail atalım Safety sense en azından opsiyon olarak sunulması için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Yeni 3008 in ucuz olacağını ben de sanmıyorum. Ama bazılarının dediği gibi orta-üst donanım C-HR 100 bini aşarsa veya dizel-AT 3008 le arasında 10-12 bin gibi bir fark olursa tercihim net 3008 olacaktır (Direkt bir limitim yok, tam istediğim gibi olursa 3008 için 110 bini de geçebilirim, F/P değerlendirmeme göre)...Firmaların niyetine de bağlı biraz, Peugeot bu sınıfı domine etmek ister, fiyatı biraz makul tutarsa iddialı olabilir, 4x4 versiyonu olmayacakmış, varsın olmasın...

    Tabi bunların hepsi havada kalan tahminler, çıkınca görüp değerlendiririz...
  • Toyota Safety Sense olmadığı sürece hiç bir Toyota modelini almam. Avrupa'daki insan kadar değerimiz yok mu!

    Tabi ya; AEB arkadan çarpmaları %38 azaltırken, şerit takip sisteminin de katkısını eklersek toyota servisleri nasıl kazanacak!

    Milleti resmen enayi yerine koyuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Toyota Safety Sense olmadığı sürece hiç bir Toyota modelini almam. Avrupa'daki insan kadar değerimiz yok mu!

    Tabi ya; AEB arkadan çarpmaları %38 azaltırken, şerit takip sisteminin de katkısını eklersek toyota servisleri nasıl kazanacak!

    Milleti resmen enayi yerine koyuyorlar.

    Biz Türküz bize bir şey olmaz :) Yola çıkmadan önce ayetel kürsi okuyacaksın hiçbir şey olmaz !!! Toyota Türkiye ye mail atalım. Bu donanımların Türkiye de olmaması biz tüketicilerin vurdumduymaz tavırlarından kaynaklanır. Devlet de bu konuda özellikle güvenlik konuları söz konusu olduğunda teşvik edici olmalı. Düzen getirmeli .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Toyota Safety Sense olmadığı sürece hiç bir Toyota modelini almam. Avrupa'daki insan kadar değerimiz yok mu!

    Tabi ya; AEB arkadan çarpmaları %38 azaltırken, şerit takip sisteminin de katkısını eklersek toyota servisleri nasıl kazanacak!

    Milleti resmen enayi yerine koyuyorlar.

    Biz Türküz bize bir şey olmaz :) Yola çıkmadan önce ayetel kürsi okuyacaksın hiçbir şey olmaz !!! Toyota Türkiye ye mail atalım. Bu donanımların Türkiye de olmaması biz tüketicilerin vurdumduymaz tavırlarından kaynaklanır. Devlet de bu konuda özellikle güvenlik konuları söz konusu olduğunda teşvik edici olmalı. Düzen getirmeli .

    Ayetel kursi sana neden rahatsızlık veriyor anlamadım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    O yazıdan ayetel kürsiden rahatsız olunduğunu anlamak ilginç bir kafaymış. Biz güvenlik gibi önemli şeyleri önemsemediğimiz için firmalarda Avrupa'da ki olmazsa olmazları biz de uygulamıyorlar diyor. Ok?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayconot

    O yazıdan ayetel kürsiden rahatsız olunduğunu anlamak ilginç bir kafaymış. Biz güvenlik gibi önemli şeyleri önemsemediğimiz için firmalarda Avrupa'da ki olmazsa olmazları biz de uygulamıyorlar diyor. Ok?

    Uzun sayılan bir aradan sonra güzel bir giriş @tayconot Anlatmak istediğimi ifade ettiğin için teşekkürler. ( kimseyi ilgilendirmez kimsenin inancı ama, Dualarla zorum yok, müslümanım elhamdülillah. Biraz tevekkül diyoruz anlayana... @sarıarızalambası, bu neyin kafası )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota İngiltere çalışanlarını Toyota chr için eğitmeye başladı
  • Başka bir ülkede yaşanmış olsa 3 gün ulusal yas ilan edilirdi. Toyota Safety sense olmayan araç almak,ya da bu ülkede otomobil sürmek mantıklı mı değil mi sorgulamaya başladım.
    Bu mesaja eklenen görseller:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamaneking -- 6 Temmuz 2016; 18:06:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu milletin trafik kurallarına uyduğunu, araçlardaki güvenlik sistemlerinin ne anlama geldiği konusunda bilgi sahibi olduğunu ben görmem, yaşım yetmez.

    Ne zaman tamamen otonom sürüş kullanılmaya başlandı, o zaman bu milletin canı ve malı kurtulur diyeceğim ama bundan da şüpheliyim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte C-HR'ın renkleri . Ben hala yeni 3008 ile C-HR arasındayım. Cam tavan olmadan biraz basık gibi geldi iç mekan. Canlı canlı iki modeli görmeden karar vermek zor olacak.
  • tayconot kullanıcısına yanıt
    Nedense cam tavan araç almak la ilgili bir hevesim olmadı yaz aylarında olmamıza rağmen. Peugeot 3008 pahalı bir girişim bence. tabi araç tasarım olarak olmuş. Ön tasarım premium lara benzer olmuş. Arka modern ve akılda kalıcı karakterli. PSA nın 1.2 pure tech motoru bu yıl en iyi motor ödülünü ikinci kez aldı. Tork değeriyle ve beygir gücüyle, tork konvertör lü kendini kanıtlamış şanzımanlı ile Toyota nın c-hr de sunacağı 1.2 116 beygir turbo cvt den daha verimli olduğu bir gerçek. Tasarım dili ve marka prestiji olarak Toyota En az 2 adım önde. Toyota Chr, corolla gibi , golf gibi global bir ürün olacak. Amerika'ya ihraç edilecek olması bunun kanıtı. Tasarım Toyota chr de 20 yıl güncelliğini koruyabilir. Fakat Üretim bandından ilk çıkan araçları almak ne kadar mantıklı üstelik donanımdan kesik yemiş bir yeni üretim modelini. Sonuç olarak hala iki aracın da dreksiyonuna daha oturmadık ama Peugeot un Türkiye'deki marka imajı çok fazla zarar gördü. Cebimize güzel tasarımlı turbo beslemeli Toyota logolu bir anahtar sokma fikri daha mantıklı geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arka kapi ve cam neden standart Toyota ayarinda degil,klasik Toyota musterisi almasin sadece jukesever tarzi severler alsin araba cok satmasin diye mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PNOUMA

    Arka kapi ve cam neden standart Toyota ayarinda degil,klasik Toyota musterisi almasin sadece jukesever tarzi severler alsin araba cok satmasin diye mi?

    Araç cupe tasarımdan dolayı arka kapı öyle oluyor. Aracın adı Cupe High Rider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Cam tavan quasgai da bile olmayınca araç biraz klostrofobik oluyor. Püfür püfür essin diye değil biraz daha ferah olsun diye cam tavan gerekli geliyor bana. Ama muhtemelen. C-HR'ın sonra ki versiyonlarında olacaktır cam tavan.
    Evet Peugeot 'nun kötü bir imajı var. Kime sorsam Fransız arabası alınmaz diyor ama bu yollarda ki Renault 'lar citröenler kimin o zaman ?
    Muhtemelen yüksek oturma pozisyonu ,spor görünüşü ve marka değeri için Toyota C-HR daha mantıklı bir seçim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault da cupe suv yapacakmış. http://m.ototeknikveri.com/haber/7481/renault-yeni-coupe-suv-hazirliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.