Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.090
Cevap
118
Favori
553.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arka taraf ,kapali kutu,yolcular ,en cok da cocuklar sικιlιr .Bu araba genc,bekar isi sanirim @zamaneking
    Evli cocuklular icin cok alternatif yok elimizde eski bir Toyotaci olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 Yeni Audi Q2 Teknik Özellikleri

    1.0 TFSI (önden çekişli)
    Motor: 1.0 lt 116 ps 200 nm tork (turbo benzinli)
    Şanzıman: 6 ileri manuel ya da 7 ileri s-tronic
    Performans: 0-100 km/s: 10.7 – 10.5 (s-tronic) saniye – Maksimum hız: 190 km/s
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4191 mm / 1508 mm / 1794 mm
    Bagaj Hacmi: 405 litre

    B sınıfı suv lara neşe katar eğer 80.000 - 90.000 aralığında s tronik alınabilirse. eylül ekim gibi satışa sunulacak. istinye parkta sergileniyor.
  • 2008 dizel yeterli donanimda panoramik cam tavanla beraber 60.000 alti etiketle satiyorlarmis aklimi celmedi degil chr bugun ciksa ayni donanim dizel 90.000. şu toyota safety sense kazigindan sonra toyota diye yanip tutusmuyorum :)

    dip not:Toyotanin benim kafamdaki imaji benim kadar guvenligmi dusunuyor seklindeydi. Adamlarin havasi şuydu " o saydiginiz opsiyonlar bizde standart beyefendi." Ha sabancidan araplara gecti distibitorluk olay degisti diyorlarsa dunyanin en sorunsuz araclari mazda ona geceriz, 25.000 az veririz peogeut a geceriz. toyota hissemiz yok. Good bye my love sarkisinida armagan ederim araplara.

    Dip not 2: kizginligim gecmemis su toyota safety sense olayina eklemeden edemeyecem benim gibi takintili 1.000 adam tepki koyar almaz , ama diger tarafta 17.000 x400 euro kar var diye dusunuyorlarsa hayatlarinin hatasini yaparlar. Golf kadar chr satmayi planliyorlar nerdeyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemocancem -- 9 Temmuz 2016; 1:23:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    TT dışında her hangi bir Audi modelini şimdiye dek beğenmedim. Albenisi , sahne ışığı olmayan bir marka benim için Audi. Açıkcası Q2 ye baktığımda led farlar takılmış ilk nesil Quasqai'dan başka birşey göremedim.
    Yenilikçi bir yanı yok, yolda görsem çok da dikkatimi çekmez.
    Bana çok hantal ve "köşeli" gelen bir araç oldu Q2.
    Aynı şey Peugeot 3008 içinde geçerli. İlk gördüğünde biraz heyecanlanıyorsun ama o büyüyen ebatlar saçma geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemocancem kullanıcısına yanıt
    Toyota anadolu da da satılan bir marka. Bizim milletimiz otomotiv endüstrisi konusunda, motor teknolojileri konusunda, güvenlik donanımları konusunda bilgisiz. Millet olarak tek bildiğimiz volvo nun çok sağlam araba yaptığı dır. Adamlar yapmış deriz taş gibi araba (volvo ile bir aracın çarpışmasında volvonun hep sağlam kaldığı anlatılır. Volvo sağlamdır ama içindeki adam öldümü kaldımı umursamayız ) Ama volvo dahi euro ncap testlerinde hiçbir modelinde 1997-2001 yılları arasında 5 yıldız alamamıştır. Hala 2.0 -1.6 iyidir. 1.2 gitmez der bizim insanımız. Turbo beslemenin gücüne inanmaz ( son yıllarda vw grup bu algıyı kırdı) toyota yaris hybrid modelini türkiye ye getirdi. İlk başlarda biraz ilgi görmüş olsa da beklenen ilgiyi görmedi. İstanbul gibi yoğun trafik olan tam hybrid araç kullanımına uygun yerlerde Dizel otomatik çılgınlığını bertaraf edemedi. Bu millete TSS çok görüldü haklı yönleri de yok değil. Şimdi toyota safety sense donanımını araca koyacak toyota. Sonuçlar 1) hani bu araç sorunsuzdu sürekli bir ses geliyor kendi şeridimde gitmek zorundamıyım!!!! (şerit takip asistanı)-sürekli uyarı veriyor kapatın şunu !! 2) kardeşim ben tabelayı görmüyor muyum ne uyarısı veriyor. Benim gibi iyi şöför mü var!!! 3) adaptif hız sabitleyici ne gerek var adamı takip ediyormuş gibi delikanlılığa yakışmaz!!! 4) sen bana acemi mi demek istiyorsun yayayı göremeyecek miyim. Kör nokta uyarı sistemi nedir kör müyüm gözümde problem yok benim!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamaneking -- 9 Temmuz 2016; 9:52:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tayconot kullanıcısına yanıt
    Evet audi çok fazla sıradanlaştı. A1 den Q7 ye kadar içi dışı aynı sadece değişen boyutlar var. Gerçi Q2 değişik ön ızgara ve arka far tasarımıyla biraz sıyrılmaya çalışmış olsa da CHR nin yanında sönük demode kalıyor. Premium marka olmasına rağmen audi a3 hatchback golf ile aynı fiyata satılıyor (a3 1.2 stronik ile golf 1.2 allstar fiyatı nerdeyse aynı 85k audi , 83k golf) artık sıkıldı insanlar audi den. Çok radikal kararlar alıp tasarımda değişikliğe gitmeleri lazım. Audi fiyat listesine aldanmayın bayi en az 8k fiyatı aşağıya çekiyor. (A3 1.2 stronik fiyat listesinde bile yok ama satılıyor)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Yazınıza katılıyorum, hatta son kısımdaki Türk insanı mantığına şöyle bir örnek vereyim. Zamanında ABS üst segment araçlara yeni yeni koyuluyordu. Bir büyüğüme dedim ki, "ABS olanını al". O da; "Ne gerek var, fren ayağının altında" dedi. Bir süre sonra kaza yaptı, tekerlekler kızaklamış ve araç kontrolden çıkmış.

    Kimse kusura bakmasın; bu toplumda Avrupai bir vizyon yok. Iyi yanlarımız var ama gelişmişlik açısından çok gerilerdeyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 9 Temmuz 2016; 11:09:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Yazımıza katılıyorum, hatta son kısımdaki Türk insanı mantığına şöyle bir örnek vereyim. Zamanında ABS üst segment araçlara yeni yeni koyuluyordu. Bir büyüğüme dedim ki, "ABS olanını al". O da; "Ne gerek var, fren ayağının altında" dedi. Bir süre sonra kaza yaptı, tekerlekler kızaklamış ve araç kontrolden çıkmış.

    Kimse kusura bakmasın; bu toplumda Avrupai bir vizyon yok. Iyi yanlarımız var ama gelişmişlik açısından çok gerilerdeyiz.

    ben daha komiğini söyleyeyim. bundan 10 sene önce patronum araba alacaktı. XC90 almak istiyordu ben range rover veya Q7 önerdim. Boş ver volvo güvenliği en iyi olan dedi ve Xc90 aldı. bir iki ay sonra bindim emniyet kemerine toka takmış emniyet kemeri kullanmıyor zor geliyormuş. Düşün güvenli diye araç alıp kemer takmamak tam bize göre değil mi ?




  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Böylesine önemli bir konuda halkımızdaki vurdumduymazlığı bir nebze olsun törpüleyecek olan otomotivin gücüne fazlasıyla inanan,yatırım ve arge yapan hükümet devlet yetkilileridir. Bayram tatili bilançosu 100 e yakın insanımızı kaybettik.... Sakat kalanlar da cabası... Nasıl ki bir kaç yıl önce tüm araçlarda esp ve trc standart hale getirildi. Bir yönetmelik çıkarılarak markaların varolan güvenlik donanımlarının en baz modelde dahi standart hale getirilmesi adına çalışma yapılabilir. Vw gurubu bu konuda tebrik ediyorum (onlar da hava yastığından kesiyorlar) en baz modelde dahi güvenlikten ödün vermiyorlar. En azından vw grup da TSS benzeri bir donanım paketi olsa, hiç değilse opsiyon olarak sunardı. Tüm arkadaşlardan ricam toyota ya mail atalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamaneking -- 9 Temmuz 2016; 12:47:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Ben, Toyota Türkiye distribütörüne (ALJ) ve Toyota Japonya'ya bir kaç kez e-posta gönderdim. Klasik yanıt; "değerli düşünceleriniz bizim için...." Ama ortada herhangi bir gelişme yok. O noktaya geldi ki, artık Toyota Türkiye Facebook sayfasına konuyla ilgili yaptığım eleştirel yorumlar da siliniyor. Millet uyansın istemiyorlar çünkü resmi kaynaklara göre orta halli bir AEB (Autonomous Emergency Braking -otonom acil frenleme) sistemi bile şehir içinde arkadan çarpmaları %38 oranında azaltiyor.

    Toyota Safety Sense (TTS) icindeki diğer güvenlik bileşenlerini de düşünürsek yukarıdaki oran artacaktır. Toyota distribütörü ve bayileri bu kazalar olmadan nasıl para kazanacaklar! Elbette, "fren ayağının altında, basarsan durur" veya "yola bakmıyor musun, TSS'ye ne gerek var" diyenlerden para kazanacaklar.

    Sorunlu DSG'ye Türkiye'de iki yıl garanti veren ve sonra iyi niyet garantisinden şanzımanın tamirini yapan VAG grubu araçlarında 'ACC, FrontAsist, LaneAssist, Blind Spot Assist...' gibi sürücü destek sistemleri mevcut.

    Sonra deniyor ki; "benim babam Toyota gibi adam" veya "cool babalara, cool Toyota". Alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 9 Temmuz 2016; 15:07:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Toyota Türkiye'nin paylaşımı ve yapılan bir yorum.....
    Bu mesaja eklenen görseller:

    C-HR Toyota Ana KonuC-HR Toyota Ana Konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Cuk oturmus elinkze saglik :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avensiste, rav4 te, priusta gelmedi. C hr de de geleceğini sanmıyorum. Umarım yanılırım.

    En azından opsiyon olarak sunmak çok zor olmasa gerek ama Toyotada fazla mantık aramamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verso-S neden TR ye gelmez ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    Toyota Türkiye'nin paylaşımı ve yapılan bir yorum.....
    Bu mesaja eklenen görseller:

    C-HR Toyota Ana KonuC-HR Toyota Ana Konu

    Toyota Türkiye Facebook sayfasına konuyla ilgili ben de yorumlar yazıyorum. Toyota Türkiye distribütörünü Facebook sayfasından baskı altına almak mantıklı geliyor bana çünkü daha fazla insan konuyu algılayabiliyor. Zaten bunun tedirginligini yaşayan Toyota Türkiye, kendisi açısından olumsuz olan yorumları siliyor. Tekrar tekrar konu gündeme getirilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Toyota.com.tr de c-hr ic gorselleri yayinlanmis. Gayet tatminkar duruyor. Bu araba tum zamanlarin en futuristik crossower tasarimina sahip muthis bana gore. Fiyat konusunda size katilmaktayim eger basl@ngic 65-75 gibi bisey olursa 90-95 civari tatmin edici bi donanimla alinabilir. 4 yillik toyota kullanicisi olarak toyota guvenligin ağa babasidir diyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Yok zaten Toyota C-HR de TSS Türkiye satışına sunmuyorlarmış. Opsiyon olarak bile yok. Seri üretime 2 ay kala fikirleri değişmezse tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    Verso-S neden TR ye gelmez ki.

    Verso s e gelene kadar ne modeller var.

    Aygo modelini getirse 35bin liradan başlasa en az i10 kadar satar.

    Vios modelini getirse egea, accent blue gibi modellere rakip olur.

    Etios gibi seçenekler de dacia gibi ama pazarı az değil.

    ABD de satılan yaris sedan (mazda 2 sedan) modeli de ülkemize gidecek bir model.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki daha verimli bir yere mail atabilirsek belki TSS yi opsiyonel olarak getirmeyi en azından düşünebilirler.
  • Bazı hesaplarda test sürüşlerinin başladığı görülüyor.
    Polonya'dan bu hesapta mokka , chr ve Quasqai test ediliyor .

    C-HR Toyota Ana Konu
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.