Şimdi Ara

C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi? (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
259
Cevap
2
Favori
47.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam ben Hondacıyım. Honda Civic HB bence yol tutusnuda cok basarılı.Arac İngilterede üretiliyor.1,5 lt benzinli vtec turbo motor 182 ps 220nm tork üretiyor bu değerleri RS ile aynı.8,2 snde hızlanıyor.200 km surat yapıyor.Civic HB ile ISO standartlı bir pistte manevra testini yapmışlar.Sonuc olarak Audi a3 74'te , Volkswagen golf gti 77'de kalmış cunku civic hb manevrayı 84 ile yapmış.Linkini veriyorum buradana da bakabilirsiniz:https://www.youtube.com/watch?v=T69yPK2CbV8&autoplay=1&fs=1&hl=en_US
    Çünkü Honda Hb'in ön süspansiyon sisteminde McPherson tipi kontrol bağlantılı ve viraj denge çubuğu kullanılmış. Arka süspansiyon sistemindeyse çok noktadan bağlantılı bağımsız süspansiyona ve viraj denge çubuğuna yer vermiş. Bu da virajlarda yoldan sapmasını engelliyor.Ayrıca Civic HB’de Çekiş Kontrol Sistemi ile birlikte çalışan Araç Denge Kontrol Sistemi (VSA) ve Lastik Basınç İkaz Sistemi (TPMS) gibi özellikleri standart. Üst donanım seviyelerinde ise 4 nokta amortisör sistemi devreye giriyor ve sürücüye süspansiyonu sürüş koşullarına göre ayarlama imkânı tanıyor.Böylece otomobilin yol tutuşu ve konforu da dinamik süspansiyon sistemi sayesinde maksimum seviyede sunuluyor.




  • transverse T kullanıcısına yanıt
    Asıl yol tutuş ustası subaru impreza ama tr ye gelmiyor.

    Levorg daha ağır, daha uzun ve arkası daha ağırdır. İmpreza gibi yol tutamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Asıl yol tutuş ustası subaru impreza ama tr ye gelmiyor.

    Levorg daha ağır, daha uzun ve arkası daha ağırdır. İmpreza gibi yol tutamaz.

    Levorg rijitliği çok daha iyi, 2 litre turbo 300ps modeli ile 1.6 turbo boxer modeli aynı altyapıyı kullanıyor. Haliyle yapısal olarak WRX ile ortak parçalar da taşıyorlar. Ek olarak 225 taban 18 inç lastik kullanılıyor, impreza da 205 taban. Zaten 2018 impreza 300 ft skid-pad değerleri 0,82-0,85g aralığında yani Focus, Mazda 3, Giulietta ayarında bir otomobil. Abartmaya gerek yok.
  • transverse T kullanıcısına yanıt
    Levorgun dezavantajlı daha fazla gibi. Arka aksta sonrası uzun mesela, hb araç gibi değil. Bu yol tutuşta büyük dezavantaj. Sedanlar da hb gibi yol tutamıyor. Ağırlık dezavantajı da fazla.

    İmprezalarda da genelde wrx versiyonla aynı alt yapıyı kullanılıyor.
  • transverse T kullanıcısına yanıt
    İyi de levorg d sınıfı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Levorg burun kısmı Wrx altyapı, viraj demirleri, yay-amortisörler, bazı açılar vs Wrx ile aynı, hatta büyük ihtimal ekstra bagaj eklentisi hariç tamamı aynıdır. Normal İmpreza'da daha yumuşak ayarlar var. İmpreza Levorg kadar keskin ve sert olamaz, ha yeni kasası yeni altyapı ile ne durumdadır bilemem ama Levorg'u bir test edersen aşırı sıkı yapısını direk anlarsın, cidden konu başlığındaki gibi yola yapışıyor araba, limitler acayip yüksek. Normal imprezalarda kesinlikle öyle bir sürüş yok, Levorg fazla kemikli bir alet.
  • en iyi yol tutan diye birşey yok

    yol tutamayan diye birşey var

    skoda volkvagen seat gurubu binek araçları ve toyotanın corollası

    renaultun normal meganı bide normal c4 yol tutuş olarak -1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    İyi de levorg d sınıfı.

    yok artık şaka mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurKayra

    Hocam ben Hondacıyım. Honda Civic HB bence yol tutusnuda cok basarılı.Arac İngilterede üretiliyor.1,5 lt benzinli vtec turbo motor 182 ps 220nm tork üretiyor bu değerleri RS ile aynı.8,2 snde hızlanıyor.200 km surat yapıyor.Civic HB ile ISO standartlı bir pistte manevra testini yapmışlar.Sonuc olarak Audi a3 74'te , Volkswagen golf gti 77'de kalmış cunku civic hb manevrayı 84 ile yapmış.Linkini veriyorum buradana da bakabilirsiniz:https://www.youtube.com/watch?v=T69yPK2CbV8&autoplay=1&fs=1&hl=en_US
    Çünkü Honda Hb'in ön süspansiyon sisteminde McPherson tipi kontrol bağlantılı ve viraj denge çubuğu kullanılmış. Arka süspansiyon sistemindeyse çok noktadan bağlantılı bağımsız süspansiyona ve viraj denge çubuğuna yer vermiş. Bu da virajlarda yoldan sapmasını engelliyor.Ayrıca Civic HB’de Çekiş Kontrol Sistemi ile birlikte çalışan Araç Denge Kontrol Sistemi (VSA) ve Lastik Basınç İkaz Sistemi (TPMS) gibi özellikleri standart. Üst donanım seviyelerinde ise 4 nokta amortisör sistemi devreye giriyor ve sürücüye süspansiyonu sürüş koşullarına göre ayarlama imkânı tanıyor.Böylece otomobilin yol tutuşu ve konforu da dinamik süspansiyon sistemi sayesinde maksimum seviyede sunuluyor.


    Astra h ve j 180hp nin de 8.2 saniye idi. Demekki hondanın da aktarma leş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu baya hortlamis aslinda hep nitel gozlemler bunlar 0 arabalari alip ayni ebatta jant ayni ebatta lastik takip test etmek hatta mumkunse bi robot kullanmak gerek euroncap in esp testlerindeki gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsi geçen C segment araçların neredeyse hepsini kullandım.

    Subaru Impreza (sahip oldum) ve Levorg hepsini dize getirir..




    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 2 Mart 2018; 23:21:2 >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Levorg hic test edemedim. Sert oldugunu, iyi oldugunu bilmiyordum ama bu kadar iddiali oldugunu bilmiyordum. Tesekkurler bilgi icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Levorg burun kısmı Wrx altyapı, viraj demirleri, yay-amortisörler, bazı açılar vs Wrx ile aynı, hatta büyük ihtimal ekstra bagaj eklentisi hariç tamamı aynıdır. Normal İmpreza'da daha yumuşak ayarlar var. İmpreza Levorg kadar keskin ve sert olamaz, ha yeni kasası yeni altyapı ile ne durumdadır bilemem ama Levorg'u bir test edersen aşırı sıkı yapısını direk anlarsın, cidden konu başlığındaki gibi yola yapışıyor araba, limitler acayip yüksek. Normal imprezalarda kesinlikle öyle bir sürüş yok, Levorg fazla kemikli bir alet.

    Kesinlikle katılıyorum. 1.6lt 170hp 1550kg boş ağırlık ve tam 5 kişi ile birlikte Ankara Gölbaşından - Oran istikametine doğru

    virajlı ve rampa yukarı 160-170 km/h ile virajlara girerken muazzam bir stabilite ve yol tutuş , en ufak yana yatmama

    ve rayların üzerindeymiş gibi ilerleyen bir şase.. Tek kelimeyle muazzam bir zevk. Birde 2.0lt 300hp varki... 4.8sn


    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 2 Mart 2018; 23:55:39 >




  • Ben şahsen yola oturup gitmeyi tesadüfen tecrübe ettigim 2010 mondeoda yaşadım tabi c degil d sınıfı bu arac



    Bir cok c sınıfı kullandım ama yani düz yolda gitse virajda güven vermedi fazla ....

    Ama bunu mondeoda hissetmedim bana güven vermişti .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Bayraktardan çıkıp aynı güzergahta kullanmışız, çok araba kullandım, Levorgdaki stabilite ve yola yapışma hissini ben hiç bir arabada görmedim. Oran tarafına dönen yoncada gaza oturdum, araba milim yana yatmadan kıpırdamadan 80e falan çıktı yukarı yola çıkarken ilk defa hayatımda korktum limit denerken. Nasıl duracağımı bilemedim, satış temsilcisine de sıkıntı oldu, neyseki viraj içi panik frende bile gıkı çıkmadı arabanın. Öyle çok hareketli spor bir ayar yapılmamış, direksiyon hissi bile pek yok ama öyle bir keskin ve kararlı bir şasi varki station arabada nasıl böyle olur diye şaşıyor insan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Sorunuzda ki uslup ve soruş tarzınızı beğenmediğim için cevap vermeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW1, focus, yeni civic, V40, mazda3, giulietta, 308 bunlar iyidir Megan4 de iyi geldi en son.
  • Marka ismi söylemek konuyu çok kısır bırakır. Aynı araç olsa bile birbirlerinden kondisyon olarak çok farkları olabilir, aynı yol, aynı araç, faklı günler olsa, yine işler değişebilir. O günkü hava sıcaklığı, lastiklerin sıcaklığı, sürat, rüzgar, arabadaki yük durumu, bu uzar gider. Örneğin, şasi rijitliği bile bir çok fark yaratıyor,
    Eski bir vectra 6000 nm/deg iken, Bugatti veyron 60.000 nm/deg rijitlik değerine sahip. Yani aracın kasa sağlamlığı da büyük bir öneme sahip.https://huglero.com/turkiyede-satilan-en-iyi-yol-tutusuna-sahip-arabalar/ burada farklı modellerin rijitlik değerlerini buldum, hepsi birbirinden farklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nuriciftcioglu -- 12 Eylül 2019; 12:22:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güncel bir model değil ama kendi aracım Nissan Almera HB doğal spoiler görevi gören tavanıyla hızlandıkça yere yapışan bir araç. Kaliteli lastikler ile birlikte uzun yolda çok eğlenceli anlar yaşıyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.