Şimdi Ara

C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
2
Favori
47.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yapışan doğru bir tabir mi oldu bilmiyorum ama sormak istediğim şu
    Hangi C sınıfı hatchback 120 ve üzeri hızlarda yola en iyi tutunuyor sizce. Yani yolda giderken akan, o süratlarda direksiyonu tuttuğunuzda size en çok güveni veren hangisiydi?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yol Tutunma Performansı En İyi C Sınıfı Otomobiller

    C sınıfı otomobiller, kompakt boyutları, konforlu iç mekanları ve iyi performansları ile popüler bir araç segmentidir. Ancak yol tutuşu söz konusu olduğunda, bazı modeller diğerlerinden daha iyi performans gösterir. Bu metinde, C sınıfı otomobiller arasında yol tutuşu en iyi olanlara göz atacağız.

    C sınıfı otomobiller arasında en iyi yol tutuşuna sahip modeller, genellikle spor süspansiyonlara, performans lastiklerine ve gelişmiş fren sistemlerine sahiptir. Bu özellikler, viraj alırken daha fazla tutuş ve denge sağlar.

    En İyi Yol Tutan C Sınıfı Arabalar:

    • BMW 3 Serisi: BMW 3 Serisi, yol tutuşu en iyi olan C sınıfı otomobillerden biridir. Keskin direksiyonu, dengeli süspansiyonu ve güçlü motoru ile virajları kolayca alır.

    • Audi A4: Audi A4, quattro dört çekişli sürüş sistemi ve gelişmiş süspansiyonu sayesinde mükemmel yol tutuşuna sahiptir. Ayrıca, hassas direksiyonu ve güçlü frenleri de yol tutuşunu artırır.

    • Mercedes-Benz C-Serisi: Mercedes-Benz C-Serisi, konforlu bir sürüş deneyimi sunarken aynı zamanda iyi yol tutuşu sağlar. Adaptif süspansiyonu ve hassas direksiyonu, dengeli bir sürüş sağlar.

    • Volvo S60: Volvo S60, güvenli ve konforlu bir sürüş sunarken aynı zamanda yol tutuşu en iyi olan C sınıfı otomobillerden biridir. Gelişmiş süspansiyonu ve dört çekişli sürüş sistemi ile virajları güvenle alır.

    • Lexus IS: Lexus IS, lüks ve sportif bir sürüş deneyimi sunar. Keskin direksiyonu, hassas süspansiyonu ve güçlü motoru ile yol tutuşu en iyi olan C sınıfı otomobiller arasında yer alır.

    Yukarıda listelenen C sınıfı otomobiller, yol tutuşu performansları en iyi olan modellerden bazılarıdır. Viraj alırken daha fazla tutuş ve denge arayanlar için bu modeller ideal bir seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Fluence dışında genel olarak tüm C sınıfı araçlar
  • Focus.
  • Ford Focus, Bmw 1, Volvo V40.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi integral77 -- 25 Kasım 2017; 22:1:37 >
  • Sözünü ettiğin şey yüksek sürat stabilitesi, yani kararlılığı. O hızlar günümüzde B segmenti araçların bile başarılı olduğu hızlar te eğer aşırı yanal rüzgarlar yoksa. Ama 120 ile viraj dönmek dersen o zaman B segmentinin iyi başarabileceği bir iş değil hatta çoğu C segmenti araç bile sınıfta kalır.



    Focus, Civic, Mazda 3, Lancer liste daha da uzar ama ilk aklıma gelen bunlar. Arkadaşlar başka araçları da yazacaklardır...
  • ford focus b sınıfı ford fiesta
  • Focus I ile keskine 140 ile girdiğimizi bilirim.



    Tek kelime ile Focus.
  • burada önemli olan gerçekten yapışan araç hangisi. kimi araçlar hiç yapışmadığı halde elektrikli direksiyonun gereksiz sertleşmesinden dolayı çok iyi yol tutuyor hissi veriyor örnek egea kimi araçlar da gereksiz hafif direksiyona sahip. Bu konuda tabiki focus en önde gelir ama astra olsun golf olsun gerçekten güzel araçlar yol tutuşunda çok fazla fark yok aralarında. Sadece wv sürüş zevki açısından yazılıma gerçekten çalışmış.
  • Kimse 147 ' ye binmemiş herhalde
  • Bu segmentin kurucusu ve referans noktası GOLF tabiki.
  • Önce hepsini sürün, sonra yazın bence. Imkaniniz yoksa; ya yazmayın, ya da deneyimli kişilerin yazdıklarını okuyun. Kimi altındaki aracı, kimi almayı planladığı vs. araçları yazmış.

    Bunun cevabı nettir: 1 serisi, Giulietta başta, sonra da diğerleri gelir.
  • Halen kullanmakta olduğum m paket 1 serisi araç. 2 yıl oldu alalı hala çok sert girdiğim virajlarda aha bu sefer koptu diyip bi türlü sert bi esp müdahelesi görmüş değilim hala. Limitin üzerine çıktığınızda arac viraj dışına bi kaç santim kayıyor ve çoğu kez esp nin devreye hiç girmemesi otomobilin özgüvenini gösteriyor adeta. Bununla beraber focus ve mercedes a amg en iyi yol tutan 3 c sınıfı otomobil bana göre. Giu da yüksek hızlarda süper ama kullandığımda virajlarda önden çok kaymıştı, belki lastiklerdendi bilmiyorum ama aracın burnu çok ağır gibiydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cbascan -- 25 Kasım 2017; 22:23:27 >
  • Honda Civic, japon yapıştırıcısı var altında, mucurlu ve yağmurlu yolda 120 ile keskin viraj dönmeye çalıştım, geneki esp var vallaha Allah korudu inip japon selamı verdim başka C sınıfı olsaydı şu an bu konuya yazmıyordum sanırım...
  • Ford Focus
  • gulietta, 1 serisi, focus, yeni civic (özellikle hb). Aynı jant lastik kombinasyonu ile bu 4 araç arasında profesyonel olmayan sürücüler hariç fark olacağını sanmıyorum.
  • Guiletta, focus, bmw 1 başı çeker.
  • Bmw volvo alfa falan kullanmadım. Karşılaştıramam.

    Megane, civic, corolla, fluence, focus kullandım.

    bunlar arasında Focustayken kendimi güvende hissediyorum.

    Bazıları karşı çıksa da yol tutuş deyince hep focus ismi geçer.
  • Tartışmasız Guilettadır...
  • i30 2017
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Kimse 147 ' ye binmemiş herhalde

    Alfayı bilenler bilir. Adı geçmese de otomobilden hakkıyla anlıyorum diyenlerin bildiği birşeydir. Kullanmak nasib olmadı ama deneyimlemek istediğim araçlardan biridir. Eski veya yeni, suv veya B segmenti farketmez...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.