Şimdi Ara

C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
2
Favori
47.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford focus sedan ve hatchback
  • Sen de olmasan Nihat Doğan vari yorumlardan pek öteye gidemeyecekti bu konu. Eline, yüreğine sağlık...



    Kompakt araçlardaki arkadan tahrik konusunda ne düşünüyorsun? Gerekli mi, işe yarıyor mu, ciddi fark ettiriyor mu, önden tahrikliye oranla kontrol hissi ne durumda bunlar hakkında açıklama yapabilir misin?



    Ben arkadan tahrikli çok araç kullandım ama bunlar F, E segmenti bineklerdi. Kompakt araçların da sürüş keyfi ayrı, o hafiflik, o direktlik E ve F segmentte azalıyor bayağı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fahrenhayt46

    Eylül ayında Alman otomobil dergisinin yaptigi testi şuraya koyayım.



    C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi?

    Megane'ı güzel gömmüşler Golfle ilgili bazı maddeler bana da abartı geldi. Focus 3 slalomda bu kadar iyi mi gerçekten? 2.5 kasadan sonra 3'ün kısmen yumuşamadan dolayı slalom ve esp testlerinde daha kolay dağıldığı videolar var. Ama yine de 3 ve 3.5 kasa focus hala çok övülüyor. Bu durumu açıklayabilecek olan var mı?




  • Kesinlikle 1 Kasa ve A3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atarlı imam


    quote:

    Orijinalden alıntı: fahrenhayt46

    Eylül ayında Alman otomobil dergisinin yaptigi testi şuraya koyayım.



    C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi?

    Golfu abartılı buldum ben focusun 86 olduğu yerde 85 alması saçma bana göre arada o kadar küçük bir fark yok

    Şu da var. Test edilen focus 2011 üretimi. Yeni kasası henüz çıkmadı 2018 de çıkacak.

    Diğer araçların hepsi yeni 2016 2017 teknolojisi..




  • http://www.otoloji.com/izlenim/renault-megane-coupe-gt-line-16-dci/sayfa/Genel#icerik



    2 kapili ama bu arabadan daha iyisi suana kadar cikmadi



    Hem super bi dizel motora sahip hemde rijit spor saseye sahip ustun donanimli fiyatida cok ucuz olan bu arabanin hakkini yedirmem size focus da focus diyip durmayin 😀
  • Ben focus’u yoldan çıkartamamıştım keskin virajlara rağmen çok zorlamıştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: fahrenhayt46

    Eylül ayında Alman otomobil dergisinin yaptigi testi şuraya koyayım.

    Edit.
    https://youtu.be/Z5MEqWvYBg4?t=17m


    C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi?

    Megane'ı güzel gömmüşler Golfle ilgili bazı maddeler bana da abartı geldi. Focus 3 slalomda bu kadar iyi mi gerçekten? 2.5 kasadan sonra 3'ün kısmen yumuşamadan dolayı slalom ve esp testlerinde daha kolay dağıldığı videolar var. Ama yine de 3 ve 3.5 kasa focus hala çok övülüyor. Bu durumu açıklayabilecek olan var mı?

    Bu durumu bir video ile aciklayacagim eve geçince mesajı editlerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fahrenhayt46 -- 26 Kasım 2017; 19:4:10 >




  • Golf diyenleri şöyle alalım



    https://youtu.be/xSgfvwqXpm8



    77 km/h da testi geçemiyor, referans için söylüyorum suv bir araç 3008 bile 80 de çatır çatır geçiyor testi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Golf hiç bir zaman yol tutuşuyla ön plana çıkan bi model olmamıştır. Konfor derseniz anlarım da... sallamayalım lütfen.

    Yol tutuşuyla öne çıkan bir araç olmasa da normal bir sürücü için Focus veya başka bir araç ile arasında fark bulunmamaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 26 Kasım 2017; 18:55:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Fluence dışında genel olarak tüm C sınıfı araçlar

    Üye olduğum bir otomobil forumunda tam tersi olarak belirtilmişti. İstanbul park pist günlerinde tur zamanı kasan arkadaşlar fluancenin muazzam viraj aldığını söylemişlerdi.
  • 190 ile giderken BMW 1 sollamıştı bir keresinde. Şaşırmıştım o zaman da.

    Ben oyumu 1 serisinden yana kullanıyorum.

    Bünün dışında focuslar iyi gidiyor, bir ara fluance ile ilgilendim Ama o da 160dan sonra güven vermiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fahrenhayt46

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: fahrenhayt46

    Eylül ayında Alman otomobil dergisinin yaptigi testi şuraya koyayım.

    Edit.
    https://youtu.be/Z5MEqWvYBg4?t=17m


    C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi?

    Megane'ı güzel gömmüşler Golfle ilgili bazı maddeler bana da abartı geldi. Focus 3 slalomda bu kadar iyi mi gerçekten? 2.5 kasadan sonra 3'ün kısmen yumuşamadan dolayı slalom ve esp testlerinde daha kolay dağıldığı videolar var. Ama yine de 3 ve 3.5 kasa focus hala çok övülüyor. Bu durumu açıklayabilecek olan var mı?

    Bu durumu bir video ile aciklayacagim eve geçince mesajı editlerim.

    Önceki mesajı editleyemedim hata verip duruyor.

    17.dakikadan sonra izleyin.

    https://youtu.be/Z5MEqWvYBg4?t=17m



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fahrenhayt46 -- 26 Kasım 2017; 19:6:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Yeni Civic’in yol tutuşu çok başarılı.



    C sınıfında Ben Focus ve Civic diyorum.

    Senin her 3 lafindan biri honda zaten.
  • Valla çok araba kullandım Insignia Mondeo Leon golf C5 Sportage i30. Ama en fazla bana yol tutuşu olarak sağlam hissettiren 2007 model 1.6 Sport uo Leon oldu. Yani yol tuşu müthiş ve birde direksiyon sistemi müthiş öyle elektrikli olup da hissiz de değil aşırı derece net hisli kaya kaya gibi sağlam. Müthiş bir yol tutusu ve direksiyon sistemi var. En kotu yol tutuşu da bence 1.2 TSI 2014 Leon da ya böyle berbat bir yol tutuşu olamaz direksiyonu rezalet his yok pamuk gibi az biraz virajda önden kayıyor. Daha 8 bin km de idi araç ama rezaletti cidden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Leon fr der noktayi koyarım

    Trikkkkkk
  • Imkansiz en kotu viraj performansi fluence dir bu degismez uretimden kalkmasi iyi oldu
  • Yol tutuşuyla ün yapmış focus ile 2004 sonrası s40'lar aynı süspansiyon sistemine sahip olduğundan, hatta s40 focus'tan biraz daha alçak olduğundan focus'tan daha iyi
    yol tutuyor deniliyor.
  • Focus ve 1 serisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Yol tutuşuyla ün yapmış focus ile 2004 sonrası s40'lar aynı süspansiyon sistemine sahip olduğundan, hatta s40 focus'tan biraz daha alçak olduğundan focus'tan daha iyi
    yol tutuyor deniliyor.

    Alçaklıktan ziyade Volvo'nun güvenlik gerekçesiyle şasiyi güçlendirmesinden kaynaklı şasinin rijitlik kazanması. Daha ağırlaşmasına rağmen şasi rijtliğinden kaynaklı yol tutuş daha iyi hale gelmiş...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.