Şimdi Ara

C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
2
Favori
47.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bütün marka ve modeller yazılmış, unutulan model kaldoysa onları da eklerler zaten.

    Şu başlığa "... da iyi yol tutuyor" diye yazılan araçları ciddi ve zorlayıcı bir teste soksan yarından çoğu çuvallar.
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Mesela yeni kasada bazı sıkıntıların sebebini de Turan'a lastikler olarak görüyorum. Good year ya da Michelin gibi ya da continental gibi bir lastik takıldığında araba daha farklı oluyor. Evet toyota arabalarına özenmiyor o konuda haklısınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Volvo ve WW Polo Çok iyi yol tutuşu var Polo ile 200 basarken hiç sıkıntı yaramıyordu.

    Hyundai i20 var 2017 benzinli 160 zor bastım araca pek güvenemedim.

    Neden güvenemediniz?

    Basmadığı için mi?
  • 1 serisi ve giulıetta başta gelir ondan sonra da focus.Birçok kiş focus diyince sanki en iyisi focus gibi algılanmış.Bir de focus 3 den sonra eski yol tutuşun kalmadığını birçok kullanıcı forumda defalarca söyledi.Slalolm testlerinde de iyi sonuç almamamıştı.
  • Leon
  • M.ERTEN kullanıcısına yanıt
    Basmaktan değil araba 200 bile basar benzinli sonuçta ama yol tutuşu iyi değil ağırlık eşitleme sistemi felan var ama pek becerememişler ayrıca yol kalkış sistemi var ama hiç bir şekilde bunu yapamadım servise gene soracağım biraz daha üstüne koyup volvo düşünüyorum.
  • Megane 4
  • İmpreza, A3
  • Eeee ne kaldı geriye tüm modeller iyiymiş baksana hepsi yazılmış herkes kendi aracını övmüş

    Yol tutuşuna kötü denilen model yok, ahh şu forumlar inanıp alsan şok olucaksın
  • focus 1 piyasada en yaygın olan arkası bağımsız süspansiyon olan araç olduğundan diğer eşdeğerlerine göre iyidir
  • hiçbiri bir jetta değil.
  • Yol tutuşta Symbol, Fluence ve Albea üzerine araba tanımam.

    Bir de eski parantez teker Skoda kamyonetlerin yol tutuşu efsanedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fahrenhayt46

    Eylül ayında Alman otomobil dergisinin yaptigi testi şuraya koyayım.



    C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi?

    Bu kadar yalan bir test anca yanlı Alman'lardan beklenir.

    308 her türlü Golf'ten iyi yol tutuyor.

    Premium hariç düşünürsek Focus kafaya oynar, Civic HB,Astra ve 308 onu takip eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 27 Kasım 2017; 16:2:50 >




  • K@sToR kullanıcısına yanıt
    Ben Civic RS'in hb'den daha iyi yol tutacağını düşünüyorum aslında

    Sonuçta tekerlekler arası iz mesafesi az da olsa daha geniş ve aks mesafesi azıcık daha uzundu hatırladığım kadarıyla. Bir Honda şubesinde de sohbet etmiştim RS'in daha çok güven verdiğinden bahsediyorlardı.
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Hocam arkadaşın alıntıladığı test yalandan da öte olmuş
    Bu adamların kendisine otomobil dergisi demeye utanmaları gerekiyor, bütün kulvarlarda boş boş puan dağıtıp geçmişler

    VAG grubu araçları bu segmentte genelde daha konforlu oldukları için, anlamayan sürücüye sanki çok iyi yol tutuyormuş gibi hissettiriyorlar ama; başka bir araca geçtiğinizde aslında bunların manevra kabiliyeti ne kadar zayıf otomobiller olduklarını anlıyorsunuz. A3'ün, Golf'ün ağırlık dağılımları pek iyi sayılmaz. Zaten ikisinin de son makyajlarındaki arka süspansiyon düzeneği oldukça basittir. Yine de VAG grubunun içinde bile A3'ün Golf'ten daha gelişmiş bir şasiye sahip olduğu bilinirken, üstüne üstlük daha yumuşak süspansiyonlu olan Golf'e daha yüksek puan vermeleri tam rezillik.

    Golf bu segmenti oluşturmuş olsa da Focus bu segmentte eğlence ögesini ortaya çıkaran model olmuştur. Focus ilk sıraya yerleştirilebilir. Son kasa Civic'lerde ise Honda'nın yetenekleri ve diğer modellere göre daha gelişmiş süspansiyon düzeneği öne çıkıyor. Astra'da ise Opel'in yol tutuşta başarılı bir model ortaya koyduğu söylenebilir.

    Ben olsam premiumları liste dışına çıkarmayarak,
    Yol tutuşa eğlence faktörünü eklersek; Bmw 1 ve Focus'u zirveye koyardım.
    Amaç en yüksek hızda düz veya az manevralı yolda gitmekse A3 derdim.
    Kimsenin bahsetmediği sürpriz cevap olarak da, Mazda 3'ün belki zirveye bile oynayabileceğini düşünüyorum. Edit: Mazda 3 sürmemiştim, bunu yazdıktan sonra testlere baktım ve merak etmeyin Mazda 3 ile ilgili tüm ümidimi kaybettim. Söylenenler oldukça şaşırttı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6CB62D8CE -- 27 Kasım 2017; 17:12:48 >




  • Astra j hb
  • Mercedes C200D
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Aslinda her iki sebepte dogru s40 focus2 den cok daha rijit ve 60 mm alcak bu yuzden suspansiyon geometrisini cok daha iyi koruyor benim oyum s40 a yeni araclardan civic i begendim ama direksiyonu cok hissiz



    Bmw 1 sanirim m2 kadar yol tutamaz ki egea bile m2 den iyi yol tutuyor km77.com un testlerinde bmw 1 diyenleri bence fazla sallamayin



    Ayriyetten 2005 ve sonrasi c sinifi araclar d sinifindan iyi yol tutuyor



    Not s40 doneminin c+d sinifi arasi bi arac kiyaslamaya almalimiyiz bilemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Aslinda her iki sebepte dogru s40 focus2 den cok daha rijit ve 60 mm alcak bu yuzden suspansiyon geometrisini cok daha iyi koruyor benim oyum s40 a yeni araclardan civic i begendim ama direksiyonu cok hissiz



    Bmw 1 sanirim m2 kadar yol tutamaz ki egea bile m2 den iyi yol tutuyor km77.com un testlerinde bmw 1 diyenleri bence fazla sallamayin



    Ayriyetten 2005 ve sonrasi c sinifi araclar d sinifindan iyi yol tutuyor



    Not s40 doneminin c+d sinifi arasi bi arac kiyaslamaya almalimiyiz bilemedim

    Egea bile m2 den daha mı iyi yol tutuyor Yahu arkadaşım onlar yol tutuş testi değil.Ayrıca orada lastikleri esp derecelerini bilmiyoruz.Esp testlerinde M2 gibi araçların esp leri daha geç devreye girer.Egea gibilerinki de çok erken devreye girer hızını yavaşlatır.

    Adına moose testi koymuşlar onun.Bir güvenlik testidir.Yol tutuş testi değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Aslinda her iki sebepte dogru s40 focus2 den cok daha rijit ve 60 mm alcak bu yuzden suspansiyon geometrisini cok daha iyi koruyor benim oyum s40 a yeni araclardan civic i begendim ama direksiyonu cok hissiz



    Bmw 1 sanirim m2 kadar yol tutamaz ki egea bile m2 den iyi yol tutuyor km77.com un testlerinde bmw 1 diyenleri bence fazla sallamayin



    Ayriyetten 2005 ve sonrasi c sinifi araclar d sinifindan iyi yol tutuyor



    Not s40 doneminin c+d sinifi arasi bi arac kiyaslamaya almalimiyiz bilemedim

    Egea m2 den iyi yol tutuyorsa, şahin de 1 serisinden iyi yol tutuyodur bence. Tespitinizi beğendim
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.