Şimdi Ara

C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
2
Favori
48.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Civic'tir açık ve net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre9110


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetgox

    Hiç savruldunuz mu hocam neden memnun değilsin merak ettim

    Ben hep savruluyorum. Daha önce grande punto kullanıcısıydım oda aynı şekilde kayıyordu. C segmenti olmasına rağmen bir farkını göremedim ben açıkçası belki sorun lastiklerdir.

    Allah allah lastiklerin markası nedir? Birde markadan ziyade aşınmışlık durumu da önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Golf hiç bir zaman yol tutuşuyla ön plana çıkan bi model olmamıştır. Konfor derseniz anlarım da... sallamayalım lütfen.

    Tidiayin dizginlenemeyen torku nedeniyle zor tutuyordur.

    1.6 dizele 250 tork mu dizginlenemiyor 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spor c segmentinde en iyisi hangisi bide bunu tartisin 😅



    Type RR

    Megane RS

    308 GTI

    Golf RR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetgox A kullanıcısına yanıt
    https://youtu.be/12kdmQW3YeU



    Bak videoya cektim bu aksam. 40 ile kayiyor yerler islak ama kuru oldugunda da cokta bir farki yok.



    Araci alali 3 ay oldu lastikler 6800km de. 16" style paket ile gelen 205 55 16 goodyear efficientgrip lastikler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw 1 guiletta focus tartisilmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre9110

    https://youtu.be/12kdmQW3YeU



    Bak videoya cektim bu aksam. 40 ile kayiyor yerler islak ama kuru oldugunda da cokta bir farki yok.



    Araci alali 3 ay oldu lastikler 6800km de. 16" style paket ile gelen 205 55 16 goodyear efficientgrip lastikler.

    Boyanın üzerinden geçtiğin için kayıyor gibi boyasız bir asfaltta dener misin bide?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetgox A kullanıcısına yanıt
    Özelden devam edelim isterseniz konu uzamasın burda :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Halen kullanmakta olduğum m paket 1 serisi araç. 2 yıl oldu alalı hala çok sert girdiğim virajlarda aha bu sefer koptu diyip bi türlü sert bi esp müdahelesi görmüş değilim hala. Limitin üzerine çıktığınızda arac viraj dışına bi kaç santim kayıyor ve çoğu kez esp nin devreye hiç girmemesi otomobilin özgüvenini gösteriyor adeta. Bununla beraber focus ve mercedes a amg en iyi yol tutan 3 c sınıfı otomobil bana göre. Giu da yüksek hızlarda süper ama kullandığımda virajlarda önden çok kaymıştı, belki lastiklerdendi bilmiyorum ama aracın burnu çok ağır gibiydi.

    Bi alo deseydin test ederdik bizzat karşılaştırmalı :)



    Listeye katılıyorum ama bence a amg sınıfında yol tutuşta bence bir tık önde 1 serisinden

    Benim sıralamam a 1 focus olurdu

    Selamlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • mesuthaksoy kullanıcısına yanıt
    Hayır Tucson hepsinden iyi yol tutmuyor hatta sizi konuyu tartışmaya mekanıma bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Halen kullanmakta olduğum m paket 1 serisi araç. 2 yıl oldu alalı hala çok sert girdiğim virajlarda aha bu sefer koptu diyip bi türlü sert bi esp müdahelesi görmüş değilim hala. Limitin üzerine çıktığınızda arac viraj dışına bi kaç santim kayıyor ve çoğu kez esp nin devreye hiç girmemesi otomobilin özgüvenini gösteriyor adeta. Bununla beraber focus ve mercedes a amg en iyi yol tutan 3 c sınıfı otomobil bana göre. Giu da yüksek hızlarda süper ama kullandığımda virajlarda önden çok kaymıştı, belki lastiklerdendi bilmiyorum ama aracın burnu çok ağır gibiydi.

    Bi alo deseydin test ederdik bizzat karşılaştırmalı :)



    Listeye katılıyorum ama bence a amg sınıfında yol tutuşta bence bir tık önde 1 serisinden

    Benim sıralamam a 1 focus olurdu

    Selamlar

    Ben geçen hafta istanbul a geçtim şimdilik. Yazdan beridir de senin yeşil fıstıkla hiç karşılaşmadım, açıkcası senin de orda olmadığını düşündüm, öyle kaldı :))



    Döndüğümde ilk fırsatta haberleşelim görüşelim. M spor yaylı 1 serisi biraz daha yol tutuyor normallere göre sanki, kendin test edip bakarsın :)



    Selamlar hocam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Halen kullanmakta olduğum m paket 1 serisi araç. 2 yıl oldu alalı hala çok sert girdiğim virajlarda aha bu sefer koptu diyip bi türlü sert bi esp müdahelesi görmüş değilim hala. Limitin üzerine çıktığınızda arac viraj dışına bi kaç santim kayıyor ve çoğu kez esp nin devreye hiç girmemesi otomobilin özgüvenini gösteriyor adeta. Bununla beraber focus ve mercedes a amg en iyi yol tutan 3 c sınıfı otomobil bana göre. Giu da yüksek hızlarda süper ama kullandığımda virajlarda önden çok kaymıştı, belki lastiklerdendi bilmiyorum ama aracın burnu çok ağır gibiydi.

    Bi alo deseydin test ederdik bizzat karşılaştırmalı :)



    Listeye katılıyorum ama bence a amg sınıfında yol tutuşta bence bir tık önde 1 serisinden

    Benim sıralamam a 1 focus olurdu

    Selamlar

    Ben geçen hafta istanbul a geçtim şimdilik. Yazdan beridir de senin yeşil fıstıkla hiç karşılaşmadım, açıkcası senin de orda olmadığını düşündüm, öyle kaldı :))



    Döndüğümde ilk fırsatta haberleşelim görüşelim. M spor yaylı 1 serisi biraz daha yol tutuyor normallere göre sanki, kendin test edip bakarsın :)



    Selamlar hocam :)

    Doğrudur kardeşim açıkcası biraz da Latife yapmıştım. Görüşürüz inşallah en kısa zamanda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Hayır Tucson hepsinden iyi yol tutmuyor hatta sizi konuyu tartışmaya mekanıma bekliyorum

    Aaa değiştirdin mi insignia yı?Hayırlı olsun

    Ben geliyorum da sen yoksun patron :))

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • scorpion9 kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle, çoğu kişi Focus olarak ezberler ama G kasa gizli yol tutuş yıldızıydı o sınıfta. Fakat Focusa göre bir nebze geri kalma sebebi bozuk yollarda Focus gibi bütünlüğünü korumaması ve fazla sert süspansiyonuydu, Focusun güzelliği sadece yol tutuşta değildir, tam tadında yapılmış multilink arka aks sayesinde arka tekerlek kontrolünün çok iyi olmasıdır. Her kullanım şekilde bozuk zeminlerin üzerinden akıyordu araba. Direksiyon hissinin doğallığı da kusursuzdur, belki günümüzdeki sistemler kadar hızlı değil ama kusursuz kalitede çalışır. Günümüzde yok artık böyle direksiyonlar.

    Focus mk2'de ciddi artan ağırlık, buna paralel sertleşen süspansiyon ve elektro-hidrolik direksiyon yüzünden mk1'deki o büyüyü kısmen kaybettiler.
  • Kesinlikle doğan slx

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cahillik diz boyu. Golflerin çoğunda bağımsız süspansiyon bile yok. Golfün Yol tutuş konusunda hiç bir iddiası olamaz. Vw fanboylarının beğenmediği Reno megan golften daha iyi bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A380 kullanıcısına yanıt
    Vw tok kapi sesinden baska iddaali oldugu bi konu yok bide pardon patlayan dsg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu başlığı lütfen düzeltin yapışmak nedir Allah aşkına yol tutmak ve yol tutuş gibi bir ifade yazın.
    bu zamana kadar kullandığım araçlardan yol tutuş adına en başarılı araçlar.
    sınıfları karıştırabilirim kusuruma bakmayın
    1992 w 124 kasa e serisi
    2000 w 210 kasa e serisi.
    2010 220 cdi mercedes
    2016 c 200 d mercedes
    ve şuan kullandığım 1 serisi Bmv
    bu araçları kullanırken virajlarda dışarı kaydırmaya zorlasamda bir türlü başaramadım o denli.
    içlerinde özellikle
    1 serisi Bmv ayrı bir sürüş dinamiği içeriyor.
    o cüssesine rağmen dengesini bozmak mümkün değil,gayet başarılı hatrı sayılır hızlarda bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 29 Kasım 2017; 20:55:8 >
  • Tabik ki de Ford Escort








  • hocam golf,astra,a3 ilk akla gelen araclar dersen bunların onune ben sana civic hb koy derim neden cunku hepsinin 120 beygir uzeri gucleri va ama enguclusu civic 182 beygir. aracın üretimi ingilterede yapılıyor.benzinli otomatik yok ben dizel alıım dersen 2018 ortasında aracın dizel-manuel secenegi de geliyor. ust donanım paketide geliomus. anahtarsız giris ve sunroofda olacakmıs.
    arac 220 nm tork uretiyor CVT sanzıman ve ortalama 6 lt yakt tuketimi var.
    fiyat olarak kıyasladıklarımızdan daha uygun.
    8.2 sn hızlanması ile en hızlısı.
    420 lt ile en genis bagaj hacmi civic hbde var.
    navigasyon ve katlanan aynaları var kıyaslananlarda navigasyon yok.
    ısıtlamalı ve elektrkli surucu koltugu secenegi yine civic hb de mevcut.
    yani gayet yeten artan bi arac C segmenti hb icin
    takdir sizin
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.