Şimdi Ara

C sınıfı yola en iyi yapışan araba sizce hangisi? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
2
Favori
47.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MetinOztok kullanıcısına yanıt
    Civic hb de çok iyi bu konuda ama en güçlüsü o değil, ufak bi düzeltme yapalım. Astra'da 1.6 litre turbo benzinli motor var 200 beygirlik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Civic hb de çok iyi bu konuda ama en güçlüsü o değil, ufak bi düzeltme yapalım. Astra'da 1.6 litre turbo benzinli motor var 200 beygirlik.

    hocam Civic hb 1.5 vtec motor Opel 1.6 motor aralarında 18 beygirlik fark var güç olarak, o da fiyata yansımıs ama Honda donanım ozellikleriyle durumu lehine cevirmis bence, sis farı, geri gorus kamerası, navigasyon, katlanan yan aynalar, ısıtmalı koltuk ve elektrikli koltuk ayarı gibi. sayglar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Bu segmentin kurucusu ve referans noktası GOLF tabiki.

    bu segmentin kurucusu aslında golf değil,opel kadett'tir bu arada.Golf bu segmentin en konforlularından.Focus ise en iyi yol tutanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    1 serisimi aldın abi hayırlı olsun
    Sende üç harflilerden oldun demek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Bu segmentin kurucusu ve referans noktası GOLF tabiki.

    bu segmentin kurucusu aslında golf değil,opel kadett'tir bu arada.Golf bu segmentin en konforlularından.Focus ise en iyi yol tutanı.

    Değerli Hocam;



    Kadett, Golf’den eskidir ama o araç kompakt sınıf değil. Kompakt C Segmenti HB’nin kurucusu Golf’tür. Yol tutuşu konusunda Golf 7. neslinde yol tutuş anlamında Focus ile aynı seviyede olmasa da ona yakın bir yol tutuş sunmaktadır.



    Saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leon ve Octavia kullandım. Leon daha iyiydi kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Hayır Golf segment kurucusu değildir, geçmişte Türkiye'de çeşitli ortaklıklarla salgın gibi yayılan alman dergileri bilinçaltımıza bunu yerleştirmiştir. Almanlar böyle empoze etmek isterler ama Golften çok daha önce Renault 16 gibi, Austin Maxi gibi, Morris'ler, Peugeot 204'ler birçok C sınıfı, Golf boyutlarında ve fiyatlarında hatchback araba vardır. Golf'un yaptığı şey bu segmentin popüler hale gelmesini sağlamak ve net bir şekilde çizgilerini belirlemektir, öncülük değildir.
  • Astra J ve focus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaygın araçlar arasında Focus ve Astra. Giulietta da iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda 3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sınıfın en iyisi 1 serisidir. Önceki aracım Astra J de iyidir özellikle bağımsız süspansiyonlu modelleri. Focusu hiç denemedim. En konforlularından biriside Golf dür.
  • Viraj limitinden ziyade 120-130km civarı hızlarda Golf 7, Astra K araçlarımızın düz gidiş stabilitesi gayet iyi.



    Daha eski araçlarımdan Focus 2 nin ise ani şerit değişimindeki denge ve direksiyonun doğal tepkileri gayet iyiydi, yüksek süratte ekstra bir güven hissi vermezdi ancak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tabikide megane rs. otesi yok. fk8 typer rakip olabilir. siralamalari izleyin bi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuda çoğunlukla adı geçen araçlar genelde en çok satılan modeller olmuş nedense. Halbuki insanların Giulietta ya da şu anda sıfırı ülkemize gelmese de Impreza'dan pek haberi yok heralde.
  • impreza neden yok çünkü çok yaygın değil. impreza'nın verdiği güveni ben başka araçta alamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcake±

    impreza neden yok çünkü çok yaygın değil. impreza'nın verdiği güveni ben başka araçta alamadım.

    sıfır olarak getirmiyorlar galiba. en azından sitelerinde yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sınıfta yol tutuş manasında büyük farklar yok, biraz abartı gelecek ama Corolla ile 1 serisi arasında bile duygusal manada farklar olsa da, ikisi de yaklaşık aynı hızlarda viraja girerler, aynı hızda çıkarlar. 1 serisi 5km hızlı girer, Corolla biraz önden kayar ama kayda değer bir fark oluşmaz. O yüzden, bu sınıfta 0 araba alacaksınız ve her gün gazlamıyor, arabayı virajdan viraja atmıyorsanız çok da derin düşünmenize gerek yok.



    En keyiflisi derseniz; kullandıklarım içinde Focus derim. 1 serisi elbette daha keyiflidir ama ben kullanmadım.



    Not: Guiletta önden cayır cayır kayan Bravo altyapılı bir araba. Önündeki amblem yüzünden abartmayın ondan çok daha iyileri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilmiyom sallamam 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hasan7 kullanıcısına yanıt
    Giulietta Bravo altyapısında değil, kendine özgü bir altyapısı var. Sizin kullandığınız araçta öyle bir önden kayma eğilimi varsa problem araçta veya lastikte olabilir, Giu dengeli yol tutan bir otomobil, fazlaca kafa açma karakteri yoktur.

    Viraj hızı konusunda bir derece hakkın var (araçların limit olarak yakın olduğu konusunda), yanlız hem 5kmh kağıt üzerine yazıldığı gibi az bir fark değildir, hemde yol tutuşta esas olan şey davranıştır. Viraj ortası ne kadar hıza ulaştığın değil, toplam bir viraj karakteri (aracın ne kadar keskin daldığı, viraj ortasına doğru olan şasi dengesi, sürücü girdilerine olan cevapları ve iletişimi, çıkışta arkanın hazır bekleyip gerekirse açılarak destek olması) asıl farkı yaratır, Corolla dökülür, 1 serisi fark yaratır. Kaldı ki standart sürücü bir yerden bir yere yetişmek veya zamana karşı yarışmak için virajlara hızlı girmez, çoğunlukla keyif almak, arabayı tanımak için girer, hız farkları yarış otomobillerindeki gibi büyük önem taşımaz yani. Ayrıca 1 serisi de sanıldığı kadar ahım şahım değildir bence çok dengeli bir otomobil değil ama Corolla 1 serisi örneği verdiğin için söylüyorum.

    Her gün viraj mı kasıyoruz konusunda haklısın, hele ki istanbulda millet sabah 9 akşam 5 köprü trafiği gidip geliyor, ne virajı ne yol tutuşu ama viraj hızından veya araç limitlerinden bağımsız, otomobilin genel sürüş tepkileri, gaza, frene, yönlendirmeye verdiği cevaplar diye basitçe özetlenecek genel bir sürüş keyfi konusu var ki, asıl günlük otomobillerde önem arzeden konu bu bence. Günümüz otomobillerinin kaba mühendisliği birbirine çok benziyor zaten fakat asıl ince mühendislik, asıl otomobilin kalitesi bu detaylarda ortaya çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 25 Ocak 2018; 22:42:25 >




  • Astra J bu yol tutuş konusunda gayet iyi. Ray üzerinde gidermiş gibi bir his veriyor.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.