Şimdi Ara

Caddy yol tutuşu nasıldır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
59
Cevap
2
Favori
3.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Iyi gunler arkadaşlar.Caddy 2015 sonrasi yol tutuşu nasıldir.Binek otomobile yakin midir jetta vb.Lineadan iyimidir bunlari merak ediyorum.Caddy almayi dusunuyorum.Fakat yol tutus kalite güven vermesi önemli.Son olarak arac ruzgardan etkileniyor mu ve yere saglam basiyor mu.Degerli yorumlarinizi bekliyorum.(Internetteki yorumlar olumlu ama neyle karsilastirilmis belli degil.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceazr27 -- 20 Kasım 2017; 20:34:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Abs virajlarda işe mi yarıyormuş?



    Yaprak yayları da savunanları gördüm ya artık hiçbirşeye şaşırmam. Gören porsche 911'de yaprak yay kullanıyor sanacak. Yaprak yayın avantajı yük altında ezilmemesidir, kesinlikle yol tutuş anlamında bir avantajı yoktur. Hatta ve hatta yol tutuş anlamında rezildir. Sabit aks yolu tutarken tam tutar ama bir bırakırsa tam bırakır. Sabit aks çok düzgün zeminlerde iyi yol tutuş sağlar ama bozuk zeminlerde resmen yol üzerinde sekerek gider. Hele hele viraj içinde bir tümseğe falan denk gelirseniz azrailin soğuk nefesini ensenizde hissedersiniz.

    +amortisörü de var demişsiniz. Amortisör kullanmayan, amortisörün olmadığı bir süspansiyon tipi var mı sizce? Amortisör olmadan bir aracı kontrol etmek mümkün mü?


    Yaprak yay yapısı gereği konforsuzdur. Yanal darbeleri sönümleyemez. Bu yüzden yanal rüzgarlardan çok etkilenir.



    Ve yaprak yay ile sabit aksı öven biri ön düzen işiyle uğraşıyor en acısı da bu.
    Yaprak yay arkadaki eşyaların, yükün savrulmasını mı önlüyormuş. Yapma yahu. Bu bilgini gözden geçir bence.



    Almanlar yaprak yayı (ki daha literatürdeki adını doğru yazamamışsın) anlattılar ama halkımız anlamadı demişsin. Almanlar yaprak yay eşyaların savrulmasını önlüyor mu demişler. Bunu ispatla mükellefsin. Nerde anlatmışlar böyle birşey koy bizde görelim? Markaların demiri altın olarak gösterme, lanse etme becerileri olabilir. Bu her marka için geçerli olabilir. Ama demir demirdir, altın altındır. Her söylenene sorgusuz sualsiz inanmayın...

    Gövde salınımını en aza düşüren süspansiyon sistemi bağımsız süspansiyondur. Yani eşyaların savrulmaması hususu önemli ise bağımsız süspansiyon bu işi en iyi yapacak olan sistemdir. Her tekerin bağımsız çalışması gövdenin stabil kalması demektir. Sabit aksta bir teker çukura girince diğer teker de direkt olarak bağlı olduğu için çukurdan etkilenir ve gövde salınım yapar. Bu da dipnot olsun...



    Ticari araçta, yük taşıyan araçta yaprak yay gerekliliktir buna kimsenin itirazı olamaz. Yüke karşı en mukavemetli olan yay sistemi çünkü, ezilmiyor ama lütfen böyle methiyeler düzmeyin şu yaprak yaya. Bu yazıları okuyanlar var, yanlış bilgi sahibi olmasınlar...



    Kendi aracınız diye birşeyi övmeyin, aracınız değil diye birşeyi yermeyin. Doğru ne ise onu söyleyin...
  • 2014 ve 2015 eski ve guncel kasa 1.6 tdi kullandim

    Yakit tuketimi harika 4 5 lt yakiyor uzun yolda

    Yol tutus bir ticaride olmasi gerektigi gibi arkalar makasli oldugundan biraz sikinti cikartma olasiligi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 2015 bir araçta makas olması bana göre kabul edilemez.Çok daha güzel alternatifler var.Güçlü dersen yeni connect,yakıtı koklasın dersen kangoo.Bir kangoo kullanıcısı olarak sorularınızı yanıtlarım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceazr27 C kullanıcısına yanıt
    ABS ESP yoktu ama ben böyle iyi yol tutuşu olan araba görmedim,

    Ticari Arac Caddy 0 alıp 10 yıl kullandım, 98 modeldi, arka makaslı olması iyiydi, makas olmayan ticariler sıkıntı, caddy tümseklerde arka zıplıyodu filan ama makas aracı tuttuğu için virajlarda savurmuyordu 120 ile girdim denedim, lastikler michelindi, aldığımdan birkaç yıl sonra yağ eksiltiyordu satacağım zamana kadarda eksiltme devam etti arttı o sebepten sattım, yağ eksiltme dışında hiç bir sıkıntı yaşamadım, hiç yolda kalmadım, hiç masraf etmedim, direk enjektör normal dizeldi. arkasında mermer inşaat malzemesi çimento kum taşıyarak dükkanın alt mermerlerini yaptım. satarken değeri çok düşük gitti

    98 caddy ile girdiğim viraja abs li ne pejo ne honda hiç bir araba giremiyordu hondayla denedim spin attım.

    üst model caddyleri bilmem kullanmadım kullananlar yazsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 20 Kasım 2017; 20:50:12 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo

    Hocam 2015 bir araçta makas olması bana göre kabul edilemez.Çok daha güzel alternatifler var.Güçlü dersen yeni connect,yakıtı koklasın dersen kangoo.Bir kangoo kullanıcısı olarak sorularınızı yanıtlarım.

    Yıllık mtv muayene bakım vb giderleri ne kadar tutuyor aracınızın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    2014 ve 2015 eski ve guncel kasa 1.6 tdi kullandim

    Yakit tuketimi harika 4 5 lt yakiyor uzun yolda

    Yol tutus bir ticaride olmasi gerektigi gibi arkalar makasli oldugundan biraz sikinti cikartma olasiligi var

    Yeni kasanin (2015) farki varmiydi.Birde arac yere saglam basiyormuydu.direkson titreme,savrulma vb varmiydi.Forumlarda met edilmis yol tutusu.Gercekten öyle midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rüzgardan etkileniyor, az biraz kullandım TIR sollarken hissettim etkilendiğini. Bir de dalgalı bozuk yolda biraz sallanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ceazr27 C kullanıcısına yanıt
    Hiç bir normal otomobilin (ralli özel otolar farklıdır) giremediği viraja 98 makaslı caddyle giriyodum 120 ile, tabi boş ve müsait pistte filan her yerde gitmezdim,

    Arka makas olması çok iyi, + amartisörüde var,

    Servislerde amartisör ve yanal kayma testi vardır, otomobillerin hepsi yana kayma eğilimi gösterir, kesinlikle 98 caddye yanal kayma yoktu, makas milim kaymasına imkan vermiyordu, tabi makas aşağı yukarı esniyor ve amartisörüde var kontrol ediyor, kesinlikle makas iyi, mümkün olsa otomobilime makas taktırırdım. daha üst model 2005 honda aldım sürat 120 de yanal kayma artıyor savruluyor diğer her otomobilde böyle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Rüzgardan etkileniyor, az biraz kullandım TIR sollarken hissettim etkilendiğini. Bir de dalgalı bozuk yolda biraz sallanıyor.

    peki genel anlamda begendinjz mi yol tutuşunu.Hangi otomobil ayarinda.Fluence linea vb otomobillerde iyimidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceazr27 C kullanıcısına yanıt
    TIR sollarkende sallanmıyordu, yumurta kasa 98 caddy, eski model araba ne yapayım dersin, 5 bin den başlıyor fiyatı ucuzcular için idal

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: techquys


    quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo

    Hocam 2015 bir araçta makas olması bana göre kabul edilemez.Çok daha güzel alternatifler var.Güçlü dersen yeni connect,yakıtı koklasın dersen kangoo.Bir kangoo kullanıcısı olarak sorularınızı yanıtlarım.

    Yıllık mtv muayene bakım vb giderleri ne kadar tutuyor aracınızın

    20k bakımına 600 tl verdik yıllık mtv 1.035 tl hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binek otomobil gibi tatmin etmez.Zaten makaslı araç.Keskine yüksek hızda gireyim derseniz uzak durun.Çoğu kullananı böyle görüyorum.

    Rüzgardan etkilenir.Sütunları uzun.Normal olarak etkilenir.
  • Bir dobloda bile kaporta falan yok ama arkaları tam bağımsız cady den rahat yıl olmuş 2017 makas ne abi.

    Kangoo Berlingo partner bak bunlar ticaride iyiler fiyat performans araçlar markaya para bayılmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • echomaniac E kullanıcısına yanıt
    ağır vasıta kamyonlarda makas yokmu ne var ?
    yüke giden makastır, makas arabayı kaydırmıyor, yıl kaç olursa olsun, makas iyi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıl 2017 makas nedir . Doblo-Connect-Kangoo hepsi güncel ve güzel araçlar. Sene 2003 te çıkmış Caddy'i 2015 model diye alma arkada oturanlar için açırı konforsuz
  • Abs virajlarda işe mi yarıyormuş?



    Yaprak yayları da savunanları gördüm ya artık hiçbirşeye şaşırmam. Gören porsche 911'de yaprak yay kullanıyor sanacak. Yaprak yayın avantajı yük altında ezilmemesidir, kesinlikle yol tutuş anlamında bir avantajı yoktur. Hatta ve hatta yol tutuş anlamında rezildir. Sabit aks yolu tutarken tam tutar ama bir bırakırsa tam bırakır. Sabit aks çok düzgün zeminlerde iyi yol tutuş sağlar ama bozuk zeminlerde resmen yol üzerinde sekerek gider. Hele hele viraj içinde bir tümseğe falan denk gelirseniz azrailin soğuk nefesini ensenizde hissedersiniz.

    +amortisörü de var demişsiniz. Amortisör kullanmayan, amortisörün olmadığı bir süspansiyon tipi var mı sizce? Amortisör olmadan bir aracı kontrol etmek mümkün mü?


    Yaprak yay yapısı gereği konforsuzdur. Yanal darbeleri sönümleyemez. Bu yüzden yanal rüzgarlardan çok etkilenir.



    Ve yaprak yay ile sabit aksı öven biri ön düzen işiyle uğraşıyor en acısı da bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 20 Kasım 2017; 23:49:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ceazr27 C kullanıcısına yanıt
    Farki

    2014 ler tek makas

    2015 ve sonrasi inanilmaz ama cift makas

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanoto

    ABS ESP yoktu ama ben böyle iyi yol tutuşu olan araba görmedim,

    Ticari Arac Caddy 0 alıp 10 yıl kullandım, 98 modeldi, arka makaslı olması iyiydi, makas olmayan ticariler sıkıntı, caddy tümseklerde arka zıplıyodu filan ama makas aracı tuttuğu için virajlarda savurmuyordu 120 ile girdim denedim, lastikler michelindi, aldığımdan birkaç yıl sonra yağ eksiltiyordu satacağım zamana kadarda eksiltme devam etti arttı o sebepten sattım, yağ eksiltme dışında hiç bir sıkıntı yaşamadım, hiç yolda kalmadım, hiç masraf etmedim, direk enjektör normal dizeldi. arkasında mermer inşaat malzemesi çimento kum taşıyarak dükkanın alt mermerlerini yaptım. satarken değeri çok düşük gitti

    98 caddy ile girdiğim viraja abs li ne pejo ne honda hiç bir araba giremiyordu hondayla denedim spin attım.

    üst model caddyleri bilmem kullanmadım kullananlar yazsın

    Sallama ulan zühtü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu araç ticari bir araç makas olması bence iyi

    Bu Türkiye’de özel olarak kullanılıyor aynı zamanda

    Bunu gören bazı markalar arkalarıda bağımsıza çevirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    Farki

    2014 ler tek makas

    2015 ve sonrasi inanilmaz ama cift makas

    Tek makas nedir, çift makas nedir hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.