Şimdi Ara

Call of Duty Modern Warfare Sorunu Hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
376
Cevap
6
Favori
18.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
  • son 1 haftadır gerçekten problem var, oturup paket loss'lar için araştırma yapmaya gerek yok konunun türknette olduğu belli. ben cs'dede yaşıyorum. buradaki arkadaşın ilgisine teşekkür ederim ama gerçekten durum felaket.
  • Major Meto kullanıcısına yanıt
    millenicom kullanıcısına yanıt
    @millenicom 4 lira farkla 35 megabiti callcenterla beraber veriyor.

    turknetin verdiği ev telefonunu bu zamanda kim kullanıyor allah aşkına



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naklov2129 -- 9 Nisan 2020; 8:58:19 >
  • Modem den upnp açıp dmz yi PS4 e yönlendirdim. PS4 e Sabit ip ve Google DNS de ekledim. Şuan nat: open oldu oyunda. Daha önce modarate idi. Oyunu oynamadım daha ama. Sezon 3 gelmiş bu arada. Deneyip yine dönüş yaparım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    nat type open ile alakasi yok hocam

    soyle detaylica anlatiyim her seyi denemistim

    benim bir arkadas var ubi icin sehir disinda evde kaliyordu turknet degildi ve nat type strict idi o problemsiz giriyordu

    ben turknet nat type open giremiyordum


    o suan eve geldi evinde turk net var ve warzonea giremiyor yukleme ekraninda kaliyor packet loss cok fazla bundan girmiyor galiba.Girincede zaten var pacjet loss yani bu nat typein etkisi yok o baska bir sey ile ilgili.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ORGANIKHOSAF kullanıcısına yanıt
    Genelde lag olaylarında bu nat type da önemli de o yüzden. Bende giriş sorunu yok.

    Deneyince göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KenanK89 -- 8 Nisan 2020; 13:55:18 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    evet normalde nat type open ile daha iyi baglanti olur da bu konu ile alakali degil cok kanser bir sey umarim hizli cozulur ilginc olan sey hafta sonu gelen event maplarinda hic problem yasamadik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ORGANIKHOSAF kullanıcısına yanıt
    PS4 de her modda sorun vardı bende. PC için durum farklı olabilir. Serverlar farklı sonuçta.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    alt yapıları kaldırmıyor. sunucu inceliyorlar işte. iş yapıyoruz gözükelim demişler.
  • en sonunda sorun bizde değil diyip, bırakıcaklar zaten.
  • güncelleme yapan varmı oyunda 1mb bıle ındırmıyor suan
    3 arkadasım ttnet li 2 si guncellemeyi indirdi, 1 arkadasım son 3gb kaldı dıyor.
    bende 12.12 var hala 2 saattır, saniyede 120kb indiriyor.
    aklımda deli sorular ttnetli olanlar guncelemeyi hemen indiriyor ee biz ne olacagız turknetli olduk sucmu işledik?


    @TurkNetDestek

    demekki sorun sadece paket loss değil gunceleme bile yapamıyoruz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asiruhfear -- 8 Nisan 2020; 15:32:28 >
  • League of legends eu west’de 65-73 ms alıyorum diğerleri 48-56 ms alırken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    hocam öyle oluyor exit yapıp girip bekliyorsun falan düzeliyor ama saç baş yoldurttu bitti sonunda. Ama sonuç oynayamıyoruz yine.
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    O sorun battlenet ile ilgili hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gönderdiğiniz test sonuçlarını network ekiplerimize ilettim. Kontrol sonrasında bilgi vereceğiz.
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Sabah indirdim ben sorun yoktu. Ama DNS değiştirdim akşam psn bağlantısı yoktu bende de. DNS leri çok dandik türknet in.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nutz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda network ekiplerimizden bilgi alacağım. Aldığım bilgiyi sizinle paylaşacağım.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda network ekiplerimizden bilgi alacağım. Aldığım bilgiyi sizinle paylaşacağım.
  • Testleri pm olarak yolladım herhangi bir geri dönüş olmadı henüz.Görüldü mü emin değilim bende
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sorunu tespit etmek için gönderdiğiniz görüntüleri alarak ve bunların dışında hizmet üzerinde bilgilerinizi alarak network ekibimize paylaşımda bulunuyorum. Emin olabilirsiniz bu işlemleri sorunları çözmek için yaptığımıza.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.