Şimdi Ara

Çamaşır Makinesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
81
Cevap
4
Favori
4.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AEG ELECTROLUX ZANUSSI AYNI FIRMADIR.ALACAKLAR DIKKAT ETSIN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pruventa -- 15 Aralık 2016; 22:45:21 >



  • beyaz esya sans isi dedikleri bu olsa gerek, her makinede olabilir kul yapımı sonuçta ama servisin arkasinda durmamasi garip, servis nasil kullanici hatasina baglamis anlamadim. bu kadar yag da nerden sizar o da ilginc.

    mahkeme yoluna giderseniz hakkinizi alırsınız da sonuçlanana kadar ki mağduriyet ne olacak.

    hep derim yerli uretim diye ülkemin iscisinin gözünü seveyim :)
    özellikle arcelik bu konularda cok iyi diolar musteri memnuniyeti odakli, bosch grubu vestel olsa da sıkıntı cekmezdiniz kanımca.

    gecmis olsun.
  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, beyaz eşyada hatta sadece beyaz eşya da değil tüm elektronik ürünlerde sorun yaşama ihtimali var. Önemli olan firmanın bu gibi durumlarda müşterinin yanında olması. Electrolux bunu yapmıyorsa yasal yollara başvurunuzu geciktirmeyin. Arçelik-Beko ve Bosch-Siemens grubunun müşteriye olan tutumu bu noktada başarılı.
  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Hizmeti iyi olan firma övgüyü hakediyor bence, bizim de üç yıl önce aldığımız bosch termosifon paslandı, garantisi varken servis çağırdık bu paslanmaz kirdir dedi temizlemek için 80₺ istedi vermedik, garantisi bittikten sonra şikayetvar a durumu yazdım genel müdürlük ücretsiz servis yolladı, gelen yine aynı şeyleri saçmaladı gitti. Garantisi bittiği için ben açtım paslı kazanın ve parçaların fotoğrafını çektim mh ye bildirdim tekrar gelip fotoğrafları aldılar bir hafta sürmeden yeni model cihazla ücretsiz değişim kararı çıktı. Bosch un servisleri uyanık ama genel merkez ve müşteri hizmetleri çok hassas bu konularda.
  • Genelde bu sorun rulmanın yağ kacirmasindan dolayı olur ama makinenin kazanı değişmiş ve sorun hala devam ediyor. Lastik veya tambur dan şüpheleniyorum.Olmadı tüketici hakem heyetine şikayet edin mahkemeye verin.
  • Bir ay once bende electrolux aldim simdilik sorun yok,Musteri temsilcisi urun kurulduktan sonra arayip servisin gelip gelmedigini ve hizmetini sordu benden, cevapladim.aslinda bu hosuma gitmisti ama demekki her durumda bu olmuyor.sizin sorununuza tam cozum bulmalari gerekirdi.Ulkemiz bu tur buyuk firmalarin essek yuku para kazanmasi acisindan buyuk bir paya sahipken neden 1 musterinin canini sıkıyor anlamiyorum.bir musteriye cozulmeyen sorunu icin sifir makina verseler ne kayip ederler onuda anlayabilmis degilim.ulkemiz insanindan para kazanmak cok kolay aslinda.guven,itimat,ilgi herseyi halleder.senden bir memnun kaldimi birakmaz kolay kolay ama firmalar neden boyle yapiyor anlamak zor.gecmis olsun hocam.pesini birakmayin.az para degil sonucta
  • Eylülde düğünü olan ve beyaz eşyalarını henüz almamış olan ben, pahalı olanlarindan elektrolux çamaşır ve bulaşık makinesi almayı düşünüyordum. Fakat yazılanları okuyunca kesinlikle vazgeçtim ve yetkili servis, garanti gibi konularda genel yönelime uyma eğilimine girdim. An itibariyle Bosch Siemens gibi bilindik markalara yönelmiş bulunmaktayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trombosit34

    Eylülde düğünü olan ve beyaz eşyalarını henüz almamış olan ben, pahalı olanlarindan elektrolux çamaşır ve bulaşık makinesi almayı düşünüyordum. Fakat yazılanları okuyunca kesinlikle vazgeçtim ve yetkili servis, garanti gibi konularda genel yönelime uyma eğilimine girdim. An itibariyle Bosch Siemens gibi bilindik markalara yönelmiş bulunmaktayım.
    Bende AEG var ama beyazları yıkama performansından hiç memnun değilim. Lekeleri çıkarmıyor, 90 derecede makina hata veriyor, sonra kendi kendide bazen devam ediyor bazen kapanıyor. O kadar tavsiye üzerine aldık ama sonuç tatmin edici değil....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pruventa

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    hocam çamaşır makinanız yumusatıcıyla detarjanı aynı anda alıyor olabilirmi çünkü bizimde başımıza gelmişti aynı olay çamaşırların üzerinde yağ lekeleri oluyordu deterjan çekmecem arızalı cıktı ve sorun çözüldü
  • Maalesef beyaz eşya şans işi lafına katılanlardanım. Ben hayatımın kabusunu Bosch marka çamaşır makinası ile yaşadım üstelik almanya üretimiydi. Servisi suçu sürekli bize attı. Nerdeyse makinanın fiyatı kadar da servisine para ödedim üstelik sorunum çözülmedi de. Sonunda dayanamayıp 4 yıllık makinayı hurdacıya verip electrolux marka çamaşır makinası aldım ve çok çok çok memnunum. Servis konusunda bence marka ayırmaksızın hepsi sıkıntılı. O yüzden şu marka iyi bu marka kötü gibi bir yoruma ben katılmıyorum. Bosch kötü marka mı, değil ama bizim yaşadığımız şansızlığı da herkes yaşamıyacaktır. Tıpkı sizin yaşadığınız sıkıntıyı herkesin yaşamayacağı gibi. Bu yüzden almanya üretimi bosch marka çamaşır makinası mağduru olarak 'şu markayı alın bu markadan uzak durun' yaklaşınıza katılmıyorum. Umarım hakkınızı er ya da geç alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lodost -- 27 Mayıs 2016; 11:44:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pruventa

    Bu mesaj silindi.
    Yokmu arkadaşlar bu AEG' nin beyazları neden mavi çıkardığını söyleyecek ? Beyazlarda sanki çamaşırlar yıkanmamış gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pruventa

    1-Beyaz eşya da şans olayı var mı?var ona katılıyorum ama bana göre bosch ithal üretimde madur olma ihtimali diğer markalara göre çok düşük.Bunu alman üretimi bosch bulaşık makinesi sahibi olrak yazıyorum.Evde işini en iyi yapan alet ve servisi her zman çok iyi destek verdi.

    2-Sizin örnekte makinenin garanti süresi bitmiş.Bu durumda servisle başbaşa kalıyorsun ve firma devre dışı kalıyor.Değişim ihtimaliniz kalmamış. Ama yine de bu alışverişden madur musunuz?Bence kesinlikle madur olmuşsunuz.Benim olayda ise durum farklı 2020 ye kadar tonla para verip garanti uzattım ve firma yine ilgisiz.

    3-Burda bosch fanatikliği derdinde değilim.Bir makineye 3 bin civarı para ayıranları baz aldığımda, servis ağı, yedek parça, ürün fiyat /performans oranını düşündüğümde en iyi seçeneğin siemens -bosch grubu olduğunu düşünüyorum.Güzel bir kampanya yakalarsam mieleyi tabiki en başa koyarım.Nevşehir gibi küçük illerde bile artık yetkili servisleri var mielenin ama ülkeye mal az giriyor ve vergilerle beraber uçuk fiyatlı..

    4-Aege dün bana firma memnuniyet anketi göndermiş.Şaka gibi.Ana avrat küfretseler daha az koyardı..Hukuki süreç ve gelişmeleri burdan yazmaya devam edecem.Herkese elektronik eşyalarda bol şans.



    Hocam siz yanlış anlamışsınız 4. Yılda bitmeyen sorunlara dayanamayıp ben servis çağırmaktansa hurdacıya vermeyi tercih ettim. Sorunlar 1 yıl dolmadan başladı. Sürekli kullanıcı hatası denilerek acaip paralar talep edildi bir süre verdik o paraları ama sorunumız çözülmedi. Son arızada çağırsam yine aynı. İlk 2 yılda 6 kez servis geldi 1 inde makine söküldü götürüldü. Ben yine de bosch markası tu kaka almayın diyemem. Kendiki ispatlamış bir marka neticede. Beni rezil rüsva etse de bu bana denk geldi dedim geçtim hep ama servisi derseniz hakkımı helal etmiyorum. Electrolux ile huzura kavuşan bir tüketici olarak kötü diyene de hadi ordan derim. Sorun yaşayanlar olabilir ama istisnalar kaideyi bozmaz. Makinanın her yerinden kalite akıyor. Bu bağlamda şans konusunun altını tekrar çiziyorum :)




  • pruventa kullanıcısına yanıt
    KARDEŞ BU ARIZA TAMBURU TUTAN DÖNEN KAZANIN BİLYA RULMAN YAĞ KEÇESİNİN BOZULMASINDAN DOLAYI BİLYANIN İÇİNDELİ YAĞI KAZANIN İÇİNE SIZDIRMASIDIR
    ARABA MOTORUNDAKİ KRANK KEÇESİ GİBİ BİR KEÇE SIZDIRMAZLIK ORING DİYEBİLİRİZ MALİYETİ 10-20 TL BİRŞEYDİR AMA İŞÇİLİĞİ BİRAZ ZORDUR
    AMA GELEN USTANIN BUNU BİLMESİ LAZIM ARIZAYI TESBİT ETMEK ARIZAYI ANLAMAK ARIZAYI YAPMANIN YARISIDIR ARIZA SÖKEKERKEN TESBİT EDİLİR
    EZBERE OLMAZ
    5442375778
  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Sarsıntının rulman keçe gurubu ile ilgisi yoktur bunu bu işin ustaları iyi bilir. Rulman gurubundaki yağın kazan/tambur gurubuna sızmasını engelleyecek olan keçe gurubu mevcuttur lakin aklıma takılan konu şu, o bölgede ince yağ bulunmaz, sürekli sızıntı durumu da söz konusu olmaz. yağ harici bir durum olma olasılığını düşündünüz mü hiç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pruventa

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Hocam makinayı başka yere taşıyarak, ayrı su hattında deneme şansınız oldumu ? Makinaya gelen su tesisatında sıkıntı olmasın ?
  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, siz elinizden gelen herşeyi denemişsiniz. Ama benim tahminim ürün ya değişecek yada iade alacaksınız. Bu arada yeni cihaz ne düşünüyorsunuz ? Bende yazlık için 1000 TL civarı makina bakıyorum.
  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Hayırlı Ramazanlar hocam, yakında inşallah haklılığınız ortaya çıkacak.
  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Umarım kısa sürede lehinize sonuçlanır. Yalnız batı ve Türkiye kıyaslamasını bir firmanın müşteri yanlı davranmamasına bağlamak bence hiç doğru değil. Kaldı ki bu firma Türk firması bile değil.
  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Hocam kusura bakmayın da ayağımıza taş takılsa bunu da Türkiye'den bilelim o zaman. Belediyeler çalışmıyor der işin içinden çıkarız her türlü bu mantığa göre.
    Bilindik Tük markası yok demişsiniz ama Arçelik-Beko gibi bir firma var ve global olduğunu benden öğrendiğinizi hiç sanmıyorum. Siz gidip hem çok fonksiyonlu olsun hem de ucuz olsun-hesaplı olsun diye bir firmadan ürün alırsanız ve firma da sorunlu çıkarsa Türkiye ne yapsın, hakem heyeti ne yapsın ? Adamlar bir kişiye çalışmıyor, Sizin gibi binlercesi şikayetlerini bildiriyor ki dosyaları incelemek zaman alıyor. Kimse keyfinden 3-4 ay ertelemez bir dosyayı incelemeyi. Benim temennim yine en kısa zamanda sonuç almanız fakat tutumunuz bana göre yanlış. Aeg'nin ve ortak markalarının bizim ülkemizdeki takındığı tavır ile başka ülkelerde takındığı tavır o markanın müşterisine ne kadar değer verdiğini gösterir. Ben bundan 3,5 yıl önce bir termosifon aldım Bosch'tan diğer markalara göre iki kat fazla para ödeyerek, termosifon paslandı, servis bu paslanmaz dedi ve ücret talep etti içini temizlemek için, kabul etmedim zaten servisle uğraşacak zamanım da yoktu o sıra, bir kaç ay sonra garantisi bitince şikayetimi tekrar dile getirdim firma ücretsiz yeni bir modelle değişimini sağladı üstüne de 3yıllık sıfırdan garanti başlattı ve ne cebimden beş kuruş para çıktı ne de böyle hakem heyetlerinin eline düştüm. Ve bu firma da Türk firması olmamasına rağmen Türkiye'de Electrolux'ün size karşı takındığı tavırın tam tersini sergiledi. Yani burada öne çıkan firmalar oluyor. Çok para ödemek başta zor geliyor ama sonrasında insan rahat ediyor bir sorun olunca.
    Amacım tartışmaya girmek değildi sadece kendi rahatsız olduğum şeyi dile getirmek istedim yanlış anlamak da istemem. Bir tüketici olarak hepimizin başına gelebilecek şeyler bunlar ve hakkınızı da aramanız gerekiyor tabii ki bu aşamada karşılaştığınız sıkıntılar sizi daha fazla sinirlendiriyor ki hak veriyorum ama önemli olan firmaların tutumları. Değerlendirmelerimizde de kıyaslamalarımızda da firmaları ele almak bana daha doğru geliyor ülkeleri karıştırmaktansa işe. Umarım mağduriyetiniz en kısa sürede giderilir. İyi akşamlar.




  • heralde kendisine bu kadar dusman baska millet bulamayiz. bunun Turk olmakla ne alakasi var. Elektrolux grubu müşteri memnuniyetine onem verseydi basiniza bu isler gelmezdi.
    hakem heyetlerinin yogun olmasi ile elektrolux grubunun malinin arkasinda durmamasinin ne alakasi var onu da anlamadim. bu arada Turkiye de bu tip davalarin %95 ini tuketici kazanir. yani yasal mevzuat ile ilgili sıkıntı yok. hakem heyetleri yogun evet ama bu bir beyazesya sikintisi degil farkli bir elestri konusu.
    almis basini gidiyor forumda yok arcelik dandikmis beko soyleymis vestel aman aman??? yillardir arcelik ürünlerini kullaniyoruz ve hic sikintimiz olmadi, şu geyige de son vereyim artik, siemens yapimi arceliklerden degil!!!

    kaldi ki siemens lerin de durumu ortada sikayetvar sitesine girip bakin gorun. eskisi gibi bir satis politikasi yok, makineler 7 yil calisiyo artik (miele haric) bosch mus siemensmis elektrolux mus gecin bunlari artik.
    1 ay once arkadasimun elektrolux bulasik makinesi bozuldu. servis 385tl parca parasi + 85tl servis ucreti 470tl ye yaptılar, parcanin yurtdisindan gelmesini de 3 hafta beklediler. hadi alkis elektrolux e

    bizde samsung camasir makinesi var, kazan contasi yirtildi servis 160tl sadece parca parasi istedi, arcelikte 15tl ile 30tl arasi degisiyor ayni parca, yuuuuuh arcelige

    artik beyazesyada tuketim donemi, teknoloji cok hizli gelişiyor, 20 yil kullanirim diye makine almak mantikli degil. bizde 19 yillik no frost goldstar buzdolabi vardi, lastikleri gevsemisti artik, bozulmadi ama degistirdik ve elektrik faturamiz 35 tl dustu. keske 12 yilinda falan bozulsaydi da elektri parasi verene kadar yeni bir makine alsaydik.

    ille de yerli mali alin demiyoruz ama bu kadar kendi malina dusman baska millet var mi? hic sanmam. kaldi ki piyasanın %60ini koc grubu elinde tutuyor,elektrolux 10 makine satarken arcelik 75 makine satıyor, şikayet sayisi fazla olabilir arcelikte ama satis sayisi da fazla.

    bizde yaklasik 12 yillik arcelik bulasik makinesi var gecen sene bozuldu. servis parca degisimi ile beraber toplam 65 tl aldi

    beyaz esya sans isi, en iyi ornekte bu baslik, en pahali makinelerden biri ve sonuc ortada, markasi arcelik beko vestel olsaydı 50kere degismisti cok net, bunu goz ardi edipte aeg musteri hizmetlerinin tavri yuzunden Turk milletini suclamak ayip olur, arcelik beko vestel bulgar degil cunku



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sHowManTR -- 7 Haziran 2016; 0:34:49 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.