Şimdi Ara

Cebine Gelsin 4GB Kampanyası 4GB I VERMIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar

    Özet geçeceğim
    Varolan bir hattımı sırf bu pakete geçmek için telekom faturalı ya taşıdım ve aktif olmasını bekledim aktif olunca ev İnternetin başvurdum on gün sonra kadar aktiflesti

    Gelelim fasulyeyi, 4gb için EVDECEPTE yazıp 5555 e gönderdiğimde bu kampanyadan cebine gelsin kampanyası başlamış olan aboneler faydalanabilir vs yaziyor

    Dün akşam müşteri hizmetleriyle telefonda görüştüm tam 1 saat 30 kusur dakika, mobil birim ev İnterneti birimine, ev İnterneti birimi mobil birimine aktarıp durdu
    Oyleki bazıları o kampanya 2019 da bitti bile dedi bende 2 hafta kadar önce bölge müdürlüğünden başvurdum dedim sitelerinde hala bu kampanyaya başvuru acik
    Kısacası müşteri hizmetleri çok ama çok kalitesizlesmis telekomun, superonline dan önce de telekom kullanmıştım eskiden daha çözüm odaklı idi.

    Şimdikiler sorunun kaynağını bulamadı sonuçta standart paketten 5 lira kadar daha fazla ödeyerek bu paketi seçtim ilk 3 ay bedava paketini almadım.. Gel gör ki 4GB ortada yok ve çözüm bulamadılar.

    Son şans olarak bölge müdürlüğüne gideceğim ve ev İnterneti paketini normal cebe 4gb olmayan pakete geçirmeyi deneyecegim. 4gb ı aktarabilirlerse pakete devam edeceğim. Sonuçta bu pakete 2 yıllik imza attım ve alamadığım hizmete her ay 5 6 lira ödemek istemiyorum

    Varsa çözüm veya bunu yaşamış biri yorum yapsın lütfen.
    Tek kafama takılan paket değişiminde ceza çıkartması. Zorlarlarsada dava açacağım







  • Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Türk Telekom'da ilgilenen hiç kimse yok. "Sizi aradık, ulaşamadık. 4441444'ü arayın" diye mesaj geliyor. Ama arayan da olmadı. 444 ü aradığımda da işlem devam ediyor, mesajınız yok diyorlar.


    Ben sizin bu sorununuzu okumama rağmen telefon'da müşteri temsilcisi tarife seçenekleri sunarken, bu paketi tercih ettim. Aslında 99 TL lik bir paket benim işimi görecekken gittim, 121 TL ye "4GB cebime gelsin" i tercih ettim. Hem de 24 aylığına.


    4GB gelmeyince, sizin de mesajınızı okuyunca ben de başladım tutuşmaya. Mobil birim ile ev internet birimi arasında uzun süre paslandıktan sonra öğrendik ki bana 4GB zaten gelemezmiş, çünkü ben paylaşımlı bir telefon hattı kullanıyormuşum. Başvuru yaparken telefon kayıtları tutuldu Allah'tan. Orda müşteri temsilcisini telefon hattımın "15GB Ailece paylaşımlı" olduğunu söylüyorum. Buna rağmen benim "121 TL ye CEBIMEGELSIN" kampanyasına kaydım yapıldı. Bugün 5. gün. Ve 10 gün sonra yasal olarak ben haklarımı kaybediyorum. Türk Telekom beni yanlış bilgilendirdi. Paketin iptalini istiyorum. Muhatap bulamıyorum. 15 günü dolduracaklar heralde.


    Rezillik !!


    Sorun yaşamayalım diye Türk Telekom geçtim. Resmen kandırıldım.





  • HAkkımızı mecbur kaldık, kamuoyunda arıyoruz.



    https://www.change.org/p/t%C3%BCrk-telekom-t%C3%BCrk-telekom-ismini-kim-koydu-sahibi-kim?recruiter=39720648&recruited_by_id=62c9a500-4c5b-0130-b837-3c764e049c4f&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=petition_dashboard




    hersey sizinicinyoutube
    Türk* Telekom beni ve milletimi temsil etmiyor ve hatta yalan söyleyerek bana kazık atıyor. Bu haliyle milletime ve onun değerlerine aitmiş gibi görünerek ona zarar veriyor. Bu Telekom örgüt yapısına Türk adı verilirken benim rızam alınmadığı gibi geri kalan 90 milyonun da rızası alınmamıştır. Bu videoda Türk* Telekom'dan satın aldığım ve parasını ödediğim bir hizmet için tam 2 aydır nasıl süründüğümü göreceksiniz. İki ayda yüzlerce mesaj attım, yüzlerce dakika telefon görüşmesi yaptım, hakem heyetindan red yedim, BTK tarafından oyalandım. Ve artık yıldım, bıktım ve usandım. Takdiri yüce Türk milletine bırakıyorum. İzleyin ve bana destek olun. https://www.change.org/p/30387989/preview?source_location=header&sulstate=identified&tag_selected=economic_justice İçerik: 00:20 Söz vermenize rağmen sağlamadığınız hizmetin sözleşme iptalini talep ettiğim için benden 1002 TL Para mı istiyorsunuz ? 03:59 Satın aldığım hizmetin olmadığını söylüyor. 04:40 Soruma Cevap alamıyorum. Yıldırma Politikası 05:15 Soruya Alakası Cevaplar ile Yıldırma 08:05 Ben YORULDUM, SESİM YÜKSELİYOR, KOTROL EDEMİYORUM. 09:50 Yine bir metin okunmakta sorularım ile alakalı bir yanıt yok. 11:00 Siz Türk Telekom Çağrı Merkezi misiniz ? soruma bile yanıt verilmiyor. 11:45 Türk Telekom hizmeti satın almış olduğumu itiraf etmiştir. 13:00 Yine soru ile alakasız sözleşme metinleri okunuyor ve bu şekilde müşteriler yıpratılıyor. Resmen TÜRK MİLLETİ ile TÜRK* TELEKOM dalga geçmektedir. 14:14 Satın almış olduğum Hizmetin içeriği ve yerine getirdiğim şartlar. 15:10 Hizmet tanımlanmadı. 15:21 Hizmet tanımlandı YALANI 15:40 Beklentiler 15:50 Sözleşme geçersizdir. İnternetim cezasız kapatılır. 16:18 Sözleşme geçersizdir. 16:38 Sözleme mi iptal edecek misiniz ? sordum ve cevaba bakar mısınız ! 18:05 1002 TL Öderseniz iptal ederiz. 18:28 Türk Telekomun YALANININ İSPATI 19:35 Türk Telekom Söz verdiği SÖZÜ TUTMAYAN BİR FİRMADIR ! 20:45 Türk Telekom şikayet değerlendirme şekli 22:50 Ben Tek değilim. Benim gibi birçok vatandaşımız aynı şekilde ödediği hizmetin parasını alamamaktadır. 24:11 “Aradık Ulaşamadık” yalan mesajları müşteriler kandırılmakta ve bıktırılmaktadır. 25:05 Bir Türk olarak “Türk Telekom”’un ismen Türk milletininmiş gibi gösterilmesinden utanıyorum. Türk Kelimesi millete aittir, sahibi bile belli olmayan düzenbaz bir gruba ait değildi. Türk Telekom’un başındaki Türk kelimesini ne idüğü belirsizler kullanmaz, yalan söyleyemez. 25:40 Change.org Türk Telekom Türk Kelimesini kullanarak Türk milletini DOLANDIRAMAZ. 27:20 Teyit amaçlı yıldırma işkencesi 28:20 Avukatlara açık davet “Türk İsmi Kaldırıması hakkında kıymetli dosya” 28:58 Türklüğe Zarar
    https://www.youtube.com/watch?v=APHanSEueIY




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.