merhabalar, Herkesin hattını başka bir operatöre değiştirdiği bir zamanda sizinle yaşadıklarımı paylaşmak isterim.Cep konuş cihaz kampanyasından cihaz almak istediğimde 30 kasım 2008'e kadar geçerli olan kampanya dahilinde bizlere ellerinde cihaz olmadığına dair ne bilgi dahi verilememektedir.23 kasımdan itibaren oyalama yoluna gidilmektedir.Bana tuhaf gelen de bu oldu aslında.Stoklarla sınırlıdır ve getiremiyorum dersiniz.Fakat vodafone shoplar getiririz deyip 1 haftadır oyalıyorlar.Telefonu vermemek adına Kampanyanın bitiş tarihinin gelmesini bekler bir halleri var.10 yıllık vodafone kullanısıyım.Böyle bir yaklaşımla ilk defa karşılaştım.Bilginize...
cepkonuş cihaz kampanyasından(mümkünse 750) yararlanan olduysa görüşlerini ve yönlendirmelerini bekliyorum.
son tarih 30 kasım herhangi bir cep shop'a uğra bakalım belki alırsın
voda müş hizm aradım. bu cihaz kampanyasından yararlanmak için başvurduğunuz tarih önemliymiş.yani operatör değiştirmek için başvurduğunuz tarih.(tarifeyi seçtiğiniz tarih değil) yani geçiş için 30 kasımda bile başvursanız cihaz isteme hakkınız oluyormuş.
bayiler buna ne der bilmiyorum ama resmi bilgi bu yönde.....
quote:
Orjinalden alıntı: Qantas
voda müş hizm aradım. bu cihaz kampanyasından yararlanmak için başvurduğunuz tarih önemliymiş.yani operatör değiştirmek için başvurduğunuz tarih.(tarifeyi seçtiğiniz tarih değil) yani geçiş için 30 kasımda bile başvursanız cihaz isteme hakkınız oluyormuş.
bayiler buna ne der bilmiyorum ama resmi bilgi bu yönde.....
Evet vodafone müşteri hizmetleri son ana kadar cihazın bulunabilceğini iletiyorlar.Fakat cepshoplar ise cihaz temininin vodafone türkiye ile alakası olmadığını kendilerinin temin ettiklerini söylüyorlar.Sorun da burada çıkıyor.Bütün cepshopların bağlı olduğu bir birim var.Oraya cihazın olup olmadığını soruyorlar.2 farklı cepshop'a sordurdum.
*birinin cevabı çok net ve samimi idi.Ellerinde cihazın olmdığını , getirtemeyeceklerini söylediler.Gerekçe olarak cepkonuş 150 deki en düşük model bile piyasada bulunamıyormuş.cep konuş 750'nin kapsadığı cihazları bulmak çok zor dediler. *Diğeri ise broşürde stoklarda sınırlıdır yazıyor olmalı.Neticede bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler.Getirtmeye çalışacağız demelerine rağmen hala ses seda yok.Ellerinden gelen size boş kağıt imzalatıp eğer cihaz gelecekse işleme kağıdı koymak.Buda bana biraz işin kolayına kaçtıklarını gösteriyor.Cihazla alakalı merkezden cevap beklediklerini söylüyorlar.kampanya bitimini bekliyor olmalılar :)
bakalım bende bekliyorum.Gerekli şikayet dilekçemi de doldurdum.Gelecek cevaba göre operatörleri değerlendireceğim.yapılan kampanya hali hazırda devam ederken yararlandırılmıyorsam benim vodafone da kalmam için bir gerekçe yok demektir.Sorunun vodafone türkiye değil de vodafone shoplardan kaynaklandığını düşünüyorum.Onun için haziran-kasım arasındaki bu kampanyadan yararlanan birileri varsa şayet bilgi vermelerini isterim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme