Şimdi Ara

Çevre yolları da paralı oluyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
3.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • az önce öib nin sitesindeki ilanı incelerken gözüme çarptı çevre yollarıda özelleştirme kapsamına alınmış

    şu anda çevre yollarını parasız kullanıyoruz özelleştirilince yine parasız olacaksa ne diye özelleştirme kapsamına alsınlar

    demek oluyorki çevre yollarıda paralı hale gelecek




    “İzmir ve Ankara Çevre Otoyolu”

    “Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve Çevre Otoyolu”

    www.oib.gov.tr
    T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı
    http://www.oib.gov.tr/2011/ilan/2011-08-25_otoyol_kopruler.htm







  • paralı yaparlarsa trafik yoğunlaşır. ben kullanmam mesala.
  • Zaten bilinen bir şey. Ogs-kgs varken hgs niye çıkıyor sanıyorsunuz?

    Sonrasında duble yolların ikinci şeritleri de paralı olacak.

    Parası olan soldan basıp gidecek, parası olmayan sağdan kamyonların arasında gidecek.
  • şu şu foruma bir daha girmeyecem sürekli moral bozucu haber okuyorum...yok benzine zam, yok muayene her yıl olacak,yok kışlastiği mecbur olucak sürekli can sıkıntısı bir taneside benzine 2 tl indirim,otoyollar %50 ucuzlayacak vs başlık açmıyor.
  • Bu nasıl bir heyecandır, hiç kimse kısayolu tıklayıp okumuyor mu acaba?

    Gerçi konuyu açan arkadaş da okumamış ya da okuduğunu anlamamış ya...

    Çevreyolu diye birşey yazmıyor "çevre otoyolu" yazıyor.

    YATIRIMCILARA DAVET

    OTOYOLLAR VE KÖPRÜLERİN ÖZELLEŞTİRİLMESİ HAKKINDA İHALE İLANI



    T.C. Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı tarafından, 4046 sayılı Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde Karayolları Genel Müdürlüğünün sorumluluğunda olup, yapım, bakım, onarım ve işletimini üstlendiği; bağlantı yolları ile birlikte, “Edirne–İstanbul–Ankara Otoyolu”, “Pozantı–Tarsus–Mersin Otoyolu”, “Tarsus–Adana–Gaziantep Otoyolu”, “Toprakkale–İskenderun Otoyolu”, “Gaziantep–Şanlıurfa Otoyolu”, “İzmir–Çeşme Otoyolu”, “İzmir–Aydın Otoyolu”, “İzmir ve Ankara Çevre Otoyolu”, “Boğaziçi Köprüsü”, “Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve Çevre Otoyolu” ve bunlar üzerindeki hizmet tesisleri, bakım ve işletme tesisleri, ücret toplama merkezleri ve diğer mal ve hizmet üretim birimleri ile varlıkların (OTOYOL), tek paket halinde birlikte, fiili teslim tarihinden itibaren 25 yıl süre ile “İşletme Haklarının Verilmesi” yöntemi ile özelleştirilmesine ilişkin açılan ihalede Son Teklif Verme Tarihi uzatılmıştır.




  • Çevre yollarının ücretli olması trafik sorununa negatif etki eder. Örneğin Ankara çevreyolu yoğun kullanılan bir yol. Ücretli olması halinde kimse kullanmaz ve şehir içi trafik felç olur. Zaten Şehir içi yollar daracık. Ankara da şehir içindeki çoğu yolda emniyet şeridi bile yok. Umarım ücretli yapmazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greentooth

    Bu nasıl bir heyecandır, hiç kimse kısayolu tıklayıp okumuyor mu acaba?

    Gerçi konuyu açan arkadaş da okumamış ya da okuduğunu anlamamış ya...

    Çevreyolu diye birşey yazmıyor "çevre otoyolu" yazıyor.

    YATIRIMCILARA DAVET

    OTOYOLLAR VE KÖPRÜLERİN ÖZELLEŞTİRİLMESİ HAKKINDA İHALE İLANI



    T.C. Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı tarafından, 4046 sayılı Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde Karayolları Genel Müdürlüğünün sorumluluğunda olup, yapım, bakım, onarım ve işletimini üstlendiği; bağlantı yolları ile birlikte, “Edirne–İstanbul–Ankara Otoyolu”, “Pozantı–Tarsus–Mersin Otoyolu”, “Tarsus–Adana–Gaziantep Otoyolu”, “Toprakkale–İskenderun Otoyolu”, “Gaziantep–Şanlıurfa Otoyolu”, “İzmir–Çeşme Otoyolu”, “İzmir–Aydın Otoyolu”, “İzmir ve Ankara Çevre Otoyolu”, “Boğaziçi Köprüsü”, “Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve Çevre Otoyolu” ve bunlar üzerindeki hizmet tesisleri, bakım ve işletme tesisleri, ücret toplama merkezleri ve diğer mal ve hizmet üretim birimleri ile varlıkların (OTOYOL), tek paket halinde birlikte, fiili teslim tarihinden itibaren 25 yıl süre ile “İşletme Haklarının Verilmesi” yöntemi ile özelleştirilmesine ilişkin açılan ihalede Son Teklif Verme Tarihi uzatılmıştır.

    bence sen okuduğunu anlamamışsın

    çevre yollarına girerken bir bak ne yazıyor

    oradaki tabelada bile karayolları ücretsiz çevre otoyolu başlamış bulunmaktadır yazıyor

    bizler kısaltarak çevre yolu diyoruz asıl adı çevre otoyoludur

    koca ankarada ben çevre yolu diye birşey görmedim

    bir tane çevre yolu var oda yeşil tabelalı çevre otoyolu oluyor

    halk dilinde çevre yolu diye geçiyor

    şimdi hangi şehirde hem çevre yolu hemde ayriyetten çevre otoyolu varmış bi söyleyiverde bilelim




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Geçen yıldan beri düşünüyorlardı bunu, bu arada geçenlerde bir teklif verilmişti İstanbul belediye sınırları dahilindeki çevreyolları da ücretsiz olsun Ankara ve İzmir gibi diye. Dedim, yedirirler mi bunu hiç; diğerleri neden bedava diyerek onları da paralı yaparlar. Londra'da yıllardır şehir içine girmek paralı, bizde de trafik rahatlasın diye yapılmış yollar paralı, işte ileri demokrasi hep bunlar..
  • Kaynak bittikçe böyle saçmalıklara yöneliyorlar... Soğana dönene kadar bunlara devam...

  • Otoyol gibi altın yumurtlayan tavuk neden kesilirki?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantastic Light -- 19 Ekim 2012; 0:12:37 >
  • Dört dörtlük bir toplu taşıma sistemi ve örümcek ağı gibi metro hattı kurulmuş olsaydı, sırf çevre sağlığı adına şehir merkezine otomobil giriş çıkışından bile ücret alsalar içerlemezdim. Fakat milleti karayolu ve otomobile mecbur edip, akabinde böyle fırsatçılık yapmak gerçekten ahlaki değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 tekel alkollü içkiler sanayi satıldı. (iki yılı ödemesiz 292 milyon dolara alan şirket 2 yıl sonra 920 milyon dolara amerikalılara sattı. devlet yaklaşık 600 milyon dolar zarar ettirildi.)

    Bunlar gerçekmidir acaba yahu?
  • telekomda da aynisi oldu. Hatta bir cok kalemde boyle zarar edildigi haberleri cikmisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    telekomda da aynisi oldu. Hatta bir cok kalemde boyle zarar edildigi haberleri cikmisti.

    +1

    Yanarım yanarım telekomu hiç parasına sattığımıza yanarım.Hep moralimi bozuyor bu tür şeyler.
    Etrafımda bir sürü mermer çıkarılan maden var.Araştırdım,sahibi genelde Çinlilermiş.Adamlar çıkarttığı gibi Çine yolluyorlar.Buradan 1'e alıyorsa bize tekrardan 20'ye satıyor.
  • İstanbulda zaten parali. Parasiz olan kisim kimin isine yariyor ki. Onda da kopruyu filan gecip yine para veriyoruz zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi catalyst -- 19 Ekim 2012; 8:28:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: greentooth

    Bu nasıl bir heyecandır, hiç kimse kısayolu tıklayıp okumuyor mu acaba?

    Gerçi konuyu açan arkadaş da okumamış ya da okuduğunu anlamamış ya...

    Çevreyolu diye birşey yazmıyor "çevre otoyolu" yazıyor.

    YATIRIMCILARA DAVET

    OTOYOLLAR VE KÖPRÜLERİN ÖZELLEŞTİRİLMESİ HAKKINDA İHALE İLANI



    T.C. Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı tarafından, 4046 sayılı Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde Karayolları Genel Müdürlüğünün sorumluluğunda olup, yapım, bakım, onarım ve işletimini üstlendiği; bağlantı yolları ile birlikte, “Edirne–İstanbul–Ankara Otoyolu”, “Pozantı–Tarsus–Mersin Otoyolu”, “Tarsus–Adana–Gaziantep Otoyolu”, “Toprakkale–İskenderun Otoyolu”, “Gaziantep–Şanlıurfa Otoyolu”, “İzmir–Çeşme Otoyolu”, “İzmir–Aydın Otoyolu”, “İzmir ve Ankara Çevre Otoyolu”, “Boğaziçi Köprüsü”, “Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve Çevre Otoyolu” ve bunlar üzerindeki hizmet tesisleri, bakım ve işletme tesisleri, ücret toplama merkezleri ve diğer mal ve hizmet üretim birimleri ile varlıkların (OTOYOL), tek paket halinde birlikte, fiili teslim tarihinden itibaren 25 yıl süre ile “İşletme Haklarının Verilmesi” yöntemi ile özelleştirilmesine ilişkin açılan ihalede Son Teklif Verme Tarihi uzatılmıştır.

    bence sen okuduğunu anlamamışsın

    çevre yollarına girerken bir bak ne yazıyor

    oradaki tabelada bile karayolları ücretsiz çevre otoyolu başlamış bulunmaktadır yazıyor

    bizler kısaltarak çevre yolu diyoruz asıl adı çevre otoyoludur

    koca ankarada ben çevre yolu diye birşey görmedim

    bir tane çevre yolu var oda yeşil tabelalı çevre otoyolu oluyor

    halk dilinde çevre yolu diye geçiyor

    şimdi hangi şehirde hem çevre yolu hemde ayriyetten çevre otoyolu varmış bi söyleyiverde bilelim



    Adamların bütün otoyollara "otoyol" deyip, sadece iki tanesine "çevre otoyolu" demesi halka yaklaşma çabası demek ki. Yoksa arada bir tanım farkı olmasından kaynaklanmıyordur, birazcık halk dilinden konuşalım, sevimli görünelim diye düşünmüş olacaklar...
    Çevreyollarını mavi, otobanları yeşil tabela ile göstermeleri de önemli bir ayrım değildir heralde...

    Otoyol = Otoban (Alm. Autobahn): Karayolununun daha büyük, çift yönlü, ve hız limitinin daha yüksek, özel bazı noktalardan giriş yapılabilen hâli. İkisi de yerleşim birimlerini bağlıyor.
    Çevreyolu: Şehirlerde, trafiğin yoğun olduğu yerlere alternatif olarak yapılmış, girildiğinde şehir merkezinin dışına çıkıp daha tenha yerlerden geçerek ulaşmak istediğiniz yere gidebileceğiniz yol.
    -alıntıdır-

    İzmir Çevreyolu - Aydın Otoyolu derken iyice kişilik çatışması yaşamış, halktan mı olsak, yoksa kendi terminolojimiz ile mi konuşsak demiş olacaklar ki, aynı cümle içinde ikisini ayrı ayrı kullanmışlar sanırım.


    Otoban, belirli noktalardan giriş çıkışı olan uzun ve yerleşim birimlerini birbirine bağlayan, yerleşim yeri dışında olan yollardır. Bu uzun ve giriş çıkışı sınırlı yolların devamı olup, şehir giriş-çıkış bağlantılarını yapan, aynı zamanda şehiri dıştan kat ederek çevreyolu konseptine de giren yollar için kullanılan tanım "çevre otoyolu"dur. İzmir-İstanbul otobanı projesi kapsamında, Bursa çevreyolu projesi bulunmaktadır... Bu yol otobanın içindedir ama aynı zamanda Bursa ilini dıştan kat ederek çevreyolu statüsüne de girer, adı da Bursa çevre otoyolu olur.

    Yoksa adamlar kişilik çatışması içinde aynı özelliklerdeki bir yola otoyol, bir yere çevre otoyolu yazmıyor.



    Çevre Yolu, otoyol sonrası da ücretsiz

    Otoyolun güzergâhındaki kimi geçiş noktaları kamuoyunun içine sinmese de, şu dönem güzergâh tartışmalarının yerini ücret tartışmaları aldı. İstanbul’a gidişin 100 lirayı bulacağı otoyol Bursa geçişinin ücretli olup olmayacağı tartışmasına Karayolları noktayı koydu: Çevre Yolu ücretsiz.

    Güzergâhındaki bazı geçiş noktaları genel anlamda kamuoyunun içine sinmediği için tartışması sürse de, İstanbul’dan başlayıp Bursa’dan geçerek İzmir’e ulaşacak olan Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu’na kökten karşı çıkabilmek mümkün değil.

    Şu sıralar…
    Daha doğrusu, otoyol inşaatının başlamasından sonra güzergâh tartışmaları biraz geride kaldı. Şimdilerde otoyoldan geçiş ücretleri daha çok konuşuluyor.
    Soru da belli:
    Bursa’dan İstanbul’a otoyoldan kaç liraya gidilebilecek?
    Aslında…
    27 Haziran günü bu sütunlarda, 97 kilometrelik Bursa-Gebze ulaşımı için belirlenen ücret tarifesine göre bir hesap çıkardık.
    Hesap şu:
    Sözleşme gereği, köprü geçiş ücreti küçük araçlar için 35 Dolar artı KDV olarak belirlendi. Yol için de kilometre başına 0.050 Dolar ücret alınacak.
    Buna göre…
    Bursa’dan İstanbul’a otoyoldan gidecek olan küçük araçlar, 35 Dolar köprü geçişi ve Gebze’ye kadar olan bölüm için 4.85 TL ücret ödeyecekler. Bunun üstüne de KDV uygulanacak.
    Sonuçta…
    Küçük araçlarla Bursa’dan İstanbul’a otoyoldan gidiş, Gebze’ye kadar olan bölüm için 100 Lira’ya yaklaşacak.
    Rakam…
    Türkiye’nin alıştığı koşullara göre yüksek bir bedel olarak ortaya çıkıyor. Bunun yanında, Bursa’yı ilgilendiren bir tartışma daha var:
    Bursa Çevre Yolu, otoyolun parçası olarak yapıldı. Otoyolda ücretli geçiş başladığında, şu an ücretsiz olan Bursa Çevre Yolu’nu kullanan araçlar ücret ödeyecek mi?
    Yine…
    27 Haziran günü bu sütunlarda dile getirdiğimiz soruyla ilgili Karayolları’ndan kısa bir bilgi notu geldi:
    Otoyolların şehir geçişlerinde ücret uygulanmıyor. Bursa Çevre Yolu da otoyolun şehir geçişi kapsamında olduğu için ücretsiz olacak.
    Bilgi notunu önemsedik. Çevre Yolu’nun ücretsiz kullanılabilecek olması Bursa trafiği açısından çok önemli. Çünkü, ücret alınması halinde buradan kaçacak araçlar kent içi trafiğini etkileyecek.
    Aklımıza şu da takıldı:
    Bursa Çevre Yolu projesinde Gölbaşı, Yalova Yolu, Mudanya Yolu, Görükle ve Başköy çıkışlarında ödeme turnikeleri yer alıyor.
    Nitekim…
    Çevre Yolu’na giriş ve çıkışların ilginç dönüşlerle uzamasının nedeninin de bu turnikeler olduğu biliniyor. Projede gözüken o ücret turnikeleri umarız bir gün sürprize yol açmaz.
    olay
    Olay Gazetesi,Olay,Bursa Haberleri,Bursa,Bursaspor,Güncel,Magazin
    http://www.olay.com.tr/makaleler/ahmet-emin-yilmaz/cevre-yolu-otoyol-sonrasi-da-ucretsiz-15580.html




    Anlamış ve anlatabilmişimdir umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: greentooth

    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: greentooth

    Bu nasıl bir heyecandır, hiç kimse kısayolu tıklayıp okumuyor mu acaba?

    Gerçi konuyu açan arkadaş da okumamış ya da okuduğunu anlamamış ya...

    Çevreyolu diye birşey yazmıyor "çevre otoyolu" yazıyor.

    YATIRIMCILARA DAVET

    OTOYOLLAR VE KÖPRÜLERİN ÖZELLEŞTİRİLMESİ HAKKINDA İHALE İLANI



    T.C. Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı tarafından, 4046 sayılı Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde Karayolları Genel Müdürlüğünün sorumluluğunda olup, yapım, bakım, onarım ve işletimini üstlendiği; bağlantı yolları ile birlikte, “Edirne–İstanbul–Ankara Otoyolu”, “Pozantı–Tarsus–Mersin Otoyolu”, “Tarsus–Adana–Gaziantep Otoyolu”, “Toprakkale–İskenderun Otoyolu”, “Gaziantep–Şanlıurfa Otoyolu”, “İzmir–Çeşme Otoyolu”, “İzmir–Aydın Otoyolu”, “İzmir ve Ankara Çevre Otoyolu”, “Boğaziçi Köprüsü”, “Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve Çevre Otoyolu” ve bunlar üzerindeki hizmet tesisleri, bakım ve işletme tesisleri, ücret toplama merkezleri ve diğer mal ve hizmet üretim birimleri ile varlıkların (OTOYOL), tek paket halinde birlikte, fiili teslim tarihinden itibaren 25 yıl süre ile “İşletme Haklarının Verilmesi” yöntemi ile özelleştirilmesine ilişkin açılan ihalede Son Teklif Verme Tarihi uzatılmıştır.

    bence sen okuduğunu anlamamışsın

    çevre yollarına girerken bir bak ne yazıyor

    oradaki tabelada bile karayolları ücretsiz çevre otoyolu başlamış bulunmaktadır yazıyor

    bizler kısaltarak çevre yolu diyoruz asıl adı çevre otoyoludur

    koca ankarada ben çevre yolu diye birşey görmedim

    bir tane çevre yolu var oda yeşil tabelalı çevre otoyolu oluyor

    halk dilinde çevre yolu diye geçiyor

    şimdi hangi şehirde hem çevre yolu hemde ayriyetten çevre otoyolu varmış bi söyleyiverde bilelim



    Adamların bütün otoyollara "otoyol" deyip, sadece iki tanesine "çevre otoyolu" demesi halka yaklaşma çabası demek ki. Yoksa arada bir tanım farkı olmasından kaynaklanmıyordur, birazcık halk dilinden konuşalım, sevimli görünelim diye düşünmüş olacaklar...
    Çevreyollarını mavi, otobanları yeşil tabela ile göstermeleri de önemli bir ayrım değildir heralde...

    Otoyol = Otoban (Alm. Autobahn): Karayolununun daha büyük, çift yönlü, ve hız limitinin daha yüksek, özel bazı noktalardan giriş yapılabilen hâli. İkisi de yerleşim birimlerini bağlıyor.
    Çevreyolu: Şehirlerde, trafiğin yoğun olduğu yerlere alternatif olarak yapılmış, girildiğinde şehir merkezinin dışına çıkıp daha tenha yerlerden geçerek ulaşmak istediğiniz yere gidebileceğiniz yol.
    -alıntıdır-

    İzmir Çevreyolu - Aydın Otoyolu derken iyice kişilik çatışması yaşamış, halktan mı olsak, yoksa kendi terminolojimiz ile mi konuşsak demiş olacaklar ki, aynı cümle içinde ikisini ayrı ayrı kullanmışlar sanırım.


    Otoban, belirli noktalardan giriş çıkışı olan uzun ve yerleşim birimlerini birbirine bağlayan, yerleşim yeri dışında olan yollardır. Bu uzun ve giriş çıkışı sınırlı yolların devamı olup, şehir giriş-çıkış bağlantılarını yapan, aynı zamanda şehiri dıştan kat ederek çevreyolu konseptine de giren yollar için kullanılan tanım "çevre otoyolu"dur. İzmir-İstanbul otobanı projesi kapsamında, Bursa çevreyolu projesi bulunmaktadır... Bu yol otobanın içindedir ama aynı zamanda Bursa ilini dıştan kat ederek çevreyolu statüsüne de girer, adı da Bursa çevre otoyolu olur.

    Yoksa adamlar kişilik çatışması içinde aynı özelliklerdeki bir yola otoyol, bir yere çevre otoyolu yazmıyor.



    Çevre Yolu, otoyol sonrası da ücretsiz

    Otoyolun güzergâhındaki kimi geçiş noktaları kamuoyunun içine sinmese de, şu dönem güzergâh tartışmalarının yerini ücret tartışmaları aldı. İstanbul’a gidişin 100 lirayı bulacağı otoyol Bursa geçişinin ücretli olup olmayacağı tartışmasına Karayolları noktayı koydu: Çevre Yolu ücretsiz.

    Güzergâhındaki bazı geçiş noktaları genel anlamda kamuoyunun içine sinmediği için tartışması sürse de, İstanbul’dan başlayıp Bursa’dan geçerek İzmir’e ulaşacak olan Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu’na kökten karşı çıkabilmek mümkün değil.

    Şu sıralar…
    Daha doğrusu, otoyol inşaatının başlamasından sonra güzergâh tartışmaları biraz geride kaldı. Şimdilerde otoyoldan geçiş ücretleri daha çok konuşuluyor.
    Soru da belli:
    Bursa’dan İstanbul’a otoyoldan kaç liraya gidilebilecek?
    Aslında…
    27 Haziran günü bu sütunlarda, 97 kilometrelik Bursa-Gebze ulaşımı için belirlenen ücret tarifesine göre bir hesap çıkardık.
    Hesap şu:
    Sözleşme gereği, köprü geçiş ücreti küçük araçlar için 35 Dolar artı KDV olarak belirlendi. Yol için de kilometre başına 0.050 Dolar ücret alınacak.
    Buna göre…
    Bursa’dan İstanbul’a otoyoldan gidecek olan küçük araçlar, 35 Dolar köprü geçişi ve Gebze’ye kadar olan bölüm için 4.85 TL ücret ödeyecekler. Bunun üstüne de KDV uygulanacak.
    Sonuçta…
    Küçük araçlarla Bursa’dan İstanbul’a otoyoldan gidiş, Gebze’ye kadar olan bölüm için 100 Lira’ya yaklaşacak.
    Rakam…
    Türkiye’nin alıştığı koşullara göre yüksek bir bedel olarak ortaya çıkıyor. Bunun yanında, Bursa’yı ilgilendiren bir tartışma daha var:
    Bursa Çevre Yolu, otoyolun parçası olarak yapıldı. Otoyolda ücretli geçiş başladığında, şu an ücretsiz olan Bursa Çevre Yolu’nu kullanan araçlar ücret ödeyecek mi?
    Yine…
    27 Haziran günü bu sütunlarda dile getirdiğimiz soruyla ilgili Karayolları’ndan kısa bir bilgi notu geldi:
    Otoyolların şehir geçişlerinde ücret uygulanmıyor. Bursa Çevre Yolu da otoyolun şehir geçişi kapsamında olduğu için ücretsiz olacak.
    Bilgi notunu önemsedik. Çevre Yolu’nun ücretsiz kullanılabilecek olması Bursa trafiği açısından çok önemli. Çünkü, ücret alınması halinde buradan kaçacak araçlar kent içi trafiğini etkileyecek.
    Aklımıza şu da takıldı:
    Bursa Çevre Yolu projesinde Gölbaşı, Yalova Yolu, Mudanya Yolu, Görükle ve Başköy çıkışlarında ödeme turnikeleri yer alıyor.
    Nitekim…
    Çevre Yolu’na giriş ve çıkışların ilginç dönüşlerle uzamasının nedeninin de bu turnikeler olduğu biliniyor. Projede gözüken o ücret turnikeleri umarız bir gün sürprize yol açmaz.
    olay
    Olay Gazetesi,Olay,Bursa Haberleri,Bursa,Bursaspor,Güncel,Magazin
    http://www.olay.com.tr/makaleler/ahmet-emin-yilmaz/cevre-yolu-otoyol-sonrasi-da-ucretsiz-15580.html




    Anlamış ve anlatabilmişimdir umarım.

    ankara çevre yoluna gel bak ne yazıyor insanlar çevre yolu diyor ama yeşil tabelasında çevre otoyolu yazıyor

    ankarada bi tane çevre yolu var başkada çevre yolu yok




  • paralı olacaksa niye satıyorsunki , madem paralı yapacan yine kamu malı olsun al paranı bakımını yap. Satmaya bahane hepsi işte. Gerçi tonla vergi veriyoruz yol su elektrik olarak geri dönecek derlerdi eskiden, yolsu elektrik alayı para eve döşetirken bile para. Niye vergi veriyoruzki ozaman. Devlet kademesindeki insanlar geçinsin diye mi hizmet versin diye mi ?

    vergi denen şey iki türlüdür zaten biri caydırıcı ve cezalandırıcı diğeri ise devletin gelir elde etmek için aldığı vergiler ve bu vergilerle o dediğimiz kamu hizmetleri yapılır. Kamu mallarından elde edilen gelir ise hazineye aktarılır. Tarımcılık gelişse, adma gibi devlet sermayeli fabrikalar kurulsa, hayvancılık gelişse , tekstil eskisi gibi olsa (kaçtana koca marka battı) bu durumlarda olmazdık.

    Bana aşırı derecede saçma geliyor bu özelleştirme işi. özelleştirmenin iyi yanları da var elbet ama o iyilikleri devletinkende yapabiliriz çok mu zor. Başta erdemir ve turk telekom yıllık cirolarının altında fiyata satıldı.

    nükleer santarl diyip duruyorlar. Acaba herkes bizim mi olacak sanıyor ? Rusların olacak, 50 senelik yap işet devret modeli. Peki faturalar mı düşecek hayır, ben demiyorum bakan ağzından kaçırmıştı 20 25 seneden sonra amorti eder diye. 20 25 sene sonra düşeceğini sanıyor musunuz ?

    Devlet kendi eliyle yatırım yapmadıkça bu ülke kar elde edemez. Büyük yatırımları devlet yapmalı bence, sadece vergiye dayalı bir ekonomi ölü ekonomidir. Şu anda devletin düşüncesi bu, her yeri özelleştireyim paramı da alayım kar mar beni ilgilendirmez birde vergimi alırım tamam. Peki üretim ve isthdam ne olacak ?




  • yok artık!
  • Paralı olacaksa yolun parasını da kendi cebinden versin.Bizim vergilerle toplanan paradan değil.Tabi öyle bir para varsa.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.