Bayinin adı Hmt motorlu araçlar... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
CHERY KULLANICILAR KULÜBÜ (433. sayfa)
-
-
Himm. Ok.quote:
Orijinalden alıntı: br251Bayinin adı Hmt motorlu araçlar...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
sen tumuyorsun ben de yönetmiyorum diyor bırakıyor salıyor arabayı.
-
Youtube da bir başka aracın testinde görmüştüm model hatırlayamadım şimdi ama uyarılara rağmen direksiyon tutulmazsa yavaşlatıp arabayı durduruyordu acaba dedim bizimki ne yapıyor sağol👍🏻
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar Uzun senelerdir Mazda kullanıcısıyım, 5.ci Mazda aracım mevcutta ( Mazda 3 Skyactiv 2015 Model)
57.000 km de ve yakında 10 yaşında olacak. Suv almayı Planlıyorum. Mazda uzun süredir Suv ve Binek araç getirmiyor.
Vitara ve Corolla Cross modelleri radarımda ( Özellikle Japon olmasını istiyordum sorunsuzluk oranı yüksek olduğu için )
Omada 5'de Performans ve donanım olarak radarıma girdi.
İyi bir şanzıman kullanıyor ve 5 Yıl garantisi var. Türkiye'de iyi bir İvme yakaladılar ama yine de geçmişte bırakıp gittikleri içinde tereddüt mevcut.
şöyle 10 sayfa kadar geriye okudum ama yine de sorayım.
Omoda 5 ( Pro değil) Kronik sorunlar varmıdır?
Dikkat etmek gereken şeyler nelerdir alırken?
Pro modeli daha güzel yeniliklere sahip ama performansı %20 kadar daha düştüğü için 2024 2.el bakabilirim.
Herkese keyifli sürüşler..
-
2024 Haziran başından beri Omoda 5 Luxury paket sahibiyim. İstanbul'da 30 km hız ile ortalama 9 litre civarı tüketimim var. Aracım 9000 km yi geçti. 10000 km ye geliyor. Bu süre içerisinde sağa çekme sorunu dışında sorun yaşamadım. O sorunda zaten serviste rot balans yapılarak çözüldü. Herkesin görüşüne saygı duyarım ama ben pro modelini beğenmedim. İçerisi oyuncak araba gibi olmuş. Mavi döşemeler falan bana çok çirkin geldi. Bir de vitesi koldan yapmışlar o da hiç hoşuma gitmedi. Tabi pronun en büyük dezavantajı gücün 140 hp ye düşmesi. Söylenenlere göre yakitta da pek bir fark yaratmamış. Son söz olarak ben tavsiye ederim. Zaten burada da konuşulanları takip ederseniz, genellikle sorun yerine bilgi alışverişi yapıyor. Herkesin keyfi yerinde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yakında Samsun'da kuracakları fabrika resmilesecek, Avrupa'ya açılma gibi bir vizyonları var, İspanya'da fabrika kuruyorlar. Aynı şekilde BYD de Macaristan ve Türkiye'de fabrika kuruyor. Bu işten geri dönüş diye birşey savaş çıkmadığı sürece bence mümkün görünmüyor. Cherynin motor ve şanzımaninda Türkiye'ye geldiği Mart 2023'ten bu yana kronik ve can sıkıcı bir sorun duymadım. Kuzey Amerika ve Avrupa'nin bazı ulkeleri hariç dünyanın her yerinde, her ikliminde satıyor bu araçları.
Bir iki test sürüşü ile görüşünüz netlesebilir, benim fikrim tiggo 7 ve 8'i de deneyimleyin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.J. Pacino -- 31 Ekim 2024; 20:5:47 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@omeric ve @A.J.Pacino degerli cevaplariniz icin tesekkur ederim.
Tiggo dusunmuyorum, genelde Esim kullanacak, Sedandan sonra biraz alismasi zor olur.Gerci daha once Tucson kullandi ama 10 sene olacak.
Omada tip olarak da kompakt oldugu icin hosuma gitti.Tek ifrit yani Lastik ve Jantlar emanet gibi duruyor .
Yeni Pro modelini dusunmuyorum bende.Oglum.ve Esimle bir yakindan gorelim bakalim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tiggo 8 Pro kullanıcısıyım. Omada5 ile ilgili her hangi bir kronik sorun duymadım.
Chery Türkiye' ye kendisi gelmedi. Zamanında bir distrübitör getirdi, sonra işi beceremedi dükkanı kapatıp gitti. Bu sefer Chery kendisi doğrudan geldi. İkisi çok farklı durum.
Güney Afrika Chery web sitesine girerseniz. Orada Chery büroşürlerinde 10 yıl /1 milyon km motor garantisi verildiğini göreceksinizdir hocam.
Chery ler bir Toyota, Mazda kadar sorunsuz mudur? Açıkçası bilmiyorum ve çok ta zannetmiyorum. Ama Avrupa araçlarından sorunsuz olduğu çok yüksek ihtimal.
-
Avrupa araclara sorunsuzluk konusunda alerjisi olan biri olarak yorumlariniza katiliyorum ( Mercedes, Bmw dahil)
Evet Mazda kullanicisi olarak Mermerler sorununu bizde yasamistik zamaninda.
Suan icin hersey olumlu gözüküyor bakalim.Istanbu anadolu yakasinda buyuk Renault ve Nissan Bayii Tepretoglu bile Chery'e gectigine gore vardir ciddi bir Guven benim haricimde de sanirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Avrupa özellikle Alman araçları sorunsuzluğa değil, konfora ve detaya önem verir. Japon araçları sorunsuzluğa önem verir, detay olmaz, konfor 2. plandadır. Yakıt tüketimleri de az olur Alman araçlarına göre.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Avrupa araçlarından sorunsuz diyemeyiz bence. Sorunsuzluk ön planda ise Toyota gibi Japon firmaları tercih edilmeli.quote:
Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZTiggo 8 Pro kullanıcısıyım. Omada5 ile ilgili her hangi bir kronik sorun duymadım.
Chery Türkiye' ye kendisi gelmedi. Zamanında bir distrübitör getirdi, sonra işi beceremedi dükkanı kapatıp gitti. Bu sefer Chery kendisi doğrudan geldi. İkisi çok farklı durum.
Güney Afrika Chery web sitesine girerseniz. Orada Chery büroşürlerinde 10 yıl /1 milyon km motor garantisi verildiğini göreceksinizdir hocam.
Chery ler bir Toyota, Mazda kadar sorunsuz mudur? Açıkçası bilmiyorum ve çok ta zannetmiyorum. Ama Avrupa araçlarından sorunsuz olduğu çok yüksek ihtimal.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Diğer markalarda da böyle bu durum, direksiyonu tutmazsanız araç yoldan çıkar ve kaza yaparsınız.quote:
Orijinalden alıntı: br251
Arkadaşlar direksiyon kontrolünü araca verdiğimizde bir süre sonra biliyorsunuz direksiyonu tut uyarısı veriyor direksiyonu ısrarla tutmazsak bu defa yüksek sesle uyarmaya başlıyor bundan sonra ne yapıyor deneyen var mı hızı azaltıp kenara çekiyor mu😅 fren mi yapıyor trafik şartlarını bir türlü müsait denk getiremedim aylardır deneyimleyemedim. Deneyen var mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
TİGGO 7 ile ben denedim hocam son uyarıdan sonra bırakıyor arabayı Allah ne verdiyse sağa veya sola şarampole falan salıyor arabayı
izlediğiniz video muhtemelen tesla araç videosudur
-
Artık yoldan çıkmıyor, kenara çekip dörtlüleri yakıp camları açıyor. Yardım talep ediyor. En azından WAG gurubunda böyle.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 1 Kasım 2024; 13:8:22 > -
İzlediğim tesla değil başka araçtı ama hatırlayamadım. Aslında olması gereken hızı azaltıp 4 lü yakıp sağda durması. Kolay yapılabilir birşey bu neden yapmadılarsa artık...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba ben de 6 aydır Omoda 5 excellent kullanıyorum. Bu süreçte 6.000 km yol yaptım. Genellikle istanbul şehir içinda kullanmaktayım.
Bu zamana kadar ki aklıma gelen izlenimlerim şöyle,
Olumlu Yönler:
-Donanım konusunda ciddi dolu araç
-360 kamerasının netliği çok iyi,
-Özellikle otoyolda aracın çekişi gayet güzel, 140'lı hızlarda sabit rahat ilerleyebiliyor,
-Ses sistemi ortalama araçlardan 1 tık daha iyi,
-Multimedya ekranının boyutu ve çözünürlüğü iyi,
-Acc ve şerit değiştirme asistanı iyi çalışıyor,
-Koltuk ısıtması çok iyi çalışıyor,
-Kol dayamasıın içinde soğutma olması yaz aylarında işe yarıyor (içerisi de gayet geniş)
Olumsuz Yönler:
-Üzerinde gelen standart lastik zayıf,
-Otoyol sürüşlerinde, özellikle 130 sonrası yalıtım zayıf,
-Sürücü koltuğunda bel destek ayarı mevcut değil,
-Kablosuz android auto ara ara bağlanmıyor (arabayı dışarıdan kilitleyip 3-5 dakika bekleyince düzeliyor),
-2 kez ara sokakta önümde araç yokken kendi kendine fren yaptı.
-Ortalama yakıt tüketimi bir nebze yüksek (ortalama hız 31 km, tüketim 10 lt)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sorunsuzlukta zaten Japonlar ilk sırada. Artık renolaşmış nissan modellerini bunun dışında bırakıyorum.
Ancak Avrupa araçlarından sorunsuz olduğunu düşünüyorum. Bugün her hangi bir ülkede motoruna 10 yıl / 1 milyon km motor garantisi veren bir Avrupa otomobili var mı hiç denk gelmedim.
Ülkemizde bile Tüm avrupa araçları 2 yıl standart garanti ile gelirken, uzak doğu araçları Japonlar, koreliler ve çinliler dahil 5 yıl ve üzeri garanti veriyor. Bu bile araçlarına güvendiğinin göstergesi.
Arıza konusunda Avrupa araçları kadar listesi kabarık başka araç yok.
Fransızlar; Yağ içinde çalışan trigerden kopan parçaların, yağ filtresini tıkayarak motorda yağlama kesmesi ve yatak sarmaya neden olması. Ad blue depo sorunları, Buji kesen, yağ eksilten motorlar, 200-300 binde rektefiye isteyen motorlar, kötü otomatik şanzıman denemeleri, dillere destan elektronik arızalar, erken dökülen tirimler.
Almanlar; 30 bin km de bozulan çift kavramalı şanzımanlar, yağ yakan, piston kıran motorlar, diesel gate skandalı, Zincir uzatan BMW ler, sanayiden çıkmayan BMW ler.
Avrupa araçları sağlamlık konusunda karnesi hiç iyi değil. Başta da söylediğim gibi garanti prosedürleri bile mallarına ne kadar güvendiklerini gösteriyor.
-
Arkadaşlar merhaba, acil yardımınıza ihtiyacım var. Geçtiğimiz gün peder ile yolda gidiyorduk. Araç benim telefonuma, carplay'ime bağlıydı. Peder, radyoyu açtı, direksiyondaki mode tuşuna bastı, arayüzdende birkaç şey yaptı. O esnada aracı ben sürdüğüm için pek görmedim ancak şu anda araç inatla radyoya bağlanıyor, CarPlay'e kesinlikle ses vermiyor ancak Bluetooth ile bağlanılıp mode tuşuna basıldığında iPhone'daki şarkı gelmeye başlıyor. Bu seferde CarPlay'den yararlanamıyorum.
Lütfen yardımlarınızı bekliyorum, deli etti bu sorun beni, servise götüreceğim o derece.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X