Şimdi Ara

Chery Neden Tutulmuyor ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
161
Cevap
0
Favori
56.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Olay çinden değil üretim anlayışından kaynaklanıyor, hatta birazda on yargıdan...Bu arabalarda çin malı, kötümü?

     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


    Alıntıları Göster
    fuarda gördük ben çinliyim kalitesizim diye bağırıyor araçlar...aküsünde çince yazılar var kim bilir ne kadar ömrü olacak o akünün...
    2. el alırım gene daha uzun ömürlü sağlam olur....

    ayrıca güvenlik olayıda ayrı bir konu....

    öyle fuara manken ünlü getirmekle olmuyor demekki...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Olay çinden değil üretim anlayışından kaynaklanıyor, hatta birazda on yargıdan...Bu arabalarda çin malı, kötümü?

     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


    Alıntıları Göster
    aynı fiyata bizim milletin güven duydugu parcası ve servisi olan araçlar olduğu için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    aynı fiyata bizim milletin güven duydugu parcası ve servisi olan araçlar olduğu için

    Alıntıları Göster
    Ç,n malı arabaya yaklaşmayın bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Olay çinden değil üretim anlayışından kaynaklanıyor, hatta birazda on yargıdan...Bu arabalarda çin malı, kötümü?

     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Olay çinden değil üretim anlayışından kaynaklanıyor, hatta birazda on yargıdan...Bu arabalarda çin malı, kötümü?

     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?





    Arkadaşım resimlerini eklediğin araba aslında çin malı değil..

    Nasıl yani?

    Şöyle;

    GM ,aynı modeldeki özellikle Opelleri,Avrupada Opel,İngilterede Vauxhall,Asyada BUICK markası ile satıyor..

    Resimlerini eklediğin aracın markası BUICK ..

    Aslında büyük ihtimlalle Amerikan,Alman karışımı bir araç..

    Zaten orta konsola bakarsan özellikle Teybin bulunduğu bölge,BEN INSIGNIADAN ALINTI YAPILMIŞ BİR ARACIM diye bağırıyor

    Örneğin İnsignia;

    Çıkar çıkmaz BUICK REGAL olarak tanıtıldı ve şu anda Çinde satışı yapılıyor..

    Buyrun..

    ÇİNLİ OPEL İNSİGNİA!

    Çin’de Buick Regal adıyla satışa sunulacak Insignia Avrupa versiyonundan ufak tefek tasarım farklılıklarına da sahip. Örneğin ön ızgara, yan hava girişleri ve yan aynalarda küçük de olsa bir makyaj yapıldığı görülüyor.

    Çin’de 2.4 lt 165 HP ve 2.0 lt 217 HP turbo olmak üzere iki benzinli motor seçeneği ile satılan Buick Regal’de 6 ileri manuel şanzıman görev yapıyor. Regal 0’dan 100’e sırasıyla 9.8 sn (2.4 lt) ve 7.8 sn (2.0 lt turbo) ulaşıyor.


    ÖN IZGARA VE SİS FARLARINDA DEĞİŞİKLİKLER YAPILMIŞ..
     Chery Neden Tutulmuyor ?


    FARLARDA HERHANGİ BİR DEĞİŞİKLİK YOK..
     Chery Neden Tutulmuyor ?


    ARKA KISIMDA AMBLEMDEN BAŞKA FARK YOK
     Chery Neden Tutulmuyor ?


    İÇ KISIMDA RENK KOMBİNASYONU DAHA DEĞİŞİK.
     Chery Neden Tutulmuyor ?



    Buda GM nin satışlarını daha fazla arttırmak için uyguladığı bir marka politikası..

    Senin verdiğin resimlerdiki araç,en azs Mercedes kaadr kaliteye sahip br araçtır..

    Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OverDrıve -- 16 Şubat 2009; 23:07:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Olay çinden değil üretim anlayışından kaynaklanıyor, hatta birazda on yargıdan...Bu arabalarda çin malı, kötümü?

     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?


     Chery Neden Tutulmuyor ?





    Arkadaşım resimlerini eklediğin araba aslında çin malı değil..

    Nasıl yani?

    Şöyle;

    GM ,aynı modeldeki özellikle Opelleri,Avrupada Opel,İngilterede Vauxhall,Asyada BUICK markası ile satıyor..

    Resimlerini eklediğin aracın markası BUICK ..

    Aslında büyük ihtimlalle Amerikan,Alman karışımı bir araç..

    Zaten orta konsola bakarsan özellikle Teybin bulunduğu bölge,BEN INSIGNIADAN ALINTI YAPILMIŞ BİR ARACIM diye bağırıyor

    Örneğin İnsignia;

    Çıkar çıkmaz BUICK REGAL olarak tanıtıldı ve şu anda Çinde satışı yapılıyor..

    Buyrun..

    ÇİNLİ OPEL İNSİGNİA!

    Çin’de Buick Regal adıyla satışa sunulacak Insignia Avrupa versiyonundan ufak tefek tasarım farklılıklarına da sahip. Örneğin ön ızgara, yan hava girişleri ve yan aynalarda küçük de olsa bir makyaj yapıldığı görülüyor.

    Çin’de 2.4 lt 165 HP ve 2.0 lt 217 HP turbo olmak üzere iki benzinli motor seçeneği ile satılan Buick Regal’de 6 ileri manuel şanzıman görev yapıyor. Regal 0’dan 100’e sırasıyla 9.8 sn (2.4 lt) ve 7.8 sn (2.0 lt turbo) ulaşıyor.


    ÖN IZGARA VE SİS FARLARINDA DEĞİŞİKLİKLER YAPILMIŞ..
     Chery Neden Tutulmuyor ?


    FARLARDA HERHANGİ BİR DEĞİŞİKLİK YOK..
     Chery Neden Tutulmuyor ?


    ARKA KISIMDA AMBLEMDEN BAŞKA FARK YOK
     Chery Neden Tutulmuyor ?


    İÇ KISIMDA RENK KOMBİNASYONU DAHA DEĞİŞİK.
     Chery Neden Tutulmuyor ?



    Buda GM nin satışlarını daha fazla arttırmak için uyguladığı bir marka politikası..

    Senin verdiğin resimlerdiki araç,en azs Mercedes kaadr kaliteye sahip br araçtır..

    Saygılar..

    Alıntıları Göster
    güvensiz ve kalitesiz bir marka olduğu için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar1646

    güvensiz ve kalitesiz bir marka olduğu için

    Alıntıları Göster
    o çin malına 28 bin tl vereceğime orta dolulukta 2008 model güncel civic bulunur..
    yıllarca binilir bozulurmu çürürmü diye dert edilmez ....
    japon deyince honda ..çin deyince 35 bin tlden cip satan chery gelir.
    kaporta bizzat incelemelerimle kağıt gibi hyundai atos yada serçe sacı kalınlığında olup allaha
    emanet bir can güvenliği ....... çarpışma testi yapsınlar
    reno olsa her türlü yıldızlı 5 alacaktır ama chery en fzla 2 yıldız alabilir insanlar uyanmakta artık....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    o çin malına 28 bin tl vereceğime orta dolulukta 2008 model güncel civic bulunur..
    yıllarca binilir bozulurmu çürürmü diye dert edilmez ....
    japon deyince honda ..çin deyince 35 bin tlden cip satan chery gelir.
    kaporta bizzat incelemelerimle kağıt gibi hyundai atos yada serçe sacı kalınlığında olup allaha
    emanet bir can güvenliği ....... çarpışma testi yapsınlar
    reno olsa her türlü yıldızlı 5 alacaktır ama chery en fzla 2 yıldız alabilir insanlar uyanmakta artık....

    Alıntıları Göster
    dandikler.

    ama cherry tiggo jipleri alıp da binenler var. fakat araçlar galerideki süslü püslü halleri bi yana, yolda eski gibi duruyorlar..

    bu arada belirteyim, cherry tiggo 1.6 benzinli manuel 4x2 çakma jipin fiyatı 38 bin lira.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    dandikler.

    ama cherry tiggo jipleri alıp da binenler var. fakat araçlar galerideki süslü püslü halleri bi yana, yolda eski gibi duruyorlar..

    bu arada belirteyim, cherry tiggo 1.6 benzinli manuel 4x2 çakma jipin fiyatı 38 bin lira.

    Alıntıları Göster
    hepsi dökülecek gibi geliyor bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1F20SL

    hepsi dökülecek gibi geliyor bana

    Alıntıları Göster
    Tutulduğu yerin elde kalma ihtimali olduğundan tutulmuyor olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Tutulduğu yerin elde kalma ihtimali olduğundan tutulmuyor olabilir.

    Alıntıları Göster
    27 bin çine verecegime 2. el düzgün bişey alırım mantığı.

    doğruda bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    o çin malına 28 bin tl vereceğime orta dolulukta 2008 model güncel civic bulunur..
    yıllarca binilir bozulurmu çürürmü diye dert edilmez ....
    japon deyince honda ..çin deyince 35 bin tlden cip satan chery gelir.
    kaporta bizzat incelemelerimle kağıt gibi hyundai atos yada serçe sacı kalınlığında olup allaha
    emanet bir can güvenliği ....... çarpışma testi yapsınlar
    reno olsa her türlü yıldızlı 5 alacaktır ama chery en fzla 2 yıldız alabilir insanlar uyanmakta artık....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: echomaniac

    o çin malına 28 bin tl vereceğime orta dolulukta 2008 model güncel civic bulunur..
    yıllarca binilir bozulurmu çürürmü diye dert edilmez ....

    Nokta(.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: echomaniac

    o çin malına 28 bin tl vereceğime orta dolulukta 2008 model güncel civic bulunur..
    yıllarca binilir bozulurmu çürürmü diye dert edilmez ....

    Nokta(.)

    Alıntıları Göster
    Türk Otomobil Piyasası

    1970'lı yıllara kadar AMERİKAN
    1990'lı yıllara kadar İTALYAN/FRANSIZ
    2000'li yıllardan sonra ALMAN/JAPON/KORE

    markalarının ve teknolojisinin hakim olduğu bir piyasa olmuştur. Bunda tüketicilerin kalite anlayışının yükselmesi, konfor ve güvene önem vermeye başlamaları ve daima paralarının karşılığını almaya çalışmalarıdır. Çin malı otomobiller belki kötü değildir, hatta işçilikten ötürü çok ucuzdur, fakat yüzü daha çok Avrupa'ya dönük olan ülkemizde kendilerini etable etmeleri çok zor olacaktır. Marka ve model sayısı katlanarak artmış, fiyatlar düşmüş, rekabet kızışmıştır. Bunlar kolay aşılabilecek unsurlar değil. Ayrıca hiçbir TV reklamı yapmadan, sadece showroom açıp müşteri bekleyerek de olmaz bu iş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Türk Otomobil Piyasası

    1970'lı yıllara kadar AMERİKAN
    1990'lı yıllara kadar İTALYAN/FRANSIZ
    2000'li yıllardan sonra ALMAN/JAPON/KORE

    markalarının ve teknolojisinin hakim olduğu bir piyasa olmuştur. Bunda tüketicilerin kalite anlayışının yükselmesi, konfor ve güvene önem vermeye başlamaları ve daima paralarının karşılığını almaya çalışmalarıdır. Çin malı otomobiller belki kötü değildir, hatta işçilikten ötürü çok ucuzdur, fakat yüzü daha çok Avrupa'ya dönük olan ülkemizde kendilerini etable etmeleri çok zor olacaktır. Marka ve model sayısı katlanarak artmış, fiyatlar düşmüş, rekabet kızışmıştır. Bunlar kolay aşılabilecek unsurlar değil. Ayrıca hiçbir TV reklamı yapmadan, sadece showroom açıp müşteri bekleyerek de olmaz bu iş.

    Alıntıları Göster
    şu an türkiyedeki chery alıa ların birkere hiçbir albenisi yok 28.000 tl çok fiyat istiyorlar.araba dolu olsa bile işçiliği kullanılan malzemeler iyi değil.motoruda rakipleriyle boy ölçüşebilecek kadar güçlü değil.insan mecbur kalmadıkça o arabaya o kadar para vermez.28.000 tlye bir sürü daha iyi seçenek var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astra_enj_elgnc2009

    "ucuz mal alacak kadar zengin değiliz"

    ingilizz atasözü

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: astra_enj_elgnc2009

    "ucuz mal alacak kadar zengin değiliz"

    ingilizz atasözü


    Ben yahudilerin sözü diye biliyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya

    quote:

    Orjinalden alıntı: astra_enj_elgnc2009

    "ucuz mal alacak kadar zengin değiliz"

    ingilizz atasözü


    Ben yahudilerin sözü diye biliyordum.

    Alıntıları Göster
    Çinlilerin şu anki durumu, japonların ilk kez otomobil piyasasına girmesi gibi düşünebilirsiniz.

    Japonlar ilk kez girdiğinde otomobilleri çok kalitesiz ve teknolojiden bihaberdi. Ama şimdi adamların geldiği noktaya bakın. Honda, toyota, nissan dünya devi olmayı başarabilen japon markaları.

    Çinliler şu an için gelişme evresindeler, yakın bi zamanda ( hemen değil uzun bi süre sonra) makul kaliteye ulaşacaklar.

    Araba alma arifesindeki arkadaşlara kesinlikle çinlilerden uzak durmalarını ve bunun yerine bilindik markalara yönelmelerini tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Türk Otomobil Piyasası

    1970'lı yıllara kadar AMERİKAN
    1990'lı yıllara kadar İTALYAN/FRANSIZ
    2000'li yıllardan sonra ALMAN/JAPON/KORE

    markalarının ve teknolojisinin hakim olduğu bir piyasa olmuştur. Bunda tüketicilerin kalite anlayışının yükselmesi, konfor ve güvene önem vermeye başlamaları ve daima paralarının karşılığını almaya çalışmalarıdır. Çin malı otomobiller belki kötü değildir, hatta işçilikten ötürü çok ucuzdur, fakat yüzü daha çok Avrupa'ya dönük olan ülkemizde kendilerini etable etmeleri çok zor olacaktır. Marka ve model sayısı katlanarak artmış, fiyatlar düşmüş, rekabet kızışmıştır. Bunlar kolay aşılabilecek unsurlar değil. Ayrıca hiçbir TV reklamı yapmadan, sadece showroom açıp müşteri bekleyerek de olmaz bu iş.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Türk Otomobil Piyasası

    1970'lı yıllara kadar AMERİKAN
    1990'lı yıllara kadar İTALYAN/FRANSIZ
    2000'li yıllardan sonra ALMAN/JAPON/KORE



    gittikçe akıllanmışız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Türk Otomobil Piyasası

    1970'lı yıllara kadar AMERİKAN
    1990'lı yıllara kadar İTALYAN/FRANSIZ
    2000'li yıllardan sonra ALMAN/JAPON/KORE



    gittikçe akıllanmışız

    Alıntıları Göster
    cherry pahalı ama geely ucuz bu yuzden satıs hedeflerini tutturmuslar.
    ayrıca 28 bine alınacak o kadar cok araba varken cherry ye bıraz zor sıra gelır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    cherry pahalı ama geely ucuz bu yuzden satıs hedeflerini tutturmuslar.
    ayrıca 28 bine alınacak o kadar cok araba varken cherry ye bıraz zor sıra gelır.

    Alıntıları Göster
    28 milyara çin arabası alacağıma ki almam gider lancer alırım yada ikinci el alman alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLMVER

    28 milyara çin arabası alacağıma ki almam gider lancer alırım yada ikinci el alman alırım

    Alıntıları Göster
    Az para değil 25 bin .

    Giderim 2.el Tr' de parçası ucuz kaliteli araba alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rude.

    Az para değil 25 bin .

    Giderim 2.el Tr' de parçası ucuz kaliteli araba alırım.

    Alıntıları Göster
    1985'te KDV yürürlüğe girdikten ve ülke biraz zenginleşmeye başladıktan sonra başbakan keşke VW, FORD, OPEL, MERCEDES, JAPON/KORE markalarının her birine kişisel davet gönderip her şirkete 5000 dönüm bedelsiz arazi tahsis etseydi ve 20 yıl gerlir vergisi muafiyeti tanısaydı o zaman OYAK ve TOFAŞ'ın etekleri tutuşur, kardan mili/4 vites/karbüratör tarihe gömülür, 1990'dan itibaren bizler de ABS'li, KLİMALI, AIRBAG'lı otomobillere binerdik...

    Ama her konuda olduğu gibi HÜKÜMET'ler daima hatalı karar verir, milyarlarca dolar atıl yatırımlara, açılmayan hastane ve kültür merkezlerine gömülür, sakat ekonomi kendini azıcık da olsa ayağa kaldırmaya çalışsa hemen ayaklarına kurşun sıkılır, adaletsiz vergilerle sürünmesine devam etmesi sağlanır.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.