Şimdi Ara

Chery yetkililerinden Türkiye yatırımı açıklaması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
6.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • acbold kullanıcısına yanıt
    Evet önemli bir noktaya değinmişsiniz, nüfusu bizimle aynı, otomobil sayısı bizim 2-3 katımız olan ülkelerde bizimki gibi bir trafik ve park sorunu yok. Bizim hem plansız kentleşme, hem de nüfusu tek bölgeye yığma problemimiz var ki ikincisi daha büyük bir sorun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Haberin içinde saklı bir Türkiye gerçeği var, malum son 100 yılımıza bakılırsa biraz detaylı araştırılırsa zenginlerin halktan kopuk olduğunu ve sadece köşe başlarını tutmalarından ötürü güçlü olduklarını görebilirsiniz, memlekete faydasının asla önemsenmediğini ufuksuz olduklarını görebilirsiniz, Türkiye'de çoğu insanın umurunda olmayan şey bizim burada yazacağımız umur kasan cümleler ve bakış açısıdır hepsi bu. kimi paralı insanların geçmişte şunu yapmadık çok hata etmişiz yada treni kaçırdık fırsat kaçtı gibi cümlelerini röportajlarını görmek mümkün, 80'lerde Özal'ın itttirmesiyle değişen piyasa şartlarına getirisine bakılırsa görülür.
    Bu girizgahı şundan yaptım muhtemelen ilk sebebin Çin'li üretici olmasından ve nasıl idare edeceklerini bilmelerinden olsa gerek anlaşılan Chery 'e hala ortaklık teklifi götürülmemiş, ikincisi ise yine memlekette girişimci profillerin belirli alanlarda olmasında sanıyorum otomobil üreticisiyle ortaklık kurmak hiçbir sermayenin yada girişimcinin ilgisini çekmemiş anlaşılan, tipik hazır işi devam ettirelim kim uğraşacak onun idaresiyle riske gerek var mı? dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmayalım deniyor diye düşünüyorum.

    Bakalım resmi açıklama için ne kadar daha bekleyecekler, planlar ne zaman açıklanacak.





  • acbold kullanıcısına yanıt

    Anadolu'ya kırsala gidene ÖTV siz araç ver işi bitir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali koç denen vizyonsuz transit satmaya çalışsın daha.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • aynen öyle.

  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt

    Sokaklarda bir tane yeni Ford Focus yok. Mazda, Subaru bile kat kat fazla bulunuyor  

  • DaggeredByRuhtan kullanıcısına yanıt
    Kanka heralde kalite olarak yapamazlar ama arkadaş hissiyat olarak demek istiyor işte sen anla. Şimdi sana bana bu araçlar Mercedes Porsche hissi verir. 1 Milyona Clioya Taliantamı binmek istersin yoksa 1 M bandında Mercedese biniyormuş gibi hissettiren Cherry e mi ? olay bu yani

  • Honda fabrikasını alan babayiğite duyurulur.

  • Sadece o fabrikada çalışanlara faydası olur milli gelir masalı anlatmayın bana...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt
    Ford Otosan, Türkiye'nin 4. büyük şirketi, 2023 ihracatı 12,7 Milyar Usd.
    Karı ise 47.5 Milyar TL ( vergi öncesi ).

    Kaynak:
    capital online
    Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi - Capital - Capital
    https://www.capital.com.tr/listeler/capital-500

  • MencRarin kullanıcısına yanıt
    Ben cherye ortak ol babında dedim onu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • YouTube da bir kanalda izledim ya Fatih Altaylı ya mesut çevikti galiba Chery içten yanmalı ve hybrid bazlı motor üretmek istiyormuş Türkiye de ama bizim hükümet elektrikli üretilmesini istiyormuş galiba ..

    İçten yanmalı mantıklı olabilir zaten byd elektrikli üretiyor iki tane elektrikli kendi pazarlarınıda satışlarında baltalaya bilir ayrı alanlarda ilerlemeleri daha mantıklı ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 13 Ağustos 2024; 20:13:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eteksen kullanıcısına yanıt
    Bence ortada dövlet mevlet yok. İsmide vergi değil haraç. O yüzden devletle başlamayın cümleye. Benim gördüğüm ümmetçi, fikirlerini dikte eden, vergilerin nereye gittiği belli olmayan, zerre kuralı devamlılığı olmayan, kendi burjuvasını, yandaşını yaratmış bi kitlenin kölelik düzeni du.

  • Gelsin olalım ortak nedir yani.  

  • Size ucuz araba yedirtmeyiz diye bir derdi yok hükümetin, Cari açığı arttıran ithalatla derdi var.

  • Boş boş açıklamalar gelecekseniz gelin

  • Geely abi var bir hayalimiz be. Pazarı sallar vallahi.

  • %30 vergiyle hibrit tiggolar peynir ekmekten daha çok satar  Artık hibrit yaygınlaşmalı, yüksek tüketimli içten yanmalılar yerini hibritlere bırakmalı. Hibrit araç kullanım oranı arttıkça cari açıkta azalmaya başlar.

  • Türkiye'de yıllık araç satış rakamları belli..
    Avrupa Amerika pazarlarının yanında bizim araba pazarı satış rakamları çok az kalır kolay kolayda hiç bir marka sadece Türkiye iç pazarına satış yapayım diye gelmez .. Geçmişteki markalar bile Opel Honda ve diğerleri ihracat bazlı üretim yapıyordu ayrıca iç pazarada satıyordu..
    opelin fabrikası burdayken o yıllarda üretilen vectra b kasalar pek çok yurtdışı pazarına burdan gidiyordu hatta arka camının üst kısmında "bu araç Türkiye de üretilmiştir gibi" bir sticekerla satılıyordu ..
    Keza meganlar bile sadece Türkiye de üretiliyor burdan ihraç ediliyor zamanında doblolarda öyle Rusya'da Doblo görmüştüm zamanında sahibi Türkiye de üretiliyor bunlar demişti .. Yani ez cümle sadece iç pazara üretmek için hiç bir marka bana göre Türkiye de yatırım yapmaz çünkü bizde öyle devasal bir araç satış hacmi yok ..
    Byd sı Chery sı oturup hesap kitap yapacaklardır biz Türkiye de iç pazarda ne kadar satarız Türkiye den kaç araç ihraç ederiz Avrupa pazarında kaç araç satarız falan ona göre bir yol çizip karar vereceklerdir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.