Ben içine binmiştim kesinlikle önermiyorum.Gerek ışıklandırma gerekse kullanılan malzemeler olsun çok vasat bi araç.Eğer almayı düşünüyorsan kesinlikle başka seçenekler bakmanı öneririm..
Ben test sürüşüne çıkmıştım çıkmadan önce incini boncunu herşeyini incelemiştim kalite olarak üst donanımlısı tatminkardı ancak iş yola çıkıpta viraja girmeye gelince gözümdeki değeri sıfıra indi bir kafadan kayma yapıyor ki hiç hoş bir durum değil ikincisi araç rakiplerine oranla çok fazla yuvarlanıyor kalite için gösteriş için düz yolda kullanmak için alınır ancak yol tutuş kabiliyetinden yoksun bir araç
yukarıdakilere ek olarak ses olayına değinmek istiyorum.traktör gibi ses geliyor dışarıya yapanlar bu işe hiç dikkat etmemiş.ayrıca aynı ses içeridede var.
Daewoo'nun cip zaten bu. Üstüne Chevy amblemi yapıştırıp satıyorlar.
quote:
Orjinalden alıntı: ihg70
Daewoo'nun cip zaten bu. Üstüne Chevy amblemi yapıştırıp satıyorlar.
bu cip daewoo nun değildir.
chevrolet daewoo yu satın aldıktan sonra general motors grubundan opel ile birlikte geliştirdiği ilk araçtır.
ancak captivadan önceki TÜM araçlar
kalos olsun,lacetti olsun,epica olsun DAEWOO dur
yanlış bilgi vermeyelim.
Arkadaşlar bence bu araca biraz önyargılı yaklaşıyorsunuz, captiva weycell89 arkadaşımın da dediği gibi general motorla birleşmesinden sonra çıkardığı bir araçtır, ayrıca bu aracı kesinlikle diğer chevylerle kıyaslamayın. Captivayı ben uzun yolda kullandım, bence çok oturaklı ve full donanımlı bir araç, tiptronik olan araç aslında yol tutuş olarak sorentodan çok ilerde, vites geçişleri bence çok iyi, ayrıca ortalama 10 lt civarında yakıt tüketimi var. Bunlara ek olarak bu sınıfı yaratan marka chevrolettir, tüm deneyimlerini aktarmışlar gibi, zira herşey ergonomik ve işçilik üst seviyede, aracın test raporlarına da bakarsanız başarılı puanlar almıştır. Yol tutuş kabiliyeti konusunda esp standart olan bir araçtır, testlerde araç en çok yol tutuş açısından başarılı bulunmuştur, test sürüşüne çıkan arkadaş heralde önceden hummer falan kullanıyordu neyse bence fiyat performans oranı en başarılı suv dur.
Boyuna göre ağırlık çok düşük ama arabanın makyajı çok şık bence dış görünüş olarak içte biraz vasat ama tutumluymuş arkadaşımda var çok memnun...
Ayrıca benim görüşüme göre Chevy alınacaksa mutlaka USA alınmalı Avrupa değil... Mesela Tahoe, Blazer veya Trailblazer gibi
hocam arada ki farkı bilmiyorum pek ama opel antara baksan??
bildiğim kadarıyla türkiyeye sadece cosmo donanımıyla yani en full ü geliyor.motor ve şanzıman aynı zaten.bence dış görünüşü captiva dan daha hoş
ama tabiki yinede seçim sizin benimki bir öneri sadece...
YAKIT TÜKETİMİ NASIL ACABA BU ARABANIN BİLGİSİ OLAN VARMI
quote:
Orjinalden alıntı: weycell89
hocam arada ki farkı bilmiyorum pek ama opel antara baksan??
bildiğim kadarıyla türkiyeye sadece cosmo donanımıyla yani en full ü geliyor.motor ve şanzıman aynı zaten.bence dış görünüşü captiva dan daha hoş
ama tabiki yinede seçim sizin benimki bir öneri sadece...
farkı fiyatı
quote:
Orjinalden alıntı: jankom
Arkadaşlar bence bu araca biraz önyargılı yaklaşıyorsunuz, captiva weycell89 arkadaşımın da dediği gibi general motorla birleşmesinden sonra çıkardığı bir araçtır, ayrıca bu aracı kesinlikle diğer chevylerle kıyaslamayın. Captivayı ben uzun yolda kullandım, bence çok oturaklı ve full donanımlı bir araç, tiptronik olan araç aslında yol tutuş olarak sorentodan çok ilerde, vites geçişleri bence çok iyi, ayrıca ortalama 10 lt civarında yakıt tüketimi var. Bunlara ek olarak bu sınıfı yaratan marka chevrolettir, tüm deneyimlerini aktarmışlar gibi, zira herşey ergonomik ve işçilik üst seviyede, aracın test raporlarına da bakarsanız başarılı puanlar almıştır. Yol tutuş kabiliyeti konusunda esp standart olan bir araçtır, testlerde araç en çok yol tutuş açısından başarılı bulunmuştur, test sürüşüne çıkan arkadaş heralde önceden hummer falan kullanıyordu neyse bence fiyat performans oranı en başarılı suv dur.
Uzun yolda kullanmak var uzun yolda kullanmak var gir bakalım keskin bir viraja ve viraj içerisinde fazla değil parmak ucu ile gaza dokun bakalım neler oluyor kafayı gözü kaybediyor sorento daha önce kuzenimde vardı bu konuda haklısın captiva sorentodan daha başarılı sanırım aklınca espiri falan yapmaya çalışmışsın ve bu yapmaya çalıştığın espiriye sadece kendin gülmüşsün
İşçilik sadece full versiyonunda tatminkar baz donanımın incele
Sorento salınım yapıyor (Beşik gibi) ve tedirgin ediyor. Ayrıca aracın base ve full'u arasında donanım farkı vardır kalite değil. Hiç bir üretici aynı arabayı donanımı az diye kelitesiz üretmez. Aynı model araçta kalite stabil olup donanım farklılıkları olabilir, bu, aracı müşteri gözü ile daha kaliteli yapabilir. Ama sırf bu yüzden parça birleşim yerleri açık, göğüs plastiği sert olmaz. bu da pazarlama tekniğidir ve ihtiyaç veya zevk meselesidir. Ben sunroof'u hiç sevmem olan aracıda almam, bunun gibi. Sonuçta bu araç bir suv ve haliyle yüksek yapıda. kendinden daha alçak olan araçların viraj performanslarını vermesi tabiki beklenemez. Captivayı viraj konusunda eleştiren arkadaşın Sorentoyu bu konuda öne çıkarmasına şaşırdım. Çünkü her iki aracıda kullandım ve Sorento kesinlikle tedirgin edici ama kötü bir araç değil ve gayet şık.
quote:
Orjinalden alıntı: son_samuray
quote:
Orjinalden alıntı: jankom
Arkadaşlar bence bu araca biraz önyargılı yaklaşıyorsunuz, captiva weycell89 arkadaşımın da dediği gibi general motorla birleşmesinden sonra çıkardığı bir araçtır, ayrıca bu aracı kesinlikle diğer chevylerle kıyaslamayın. Captivayı ben uzun yolda kullandım, bence çok oturaklı ve full donanımlı bir araç, tiptronik olan araç aslında yol tutuş olarak sorentodan çok ilerde, vites geçişleri bence çok iyi, ayrıca ortalama 10 lt civarında yakıt tüketimi var. Bunlara ek olarak bu sınıfı yaratan marka chevrolettir, tüm deneyimlerini aktarmışlar gibi, zira herşey ergonomik ve işçilik üst seviyede, aracın test raporlarına da bakarsanız başarılı puanlar almıştır. Yol tutuş kabiliyeti konusunda esp standart olan bir araçtır, testlerde araç en çok yol tutuş açısından başarılı bulunmuştur, test sürüşüne çıkan arkadaş heralde önceden hummer falan kullanıyordu neyse bence fiyat performans oranı en başarılı suv dur.
Uzun yolda kullanmak var uzun yolda kullanmak var gir bakalım keskin bir viraja ve viraj içerisinde fazla değil parmak ucu ile gaza dokun bakalım neler oluyor kafayı gözü kaybediyor sorento daha önce kuzenimde vardı bu konuda haklısın captiva sorentodan daha başarılı sanırım aklınca espiri falan yapmaya çalışmışsın ve bu yapmaya çalıştığın espiriye sadece kendin gülmüşsün
İşçilik sadece full versiyonunda tatminkar baz donanımın incele
hocam yorumlarınız okuyanlar için çok değerli. kızma ama o espriye ben de güldüm. biraz alınganlık yapmışsın bence
Dışardan güzel görünüyor ama söylenenlere göre yol tutuşu iyi değil.
quote:
Orjinalden alıntı: weycell89
quote:
Orjinalden alıntı: ihg70
Daewoo'nun cip zaten bu. Üstüne Chevy amblemi yapıştırıp satıyorlar.
bu cip daewoo nun değildir.
chevrolet daewoo yu satın aldıktan sonra general motors grubundan opel ile birlikte geliştirdiği ilk araçtır.
ancak captivadan önceki TÜM araçlar
kalos olsun,lacetti olsun,epica olsun DAEWOO dur
yanlış bilgi vermeyelim.
Daewoo Winstorm, Opel Antara ve Chevrolet Captiva Güney Kore'de üretilmektedir.
Motor ve tasarım dahil hepsi Türkiye gibi ülkeler için tasarlanmıştır.
quote:
Orjinalden alıntı: ihg70
Daewoo'nun cip zaten bu. Üstüne Chevy amblemi yapıştırıp satıyorlar.
bilen biliyor da bilmeyen öğrenmiş oluyo aldıkdan sonra..
quote:
Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.
quote:
Orjinalden alıntı: ihg70
Daewoo'nun cip zaten bu. Üstüne Chevy amblemi yapıştırıp satıyorlar.
bilen biliyor da bilmeyen öğrenmiş oluyo aldıkdan sonra..
OPEL ANTARA işçilik , performans , görünüş olarak captivadan bin kat gzl captivanın direksiyonu kamyon direksiyonu gibi antaranın ki sportif ayrıca antara da xenon farlar standart captivada ise yok
quote:
Orjinalden alıntı: GKN 35
OPEL ANTARA işçilik , performans , görünüş olarak captivadan bin kat gzl captivanın direksiyonu kamyon direksiyonu gibi antaranın ki sportif ayrıca antara da xenon farlar standart captivada ise yok