Şimdi Ara

Chrysler 300 C

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
64
Cevap
1
Favori
90.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • chrysler 300 c 3.0 crd veya 2.7 - 2006 model ve üstü (2008) almayı düşünüyorum.bu araçla ilgili yakıt,parça,bandrol,kasko,sigorta,bakım masrafı,deger kaybı,saglamlıgı,artı ve eksileri hakkında sizlerden bilgi almak istiyorum dizel mi benzinli mi önerirsiniz.öneri ve bilgileriniz için teşekkürler



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Chrysler 300C: Kullanıcı Yorumları ve Bilmeniz Gerekenler

    Chrysler 300C, uzun ve gösterişli tasarımı, güçlü motor seçenekleri ve lüks bir iç mekanla öne çıkan bir sedan otomobildir. Eğer Chrysler 300C'yi satın almayı düşünüyorsanız, kullanıcı yorumlarını göz önünde bulundurmanız önemlidir.

    Chrysler 300C 3.0 CRD Yorumlar

    Chrysler 300C'nin 3.0 CRD dizel motoru, güçlü performansı ve nispeten düşük yakıt tüketimiyle bilinir. Kullanıcılar genellikle bu motorun sorunsuz çalıştığını ve iyi bir sürüş deneyimi sunduğunu ifade eder. Ancak, bazı kullanıcılar yakıt enjektörleri veya egzoz gazı geri dönüşüm (EGR) valfi ile ilgili sorunlar yaşadıklarını bildirmiştir.

    Chrysler 300C Kullanıcı Yorumları

    Genel olarak, Chrysler 300C kullanıcıları araçlarından memnun. Kullanıcılar, 300C'nin geniş iç mekanının, rahat koltuklarının ve lüks özelliklerinin keyfini çıkarıyor. Ayrıca, aracın güçlü motor seçenekleri ve sportif yol tutuşu da kullanıcılar tarafından beğeniliyor.

    Chrysler 300C Alınır Mı?

    Eğer büyük ve gösterişli bir sedan arıyorsanız, Chrysler 300C iyi bir seçenek olabilir. Güçlü motor seçenekleri, lüks iç mekanı ve geniş özellikleri ile 300C, konforlu ve keyifli bir sürüş deneyimi sunar. Ancak, satın almadan önce kullanıcı yorumlarını dikkatlice gözden geçirmeli ve potansiyel kronik sorunların farkında olmalısın.

    Chrysler 300C Kronik Sorunları

    Bazı kullanıcılar, Chrysler 300C'de aşağıdakiler de dahil olmak üzere kronik sorunlar yaşayabileceğini bildirmiştir:

    • Yakıt enjektörü arızaları
    • EGR valfi sorunları
    • Fren sorunları
    • Elektriksel sorunlar

    Bu sorunlar tüm 300C modellerinde görülmeyebilir, ancak satın almadan önce potansiyel risklerin farkında olmalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • dizel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    dizel
    Dizel amma dizellere de çok fiyat çekiyorlar. Çok şık bir araç. Mercedesle arasında kalsam kesinlikle 300 C yi seçerdim tasarımdan ötürü. En ucuzu 5,7 HEMI ve 2,7 motorlar. Ama 2,7 motor 2 tonluk araca yetmeyebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Dizel amma dizellere de çok fiyat çekiyorlar. Çok şık bir araç. Mercedesle arasında kalsam kesinlikle 300 C yi seçerdim tasarımdan ötürü. En ucuzu 5,7 HEMI ve 2,7 motorlar. Ama 2,7 motor 2 tonluk araca yetmeyebilir.

    Alıntıları Göster
    bir tanıdığımda var, ayrıca da kullanmışlığım da var.....

    araba o kadar güzel ivmeleniyor ki basmamak için zor tutuyorsunuz kendinizi. polatlı yolunda 230'u 2800 devirde yaptı ve araç halende istiyor gazı (daha basardı da arkadaş gerek duymadı, hatunlar korkmaya başladılar çünkü), ama bana sorsanız araç 90la gidiyor derdim.

    tank gibi araba yaklaşık 3 ton gibi bir şey. bir kaza durumunda çok extrem bir durum olmadıkça araçtan sağ çıkarsınız....
    çok oturaklı bizdeki tiptronikti vites geçişleri hissedilmiyor....

    dezavantajlarına gelelim biraz da...:
    yedek parça çok pahalı, hatta bir örnekte vereyim, tanıdığım dış dikiz aynasını değiştirmek istedi. tam 7.000 TL dedi servis. artık var gerisini sen düşün. ööle hemende gelmiyor parça bekleyeceksin acıcık da.

    soğuk memleket arabası değil ( bizdeki dizeldi) -10 dereceden sonra araç marş basmıyormuş. duyunca ağzım açık kaldı, zamanında 175.000€ ver bi araç al -10 da çalışmasın. evimin kapısına koymam (zaten koyma şansımda yok )

    Bu paralara merso-bmw-audi bakın derim nacizane...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Dizel amma dizellere de çok fiyat çekiyorlar. Çok şık bir araç. Mercedesle arasında kalsam kesinlikle 300 C yi seçerdim tasarımdan ötürü. En ucuzu 5,7 HEMI ve 2,7 motorlar. Ama 2,7 motor 2 tonluk araca yetmeyebilir.

    2.5 TDI Fazlasıyla Yetiyor 2 Tonluk T5 LWB İçin 220'yi de Görüyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinpetrol

    chrysler 300 c 3.0 crd veya 2.7 - 2006 model ve üstü (2008) almayı düşünüyorum.bu araçla ilgili yakıt,parça,bandrol,kasko,sigorta,bakım masrafı,deger kaybı,saglamlıgı,artı ve eksileri hakkında sizlerden bilgi almak istiyorum dizel mi benzinli mi önerirsiniz.öneri ve bilgileriniz için teşekkürler


    Merhabalar.Ben 300C 3,0 CRD sahibiyim ama malesef almanyada ikamet ettim icin bandrol/kasko/deger kaybi vs vs hakkinda yorum veremem.
    Saglamligi hakkinda cok memnunum diyebilirim.Servis disinda sadece birdefa tamirhaneye girdi.Oda almanyada servis bir parcayi yanlis takdi, Türkiyede tatilde motor ikaz isigi yandi.Izmirdeki Chrysler yetkili hemen tamir edip (garantiden) beni ugurladilar.
    Motor olarak size kesinlikle Dizeli öneririm , müthis güclü ve az yakiyor.Otobanda rahatlikla 240km/h hic sorun deyil.
    Benzinli alacaksaniz 2,7 tavsiye etmem, kesinlikle yetersiz bu kasaya.En az 3,5 olmasi lazim.Bunada LPG takdiniz zaman, gayet tasaruflu olabilir.Model olarak bu araclar 2008den sonra makyaja girdi.Resimlerlen size göstermeye calisayim:

    2007 model ic tasarrim:
     Chrysler 300 C


    2008 model ic tasarrim:
     Chrysler 300 C


    Aracin eksi diyebilecem tek sey, aracin ön torpidoda kullanilan malzeme.Daha dogrusu konsolun alt kismindaki plastikmi desem, bilmiyorum.Ama bunu sanirim kendiniz bakarak görmeniz lazim.
    Baska sorunuz varsa, sorabilirsiniz.Mümkün oldukca cevablarim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    bir tanıdığımda var, ayrıca da kullanmışlığım da var.....

    araba o kadar güzel ivmeleniyor ki basmamak için zor tutuyorsunuz kendinizi. polatlı yolunda 230'u 2800 devirde yaptı ve araç halende istiyor gazı (daha basardı da arkadaş gerek duymadı, hatunlar korkmaya başladılar çünkü), ama bana sorsanız araç 90la gidiyor derdim.

    tank gibi araba yaklaşık 3 ton gibi bir şey. bir kaza durumunda çok extrem bir durum olmadıkça araçtan sağ çıkarsınız....
    çok oturaklı bizdeki tiptronikti vites geçişleri hissedilmiyor....

    dezavantajlarına gelelim biraz da...:
    yedek parça çok pahalı, hatta bir örnekte vereyim, tanıdığım dış dikiz aynasını değiştirmek istedi. tam 7.000 TL dedi servis. artık var gerisini sen düşün. ööle hemende gelmiyor parça bekleyeceksin acıcık da.

    soğuk memleket arabası değil ( bizdeki dizeldi) -10 dereceden sonra araç marş basmıyormuş. duyunca ağzım açık kaldı, zamanında 175.000€ ver bi araç al -10 da çalışmasın. evimin kapısına koymam (zaten koyma şansımda yok )

    Bu paralara merso-bmw-audi bakın derim nacizane...


    Hocam yaziniza bir deginmek istiyorum.
    - 300C yaklasik 2 ton agirlikda, 3 deyil.

    - Dikiz aynasi 7000TL demis ise arkadasiniz, baya sallamis...Biraz mantikli düsünün.Bahsedilen rakam yaklasik 3500€.Ben Izmirdeki Chrysler yetkili servislen sohbet etdimde, fark etdim tek sey Türkiye almanyadan cok ve cok daha ucuz.Simdi birde düsünün almanya 3500€ dicek dikiz aynasina.Sanirim kan cikar o servisde.Liste fiyatina bakdim komple dikiz ayna 179€.

    - Ayrica Türkiyede her Chrysler yetkili servisi , istediniz parcayi 24 saat icinde en gec 48 saatde avrupadan getirtiyor.Öyle haftalarca beklemek yok.

    - Arac 175.000 ödemis arkadasiniz?? Ben 2007de 0km 3,0CRD full aksesuar, Maslak Ciftkurtlar Chryslerde 90.000€ tutuyordu.Bana arkadasiniz pek inandirici gelmiyor acikcasi.

    - soguk havada mars basmiyor demissiniz.Almanya 2009 kisi son senelerin en soguk kislarindan biriydi.-25 dereceye kadar inmisdi.Ben böyle soguk havada isimin geregi sabah saat 4.00de aracima bindimde kontagi acdim zaman sorunsuz hemen mars basdi.Ayrica alman 300C forumunda kayitliyim, burda bu denilen sorun kimsede yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DonsuzLaz -- 13 Ağustos 2010; 13:42:59 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1995 c-class MERCEDES
    18 yıl önce açıldı
    Ford B-Max vs. C-Max ?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.i.o.n.i.c


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Dizel amma dizellere de çok fiyat çekiyorlar. Çok şık bir araç. Mercedesle arasında kalsam kesinlikle 300 C yi seçerdim tasarımdan ötürü. En ucuzu 5,7 HEMI ve 2,7 motorlar. Ama 2,7 motor 2 tonluk araca yetmeyebilir.

    2.5 TDI Fazlasıyla Yetiyor 2 Tonluk T5 LWB İçin 220'yi de Görüyoruz


    Ama 2,7 lt lik motor atmosferik, turbo değil. 2.5 TDI de turbodizel motor var. Yüksek tork aracı kaldırıp götürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fünfzehn

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Tipi duruşu motoru çok güzel araçlar ancak bilgim yok param olsa bu sınıfta alacağım tek araç.Yakıt önemli değilse yüksek motorlularını almanı öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldız061990

    Tipi duruşu motoru çok güzel araçlar ancak bilgim yok param olsa bu sınıfta alacağım tek araç.Yakıt önemli değilse yüksek motorlularını almanı öneririm.

    Alıntıları Göster
    ben merakımdan galerici bir arkadaşıma gelmişti benzınlısıne bindim 1 ay kadar aman dıyeyım uzak durun benzinlisinden tüp falan olurmu olmaz bilmiyorum ama taksiler hariç bugune kadar tüplü aracada binmedim sizde boşuna yanaşmayın kısa vadede karlı gibi gözüksede uzun vadede buyuk masraflar çıkaracağına emınım bu arada audı 3.0tdi quattro falan baksanız daha keyif alırısnız ama dışarıdan 300c deki nıkelajların albenisine insanların hayran kalması daha mumkun ama plastikler ve görüş mesafesi çok zorlaştırıyor yorucu gelmeye başlıyor belli bir zamandan sonra eğer uzun vadeli kalacaksa araç senelerce binerim diyorsanız başka alternatiflere yönelin ama şu dönemlerde modası geçtiğini düşünüyorum şahsen ama belli bir dönem egoları tatmın edebilir alırsanızda dizelini tercih edin servis olarakta korkmayın hiçte abartılacak bır yanı yok çünkü aracın motorları çok ultra muazzam vs araçlar değil her yerde herşekilde ustanın çözebildiği araçlar birde benım aracımda yoktu ama mygıg diye dvd navıgasyon seçenekleri olmuştu eğer bu tip ekstra donanımlı aracı bulursunuz keyfi biraz daha artacaktır.




  • Arkadaşınız halen ayna arıyor mu? kendisine aynı aynayı ABD'den 300 dolar'a getirebilirim. Parçalarda burada pahalı ama ABD'de değil... Amerikan araçları için gözünüz korkmasın ben 2 yıldır biniyorum sorun olduğunda parçalarımı getirip sanayide monte ettiriyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    bir tanıdığımda var, ayrıca da kullanmışlığım da var.....

    araba o kadar güzel ivmeleniyor ki basmamak için zor tutuyorsunuz kendinizi. polatlı yolunda 230'u 2800 devirde yaptı ve araç halende istiyor gazı (daha basardı da arkadaş gerek duymadı, hatunlar korkmaya başladılar çünkü), ama bana sorsanız araç 90la gidiyor derdim.

    tank gibi araba yaklaşık 3 ton gibi bir şey. bir kaza durumunda çok extrem bir durum olmadıkça araçtan sağ çıkarsınız....
    çok oturaklı bizdeki tiptronikti vites geçişleri hissedilmiyor....

    dezavantajlarına gelelim biraz da...:
    yedek parça çok pahalı, hatta bir örnekte vereyim, tanıdığım dış dikiz aynasını değiştirmek istedi. tam 7.000 TL dedi servis. artık var gerisini sen düşün. ööle hemende gelmiyor parça bekleyeceksin acıcık da.

    soğuk memleket arabası değil ( bizdeki dizeldi) -10 dereceden sonra araç marş basmıyormuş. duyunca ağzım açık kaldı, zamanında 175.000€ ver bi araç al -10 da çalışmasın. evimin kapısına koymam (zaten koyma şansımda yok )

    Bu paralara merso-bmw-audi bakın derim nacizane...








  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldız061990

    Tipi duruşu motoru çok güzel araçlar ancak bilgim yok param olsa bu sınıfta alacağım tek araç.Yakıt önemli değilse yüksek motorlularını almanı öneririm.

    Alıntıları Göster
    Aracın sahibi, 50 küsur yaşında ve yıllık 8-10 milyon TL ciro yapan bir firmanın da yönetim kurulu başkanı.

    Bana hatalı bilgi vermeye ihtiyacı olan birisi değil. aracın fiyatını yazarken hatalı yazmışım benim hatam orada kusura bakmayın...

    ben bana aktarılan bilgiyi ve aracı sürdüğümde bende bıraktığı izlenimleri aktardım.

    inanıp inanmak size kalmış, saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: portiwashere

    Arkadaşınız halen ayna arıyor mu? kendisine aynı aynayı ABD'den 300 dolar'a getirebilirim. Parçalarda burada pahalı ama ABD'de değil... Amerikan araçları için gözünüz korkmasın ben 2 yıldır biniyorum sorun olduğunda parçalarımı getirip sanayide monte ettiriyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    bir tanıdığımda var, ayrıca da kullanmışlığım da var.....

    araba o kadar güzel ivmeleniyor ki basmamak için zor tutuyorsunuz kendinizi. polatlı yolunda 230'u 2800 devirde yaptı ve araç halende istiyor gazı (daha basardı da arkadaş gerek duymadı, hatunlar korkmaya başladılar çünkü), ama bana sorsanız araç 90la gidiyor derdim.

    tank gibi araba yaklaşık 3 ton gibi bir şey. bir kaza durumunda çok extrem bir durum olmadıkça araçtan sağ çıkarsınız....
    çok oturaklı bizdeki tiptronikti vites geçişleri hissedilmiyor....

    dezavantajlarına gelelim biraz da...:
    yedek parça çok pahalı, hatta bir örnekte vereyim, tanıdığım dış dikiz aynasını değiştirmek istedi. tam 7.000 TL dedi servis. artık var gerisini sen düşün. ööle hemende gelmiyor parça bekleyeceksin acıcık da.

    soğuk memleket arabası değil ( bizdeki dizeldi) -10 dereceden sonra araç marş basmıyormuş. duyunca ağzım açık kaldı, zamanında 175.000€ ver bi araç al -10 da çalışmasın. evimin kapısına koymam (zaten koyma şansımda yok )

    Bu paralara merso-bmw-audi bakın derim nacizane...






    Alıntıları Göster
    Sorun, kullanmayip yorum verenlerde.Birdefa kullandim gibi vs vs.. yorumlardan arac hakkinda fikir sahibi olunmaz.Yalnis anlasilmasin, sonucda tercih konuyu acan arkadasda.Ama tavsiye verirken, bari tecrübeye dayanarak tecrübenizi aktarin.Ben 3 sene ve 80.000km kullaniyorum. 1 defa Izmirde tamire girdi, oda almanyada Chrysler servisi bir vidayii tam sikmadi icin Türkiye tatilde sanirim bozuk yoldan dolayi gevseyip sorun yapdi.

    Bu arada yukarda arkadas Mygig den bahsetmis. Yorumunuza katiliyorum.Gercekden müthis bi alet.
    Kendi aracimdaki Mygig.
     Chrysler 300 C


     Chrysler 300 C



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DonsuzLaz -- 13 Ağustos 2010; 16:30:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DonsuzLaz

    Sorun, kullanmayip yorum verenlerde.Birdefa kullandim gibi vs vs.. yorumlardan arac hakkinda fikir sahibi olunmaz.Yalnis anlasilmasin, sonucda tercih konuyu acan arkadasda.Ama tavsiye verirken, bari tecrübeye dayanarak tecrübenizi aktarin.Ben 3 sene ve 80.000km kullaniyorum. 1 defa Izmirde tamire girdi, oda almanyada Chrysler servisi bir vidayii tam sikmadi icin Türkiye tatilde sanirim bozuk yoldan dolayi gevseyip sorun yapdi.

    Bu arada yukarda arkadas Mygig den bahsetmis. Yorumunuza katiliyorum.Gercekden müthis bi alet.
    Kendi aracimdaki Mygig.
     Chrysler 300 C


     Chrysler 300 C


    Alıntıları Göster
    300C (SRT Görünüm) 3.0lt, 218hp € 64.209 2.637 TL
    300C (Signature Series) 3.0lt, 218hp € 61.879 2.637 TL
    300C (My GIG & Keyless Go) 3.0lt, 218hp € 59.910 2.637 TL
    300C (My GIG) 3.0lt, 218hp € 59.541 2.637 TL

    http://www.chrysler.com.tr/dealer/fiyatlar.html
    Türkiye sitesinden güncel 0km fiyatları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meta80

    300C (SRT Görünüm) 3.0lt, 218hp � 64.209 2.637 TL
    300C (Signature Series) 3.0lt, 218hp � 61.879 2.637 TL
    300C (My GIG & Keyless Go) 3.0lt, 218hp � 59.910 2.637 TL
    300C (My GIG) 3.0lt, 218hp � 59.541 2.637 TL

    http://www.chrysler.com.tr/dealer/fiyatlar.html
    Türkiye sitesinden güncel 0km fiyatları


    Hemen gidip alayım bir tane.

    O fiyatlar EURO olarak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M. Reha

    quote:

    Orijinalden alıntı: meta80

    300C (SRT Görünüm) 3.0lt, 218hp � 64.209 2.637 TL
    300C (Signature Series) 3.0lt, 218hp � 61.879 2.637 TL
    300C (My GIG & Keyless Go) 3.0lt, 218hp � 59.910 2.637 TL
    300C (My GIG) 3.0lt, 218hp � 59.541 2.637 TL

    http://www.chrysler.com.tr/dealer/fiyatlar.html
    Türkiye sitesinden güncel 0km fiyatları


    Hemen gidip alayım bir tane.

    O fiyatlar EURO olarak.

    Alıntıları Göster
    hocam o fiyatlara bir mercedes alsan daha iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M. Reha


    quote:

    Orijinalden alıntı: meta80

    300C (SRT Görünüm) 3.0lt, 218hp � 64.209 2.637 TL
    300C (Signature Series) 3.0lt, 218hp � 61.879 2.637 TL
    300C (My GIG & Keyless Go) 3.0lt, 218hp � 59.910 2.637 TL
    300C (My GIG) 3.0lt, 218hp � 59.541 2.637 TL

    http://www.chrysler.com.tr/dealer/fiyatlar.html
    Türkiye sitesinden güncel 0km fiyatları


    Hemen gidip alayım bir tane.

    O fiyatlar EURO olarak.


    Fiyatlar zaten EURO , yandaki TL ler en son vergiler..Yani SRT Görunum 3,0 lt 218 hp 64209€+2,637 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi errddm -- 14 Ağustos 2010; 11:20:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DonsuzLaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    bir tanıdığımda var, ayrıca da kullanmışlığım da var.....

    araba o kadar güzel ivmeleniyor ki basmamak için zor tutuyorsunuz kendinizi. polatlı yolunda 230'u 2800 devirde yaptı ve araç halende istiyor gazı (daha basardı da arkadaş gerek duymadı, hatunlar korkmaya başladılar çünkü), ama bana sorsanız araç 90la gidiyor derdim.

    tank gibi araba yaklaşık 3 ton gibi bir şey. bir kaza durumunda çok extrem bir durum olmadıkça araçtan sağ çıkarsınız....
    çok oturaklı bizdeki tiptronikti vites geçişleri hissedilmiyor....

    dezavantajlarına gelelim biraz da...:
    yedek parça çok pahalı, hatta bir örnekte vereyim, tanıdığım dış dikiz aynasını değiştirmek istedi. tam 7.000 TL dedi servis. artık var gerisini sen düşün. ööle hemende gelmiyor parça bekleyeceksin acıcık da.

    soğuk memleket arabası değil ( bizdeki dizeldi) -10 dereceden sonra araç marş basmıyormuş. duyunca ağzım açık kaldı, zamanında 175.000€ ver bi araç al -10 da çalışmasın. evimin kapısına koymam (zaten koyma şansımda yok )

    Bu paralara merso-bmw-audi bakın derim nacizane...


    Hocam yaziniza bir deginmek istiyorum.
    - 300C yaklasik 2 ton agirlikda, 3 deyil.

    - Dikiz aynasi 7000TL demis ise arkadasiniz, baya sallamis...Biraz mantikli düsünün.Bahsedilen rakam yaklasik 3500€.Ben Izmirdeki Chrysler yetkili servislen sohbet etdimde, fark etdim tek sey Türkiye almanyadan cok ve cok daha ucuz.Simdi birde düsünün almanya 3500€ dicek dikiz aynasina.Sanirim kan cikar o servisde.Liste fiyatina bakdim komple dikiz ayna 179€.

    - Ayrica Türkiyede her Chrysler yetkili servisi , istediniz parcayi 24 saat icinde en gec 48 saatde avrupadan getirtiyor.Öyle haftalarca beklemek yok.

    - Arac 175.000 ödemis arkadasiniz?? Ben 2007de 0km 3,0CRD full aksesuar, Maslak Ciftkurtlar Chryslerde 90.000€ tutuyordu.Bana arkadasiniz pek inandirici gelmiyor acikcasi.

    - soguk havada mars basmiyor demissiniz.Almanya 2009 kisi son senelerin en soguk kislarindan biriydi.-25 dereceye kadar inmisdi.Ben böyle soguk havada isimin geregi sabah saat 4.00de aracima bindimde kontagi acdim zaman sorunsuz hemen mars basdi.Ayrica alman 300C forumunda kayitliyim, burda bu denilen sorun kimsede yok.


    peki 2800 devirde 230 km hıza çıkması normal mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0C8FEE75E

    quote:

    Orijinalden alıntı: DonsuzLaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    bir tanıdığımda var, ayrıca da kullanmışlığım da var.....

    araba o kadar güzel ivmeleniyor ki basmamak için zor tutuyorsunuz kendinizi. polatlı yolunda 230'u 2800 devirde yaptı ve araç halende istiyor gazı (daha basardı da arkadaş gerek duymadı, hatunlar korkmaya başladılar çünkü), ama bana sorsanız araç 90la gidiyor derdim.

    tank gibi araba yaklaşık 3 ton gibi bir şey. bir kaza durumunda çok extrem bir durum olmadıkça araçtan sağ çıkarsınız....
    çok oturaklı bizdeki tiptronikti vites geçişleri hissedilmiyor....

    dezavantajlarına gelelim biraz da...:
    yedek parça çok pahalı, hatta bir örnekte vereyim, tanıdığım dış dikiz aynasını değiştirmek istedi. tam 7.000 TL dedi servis. artık var gerisini sen düşün. ööle hemende gelmiyor parça bekleyeceksin acıcık da.

    soğuk memleket arabası değil ( bizdeki dizeldi) -10 dereceden sonra araç marş basmıyormuş. duyunca ağzım açık kaldı, zamanında 175.000€ ver bi araç al -10 da çalışmasın. evimin kapısına koymam (zaten koyma şansımda yok )

    Bu paralara merso-bmw-audi bakın derim nacizane...


    Hocam yaziniza bir deginmek istiyorum.
    - 300C yaklasik 2 ton agirlikda, 3 deyil.

    - Dikiz aynasi 7000TL demis ise arkadasiniz, baya sallamis...Biraz mantikli düsünün.Bahsedilen rakam yaklasik 3500€.Ben Izmirdeki Chrysler yetkili servislen sohbet etdimde, fark etdim tek sey Türkiye almanyadan cok ve cok daha ucuz.Simdi birde düsünün almanya 3500€ dicek dikiz aynasina.Sanirim kan cikar o servisde.Liste fiyatina bakdim komple dikiz ayna 179€.

    - Ayrica Türkiyede her Chrysler yetkili servisi , istediniz parcayi 24 saat icinde en gec 48 saatde avrupadan getirtiyor.Öyle haftalarca beklemek yok.

    - Arac 175.000 ödemis arkadasiniz?? Ben 2007de 0km 3,0CRD full aksesuar, Maslak Ciftkurtlar Chryslerde 90.000€ tutuyordu.Bana arkadasiniz pek inandirici gelmiyor acikcasi.

    - soguk havada mars basmiyor demissiniz.Almanya 2009 kisi son senelerin en soguk kislarindan biriydi.-25 dereceye kadar inmisdi.Ben böyle soguk havada isimin geregi sabah saat 4.00de aracima bindimde kontagi acdim zaman sorunsuz hemen mars basdi.Ayrica alman 300C forumunda kayitliyim, burda bu denilen sorun kimsede yok.


    peki 2800 devirde 230 km hıza çıkması normal mi?


    Alıntıları Göster
    Son vites overdrive olabileceği için bence 2800 rpm'de 230 km/s çok ilginç değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Son vites overdrive olabileceği için bence 2800 rpm'de 230 km/s çok ilginç değil.

    Alıntıları Göster
    görünümü bile insana inanılmaz güven veriyor. hem 300 m hem de bu modeli çok beğeniyorum.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.